צפייה בגרסה מלאה : חופש בין מוט הגה לבזוקה CJ
שלום,
אצלי בCJ יש מוט הגה בעל שני צלבים (אולי של סופה?) אין פעמון...
ברגע שאני מחזיק ביד אחת את המוט הגה וביד השניה את היציאה מהבזוקה לכיוון המוט הגה אז יש תזוזה של מספר מילימטרים לצדדים של טבעת אוקולן לבן, בצלב אין חופש אבל מרגיש לי שבבזוקה יש.
הטבעת אוקולן מה תפקידה? היא אמורה לזוז לצדדים? מרגיש לי שיש המון חופש מהבזוקה.
תודה!
מצאתי ברשת:
https://www.youtube.com/watch?v=IMtylqMnKOM
אצלי בכלל אין מכסה ביציאה מהבזוקה פשוט רואים את האוקולון הלבן
שלח תמונה של מה שקורה אצלך.
six 4 life
03-02-18, 13:08
יש קיט מיסב שמגיע עם אוקולון ומיסב חדשים, החלפה לא מסובכת, לינוביץ' אמור להיות את מה שאתה צריך. לגביי הפחית עצמה אם אין לו אני מניח שתוכל למצוא מפירוק.
תודה אצלם ואעלה.
אמור להיות חופש למעלה למטה ולצדדים של המוט בתוך הבזוקה? כי כרגע יש שם חופש של 10 ממ בשקט.
בצלב העליון של המוט הגה אין כל חופש.
תודה!
six 4 life
03-02-18, 20:58
עם מיסב ואוקולון חדשים בדרך כלל החופש מתבטל.
ראיתי שבארה"ב המון משדרגים למוצר הזה:
https://www.wolffeng.com/store/p2/M109SS_Lower_Steering_Column_Catridge_Be aring.html
למישהו יש ניסיון?
אצלי מיסב חדש עם אוקולון. יש חופש של מילימטר או שניים.
המוצר בקישור נראה איכותי מאוד אך גם לא זול בכלל.
מייסב מקורי מגורז יחזיק הרבה שנים ואם תטפל בו פעם בכמה שנים בכלל טוב.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
כן אני אחליף מיסב, קיט קומפלט 100 שח עד הבית ...כולל אוקולון מיסב, כיסוי וטבעת אבטחה
עצה לפירוק ?מה עדיף בכדי לשלוף את המוט הגה לפרק את הבזוקה או את התיבה? כמו שזה נראה אין לו כל דרך לצאת ?
מציין שוב שזה מוט הגה ללא פעמון נראה בעיין זהה למוט של סופהYZ
תודה!
יש שני ברגים שתופסים את בזוקת ההגה לתושבת שלה אחרי הדש בורד. החורים שלהם מאורכים. אם תשחרר את הצלב העליון של המוט ותשחרר את הברגים (לא עד הסוף) תוכל למשוך את כל הבזוקה אחורה כשני ס"מ ולשלוף את מוט ההגה. שווה לשחרר גם את הפחיות של הבזוקה שמחוברות לקיר האש.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.