צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לגבי רכישת צמיגים #68632
שלום לכולם,
ראשית, Two disclaimers:
1. על אף שיש שרשורים רבים בנושא, לא מצאתי אחד שבוחן קריטריונים כשלי.
2. השרשור כאן כי מידת הצמיגים רחוקה מלהיות נישתית לרכב ספציפי.
הגיע זמני להתחדש בנעליים חדשות לטרופר, במידה 31/10.5/15, והמבחר הענק מבלבל אותי לחלוטין.
אני נוסע יחסית הרבה, סביב 30 אק"מ/שנה, ומחפש צמיגי at או mt שיהיו עמידים ונוחים מחד, אך ישרתו את המטרה לה הרכב מיועד מאידך... (טיולים פעמיים בחודש, עבירות קלה - בינונית. מדי פעם איזה מעלה, לא יוצא לטיולי לילה בבן שמן וכאלה)
אשמח להמלצות (או דיס המלצות) מניסיון על צמיגים שיתאימו למטרה זו, מחיר הקניה גמיש, אבל אשמח לחסוך כמה שאפשר. בכל זאת סטודנט...
גם המלצות על פנצ'ריות יתקבלו בברכה, אני חיפאי אבל נמצא לא מעט במרכז.
תודה רבה,
עודד
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
אחרי שהיו אצלי כמה צמיגים במידות שאתה מבקש וכאשר כיום הרכב נועל טויו MT, לטעמי האישי יש שתי אופציות לדרישות שלך ותלוי בהעדפה שלך;
50/50 - קופר AT3 - יספיקו לך לטיולים שתיארת מניסיון על 3 טרופרים לאורך זמן - מעל שנתיים.
שטח מלא - קופר STT PRO. צמיג נוח, לא יקר ונותן את העבודה בכל שטח שתרצה.
לי כמעט אין ספק שכאשר אני אסיים עם הטויו אני חוזר לקופר.
הכמעט מגיע כי אני שם עין גם על הגודייר דורטראק..לפי הנתונים יותר קל משקל וצמיג מעולה. לא בדקתי עדיין מחיר ואין לי שום ניסיון או ידע לגביו.
כמובן שיש הרבה סוגי צמיגים ואפילו יותר מכך דעות, אני כותב אחרי ניסיון עם מספר מועט של צמיגים - KENDA AT, BF AT+MT, MAXXIS MT, COOPER AT+MT ועכשיו TOYO MT.
עריכה קלה - שמתי לב עכשיו שכתבת שאתה נוסע ק"מ שנתי גבוה, מניח שהרוב בכביש אז יש לי הערה קטנה - צמיגי שטח מלא מרעישים ומווברצים הרבה יותר ולפעמים זה מפריע במיוחד כשנוסעים הרבה..לשיקולך.
בהצלחה!
**פתאום שמתי לב שאישתי עומדת מאחוריי, שואלת "מה אתה קונה עכשיו, שוב צמיגים?" אמרתי לה כן, הגיע הזמן..
אמרה "לא..אני זוכרת בדיוק מתי קנית, לא נראה לי שהגיע הזמן.." :confused:
מה היא מתערבת לי זאתי..:p
boaz avrahami
03-01-18, 09:42
עם כל הנסיון שלך, מה לא אהבת בטויו ולמה הקופר עדיפים בעיניך?
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
טויו צמיג מעולה. הבעיה היחידה שלו מבחינתי זה המשקל - כ 4 קילו יותר מהקופר וזה מורגש. אצלי יש לצמיגים כבר קצת חתכים וחלק מהקוביות לא שלמות, יש לזה מחיר מבחינת שקט ורעידות, אבל אני לא מתלונן אחרי מה שהצמיגים עוברים אצלי.
הקופר גם כן מספק אחיזה מעולה, עמידות טובה וכל עוד הוא לא ממש חסר קוביות הוא פחות מווברץ ופחות מרעיש מצמיגים אחרים.
דרך אגב הדלקתי את עצמי עכשיו אחרי התגובה לשירשור הזה..ואני מתחיל לבדוק את הדורטראק, הוא מוגדר 80% ולא שטח מלא, זה גם יתרון כי יותר שקט על הכביש אבל מצד שני קצת פחות אחיזה מהשטח המלא.
