צפייה בגרסה מלאה : בעיה בהעברת הילוכים.
elad.brown
24-01-18, 08:43
שלום לכולם,
הג'ימני שלי סובל מבעיית העברת הילוכים.
קורה שבמהלך נסיעה פתאום נדלקת לו נורת מנוע ומעתה והלאה הוא לא מעביר להילוך רביעי. מגיע אך ורק עד הילוך שלישי.
אך זאת לא התופעה היחידה. מעבר לכך, גם אם אלחץ את כל הגז בחזקה, הוא לא יעשה "קיקאפ". הוא לא יוריד הילוך ויאיץ, אלא יישאר על אותו ההילוך.
יש לתופעה סייג. אם אני עוצר לחלוטין ומתחיל נסיעה על פול גז, בעוצמה שבין הילוך ראשון לשני הסלד מגיע ל4000 הגיר יעבוד מעולה וכמו שצריך עד העצירה הבאה. אם אתחיל נסיעה רגוע, הגיר שוב לא יעבוד כראוי. לא יעשה קיקאפ, ויגיע רק עד הילוך שלישי.
חשוב לציין שלפעמים הנורה נכבית לזמן מה והגיר עובד שוב כראוי.
הבעיה שלמוסך לדוגמא הגעתי עם נורה כבויה..
אשמח למושיע!
תודה..
GodsFather
24-01-18, 10:47
מה מצב השמן? מתי הוחלף?
האם זה קורה כשקר בלבד או גם בימים חמים? כשהרכב חם או קר?
מה קורה אם אתה מוריד ידנית הילוכים?
יש קולר גיר?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לדעתי קיק-דאון ולא קיק-אפ
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
על פניו דווקא נשמע כאילו שהרכב נכנס לlimp mode והגיר הוא רק הסימפטום.
elad.brown
24-01-18, 11:25
הרכב ב 200000 קמ אז לא נוגעים בשמן..
לא יודע מתי נגעו בו..
לא הבנתי את החוקיות מתי זה קורה. לפעמים כשהרכב חם, לפעמים גם וגם.. לפעמים כשקר.
אם אני מוריד ידנית- ירד ידנית. אין בעיה להוריד ידנית.
אין קולר גיר.
בנוגע לקיק- אסביר עצמי טוב יותר.
במצב רגיל- כשאני רוצה להאיץ מהר- אלחץ חזק על הגז- הרכב יוריד הילוך ויאיץ מהר.
כשהרכב מדליק נורה ונכנס לבעיה שלו- אם אלחץ חזק זה לא יוריד הילוך. גם אם הגז לחוץ
עד הסוף, הוא כביכול לא יגיב, ויאיץ לאט, או בעליה יאבד מהירות.
מה זה
limp mode?
אם נדלקה נורה סימן שיש קוד תקלה.
המוסך התחבר עם סורק תקלות?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
elad.brown
24-01-18, 11:35
נסעתי למורי..
עד ההגעה למוסך נכבתה הנורה והגיר פעל כרגיל.
(מורי חיבר למחשב ולא היו תקלות)
יומיים נסע פיקס.
ואז נדלקה הנורה שוב ליום ככה. נכבתה ונדלקה שוב...
אדגיש שוב-
כשהנורה דולקת- אם בתחילת נסיעה נותן פול גז והסלד מגיע ל 4000- הגיר יפעל מעולה עד העצירה הבאה.
אם אתחיל נסיעה רגוע והסלד יגיע ל- 3000 ומטה- לא תהיה שליטה על הגיר. יעביר הילוכים מהר וללא משיכה,
לא יוריד הילוכים בלחיצה על הגז, ולא יעביר לרביעי. (זאת לאחר נסיעה ארוכה שבדקתי שוב ושוב בכל רמזור).
אשמח לעזרה..
תודה לעוזרים!!
לימפ-מוד זה מצב שהרכב מכניס את עצמו אליו כשהמחשב מזהה תקלה שעלולה לגרום לנזק.
בגדול זה מסרס את עבודת המנוע/גיר כדי להפחית עומס. מיועד כדי שתצליח "לדדות" למוסך, ומכאן השם.
elad.brown
24-01-18, 14:02
זה מצב שקיים בג'ימני?
נשמע מוזר שלא היה רישום במחשב של קוד תקלה..
Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
קודם כל תעשה לעצמך טובה ותקנה סורק תקלות ב-50 שקל, ושישאר מחובר קבוע. אחריי שידלק שוב תוציא את הקוד תקלה במידית.
דבר שני- אחריי שתתביית על התקלה שים קולר גיר.
דבר שלישי- תשקול שוב החלפת שמן.. תתיעץ עם מורי בנושא
GodsFather
25-01-18, 13:04
יש גירים אוטומטים עם סולונואידים ואם אחד מהם נפגם אז התופעה שאתה מתאר מתרחשת. קרה לי בויטרה עד שהממיר מומנט גם התפגר והלכתי לשיפוץ גיר.
תכין עצמך ותתחיל לחפש...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
elad.brown
29-01-18, 11:59
אוקי, אז חיברתי היום "אנג'י"
והןא לא נותן בשורות טובות.
השאלה איך יש להתייחס אליו..118335
אוקי, אז חיברתי היום "אנג'י"
והןא לא נותן בשורות טובות.
השאלה איך יש להתייחס אליו..118335
תקלה בחיישן קאמפשט - לא משהו לא ידוע ברכבים האלו.
אם תרצה - באמזון/איביי הם לא עולים יותר מ-300-400 שקל. לא יודע כמה בארץ
לא מכיר אנג'י ... אבל אם הוא עלה על הבעיה והדוקטור לא... זה אומר משהו לא?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תקלה בחיישן קאמפשט
גל ארכובה = קראנק
גל ארכובה = קראנק
צודק.
