צפייה בגרסה מלאה : איזה בולמים קדמיים זמינים מומלצים כיום לויטארה דור ראשון ?
כמו בכותרת, צריך להחליף בולמים קדמיים.
האוטו מוגבה 3" (כלומר 5 ס"מ בדיוק, כמו שכבר כתבו לפני ...)
לא מוצא כרגע את הספייסרים של קאלמיני שהיו לי פעם
הבולמים הנוכחיים (4X4 Art) היו מצויינים אבל שבקו ואני לא יודע מאיפה להשיג כאלו
כששאלתי בצינורות המקובלים חזרו אלי עם איירונמן ודובינסון. יש המלצות/ביקורות לגביהם ? הצעות נוספות ?
תודה,
נדב.
למה אתה קונה בולמים לפי התאמה לרכב? הוא רחוק מלהיות מקורי.
תגדיר את סוג החיבורים. עין-עין, עין-פין פרפר או פין אחר כזה או אחר - יש מגוון מוגבל של אפשרויות.
תמדוד ותקבע מה האורך האידיאליח - סגור ופתוח. בלי גלגל, על ליפט.
ותמצא בקטלוגים. לבילשטיין יש קטלוג מצויין, כנ"ל לARB/אולדמן, כנ"ל לחברות האחרות.
ברגע שמצאת כמה מק"ט או כמה מק"טים אפשריים, תעשה שופינג, בארץ ובחו"ל.
התהליך לא באמת מסובך.
הבולם הקדמי בויטרה עם חיבור תחתון ייעודי, לא יודע אם אפשר להתאים לשם כל בולם...
לי היו קוני על הרכב, הייתי מאוד מאוד מרוצה.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
GodsFather
23-02-18, 10:46
הבעיה שלקוני אין 3 אינץ, לפחות לא בארץ ואם משקיעים ברמה של נדב, אז לא עם ספייסר
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
בולם kyb +מאריך מג'ימני ביטס
אם יש חיבור יעודי, אז מכינים לו מתאם ואז הולכים לפי התהליך של נמרוד. אין סיבה להתקבע על בולמים לפי התאמה לרכב.
GodsFather
23-02-18, 22:02
להכין מתאם למתלה של הויטרה הינו הליך לא זול בלשון המעטה שמצריך תכנון הנדסי שאין להקל בו. לא רק ריתוך/הברזה/ספייסר של מאריך כמו שעושים כיום.
יש קיט הסבה מוכן בארהב ואולי בעוד מדינות, לענד זה לא מה שנדב מחפש... אבל הוא יודע להפתיע.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זורם איתך, מכיר מישהו שיודע/יכול/רוצה לייצר זוג מתאמים כאלו במחיר שפוי ?
ככה נראה הצד התחתון של הבולם:
https://den1j6w8azajr.cloudfront.net/images/prod/full/f29f835626874ebcb9b92da5d5aaf0f9.jpg
GodsFather
24-02-18, 08:23
מה גבול השפיות מבחינתך?
סט הסבה עולה 2000$ בערך...
לדעתי בשרשור הויטרה שלי יש אפילו לינק לרכישה ששגיא העלה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נמרוד,
שמתאימים בולמים, זו רק שאלה של סופיות ואורכים?
או גם שאלה של משקל הרכב?
GodsFather
24-02-18, 10:40
צריך גם התאמה של משקלים ואת הנתונים הללו אפשר לקחת מהבולמים הקיימים בשוק
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זורם איתך, מכיר מישהו שיודע/יכול/רוצה לייצר זוג מתאמים כאלו במחיר שפוי ?
ככה נראה הצד התחתון של הבולם:
https://den1j6w8azajr.cloudfront.net/images/prod/full/f29f835626874ebcb9b92da5d5aaf0f9.jpg
אני חוזר בי.
במתלה קדמי מסוג מקפרסון, הבולם הוא חלק בלתי נפרד מהמתלה, וכל מה שכתבתי לא רלוונטי. אתה צריך לבחור ממה שיש.