יש כאלה אצל חבר וחוץ מהעובדה שהוא נוסע איתי ברוב הטיולים הוא גם נוסע יום יום על הכביש ובינתיים מרוצה מאוד. אני יכול לזהות שיש לו פחות אחיזה מאשר לטויו שיש אצלי אבל זה הגיוני.
הגעתי למסקנה שמי שמשתמש בצמיגים שלו ולא קונה אותם ליופי לא יחזיק מעמד איתם יותר משנה-שנה וחצי, אלא אם לא אכפת לו לסבול. יש לי חבר עם אותם צמיגים כבר 3 שנים, אבל כמות הטיולים שלו ורמת הקושי לעומת מה שאני עושה זניחה מאוד ולכן הצמיג מחזיק מעמד יפה.
בקיצור, אם אני צריך לבחור המועמד הראשון שלי לשטח מלא הוא הקופר, המועמד השני הוא הגודייר - במידה ואני אחליט שמספיק לי צמיג 80%.
לגבי פאנצ'ריות קודם כל - אתה מחפש באתר tire4u את הצמיג שאתה רוצה, מוצא את המחיר הנמוך, משאיר שם פרטים והפאנצ'ריות רודפות אחריך. אני אומר את זה מנסיון, יותר מפעם אחת. בנוסף, כל הפאנצ'ריות יכולות להזמין את כל הצמיגים, האינטרנט מאפשר לך להשוות מחירים ולסגור מחיר מראש בטלפון. אין משמעות אמיתית לשירות מעבר להתקנה. אז פאנצ'ריה והמיקום שלה זה לא שיקול.
לעניין - ב30,000 ק"מ בשנה, אתה תשחוק כל צמיג בין שנתיים למקסימום שלוש. מה ששוחק וגומר את הצמיגים זה נסיעת כביש. יש הבדל בין צמיג כביש לצמיג שטח מלא הן בכביש, והן בשטח. השאלה איפה אתה מתפשר, היא כזאת שרק אתה יכול לענות עליה.
אני בוחר כבר 20 שנה (ואללה, 20 מאז שקניתי את רכב השטח הראשון) בצמיגי שטח מלא, בכל הרכבים שהיו לי, ורוב השנים היה לי רכב שטח בתור רכב יומיומי (גם היום). הפשרה היא כי הצמיג יקר יותר, ודורש החלפה תכופה יותר (מנסיוני, משהו כמו 40K קילומטר, או שלוש שנים, מה שבא קודם. יש כאלו שמושכים יותר). והוא מרעיש קצת יותר, ויכול להיות שצריכת הדלק מושפעת בשוליים. מצד שני אני מקבל אחיזה ועמידות ובטחון בנהיגת שטח.
אני נוסע היום על גודייר, בעבר בעיקר על גודייר ובי.אף, אבל גם סט של טויו, של ג'נרל, ושל קופר עברו תחת ידי. המחירים והזמינות היום טובים יותר מאשר בכל זמן אחר ב20 השנים האחרונות. פשוט תבחר מה שבא לך טוב בעין, ותזכור שבעוד שנתיים תצטרך להחליף בכל מקרה, כנראה (בקילומטרז' שציינת). אז זו לא החלטה כזאת קריטית.
אישית עדיין לא התנסיתי בצמיגי טויו אבל יש תמימות דעים בין כל החברים שלי שהתנסו - צמיג מעולה מבחינת עמידות, אחיזה בשטח ואפילו רעש בכביש, אבל צמיג כבד וקשה מאד. גם אחרי הורדת אויר נוחות הנסיעה איתו דיי זוועתית.
יש לי ניסיון עם ה- BF הדגם החדש של צמיג הAT (אם אני לא טועה שם הדגם KO), פרופיל אגרסיבי מאד יחסית לצמיג AT. טוב מאד בשטח ובכביש. נשחק פחות מהדגמים הקודמים (אבל עדיין שחיקה גבוהה יחסית) לטעמי האישי זה נכון להיום צמיג הכביש/שטח הכי טוב. החיסרון שלו שהוא יקר יחסית.
liontamer84
03-01-18, 11:41
בניגוד לאלעד פה מעליי - ממש ממש ממש לא ממליץ על קופר.
היה לי STT PRO שטח מלא, מידה 31 על הטרופר.
התאכזבתי ברמה אחרת.
אחרי הפיצוץ השלישי בדופן החלטתי שהספיק.
הפסדתי הרבה כסף אבל עברתי למקסיס 8060 שאיתם אני מבסוט מאד.
