צפייה בגרסה מלאה : בקשה למידע על סרני לנד-קרוזר 73
שלום וברכה לפורום של הרכבים האמינים :-) ,
אני מחפש מידע על סרנים של 73 לטובת השתלה אפשרית אצלי בעגלה , אשמח לקישורים ולפרטים כלליים כמו משקל ,רוחב,יחסי העברה,אפשרות לנעילות (אולי מהילקס ?) וכו'
תודה,
שלומי
Shlomi,
The FJ 40 uses 8.8 inch or 8 &7/8 axles, very strong like a ford 9
The outers
)birfield,knackle, ect(
is compatable with the Highlux 8 inch
The 73 will have front drum brakes of cource
the trac is very narrow, like a CJ5,
and the biggest problem, the rear diff is offset to the pass side , they make a good swap for a zuk or anything else with a offset transfer case
Most parts such as gears, bearings and such cost alot more then 8 inch parts
What are you planing to install them in?
הי צחי,
הכוונה היא למצוא מחליפים לסרנים של הדיפנדר (110) לטובת עמידות ויחסי העברה - ובעתיד הנראה לעין עליה במידת הצמיגים - משהוא בין 35 ל 37
(עדיפות ל 37" :wink: )
במקרה שלי ביצה אחורית שמוסטת לכיוון הנהג היא דווקא יתרון.
לגבי רוחב הסרנים קיוויתי שהם קצת יותר רחבים משל הילקס :(
הי צחי,
Why does every body keep calling me tzahi :-)
Its Joe/Josef/Yossi
take your pick
Strength in not an issue, the 8.8 will take 38's with ease
But I believe the Track is too narrow for the landy
A set out of a FJ60 will be better suited
As I havnt seen a 110 in years, does yours have the front axle(BEITZA) offset to the pasenger side and so is the rear?
מה לגבי ה-T100?
מישהו מוכן לסכם את השוני בין סרני טויוטה השונים?
T100 has a rear 8 inch and it is centered diff, just like in the Highlux exept it wider, with bigger brakes
the front is IFS
The only solids fronts will have to be out of a fj60 or fj80
ג'ו, יש אולי שניים-שלושה FJ40 בארץ, אין 60 בכלל למיטב ידיעתי, 80 יש פה ושם מיבוא אישי או פליטי או"ם.
70 יש, לא הרבה - מאה-מאתיים, לא הרבה יותר. סרן קדמי לדעתי הוא 8 אינץ', ואחורי 8.8, אבל אני לא בטוח.
סרני טויוטה היחידים שנפוצים בארץ זה של היילקס, ואחורי של פראדו - גם 8 אינץ', נעול ועם בלמי דיסק.
ג'ו, יש אולי שניים-שלושה FJ40 בארץ, אין 60 בכלל למיטב ידיעתי, 80 יש פה ושם מיבוא אישי או פליטי או"ם. .
בת"א יש לפחות 2 כאלו,אחד חנה בקביעות בשד' נורדאו ליד אבן גבירול.
60? וואלה, לא ראיתי מעולם בארץ. טוב לדעת שיש.
יש 60 סטיישן (ארוך) עם כננת, בצבע אפור בסביבות הבית שלי. בהיתי בו לא מעט... והמסקנה החד משמעית היא שהוא דומה מאוד לוויליס ואגון (או לCJ סגור ארוך).
אסף.
לגבי הסדרה 70-
למיטב ידיעתי, הקדמי הוא 8", רברס קאט, פיניון גבוה, דיסקים (זהה לסרן של סדרה 80, שהוא ברוחב 63" ). היתה אופציה לנעילה חשמלית, אבל למיטב ידיעתי אף אחד בארץ לא קנה עם הנעילה הקדמית.
האחורי- 8.875 אינץ', ביצה בצד ימין (כמו דיפנדר), נעול חשמלית.
יחס ההעברה המקורי הוא 1:4.10 (שוב- כמו בסדרה 80). הבעיה העיקרית היא שטויוטה, בעולם, מכרו כל מיני גרסאות, ולכן אני לא בטוח שכל הכלים שיש בארץ זהים מבחינת יחסי העברה.
אסף.
האם זה אומר שכל הסידרה 70 מגיעים עם נעילה אחורית חשמלית ?
אני מדמיין או שזה ניראה מתאים לדיפנדר ?
אתה לא מדמיין. סרני לנדקרוזר רחבים הם הסבה טבעית לדיפנדר. אבל צריך המון עבודת מסגרות בהתאמות של המתלים.
אסף.
באף אחד מה-70 שזחלתי תחתם בארץ לא היתה נעילה למרות שלפי פורומים בחו"ל היו כאלו גם עם נעילה מקורית קידמית.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.