צפייה בגרסה מלאה : שירת הברבור של הדיפנדר?
לפי הכתבה, יצאו לשוק הפרטי (העשיר) גרסאות v8 של דיפנדר. חזק יותר מאי פעם.
שיתוף פעולה עם סדנא כלשהי ומתבסס (אולי) על דיפנדרים שכבר שווקו אבל עם חותמת של לנדרובר.
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1718915
ויש גם סרטון:
https://youtu.be/QkOMzRr1ryw
הסרטון אחלה.
מה זה משנה כמה מאות סוסים יש לך מתחת למכסה המנוע, מה שמשנה זה כמה סוסים הצמיגים מסוגלים להעביר לקרקע. עשור של רכיבה על מנועי TDI 300 בדיפנדר ובדיסקברי 1 ומעולם לא היה חסר לי כח בשטח.
הסרטון אחלה.
מה זה משנה כמה מאות סוסים יש לך מתחת למכסה המנוע, מה שמשנה זה כמה סוסים הצמיגים מסוגלים להעביר לקרקע. עשור של רכיבה על מנועי TDI 300 בדיפנדר ובדיסקברי 1 ומעולם לא היה חסר לי כח בשטח.
מילים של זהב!
. עשור של רכיבה על מנועי TDI 300 בדיפנדר ובדיסקברי 1 ומעולם לא היה חסר לי כח בשטח.
זה עניין של כייף.. אין מה לעשות.
בדיונות גבוהות ועליות ארוכות בכביש לא רצית אף פעם ״עוד קצת״?
מה יש מתחת למנוע בכלל לא רלוונטי,
העניין הוא שאפשר יהיה לקנות דיפנדר שנת 2018 (לכאורה)
מה עם סרנים ושלדה שלו.....
אז נראה איך נקבל אותו.....
זה עניין של כייף.. אין מה לעשות.
בדיונות גבוהות ועליות ארוכות בכביש לא רצית אף פעם ״עוד קצת״?
בכביש, כמובן.
בשטח, מעולם לא. גם לא בדיונה הישראלית. את הדיונות של המדבר המערבי או מאוריטניה טרם הספקתי לנסות.
ובהשאלה מהתחביב 1X2 שלי, הג'יקסר 1000 של סוזוקי מאיץ כמו מטוס קרב בהילוך ראשון עד 168 קמ"ש אבל ברמזור הרבה יותר קל לזנק עם ההונדה טרנסאלפ שאני רוכב עליו.
אני מחבב שימושיות ולכן כמות הסוסים לא מעניינת אותי אבל המומנט בהחלט כן.
יש כתבה מפורטת באתר אקספדישיוןפורטל:
https://expeditionportal.com/the-defender-lives-on-well-sort-of/
מחיר מתחיל מ- 200,000$ - נו בעל הבית השתגע...
סרנים ושלדה GOOD CONDITION
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.