GodsFather
24-02-18, 17:06
בום! 699$ לפני משלוח
https://www.calmini.com/detail.php?b=2&m=5&t=1&p=1009&n=
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נבלה.
פשוט איש רע אתה.
מאיפה בדיוק אני מגרד לזה תקציב עכשיו ???
וחוצמזה, הסטאפ נראה מוזר, לא ברור לי האם הוא תורם או פוגם במהלכי המתלה, והוא מעוגן למקומות שאני לא בטוח שיעמדו בעומס.
אשמח לשמוע את דעת המומחים ...
http://i.imgur.com/pay9go5.jpg
GodsFather
25-02-18, 08:51
הוא מתחבר/נתמך לנקודות מקוריות בשלדה.
בנוי לקיט 3" של קלמיני, כך שלא יהיה שינוי מהבחינה הזו...
היתרון ברור מבחינת חופש הבחירה בבולמים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
זה קיט שהופך מתלה מקפרסון למתלה זרועות A. רואים את מידת ההשקעה שנדרשת בשביל שינוי משמעותי כזה. בעיני זה נזם זהב באף חזיר - שינוי מוגזם, בטח בשביל גרוטאה ישנה שהיא במילא לא מרכז תשומת הלב שלך (אני מקווה...).
המחיר אגב - 700$ - זול מאד בשביל מערכת כזו, כנראה זה מחיר שנועד להפטר ממלאי קיים שאין לו יותר מדי דרישה כיום.
אחרי כל ההשקעה בויטרה לא בטוח שהייתי פוסל.
נראה מעניין
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
01-03-18, 16:05
זה קיט שהופך מתלה מקפרסון למתלה זרועות A. רואים את מידת ההשקעה שנדרשת בשביל שינוי משמעותי כזה. בעיני זה נזם זהב באף חזיר - שינוי מוגזם, בטח בשביל גרוטאה ישנה שהיא במילא לא מרכז תשומת הלב שלך (אני מקווה...).
המחיר אגב - 700$ - זול מאד בשביל מערכת כזו, כנראה זה מחיר שנועד להפטר ממלאי קיים שאין לו יותר מדי דרישה כיום.כי בארהב יעלה אותו מחיר להסב לסרן חי קדמי...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אחחח ... אם הייתי מודע לאפשרות הזו כשהבודי והשלדה עוד היו מופרדים אז לא הייתי עומד בפיתוי.
נכון לעכשיו צריך לחתוך/לכופף/להסיר פיסות פח מעל חיבור הבולם כדי להרכיב את הקיט הזה, ואין לי לב לעשות את זה עכשיו.
(האמת - מרגיש לי חלמאי לחלוטין, אחרי שהבודי והשלדה הופרדו והיה יכול להיות כזה קל להרכיב את זה...)
כרגע הנטייה היא לכיוון קוני, גם משיקולי תקציב ... מישהו מכיר מקור זול בארץ או שאביא מחו"ל ?
נדב מניסיון כואב על הגראנד ויטרה קוני זה ממש ביזבוז כסף!!! גם בפאגרו עכשיו החלפתי שני בולמים אחוריים ולמרות שכל קהילת הפאג׳רו צעקו לי קוני הכי טובה החלטתי לא לשים כי אני מתאכזב רק פעם אחת.
אם הייתה לי היום ויטרה, כנראה שלקדימה הייתי מרכיב KYB.
אגב, בדקת אם אתה יכול לייבא בולמים של פורארט?
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
03-03-18, 11:58
נדב מניסיון כואב על הגראנד ויטרה קוני זה ממש ביזבוז כסף!!! גם בפאגרו עכשיו החלפתי שני בולמים אחוריים ולמרות שכל קהילת הפאג׳רו צעקו לי קוני הכי טובה החלטתי לא לשים כי אני מתאכזב רק פעם אחת.
אם הייתה לי היום ויטרה, כנראה שלקדימה הייתי מרכיב KYB.
אגב, בדקת אם אתה יכול לייבא בולמים של פורארט?
