PDA

צפייה בגרסה מלאה : קיט הגבהה - המלצות אחרי התקינה החדשה



Aviyov
10-02-18, 19:21
מחיפוש שערכתי בפורום מצאתי שמרבית ההודעות ישנות.
אשמח להמלצה לקיט הגבהה לטרופר אשר מאושר על פי התקינה החדשה.
תודה

נדב ש.
10-02-18, 19:26
למיטב ידיעתי איירון מן מאושר, לא יודע לגבי השאר.

נמרוד
10-02-18, 20:04
גם לאולדמן Oldman Emu יש קיטים מאושרים להגבהה פחות או יותר לכל כלי הרכב בישראל (אישרו גורף את כל הקטלוג). לטרופר בטוח יש - בדקתי.

אני מעריך שגם לEFS יש קיט מאושר לטרופר.

Aviyov
10-02-18, 20:36
למיטב ידיעתי איירון מן מאושר, לא יודע לגבי השאר.

גם לאולדמן Oldman Emu יש קיטים מאושרים להגבהה פחות או יותר לכל כלי הרכב בישראל (אישרו גורף את כל הקטלוג). לטרופר בטוח יש - בדקתי.

אני מעריך שגם לEFS יש קיט מאושר לטרופר.

תודה!
ידוע לכם מי מייבא?

erezgur
10-02-18, 21:05
אני מניח שאם תעשה סקר קצר בין המתקינים של קיטים כאלו ותתנה את הרכישה באישור הקיט ברשיון - תוכל למצוא אילו קיטים ניתן לאשר ומהן העלויות הסופיות של מהלך שכזה

יהיה מעניין אם תעדכן אח"כ כאן לטובת הדורות הבאים...

amitaikl
10-02-18, 21:08
בילשטיין B6 + קפיצים של פדרס באספיר

OFF-RoaD
10-02-18, 21:13
אני די בטוח שכשבדקתי היה אישור לקוני+לאבלס, בחרתי באולדמן בסוף. מרוצה עד הגג כבר שנה.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

frolik
11-02-18, 10:07
אצלי ( טרופר דיזל ארוך) מותקן קיט של dobinson הגבהה של 2' מאושר ברשיון ...
אני מאוד מרוצה.

בהצלחה,

נמרוד
12-02-18, 18:46
תודה!
ידוע לכם מי מייבא?

Oldman - הנפלד טכנולוגיות (http://henefeld-tech.co.il/)
EFS - אאוטבק טכנולוגיות (http://www.outback.co.il/)
קוני/לאבלס - וירטהים (http://www.wertheim.co.il/)
איירונמן (https://www.facebook.com/permalink.php?id=1523759024513984&story_fbid=1523760657847154)

היבואנים לא מוכרים בדרך כלל ישירות, אלא דרך המתקינים. במיוחד היום, כשמבחינה חוקית, מתקין מורשה חייב להיות מעורב בסיפור.

רוב המתקינים עובדים עם רוב הקיטים, למעט אספיר, שהם גם יבואן, גם יצרן, וגם מתקינים ישירות במרכזי השירות שלהם.

בקיצור, לטרופר יש מבחר לא קטן של קיטים.

wonderd
17-02-18, 08:45
איירונמן זה רקורד לדעתי.
אחרי 4 שנים החלפתי את הסט, חזרתי שוב לאיירונמן.

Aviyov
17-02-18, 09:02
איירונמן זה רקורד לדעתי.
אחרי 4 שנים החלפתי את הסט, חזרתי שוב לאיירונמן.

נהדר!
זוכר את מספר המקט של הקפיץ במקרה?
בולמים גם של איירונמן?
תודה

wonderd
17-02-18, 09:19
Hold008B
לצערי הם לא מביאים C שזה קפיץ קשה יותר ומותאם למשקל כבד כמו שאני צריך ורוצה.
כן, גם בולמים 12643GR ו 12644GR

Aviyov
17-02-18, 10:27
Hold008B
לצערי הם לא מביאים C שזה קפיץ קשה יותר ומותאם למשקל כבד כמו שאני צריך ורוצה.
כן, גם בולמים 12643GR ו 12644GR

מה המשמעות? הרכב שוקע ורך יותר?

wonderd
17-02-18, 10:37
לי יש משקל קבוע של 200 קילו ברכב מאחורה, לכן צריך קפיץ חזק יותר. הקפיצים הסטנדרטיים שוקעים יחסית מהר בגלל זה, לא משנה איזו חברה..

נדב ש.
17-02-18, 10:59
מה המשמעות? הרכב שוקע ורך יותר?

