צפייה בגרסה מלאה : הנעה קדמית לא משתחררת
שלום
טרופר 2004 דיזל אטוטמט.
לאחר שילוב ל- 4X4 ונסיעה קצרה בבוץ ושלוליות, לא משהו דרמטי בכלל, ההנעה הקדמית לא מתנתקת (גם לא ברוורס). נורת החיווי מהבהבת כאשר כפתור השילוב כבוי, אך בפועל הרכב עדיין משולב וגם ניתן להעביר את הידית ל-LOW. בהפעלת הכפתור נורית החיווי דולקת קבוע.
מה לבדוק/לעשות?
תודה
אהלן אורי.
אצלנו לפני שנים היתה תקלה דומה. למיטב זכרוני מנגנון שילוב הציריה נפגע והתעוות כתוצאה ממכה במגן וחול דחוס שהיה בינו לבין המנגנון.
הפתרון לדעתי היה שיוף עדין של החלק הנע במנגנון כדי שינוע ביתר חופשיות.
אתה יודע איפה אתה יכול לברר יותר פרטים...
אם זו תקלה אחרת, קטונתי.
מקרה דומה - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=106040
וגם
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=97750
ויש עוד הודעות דומות - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=57051
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=15729
תסתכל על הסרן הקדמי בצד נהג, תמצא שם את מנגנון השילוב ("המזלג") לידו יש שני סולנואידים וחיבורי ואקום, תוודא שהכל מחובר.
אם הכל מחובר תוציא את שני הצינורות שמתחברים למנגנון השילוב - עם מנוע מונע - באחד יש ואקום ובשני אין, בלחיצה על הכפתור של ה 4X4 הואקום יעבור לצינור השני.. זאת בעצם ההפעלה של מנגנון השילוב על הסרן. אם אין ואקום - תבדוק בצינור לפני הסולנואיד, אם הואקום קיים אבל לא מתחלף - תבדוק חיבורי חשמל של הסולנואידים.
תתחיל מבדיקת ואקומים ומשם אפשר להתקדם.
אני מחזיק בארגז הכלים מזרק גדול עם צינורית עליו, ל״משיכת״ ואקומים כשיש בעיה כזו במנגנון מופעל ואקום זה או אחר.
יש גם כלי ייעודי כזה של מוסכים.
נסה למשוך ואקום מהצד של השיחרור ותראה אם זה עוזר.
אסף.
במקרה כזה אפשר להפוך בצינורות ולבדוק אם יוצא משילוב(כמו שעושים כשאין שילוב, בצינור אחד תמיד חייב להיות וואקום), אם לא אז כנראה התקלה במזלג השילוב, בדרך כלל בוצה או אין מספיק שמן.
לעיתים התקלה במנוע שילוב שעל הטרנספר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.