צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי שימוש בכלי מיוחד לקראת ניקוז אוויר במערכת בלימה ב CJ
אני עם הספר רכב, מצוין באחד השלבים שימוש בכלי על מנת להחזיק את נשסתום המשולב פתוח. ראו תמונה מצורפת.
על מה מדובר?118527
בטח מדובר בכלי מיוחד שספק אם השתמשו בו בצה"ל.. נקז the old fashion way.
אז לא להתייחס? למה זה משמש?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
17-02-18, 18:39
למיטב זכרוני יצא לי להיתקל cj שלי במצב שבו ניקוז האוויר לא היה מושלם, ורק לאחר משיכת השסתום ואחזקתו בצורה כלשהי, הניקוז יצא טוב.
אני מניח שניתן להסתדר גם ללא כלי ייעודי. רק להחזיק את השס' משוך.
לניקוז אוויר במערכת הבלימה. העיקרון זהה לכל רכב... חפש מדריכים ביוטוב.
אין צורך בשום כלי יעודי אבל זכור לי מהספר רכב הצבאי שיש איזה עיניין עם הצדדים, יש צד אחד שצריך לנקז לפני הצד השני.
בהצלחה!
חנן-ג'יפולוג
17-02-18, 18:54
לא ספציפית לcj, אבל אני חולק על המשפט של יוני.
יש רכבים שצריך לנקז אוויר עם ובלי מצבר מחובר, עם ובלי פעולות תומכות בסורק, עם ובלי פטמות נוספות בesp ובמשאבה, עם ובלי ספוטניק בלחץ של שלושה באר, וכו'.
בדיוק בשביל זה, ובטח בנושאי בלמים והיגוי, יש הנחיות יצרן.
נוטה להסכים עם חנן, במידה ולא מסובך לאלתר קומבינה להחזיק את השסתום המדובר אין מה להפסיד. לא יצא לי להתקל בזה בעבר ותהיתי אם מי מהחברים עם Cj מכיר ויודע לדווח מניסיון אישי.
Talbs סדר הגלגלים לניקוז מצויין בספר תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
בתוך "שסתום הקומבינציה" יש בוכנה קטנה שמחלקת את נוזל הבלמים בין הבלם הקדמי לאחורי.
תפקיד הכלי הזה הוא להחזיק את הבוכנה הפנימית במצב חלוקה שווה, אחרת יש מצב שאתה מנסה לנקז אוויר אבל השסתום במצב סגור.
על השסתום יש לך כנראה גם חיישן שאמור להתריע אם הבוכנה זזה ולא חזרה למצב אמצע.
Ok. תודה
עוד לא זחלתי להסתכל איך זה נראה. זה סיפור לאלתר כלי כזה? איך הוא נראה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.google.co.il/search?q=metering+valve+tool+j-26869&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwijzpzW8q3ZAhWQKlAKHSZtAWYQ_AU ICigB&biw=1366&bih=637
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.