שוקע ז"א יורד בגובה בין 2 ל 3 ס"מ, כמובן כל זה נכון אם אתה עם משקל קבוע של לפחות 200 ק"ג, למשקלים כאלה יש קפיצים hd שמיועדים לשאת את המשקל לאורך זמן.
ליבואנים אין כמעט במלאי hd כי אין לזה ביקוש(הרוב לא נוסעים עמוס קבוע) וקפיץ hd ברכב לא עמוס יהיה לא נעים לנסיעה וקשה מידי.

zivo
17-02-18, 14:57
נדב,
אני חוזר ומזכיר (מה שכתבתי פה כבר כמה פעמים).
כבר שנים, שאני שם על הרכבי שטח שלי כריות אוויר כאלו -
https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/

זה מאפשר לי, ביום יום, שהרכב די ריק, רק נהג, לנסוע על קפיצים רכים.
שאני מתארגן לטיול, ככל שאני מוסיף משקל (אנשים ציוד) , אני מעלה את הלחץ בכריות.
בקיצור, אם אתה רוצה קפיצים חזקים יותר, זה כיוון מומלץ.
אתה מוזמן, לנסיעת מבחן (נשחק קצת עם הלחץ והמשקלים).

ד ו ר ו ן
17-02-18, 15:13
שוקע ז"א יורד בגובה בין 2 ל 3 ס"מ, כמובן כל זה נכון אם אתה עם משקל קבוע של לפחות 200 ק"ג, למשקלים כאלה יש קפיצים hd שמיועדים לשאת את המשקל לאורך זמן.
ליבואנים אין כמעט במלאי hd כי אין לזה ביקוש(הרוב לא נוסעים עמוס קבוע) וקפיץ hd ברכב לא עמוס יהיה לא נעים לנסיעה וקשה מידי.
כל מי שהולך להשקיע כמה אלפי שקלים, וחותר קרוב לעשירייה, בקיט מתלים, רצוי שישקיע עוד מעט, וישקול את הרכב במצבו הסטנדרטי כשהוא מתודלק, עם 4 נוסעים, לפני שבוחרים קיט.

מרבית גם תופתעו כמה תוספת משקל זה כל הפיציפקס הקטנים שהוספתם לרכב.

אחכ שוקלים את הרכב עמוס לטיול סטנדרטי.

ורק אח״כ, בוחרים קיט.

Aviyov
17-02-18, 15:17
נדב,
אני חוזר ומזכיר (מה שכתבתי פה כבר כמה פעמים).
כבר שנים, שאני שם על הרכבי שטח שלי כריות אוויר כאלו -
https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/
יש

זה מאפשר לי, ביום יום, שהרכב די ריק, רק נהג, לנסוע על קפיצים רכים.
שאני מתארגן לטיול, ככל שאני מוסיף משקל (אנשים ציוד) , אני מעלה את הלחץ בכריות.
בקיצור, אם אתה רוצה קפיצים חזקים יותר, זה כיוון מומלץ.
אתה מוזמן, לנסיעת מבחן (נשחק קצת עם הלחץ והמשקלים).

באתר כתבה יפה של חבר שהתקין כריות כאלה על גראנד ויטרה.
תוכל להתייחס לעלויות ולהתמודדות מול המכס והרשויות במידה ונדרשת לכך?

נדב ש.
17-02-18, 15:27
כל מי שהולך להשקיע כמה אלפי שקלים, וחותר קרוב לעשירייה, בקיט מתלים, רצוי שישקיע עוד מעט, וישקול את הרכב במצבו הסטנדרטי כשהוא מתודלק, עם 4 נוסעים, לפני שבוחרים קיט.

מרבית גם תופתעו כמה תוספת משקל זה כל הפיציפקס הקטנים שהוספתם לרכב.

אחכ שוקלים את הרכב עמוס לטיול סטנדרטי.

ורק אח״כ, בוחרים קיט.

לא צריך להגזים, הקיט שנימכר בארץ מיועד להגבהה כשהרכב as is, מניסיון של שנים עם קיטים שונים- לוולס+קוני, איירון מן, פדרס, קינג, ועם בין 4 ל 6 נוסעים ברכב באופן קבוע+ציוד לטיול מחזיקים יפה, אצלי עד היום לא היה משקל קבוע ברכב(מגירות, ציוד, וכו'), מועמס לטיול, חוזר ופורק ציוד.
זאת הסיבה גם שהיבואנים לא מחזיקים במלאי קפיצי hd, לרוב המוחלט של המשתמשים זה פשוט לא מתאים.

יש לנו עוד חבר משותף (אלעד מכיר) שבאותה בעיה, לנדקרוזר 120 עמוס קבוע עם מגירות, מיכל מים וציוד, (לפי מה שבירר אין קיט hd על המדף) הקיט של אולדמן שקע אחרי שנה, נאמר לו שקפיצים של 150 יעשו עבודה יותר טובה, הזמין והתקין, ימים יגידו.

ד ו ר ו ן
17-02-18, 15:47
לנו עוד חבר משותף (אלעד מכיר) שבאותה בעיה, לנדקרוזר 120 עמוס קבוע עם מגירות, מיכל מים וציוד, (לפי מה שבירר אין קיט hd על המדף) הקיט של אולדמן שקע אחרי שנה, נאמר לו שקפיצים של 150 יעשו עבודה יותר טובה, הזמין והתקין, ימים יגידו.
אין על המדף בארץ, אז מזמינים ומחכים קצת.. מה עדיף, להתאכזב בגלל שאתה בחרת את המוצר הלא נכון?

