התחברות

צפייה בגרסה מלאה : תיקון מסור שרשרת בנזין - החלפת ראש מנוע ובוכנה husqvarna 272xp



im_ri
16-02-18, 15:05
היי,
החולה הוא מסור בנזין הסקווארנה 272xp בן 20 בערך.
המסור משמש לחיתוך גזעים לקמין עצים. במשך 20 שנה כמעט אפס תקלות למרות תחזוקה על גבול הפושעת.
עד כה, היה נהוג לעבוד עם המסור פעם בכמה חודשים עם תערובת דלק לא מדויקת, להשאיר דלק במיכל אחרי השימוש ולעבוד גם עם שרשרת לא מושחזת.
איכשהו המסור שרד 20 שנה עד שהספיק לו. ככל הנראה דלק עמד יותר מידי זמן + תעורבת מאוד לא נכונה, הביאו להרס מוחלט של הרינג והבוכנה.
אחרי שבדקתי שאכן יש ניצוץ, פילטר אויר אינו סתום, הזרקת תערובת ישירות לראש וכל שאר הבדיקות הבנתי שמשהו לא בסדר. במשיכה המנוע לא הרגיש תפוס והאמת שהרגיש שיש קומפרסיה סבירה.
פירקתי את הראש וגיליתי בוכנה מחורצת ורינג גמור.
הפתרון המיידי היה לקנות חדש. כיוון שיש לי סנטימנטים למכונות ומנועים, ובעיקר לכאלה שהיו במשפחה תקופה לא מבוטלת, החלטתי להזמין קיט ראש מנוע ובוכנה ולנסות את מזלי.
עלות הקיט הכוללת את כל האטמים, מיסב, בוכנה, רינג ועוד 90 דולר עד הבית.
בנוסף הוזמן קרבורטור שלם ב 15 דולר.
הורדתי את הספרות של דגם המסור וביצעתי את ההחלפה. עבודה סופר פשוטה של כמה שעות והמסור חזר לחיים.
עדיין לא הגעתי לכיוון נכון של הקרבורטור, המסור שומר טורים אבל עם מצערת פתוחה לגמרי הוא מעט מקרטע.


https://www.youtube.com/watch?v=Cny8OzgAKMc

kobiarava
16-02-18, 16:19
עשיתי לפחות 10 אוברולים כאלה. הקיטים באיביי זולים, והעבודה כל כך פשוטה.... מי שמורגל במנועים אמיתיים, ופתאום מגיע לשחק עם הקטנים האלה, זה בעיקר מצחיק... ממליץ להתייחס למנוע בעדינות בשעות המנוע הראשונות, כמו מנוע אחר בהרצה, לתת לו להתחמם לאט, לא להרים טורים גבוה מדי ולתת מכות גז, ולעבוד על סל"ד יציב, ולהקפיד על תערובת דלק שמן 4% טרייה, גם בהרצה וגם בשוטף.
כל הכבוד על היוזמה ועל הביטחון, לא כל אחד מרגיש בנוח לגשת לעבודה כזאת, כמו בג'יפ גם במסור

im_ri
16-02-18, 16:22
העבודה ממש פשוטה ובעיקר מספקת. מקווה שהקיט הזה יחזיק מעמד..
יש איזה טיפים לכיוון הקרבורטור?

-->