PDA

צפייה בגרסה מלאה : למישהו יש ניסיון עם קיט לשיפוץ מזרק דיזל?



mrnativ
09-01-18, 16:57
בחיפושי אחר מזרקים חדשים או משופצים בחו"ל, מצאתי קיט מלא לשיפוץ עצמי בכ-150 ש"ח.

אני שוקל להזמין ולקחת את הסיכון ומעוניין לדעת אם יש למישהו ניסיון עם זה. ממה שבחנתי זה לא נראה לי מורכב, עם זאת בגלל שזו הפעם הראשונה שאני נתקל בזה - אז אני תוהה אם יש דברים שכדאי להיזהר (קפיצים שעפים/ ציוד ייעודי שצריך וכו')

לצערי בשנתיים האחרונות שיפצתי פעמיים מזרקים בארץ ואני לא מוכן להוציא את הסכומים האלו שוב.
לידיעה כללית של חברי הפורום. מצאתי מזרקים חדשים מקוריים של בוש (לא משופצים) באתרים בחו"ל גם ב-850 ש"ח.
משופץ ניתן לרכוש מחו"ל בכ-450 ש"ח.

תודה מראש
דוגמה מצורפת בתמונה

נדב ש.
09-01-18, 18:20
שיפוץ מזרקים לדיזל זה לא עיניין פשוט, אחרי החלפת הרכיבים אתה צריך להפעיל את המזרק מחוץ למנוע על טסט בנץ׳ ולראות שהם מזריקים כמות סולר מדוייקת לפי הוראות יצרן, עובדים ומתפקדים כמו שצריך.
ראיתי כבר מזרקים שפורקו וניבדקו ובפועל עבדו טוב, בהרכבה על הרכב נישמע רעש מהמנוע כשהוא קר ואחרי כמה דקות עבודה נעלם, כמובן שפורקו שוב, לכן בשביל לא לעבוד לחינם ומעבר לזה לא להרוס סתם מנוע טוב ממליץ לך לגשת למכון דיזל.

מניסיוני שיפוצי מזרקים זה גם עיניין של מזל, אבל לא מחזיק הרבה ק"מ כמו מזרק חדש מהיצרן.

יונימוג אדום
09-01-18, 20:29
אינני יודע על איזה מנוע מדובר ( אתה ממש קמצן בפרטים ) .
אולם לאחר שיפוץ יש לבדוק את המזרקים ( אחד אחד ) על מכשיר ולכייל לחץ נכון ושווה בכולם .
אחרת המנוע לא יעבוד עגול ועלול להיגרם נזק כבד למנוע .

אילן

mrnativ
09-01-18, 21:16
אינני יודע על איזה מנוע מדובר ( אתה ממש קמצן בפרטים ) .
אולם לאחר שיפוץ יש לבדוק את המזרקים ( אחד אחד ) על מכשיר ולכייל לחץ נכון ושווה בכולם .
אחרת המנוע לא יעבוד עגול ועלול להיגרם נזק כבד למנוע .

אילן

(:

סורנטו 2.5 דיזל, דור ראשון (140 כ"ס)

קיבלתי את הדברים, תודה.

לגבי ההמלצה למכון דיזל, נראה לי שדווקא אנסה ללכת על חדשים בהזמנה מחו"ל, עדיף על שיפוץ לדעתי.
אלא אם כן למישהו ניסיון עם אתר מהימן בחו"ל שמוכר משופצים?

-->