למזלי התשובה שלי עדיין רלוונטית.
בעיה יחסית נפוצה במנועי ה-M13 של ג'ימני
GodsFather
29-01-18, 15:47
לא מכיר אנג'י ... אבל אם הוא עלה על הבעיה והדוקטור לא... זה אומר משהו לא?
Sent from my SM-G900F using Tapatalkהבחור תיאר בעיה בגיר כמדומני...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נסעתי למורי..
עד ההגעה למוסך נכבתה הנורה והגיר פעל כרגיל.
(מורי חיבר למחשב ולא היו תקלות)
יומיים נסע פיקס.
ואז נדלקה הנורה שוב ליום ככה. נכבתה...
אז הלקוח התלונן על x.... לא נספר לא שיש לו בעיות בy...
בכל אופן דיאגנוסטיקה לא מקצועית לכאורה ... בטח לא לדוקטור.
תסלח לי אמיר על ההתפרצות אבל אני לא אוהב המלצות עיוורות. (ועוד פחות מגננה עיוורת).
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
GodsFather
29-01-18, 18:03
אבל אם אין שום לוג של שגיאות אחרות?
לא סולח לך על התפרצות כשאתה לא מכיר את כל התמונה ומנסה לצייר אותה בכל זאת.
יש דרך להעיר ולהאיר על כל דבר.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
יש לי תגובה מאוד נוקבת.
אחכה איתה לכשיגיע עידכון מאלעד לגבי פתרון סופי של הבעיה.
עד אז תנסה לסלוח..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
GodsFather
29-01-18, 22:09
זה כאילו שאתה מפנה את זה אליי ישירות ואו מאיים.
אורי חברי, תרשום מה שתרשום, זה בינך לבין האחרים פה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הבחור תיאר בעיה בגיר כמדומני...
Sent from my SM-G900F using Tapatalkלפי מה שאני מבין הבעיה לא בגיר. פשוט ה"בעיה" שיש לו בגיר זה כולה מצב חירום. המצב חירום כנראה, צריך להמשיך לבדוק, נובע מחיישן קראנק תקול.
GodsFather
29-01-18, 22:23
לפי מה שאני מבין הבעיה לא בגיר. פשוט ה"בעיה" שיש לו בגיר זה כולה מצב חירום. המצב חירום כנראה, צריך להמשיך לבדוק, נובע מחיישן קראנק תקול.זה אתה ואני יודעים עכשיו אחרי ההודעה מהסורק. לא מתחילת השרשור. לשם הפניתי בהערה שלי.
מסכים איתך לגבי ההמשך
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זה אתה ואני יודעים עכשיו אחרי ההודעה מהסורק. לא מתחילת השרשור. לשם הפניתי בהערה שלי.
מסכים איתך לגבי ההמשך
Sent from my SM-G900F using Tapatalkזה שהמחשב לא שומר תקלות זה משונה אבל נתקלתי בזה גם ברכב של אשתי. אני חושב שזו תקלה מהסוג שאם המחשב רואה שהנתונים תקינים אז הוא מוחק אותה. זה מסביר למה מורי לא ראה את התקלה בסריקה. גם במוסך של הלנסר לא ראו והייתי צריך לחזור כמה פעמים. מצד שאני אולי באמת מישהו פישל בבדיקה. גם אפשרי.
elad.brown
21-03-18, 18:40
טוב הבעיה עודנה קיימת.
הסוקר תקלות מראה כל הזמן שזאת בעיה בבית מצערת.
החלפתי בית מצערת והבעיה לא נפתרה.
ממשיך להדליק נורת תקלה p0121 על חיישן מצערת.
בחיישן קראנק טרם נגעתי משום שהמחשב הראה שהבעיה בו רק פעם אחת ויחידה,
ומאז לא דיבר עליו, והתופעות של תפקוד גיר לקוי לא נראות קשורות אליו.
איך אמשיך מכאן..?118994
אני לא יודע לכוון אותך לעשות אבחון בעצמך, קטונתי.
אני כן יכול להמליץ לך על בעל מקצוע לאיתור התקלה.
מוסך בן דור בהוד השרון. מאחורי קניון שרונים. 097402333
אדם מבוגר העונה לשם שמחה איתר לי מספר בעיות במערכת ההזרקה המטופשת שיש בסמוראי בעוד בעלי מקצוע אחרים לא רצו בכלל להיכנס לזה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מנסיון שלי ושל חבר מקרים שונים אחד בג׳ימני ידני והשני באוטו. בתקלות גירים עדיף ארז סנטו לי הוא חסך 7500₪ שהחליף לי סולונאיד בזמן שמוסך ״מתמחה״ ג׳ימני בראשון רצה להחליף גיר.
מצטרף להמלצה על ארז, שווה להגיע אליו. גם אני חשבתי שהגיר שלי ז״ל אחרי משהו מטומטם שעשיתי (החלפתי רדיאטור ואת השמן גיר שנזל מהקולר החזרתי לגיר במקום לשים חדש, סתמתי את המעברים בגיר והאוטו לא זז..)
הכינו אותי להוצאה של 6-7 אלפים, ארז פירק, ניקה והחליף את השמן. אמר שזה יכול להחזיק שנים אבל גם יכול להיות שנגרם נזק וזה יחזיק שבוע..
זה היה לפני 3 שנים והכל טוב, טפו טפו טפו.
בגרנד ויטרה הידנית הגעתי אליו בהילוך שלישי עם משאבת קלאץ׳ נוזלת ללא שמן - שם שמן, ניקז אויר ולא רצה כסף (את המשאבה החלפתי לבד)
בעל מקצוע אמיתי, קצת משיגינע אבל גבר גבר.
האם נמצא פתרון לבעיה? אשמח לעדכון
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.