נדב ש.
17-02-18, 16:49
אין על המדף בארץ, אז מזמינים ומחכים קצת.. מה עדיף, להתאכזב בגלל שאתה בחרת את המוצר הלא נכון?

צודק!
וזה גם מה שאנחנו אמרנו...

wonderd
17-02-18, 16:55
נדב,
אני חוזר ומזכיר (מה שכתבתי פה כבר כמה פעמים).
כבר שנים, שאני שם על הרכבי שטח שלי כריות אוויר כאלו -
https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/

זה מאפשר לי, ביום יום, שהרכב די ריק, רק נהג, לנסוע על קפיצים רכים.
שאני מתארגן לטיול, ככל שאני מוסיף משקל (אנשים ציוד) , אני מעלה את הלחץ בכריות.
בקיצור, אם אתה רוצה קפיצים חזקים יותר, זה כיוון מומלץ.
אתה מוזמן, לנסיעת מבחן (נשחק קצת עם הלחץ והמשקלים).
זיו..
דבר איתנו, איך מביאים ומה התייחסות המכס לכך? איך זה מסתדר עכשיו עם התקנות החדשות?
א

נדב ש.
17-02-18, 17:11
נדב,
אני חוזר ומזכיר (מה שכתבתי פה כבר כמה פעמים).
כבר שנים, שאני שם על הרכבי שטח שלי כריות אוויר כאלו -
https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/

זה מאפשר לי, ביום יום, שהרכב די ריק, רק נהג, לנסוע על קפיצים רכים.
שאני מתארגן לטיול, ככל שאני מוסיף משקל (אנשים ציוד) , אני מעלה את הלחץ בכריות.
בקיצור, אם אתה רוצה קפיצים חזקים יותר, זה כיוון מומלץ.
אתה מוזמן, לנסיעת מבחן (נשחק קצת עם הלחץ והמשקלים).

אלעד צריך...
אני לא צריך.... בדיסקברי אצלי זה מקורי מהיצרן 😉

zivo
17-02-18, 21:59
הבאתי במזוודה ( אז אין לי מושג לגבי מכס).
עברתי טסט בנובמבר, אף אחד לא שאל.

tallevi
21-02-18, 18:04
זיו..
דבר איתנו, איך מביאים ומה התייחסות המכס לכך? איך זה מסתדר עכשיו עם התקנות החדשות?
אהזמנתי והתקנתי לפני שנה בערך.
הגיעו אלי ללא שום צורך באישורים או מכס. פשוט הגיעו היישר לבית.

אמנם שזה קצת עוזר, ובעיקר מונע סגירה מלאה של הקפיץ, זה בהחלט לא מחליף קפיץ בריא, תקין, ואיכותי!

אני מרגיש שעיקר עבודת הכריות היא בסגירה מלאה ואינן מורגשות כמעט לכל אורך מהלך סגירת הקפיץ, ז"א, אתה מקבל מהמתלה גרף שהוא רחוק מליניארי.

לסיכום, הכריות האלה טובות לרכבים עם קפיצים רכים שאמורים מידי פעם גם להעמיס עגלה או טריילר, כך שימנעו סגירה מלאה של הקפיץ.

לרכב שטח אין מקום לקפיצים רכים, רכב שטח שמשמש לטיולים, עמוס בציוד ובנוסעים, חייב קפיץ קשוח, לכל מהלך עבודתו, ובולם עם יכולת ריסון הריבאונד בהתאם.


טל.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נדב42
22-02-18, 17:43
אני בזמנו הזמנתי איירליפטים במשלוח, ביקשתי שירשמו pneumatic parts וזה הגיע אחרי שבוע עם פדקס ובלי שאלות מיותרות.

ההשפעה על עבודת המתלים תלוייה מאוד במידות הכרית לעומת הקפיץ, והם מספקים (וגם קל לייצר לבד) ספייסרים כדי לקבל את האפקט הרצוי. אם הכרית תמלא את כל הגובה הפנוי, היא תשפיע מוקדם יותר בעבודת המתלה לעומת כרית שתופסת פחות גובה (ואז מקבלים פרוגרסיביות רבה יותר.

אני ממליץ על המוצר, אבל לא במקום התקנת קפיצים מתאימים. בשגרה הכריות צריכות להיות בלחץ נמוך (5 psi מינימום שאינם מורגשים) ורק בעומס חריג או נסיעה אגרסיבית מעלים את הלחץ.

אצלי בויטארה היו 3-5 ס"מ פנויים, וזה עבד מצויין.

zivo
22-02-18, 19:20
טל,
ההתנהגות שאתה מתאר, נראית לי כמו כריות בגודל לא נכון. הכריות צריכות להשפיע מהרגע הראשון.
אין מה לנחש, צריך לפנות ליצרן ולתת את הדגם של הרכב (ובמקרה של קפיצים חלופים, את הדגם של הקפיץ, או לחלופין מידות), והם ממליצים על הדגם המדוייק.

זה לא תחליף לקפיץ שלא מתאים. מבחינתי, זה בא לסגור את הפער בין רכב כביש יחסית לא עמוס, לרכב שטח שעמוס כבד.

-->