PDA

צפייה בגרסה מלאה : איחוד רשויות או sbs זול?



GodsFather
18-02-18, 15:26
הלכה הויטרה, מה הלאה?

אופציות -

מכירת הפרייבט של האישה ורכישת דיסקו/טרופר. יעני איחוד רשויות.

שדרוג הפרייבט של האישה לסובארו xv כי דאסטר לא אפשרי (אין אוטומט וכאלה). ועוד קופסת פח ממונעת קטנה /טנדר סגנון קנגו. הכל יד שניה/שלישית כמובן.

שדרוג פרייבט לאישה לפרייבט אחר, מציאת sbs סיני / תומקאר זול ונוסע באיזור ה15000

לגבי אופציה ג' אני צריך להבין אם התקציב ריאלי וכמובן מגבלות תנועה בכביש. ממודיעין ליער ותו לא מבחינתי. רישוי נהיגה רגיל ועלויות ביטוח.





Sent from my SM-G900F using Tapatalk

golyat
18-02-18, 15:46
תרשה לי להציע אופציה ד'
שידרוג הפריווט לאישה וקניית סמוראי פתוח או אפילו סיקס מסוף שנות ה80.. העלויות לא שונות מsbs זול..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

GodsFather
18-02-18, 16:10
תרשה לי להציע אופציה ד'
שידרוג הפריווט לאישה וקניית סמוראי פתוח או אפילו סיקס מסוף שנות ה80.. העלויות לא שונות מsbs זול..

Sent from my SM-G930F using Tapatalkלא אופציה. תודה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

איל מ
18-02-18, 16:10
לא משנה מה אתה עושה, אל תגרום לאשה לנסוע ברכב שעלול לא להניע לה בבוקר או להתקע בדרך חזרה מהעבודה. איך שלא תסובב את זה אתה תצא מופסד.
נקודת הפתיחה צריכה להיות רכב מודרני נוח ואמין בשבילה ומשם להתקדם (אישית אני מעדיף סיקסמוראי על sbs זול, אבל לדעתי יהיה קשה למצוא כאלו שהם לא נבלות, אלא אם אתה מוכן לקנות אחד מתוחזק, וזה כאמור, יהיה עם תג מחיר גבוה).

יואב פולס
18-02-18, 16:40
למה בעצם מכרת את הויטארה? מה השיקולים? ומכאן - מה התקציב הנגזר הכולל?

GodsFather
18-02-18, 17:16
מכרתי כי רציתי שינוי. מצד אחד הויטרה לא גדולה מספיק לכל המשפחה, מצד שני לא "קרעתי" איתה את שטח כמו שחשבתי שאעשה. נפרדנו.


תקציב לאיחוד יהיה 50+ אפשר גם 60.

תקציב לפיצול יהיה כזה שיטיב עם האישה.

אחת הסיבות אגב שחששתי שהיא נוהגת בויטרה הוא שמא היא לא תניע או תהיה תקלה משביתה לא קרה אף פעם (בשיא הרצינות), אבל לחיות עם החשש הזה לא עשה לי טוב ולא לבית.

לא רוצה, כרגע, סמוראי. כמובן אם יפול לי ליד משהו נדיר, אהלן וסהלן. פתוח, אספנות או סמוך לו, אפילו עם פח רקוב, רק שיהיה תקין מכלולית עד כמה שאפשר. אבל אני לא ממלא אפילו את הטופס לוטו במקרה הזה, כמו שאומרים.



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נדב42
18-02-18, 17:55
הפרדת רשויות, ברור.

אם הרכב לשטח הוא רק לצרכי פנאי ולא מיועד לשמש כתחבורה שוטפת, הייתי ממתין בסבלנות ומשגיח על הלוחות עד שיבוא האחד שיקרא לך, בינתיים אתה חוסך כסף ומגדיל את התקציב ...

יואב פולס
18-02-18, 18:03
אם ניתן לוותר על הילוך כח לטובת טיולים יותר רגועים - סובארו פורסטר הכי חדש ושמור עד 55.0 אש"ח + רכב פשוט וזול עבורך ב 5000 ש"ח.
כן, יש מצב בו יהיו בלת"מים בשתי המכוניות, אבל למעט רכב שנמצא באחריות הסיכון קיים כל הזמן.
לקנות לאישה משהו ב 40.0 אש"ח ועבורך רכב שטח (גאלופר?) במקסימום 20.0 אש"ח - חושף אותך שוב לאותם הסיכונים.
עוד אפשרות היא אקטיון של סאנגיונג. מכוער טילים אבל עם הילוך כח. אם אישתך תסתדר עם המראה שלו - יש לך נוסחא מנצחת. הוא ישאיר לך מספיק כסף לרכב קטן עבורך, ויאפשר לך לטייל מעבר למה שג'יפונים יכולים.