חבר אתר נוסף - החשמלטור, קנה קופר על אף שהמלצתי לו לא לעשות את זה וגם אכל מהם מרורים.
קופר תמורה הכי טובה לכסף. איתם כבר שנתיים ומבסוט... לבחור שמעליי- לפנצ'ר 3 כאלה זה כישרון :cool:
בראבו!
אני עם קופר stt pro , צמיג מעולה לדעתי, לא הסט הראשון, היה לי גם את הקודם stt.
והסט הלפני אחרון היו bf mt שגם כן אחד חטף בדופן, אז כנראה שאין פה חוקים...
וגם אני באותה דעה ואותו מצב כמו נימרוד רק פחות 5 שנים, סה"כ 15 שנה נועל צמיגי שטח מלא בכל הכלים שהיו לי עד היום, רעש? אני כבר לא שומע כלום... :-)
לדעתי הגודייר דורטרק נותן עבודה יפה, רואים את זה אצל החבר המשותף שלי ושל אלעד, וואלה אם החורפים בארץ ילכו וידרדרו כמו עכשיו אני גם חושב בכיוון לשקול ולהרכיב כאלה כבר... ננסה פעם אחת נראה איך זה :-(
אני הייתי באותה התחבטות ואז חלה תפנית בתמהיל הרכבים בבית ורוב הנסיעה עברה לפרייבט אז הפאג׳רו עבר למקסיס 8060 שהם בעיני תמורה מצויינת לכסף.
שבחנתי צמיגי AT ההתלבטות העיקרית הייתה בין BF לגודייר שמביקורות שקראתי עשו את הרושם הכי טוב.
עד כה היו על הרכב מקסיס 980, מעין חיקוי ל-BF שלמרות שנטען ברשת שהם בעלי דופן עדינה עשו עבודה מצויינת על הפאג׳רו, הפגינו אחיזה ועמידות טובה והיו קצת רועשים.
במחיר שלהם אין להם תחרות (פחות מ-500 לצמיג בדרכ)
Sent from my iPhone using Tapatalk
נכון ללפני חודש, BF/KM2 שטח מלא במידה שלך עולים 700 לצמיג.
סט רביעי אצלי.
אני כרגע בויטארה על אותו BF כמו דורון (רק יותר גבוה), מרוצה מאוד בינתיים אבל זה סט ראשון אז לא צברתי איתו נסיון משמעותי עדיין.
אם היו במידה שלי הייתי כנראה הולך על המקסיס 8060. הם שקטים ונעימים לנסיעה ונותנים אחיזה טובה בשטח וגם בכביש, למעט כביש רטוב שבו כנראה הרכב הגומי של מקסיס פחות מוצלח מאשר של BF, אם כי בהחלט אפשר לחיות עם זה - נסעתי ככה הרבה שנים על הויטארות, ובתקווה שבקרוב שוב :)
בויטרה?! היא נוסעת כבר?
Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
ובתקווה שבקרוב שוב :)
איזה חלק לא היה ברור ?
אני כרגע בויטארה על אותו BF כמו דורון (רק יותר גבוה), מרוצה מאוד בינתיים אבל זה סט ראשון אז לא צברתי איתו נסיון משמעותי עדיין.
החלק הראשון... ואם התלבלבת בין האינדיאני לויטרע... אבוי. (;
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אכן בלבלתי. הצ׳רוקי על BF והויטארה על מקסיס 8060.
...עד כה היו על הרכב מקסיס 980, מעין חיקוי ל-BF שלמרות שנטען ברשת שהם בעלי דופן עדינה עשו עבודה מצויינת על הפאג׳רו, הפגינו אחיזה ועמידות טובה והיו קצת רועשים.
במחיר שלהם אין להם תחרות (פחות מ-500 לצמיג בדרכ)
Sent from my iPhone using Tapatalk
באמת אין תחרות לזבל הזה.. דופן מאוד עדינה לא רק קצת, אם נתנו לך תמורה מצויינת כנראה שאתה לא נוסע לטייל באיזורים סלעיים והרעש על הכביש לא מזיז לך..
בסט הראשון גם אני חשבתי שאלה אחלה צמיגים - עד הקרע הראשון ועד שהתחיל הרעש..
לגבי ה 8060 - בהחלט עולה על ה 980 בכמה רמות, לפחות כשחדש, לא יודע איך מתנהג אחרי חצי שנה ואחרי טיולים, עכשיו נבדוק אחרי שחבר התקין על הג'ימיני שלו..