Sent from my iPhone using Tapatalkלעומת זאת, חבר פורום עם ויטרה ארוכה כמו של נדב ושלי הייתה, הגבהה 2" בולמים קוני, מבסוט מאד כבר שנים...
כנראה עניין של ציפיות ואולי גם דגם ספציפי.
היו ימים שבארץ היה גם טאף דוג ולאחר מכן raw במקומו. לא ראיתי 3", רק 2" וזו הבעיה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
עדכון: נרכשו צמד קוני מתכווננים, מסתבר שהם קצרים ב- 4 ס"מ מהבולמים הנוכחיים של הטורקים, מתארגן בינתיים על ספייסרים לבולמים ואז אנסה שוב להחליף ...
GodsFather
14-03-18, 14:20
שים לב לזווית עבודה בעקבות ההגבהה ולפיזור לחץ על תושבת הבולם.
שלא ישבר לך באמצע נסיעה...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אתקין ספייסרים של קלמיני, אמורים להגיע אלי היום או מחר ...
(את הספייסרים שהיו לי נתתי לחבר להעתיק ומאז לא נודע מקום הימצאם ...)
לכו תסמכו על שוחטי ויטארות מהפייסבוק ...
עד שהצלחתי לתאם איסוף (ב- 12 בלילה ...), מתברר שהספייסרים הם בכלל לא של קאלמיני, אבל ...
- הם מגביהים ב- 2"
- הם מסיטים את מיקום התושבת לתיקון זווית העבודה של המתלה
- יש בהם הכנה לחיבור בולם נוסף :) (לא שאני צופה שאשתמש בזה)
מוטבע עליהם מק"ט 53089-10 וגם זיהוי צד נהג/נוסע, אבל לא הצלחתי לאתר מי היצרן.
בכל מקרה, הותקנו הבולמים בשעה טובה, הנה קצת תמונות...
חדש מול ישן, הפער: 4 ס"מ
118874
הספייסר החדש:
118875
118876
118877
על הרכב:
118879
118878
לכו תסמכו על שוחטי ויטארות מהפייסבוק ...
עד שהצלחתי לתאם איסוף (ב- 12 בלילה ...), מתברר שהספייסרים הם בכלל לא של קאלמיני, אבל ...
- הם מגביהים ב- 2"
- הם מסיטים את מיקום התושבת לתיקון זווית העבודה של המתלה
- יש בהם הכנה לחיבור בולם נוסף :) (לא שאני צופה שאשתמש בזה)
מוטבע עליהם מק"ט 53089-10 וגם זיהוי צד נהג/נוסע, אבל לא הצלחתי לאתר מי היצרן.
בכל מקרה, הותקנו הבולמים בשעה טובה, הנה קצת תמונות...
חדש מול ישן, הפער: 4 ס"מ
118874
הספייסר החדש:
118875
118876
118877
על הרכב:
118879
118878תתחדש... מחכה לשמוע איך זה נוסע..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תתחדש... מחכה לשמוע איך זה נוסע..
Sent from my SM-G900F using Tapatalkמחר אינשאללה סיבוב ראשון בירקון בדרך הביתה אחרי כיוון פרונט.
לא נגעתי עדיין בכיוונון של הבולמים, הם כמו שהגיעו בקופסה, רושם ראשוני הוא שהם קשים למדי, אבל בשביל זה יש כיוונון, ואפילו די נוח ...
אחרי טיול בכורה ועוד כמה נסיעות בשבילים, נראה לי שהגעתי לכיול שמתאים לי.
הבולמים עושים את העבודה, אבל לא נפלתי מהרגליים... מונרו סנסה-טרק וגם הבולמים של פורארט (שהם גם מונרו כלשהם) היו יותר נוחים בעיני. אבל ... עד שלא אחליף גם את האחוריים (הגמורים) לא אוכל באמת לחוות דעה, כי הם גם משפיעים (כרגע לרעה) על התנהגות הרכב.
אעדכן שוב כשיוחלפו ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.