נדב42
18-02-18, 18:10
ואם צריך פרייבט שני בזול, אולי זה עוד אקטואלי (משרשור אחר):


ואם מישהו באמת רוצה רכב משפחתי מעולה בזיל הזול - יש למכירה פורד פוקוס, דור ראשון (המוצלח מכולם והמשפחתית הטובה ביותר בשנתונים שלה), סדאן 1.6 אוט', לבנה, מודל 2005 עם 150K ק''מ בלבד וטסט לשנה. במצב מצויין. בכמה? 5000 שקל. חמשת אלפים. לא טעות.
מנסיון אישי (יש לי כזו 2002 ולאבא שלי יש 2004) זו המכונית הכי מוצלחת, טובה ואמינה שאי פעם תהיה לכם. סוס עבודה. נוחה, זולה לאחזקה, ים של חלקים בזול. הכי הרבה אוטו בהכי מעט כסף.

מי שרוצה אברר לו פרטים.

liontamer84
18-02-18, 18:20
רגע לפני שקופצים פה עם הצעות.

כתבת בעצמך שהויטארה לא הייתה מספיק גדולה למשפחה - SBS לגמרי לא יהיה מספיק גדול לזה.
ויש סביבו הרבה התעסקות בלוגיסטיקה (מקום אחסון, שינוע לשטח וכו') ומחירי ביטוח ממש ממש לא אטרקטיביים.

כמה אנשים אמורים לרדת עם הרכב לשטח ?

yoni_0000
18-02-18, 18:23
אני גם לא מבין למה מכרת?
טרופר\ דיסקו\ פאגר'ו וכו' לא מקדמים אותך מבחינת שנתון ואמינות..
בין גרוטאת טומקאר לבין הויטרה.. הויטרה מנצחת על בליינד.

אבל זה מה יש... אני במקומך הייתי חשוב על הקוריאנים, שיהיו יותר אמינים וחדשים מהיפאנים באותו תקציב, ותקנה פרייבט קטן וצנוע בשבילך.

כמו כן, האוטו של צחי למכירה.. זו יכולה להיות אופציה מוצלחת.

GodsFather
18-02-18, 18:32
רגע לפני שקופצים פה עם הצעות.

כתבת בעצמך שהויטארה לא הייתה מספיק גדולה למשפחה - SBS לגמרי לא יהיה מספיק גדול לזה.
ויש סביבו הרבה התעסקות בלוגיסטיקה (מקום אחסון, שינוע לשטח וכו') ומחירי ביטוח ממש ממש לא אטרקטיביים.

כמה אנשים אמורים לרדת עם הרכב לשטח ?Sbs יהיה מיועד עבורי ועבור הילדים ואו האישה מתוך ידיעה שמדובר בזוג מושבים בלבד. פאן נטו בתורות.

אני גר במודיעין על היער ולשם הוא יגיע בנסיעה מהבית כמו כל הרייזרים שנוסעים לנו בעיר ביום שישי. כל זאת בהנחה ואדע סדג של עלויות ביטוח ומסביב ומה עניין הרישוי.
יש לי חניה בבית ואו סידור חנייתי אחר במחיר סביר. אני לא מכוון לרייזר/קאן-אם אלא לחיקוי סיני זול או לתומקאר בטווח 15 אשח.


אני לא חוזר או מתכוון לרכוש גלופר או כל חתיכת פח מתפשרת כזו, בלי לפגוע באף אחד. זה פשוט מפספס את המטרה ויעלה המון.

חוזר ואומר - או טרופר ופחית. או דיסקו דור 1 דיזל ופחית. חשבתי אפילו על אינדיאני מתון ופחית.

או רכב רך מבית סובארו וטנדרון/פחית.
אם דאסטר יגיע אוטומט 4*4, אקח אותו כאופציה לחרוג מהתקציב.

אפשר להמשיך להתדיין.



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נדב42
18-02-18, 18:43
אולי תרחיב קצת על המכלול המלא ?
כמה רכבים דרושים ליומיום ? דרישות סף שלהם ?