מבחינתי מי שלא מטייל כמו שצריך בתנאי שטח שונים לא יכול למדוד ערך של צמיגי שטח.
בניגוד לאלעד פה מעליי - ממש ממש ממש לא ממליץ על קופר.
היה לי STT PRO שטח מלא, מידה 31 על הטרופר.
התאכזבתי ברמה אחרת.
אחרי הפיצוץ השלישי בדופן החלטתי שהספיק.
הפסדתי הרבה כסף אבל עברתי למקסיס 8060 שאיתם אני מבסוט מאד.
חבר אתר נוסף - החשמלטור, קנה קופר על אף שהמלצתי לו לא לעשות את זה וגם אכל מהם מרורים.
פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה על הקופר. מוזר.
אישית עדיין לא התנסיתי בצמיגי טויו אבל יש תמימות דעים בין כל החברים שלי שהתנסו - צמיג מעולה מבחינת עמידות, אחיזה בשטח ואפילו רעש בכביש, אבל צמיג כבד וקשה מאד. גם אחרי הורדת אויר נוחות הנסיעה איתו דיי זוועתית.
יש לי ניסיון עם ה- BF הדגם החדש של צמיג הAT (אם אני לא טועה שם הדגם KO), פרופיל אגרסיבי מאד יחסית לצמיג AT. טוב מאד בשטח ובכביש. נשחק פחות מהדגמים הקודמים (אבל עדיין שחיקה גבוהה יחסית) לטעמי האישי זה נכון להיום צמיג הכביש/שטח הכי טוב. החיסרון שלו שהוא יקר יחסית.
עם הטויו אפשר וצריך להוריד עוד אויר. מסכים לגבי המשקל כפי שכתבתי - זה מורגש.
מודה - את ה BF החדש לא בדקתי - כי עברתי לשטח מלא כאמור, BF MT - לא אצלי, הסט הקודם עף מהרכב לפני שנגמר.
צמיג הכבישטח של גודייר (דורטראק) הרבה יותר טוב מה BF, בכל תחום. תנסו.. (ואין לי שום קשר ליצרן/יבואן/בעל ענין)
בסוף כל אחד יקנה מה בא לו, יחווה את הצמיגים שבחר בדרך שמתאימה לו, ואחרי תקופה יחליף.. אז אין יותר מדי מה להתלבט - כתב פה מישהו - מה יפה בעין, זה שאתה יותר "מתחבר איתו" - הכי יתאים לך..
יאללה הוצאתי כל מה היה לי לתרום - הולך לשחק בבוץ שהגיע בכמויות אדירות לגולן. ביי.
בניגוד לאלעד פה מעליי - ממש ממש ממש לא ממליץ על קופר.
היה לי STT PRO שטח מלא, מידה 31 על.
לפני כחדשים החלפתי צמיגים ברכב, לפני ההחלפה, שאלתי חבר בעל פנצ׳ריה שנוסע עם הקופר, ונסע בעבר עם BF, והרבה דגמים נוספים, ורואה גם מה חוזר אליו לתיקונים.
הוא המליץ לי להוסיף את 150-200 לצמיג ולקחת את ה-BF, לדעתו יש הבדל משמעותי בעמידות.
אמרתי לו שמצאתי BF טריים ב-700 הוא אמר שאין התלבטות מול הקופר.
לא הוא מכר לי את הצמיגים, ואין לו שום אינטרס לקדם מי מהמותגים (הוא משווק של קופר ולא של BF ).
כשמחלקים את ההפרש במחיר לנסועה הכללית, ההבדל בעלות מאד קטן.
נישמע כמו קישקוש.
ציינתי כבר כמה שנים אני נוסע עם mt , היו לי גם וגם יותר מפעם אחת, נישחקים לדעתי באותה מידה, הכל תלוי מה אתה עושה, איך אתה נוהג, ואיך אתה מתייחס לצמיגים, מוריד/מנפח אוויר כשצריך וכו'.
לא רואה הבדל גדול בזמן השחיקה ביניהם, בכלל מול כל השורה הזאת של bf/גודייר/קופר/טויו, אם המחירים דומים ההחלטה היא של הקונה, אתה כנראה התרגלת ל bf שאתה סוחט מהם ק"מ שלא הגיוני לאף אחד והם עוד נישארים עם מספיק בשר לטענתך, ולא לוקח "סיכון" לנסות משהו אחר.