פלג_
18-02-18, 20:39
אני מכרתי את הלאנד קרוזר כי היה לי צורך בסוואנה לאיזה תקופה, בעצם גם כיום.
אישתי בכל מקרה עם המיני-מיני וואן שלה (S-MAX)

שמכרתי את הלנדקרוזר קניתי טרקטורון, חשבתי שהוא ימלא את המשבצת.
אני לא התחברתי.
להוציא אותו המעסק\להחזיר בערב (אם כי יש לי איפה לחנות אותו גם בבית אבל אז הרכב בעבודה)
לעלות אותו ולהוריד מהעגלה שזה קצת יותר רחוק מאזור הבית.
לקחת כל פעם רק אחד מהילדים (אין להם את החוויה של יחד) , או למצוא ביביסיטר כדי שאישתי תבוא איתי (הילדים קטנים)

בקיצור, אחרי שנה מיציתי את העניין ומכרתי.
גם "עבודה" על הכלי משהו שמבחינתי הוא חלק מהחוויה לא ממש היה.

לפני כמעט שנה עברתי לסמוראי פתוח ארוך שהיה מקום לכולם (כרגע הוא בשיפוץ).
הילדים מאוד אוהבים אותו אם כי מאז שנכנס לשיפוץ קצת שחכו מימנו.

אבל כנראה שאם לא תנסה לא תדע.

GodsFather
18-02-18, 20:59
לא צריך למכור לי סמוראי בשביל שאשתכנע, אבל זה לא בסקופ הנוכחי. ב15 אשח קשה למצוא משהו סביר מכנית. על בודי וחשמל אני לא מדבר בכלל... ג


טרקטורון גם לא מקור להשוואה לsbs /תומקאר

הילדים אצלי בגיל כזה שיודעים לחלוק זמן. נכון שאין את הביחד אבל אי אפשר לאכול את העוגה וכו... למרות שראיתי כבר אנשים שמסיעים שני ילדים בכיסא... לטוב ולרע.

חוויות תיקון? מעדיף שלא יתקלקל:) אבל אם כבר התקלקל שיהיה קל לתקן. כמו סמוראי



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פלג_
18-02-18, 21:13
איזה SBS מוצאים ב 15?
על הטרקטורון שלימתי 30, כלי עבודה גדול ודו מושבי.
אולי טומקאר, אבל לדעתי הוא לא מספק את הסחורה כיום.

הכוונה ל"עבודה" הייתה פגושים שיפצורים וכו'.
דווקא תקלות לא היו יותר מידי ומה שכן היה מאוד פשוט לתיקון, רק המפגשים בדלפק החלפים של בעופר אבניר היו קצת קשים :-)

בכל מקרה, זאת הייתה השורה התחתונה, אם לא תנסה לא תדע אם זה בשבילך.

לפחות הכלים הזולים האלו לרוב נקנים ונמכרים באותו מחיר, ואם בהפסד אז מזערי מאוד.

GodsFather
18-02-18, 22:27
תומקאר עושה רושם של אחלה פשרה. רק צריך להבין מה קורה מבחינת רישוי ותנועה בכביש.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

סולי
18-02-18, 22:34
לכלים הספורטיבים בלאי גבוה ועלות חלפים גבוהה... תתכונן.
גם התומקאר ממש לא זול לאחזקה.

ולגבי סמוראי.. דווקא פחחות חשמל יותר יקר מאשר מכניקה.

בכלל רכב שטח ב15...זה בור סביר להניח..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

GodsFather
18-02-18, 22:46
לכלים הספורטיבים בלאי גבוה ועלות חלפים גבוהה... תתכונן.
גם התומקאר ממש לא זול לאחזקה.

ולגבי סמוראי.. דווקא פחחות חשמל יותר יקר מאשר מכניקה.

בכלל רכב שטח ב15...זה בור סביר להניח..

Sent from my SM-G900F using Tapatalkנכון

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נמרוד
19-02-18, 09:24
או רכב רך מבית סובארו וטנדרון/פחית.
אם דאסטר יגיע אוטומט 4*4, אקח אותו כאופציה לחרוג מהתקציב.


לגבי הפחית... עדיף לסגור אותה קודם.