בכמות הטיולים והנסיעות שלי אני מחליף צמיגים כל שנתיים וחצי שלוש, לא יותר, גם חבריי באותם תנאים.
דורון, דווקא הניסיון שלי מפנצ'ריות הוא הפוך משלך.
לפני מספר חודשים שחיפשתי COOPER STT PRO טריים בהתחלה לא מצאתי. הפאנ'צריות הצליחו לשים יד עד צמיגים מסוף 2015 מה שכמובן לא רציתי.
במקום, ביקשתי לדעת האם יש BF/TOYO במלאי.
(לאחר מחשבה קצרה, את הTOYO לא רציתי כיוון שהייתי עם ג'נרל שהיו בעלי אותו משקל של הTOYO, ורציתי משהו פחות כבד במחשבה שזה ישפר בקצת את נוחות הנסיעה ואת ההתנהגות של הצ'ירוקי. )
רוב הפאנצ'ריות אמרו על הBF שהוא לא אמיד כמו פעם, ובהחלט הTOYO צמיג אמיד ביותר אבל כבד באופן יחסי לצמיגי שטח.
רובם המליצו על הCOOPER לעומת הBF, למרות שהם הבינו שאני לא אקנה מהם את הCOOPER כי הוא מ2015.
לאחר שמצאתי את הפאנצ'ריה עם COOPER טריים מ2017, דיברתי עם חלק מהפאנצ'ריות שניסו להשיג לי את הCOOPER והם אמרו שכדאי ללכת על הCOOPER.(למרות שזה אומר שאני לא אקנה אצלם)
כך שמי צודק? כנראה שאף אחד. אין הבדל גדול בין BF לCOOPER, שניהם טובים, שניהם אמידים. ממה שאמרו לי COOPER אמידים יותר וגם היו זולים יותר, אז הלכתי על זה. אם BF היו זולים יותר, הייתי הולך עליהם.
ולעניין השיפור בהתנהגות שרציתי, אכן היה שיפור מהותי.
עוד ביציאה מהפאנצ'ריה הורגש השינוי. הרכב הרגיש זריז יותר, ההיגוי היה קל יותר והבלימה טובה יותר.
בשטח - עם הג'נרל ב25PSI זה היה בלתי נסבל, הייתי חייב להוריד אוויר ל15-17PSI כדי שהנסיעה תהיה סבירה.
עם הCOOPER - עולם אחר. משמעותית יותר נעים נוח ונסבל ברכב.
נישמע כמו קישקוש.
ציינתי כבר כמה שנים אני נוסע עם mt , היו לי גם וגם יותר מפעם אחת, נישחקים לדעתי באותה מידה, הכל תלוי מה אתה עושה, איך אתה נוהג, ואיך אתה מתייחס לצמיגים, מוריד/מנפח אוויר כשצריך וכו'.
ממש לא, יש לך מספיק חו״ד כאן באתר לגבי מותגים שונים עם אמירות של אנשים על הבדלים משמעותיים.
חברים שמטיילים יחד איתי עם kenda, ומקסיס חוו בלאי גבוה בהרבה.
הנסועה דומה, והשטח שלנו זהה למדי(מטיילים יחד).
בכמות הטיולים והנסיעות שלי אני מחליף צמיגים כל שנתיים וחצי שלוש, לא יותר, גם חבריי באותם תנאים.
נלך עם הקו שלך:
עזוב מה אני מוציא מהצמיגים שלי, נלך עם המספרים שלך.
40K קמ, נסועה סבירה בעינייך, לשנתיים וקצת, נכון?
לחלק לעלות צמיג ביניים כמו מקסיס יוצא 0.012שקל.
קופר? שבריר שקל יותר.
40kקמ לחלק ל-700(המותגים היקרים יותר), יוצא 0.017 שקל.
יש בכלל דילמה במה לבחור?
גם נימוק העלות/תועלת הרגע יצא מהחלון לבלי שוב.
בזנטים?
קורעים כל דבר.
כמה מכם עולים על בזנטים על בסיס קבוע?
לעניין ה״קשקוש״, במקומך הייתי הרבה יותר צנוע בהכרזות.
מדובר על גיפאי מאד ותיק, ראיתי איך הוא נוהג בשטח, אחד שבודק על הרכב שלו את המוצרים, ואין לו אינטרס למכור לי.
מול מוצר מוכח, הבדל זניח עד לא קיים בעלויות, וחו״ד של בעל מקצוע שאני מכיר אישית, אני הולך על המוצר הבטוח, כלומר גודייר אוBF שעם שניהם יש לי נסיון טוב מאד.
שנה וחצי על BF/KM2.
מפתיעים לטובה מאוד מאוד באחיזה בשטח ובעמידות ולא כבדים בכלל.
בשקלול כלל התכונות זה צמיג משובח. ובמחירים שלו היום?..... בכלל אין ויכוח. מומלץ.
ממש לא, יש לך מספיק חו״ד כאן באתר לגבי מותגים שונים עם אמירות של אנשים על הבדלים משמעותיים.
חברים שמטיילים יחד איתי עם kenda, ומקסיס חוו בלאי גבוה בהרבה.
הנסועה דומה, והשטח שלנו זהה למדי(מטיילים יחד).
נלך עם הקו שלך:
עזוב מה אני מוציא מהצמיגים שלי, נלך עם המספרים שלך.
40K קמ, נסועה סבירה בעינייך, לשנתיים וקצת, נכון?
לחלק לעלות צמיג ביניים כמו מקסיס יוצא 0.012שקל.
קופר? שבריר שקל יותר.
40kקמ לחלק ל-700(המותגים היקרים יותר), יוצא 0.017 שקל.
יש בכלל דילמה במה לבחור?
גם נימוק העלות/תועלת הרגע יצא מהחלון לבלי שוב.
בזנטים?
קורעים כל דבר.
כמה מכם עולים על בזנטים על בסיס קבוע?
לעניין ה״קשקוש״, במקומך הייתי הרבה יותר צנוע בהכרזות.
מדובר על גיפאי מאד ותיק, ראיתי איך הוא נוהג בשטח, אחד שבודק על הרכב שלו את המוצרים, ואין לו אינטרס למכור לי.
מול מוצר מוכח, הבדל זניח עד לא קיים בעלויות, וחו״ד של בעל מקצוע שאני מכיר אישית, אני הולך על המוצר הבטוח, כלומר גודייר אוBF שעם שניהם יש לי נסיון טוב מאד.
מותגים זולים כמו קנדה לא בקטגוריה פה, אנחנו מדברים על אמריקאים, יפניים.
אמירות וחוות דעת יש לכאן ולשם, שים לב מה כותבים בתקופה האחרונה ולא לפני שנים, יש כאלה שנוסעים על מקסיס וזה גג העולם בשבילם, אז הוא יותר טוב בתאוריה לא?
לא תמיד מה שיקר יותר הוא טוב יותר(לעיתים כן), המחירים שאתה תשיג הם לא מה שאני ישיג או א' ישיג.
לעיניין אמירת "הקשקוש", מתנצל אם זה נישמע אישי, זה לא, זה נכתב באופן כללי, שמעתי כבר כמה כאלה.
מוצר מוכח למי? אני יכול לטעון בדיוק אותו דבר ומניסיון.
בקיצור מה שאני בא להגיד זה שצמיגים זה כל אחד ומה שמרגיש שטוב לו.
אחלה סופ"ש.
לא תמיד מה שיקר יותר הוא טוב יותר(לעיתים כן), המחירים שאתה תשיג הם לא מה שאני ישיג או א' ישיג..
אז הראתי לך שזה גם לא באמת יותר יקר.
ואם זה 800שח לצמיג, בחלוקה לקמ זה עוד כמה עשיריות האגורה בחישוב הכללי.
הkm2 כנראה מנצח, גם ממה שקראתי פה ובפורומים, ובעיקר משיקולים לא רציונליים, תולדה של שנים של דחיפת המותג...
דורון, אשמח לשמוע איפה קנית במחיר הזה (700), אם זה מידע שאפשר לחשוף.
תודה רבה לכולם!
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
תודה!
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
תודה!
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
עודדוס :)
מציע לבדוק באתר הצמיגים של יד2, יש מצב טוב שתמצא את אותו מחיר רק קרוב יותר אליך. כמובן חשוב להתקשר לפני לבדוק טריות...
עודדוס :)
מציע לבדוק באתר הצמיגים של יד2, יש מצב טוב שתמצא את אותו מחיר רק קרוב יותר אליך. כמובן חשוב להתקשר לפני לבדוק טריות...750 הכי זול שם (אם כי עוד לא בדקתי את העצה של נמרוד, אנסה בתחילת השבוע)
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
מציע לך להתקשר ולברר טלפונית עם הפנצריות.
באמת אין תחרות לזבל הזה.. דופן מאוד עדינה לא רק קצת, אם נתנו לך תמורה מצויינת כנראה שאתה לא נוסע לטייל באיזורים סלעיים והרעש על הכביש לא מזיז לך..
בסט הראשון גם אני חשבתי שאלה אחלה צמיגים - עד הקרע הראשון ועד שהתחיל הרעש..
לגבי ה 8060 - בהחלט עולה על ה 980 בכמה רמות, לפחות כשחדש, לא יודע איך מתנהג אחרי חצי שנה ואחרי טיולים, עכשיו נבדוק אחרי שחבר התקין על הג'ימיני שלו..
מבחינתי מי שלא מטייל כמו שצריך בתנאי שטח שונים לא יכול למדוד ערך של צמיגי שטח.
אין צורך להביע התנשאות, אני מטייל בתנאי שטח שונים אך בעיקר מדבר.
רעש באמת לא מאוד מפריע בפאג׳רו דיזל בן 18, עם גגון ועמוס בדרך לטיול.
הצמיגים האלו שרדו יפה בתנאי בוץ, את נחל ערוד שהוא מסלול קורע צמיגים ידוע ועוד ועוד ועוד.
אני באמת חושב שלמי שעושה שטח בינוני הם סבירים בטח ביחס למחיר.
חושב אחרת... אחלה אבל תרגיע
Sent from my iPhone using Tapatalk
8060 ו980 אלו שתי קטגוריות שונות.
אין טעם להשוות ביניהם.
אני לא מתייחס ל980 כי אין לי נסיון איתם, אבל נסיעה בהצלחה במסלול כזה או אחר איננה מדד לכלום. את הערוד עשינו עם ג'ימני סטנדרטי על צמיגי כביש. פשוט נזהרנו איפה שצריך (וברוב המקומות שם, האבנים הן די עגולות).
בכלל,
אני חושב שאנשים כאן קצת קשים מדי עם דופן הצמיג.
מעולם לא קרעתי דופן ואני בשנים האחרונות רק עם צמיגי 50-50.
נכון שאני לא יוצא לטיולים שמטרתם היא עבירות אבל בכ"ז.
כל צמיג at ייקרע אם ישתוללו איתו, וכל צמיג at ישרוד כל טיול (לא מסע עבירות) אם יסעו בחכמה.
אני מניח שמי שיוצא לטיולי עבירות בהגדרה,
מלכתחילה לא נועל at.
כל צמיג at ייקרע אם ישתוללו איתו, וכל צמיג at ישרוד כל טיול (לא מסע עבירות) אם יסעו בחכמה.
אני מניח שמי שיוצא לטיולי עבירות בהגדרה,
מלכתחילה לא נועל at.
לא צריך עבירות.
לחלק גדול מצמיגי AT אין 3 שכבות בדופן.
לא צריך עבירות קשה, מספיק צביטה אקראית בטיול נינוח שהורדת קצת אויר.
ראיתי את זה לא פעם ולא פעמיים ויותר בסתם שבילים.
אבן אקראית בשוליים.
בולדר חבוי בדשדש בנקרות..
מבחינתי לנסוע עם חשש ברקע זה לא כייף.
נסיעה בחוכמה?
זה מפתיע כשלא התכוונת, לא כשהורדת מכוון והיית כולך דרוך.
אם יורדים לשטח מעבר לשבילי קק״ל, לא חייבים שטח מלא, כדאי מאד צמיג ראוי.
הותקנו היום, BF KM2, בצמיגי זיתוני בבת ים. כבר היה לי משהו באזור והמחיר היה די דומה למה שתואר פה (2900 לרביעיה, תוספת 5% לאשראי, כולל הרכבה, ונטילים חדשים והכל) אז הלכתי על זה.
תודה לכל המסייעים :) https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180111/7ad7647f93299825819d79b4f9319b9b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180111/6758b769d8c1b71212a28ea88a7bc183.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180111/4dc0e1722f6afd7001dd1a6589c4f544.jpg
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
תתחדש, מה תאריך ייצור הצמיגים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
3217
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.