אני מאד ממליץ על פחית בתשלומים. אשתי מתניידת על פחית מסוג i10 שנקנתה חדשה בתשלומים. אחרי שנה וחצי אני יכול להגיע שזה מאד, מאד נוח מנטלית, ומאד-מאד נוח תזרימית. זול יותר מליסינג-עבודה משמעותית, שקט נפשי באותה מידה. אין טסט שלוש שנים ראשונות. טיפול כל 15K. הטיפול היחיד בינתיים עלה 400 שקל ולקח שעה בדיוק. שמנו 11,000 שקלים על החשבון, שזה שווה ערך לגרוטאה שמכרנו, ומאז 650 שקלים כל חודש. וזה אוטו חדש, נעים, ללא הפתעות כלשהן, עם אחריות במידה ויהיו הפתעות, ואם אני מסתבך ולא מצליח למכור אותו, אני פשוט מחזיר אותו לחברה אחרי שלוש שנים או לפני לצורך העניין. והוא משמש את שנינו לנסיעות בין עירוניות בכל מצב שלא צריך להכניס את כל המשפחה לאוטו.

GodsFather
19-02-18, 10:27
זה אחד הכיוונים נמרוד, בהחלט.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Yohay
19-02-18, 19:03
לא מפחיד i10?

אני קניתי לאשתי אוקטביה 2009 בשביל שתסע עם הילדה בטנק

יוחאי

Crabbing
19-02-18, 20:23
אין SBS זול לאחזקה, בטח לא במחיר הזה.
הביטוח מתחיל סביב ה- 5,000 שקל וקשה למצוא חברה שתבטח, אז אתה נשאר עם ה ״פול״.
בכלים האלה כל הזמן יש מה לסדר וזה לא זול.
לגבי חוקיות לכביש, זה תלוי במה שרשום ברשיון של הכלי הספציפי (T2/T3).
בתומקאר יש שוני בין שנות יצור שונות, גם בכלים מאותו דגם.
באתר משרד הרישוי תוכל לראות מה מותר לכל קטגוריה ומה לא.
אגרת הרישוי זולה והטסט פעם בשנתיים (לפחות ב T2 שהיה לי, שלא מורשה לנוע בעיר, אלא רק לחצות כבישים, בדומה לטרקטורון)..

נמרוד
23-02-18, 09:18
לא מפחיד i10?

אני קניתי לאשתי אוקטביה 2009 בשביל שתסע עם הילדה בטנק

יוחאי

יוחאי, נסעתי 20+4 שנים על טנקים... לא מתאים למשפחה :rolleyes:

shachar
23-02-18, 11:31
זה מתאים למשפחה?

https://youtu.be/cDoRmT0iRic

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

landY
23-02-18, 14:49
למיטב ידיעתי יש דאסטר אוטומטי.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

GodsFather
23-02-18, 22:03
למיטב ידיעתי יש דאסטר אוטומטי.

Sent from my MI 5 using Tapatalkלא 4*4 עד כמה שאני יודע. והאתר של היבואן שווה לת#$ת...

זה כאילו שיבואנים בארץ לא רוצים להתאמץ למכור...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Ori.s31
24-02-18, 10:10
אכן הדאסטר האוטומטי הוא הנעה 2x4 ולא כפולה מאוד חבל
שהיבואן לא מביא הנעה כפולה ניראה שכמו בעולם הסלולר יבואן מביא דגם רק עם 32 גיגה זיכרון ולא עם 64 או 128 גיגה בדגמים הבכירים. בארץ יבואנים עצלנים וקמצנים

GodsFather
24-02-18, 10:41
מאידך, סלולרי אתה יכול להביא ביתר קלות לבדך מאשר יבוא אישי של דאסטר....

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Ori.s31
24-02-18, 13:18
ומצד שני אפשר לייבא גם גיר אוטומט 4x4 לדאסטר מחו"ל ולהסב אותו ל4x4 אוטומט כמו
שפעם היו מסבים סובארו טנדר ל4x4

גיא
24-02-18, 15:36
הנושא עלה. מכייון שאין טראנספר. לא ברור מה יהיה עם הראשון לא לואו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ori.s31
24-02-18, 15:56
לא הבנתי את כוונתך לנושא של הלא לואו באף רכב פנאי רך אין הילוך כוח יש ראשון נמוך שכנראה לזה אתה מתכוון .בחו"ל הדאסטר מוצא בגרסה אוטומטית 4*4 ותמיד אפשר לנסות לשדך גיר אחר למשל של ניסאן אקס טרייל המנוע של הדאסטר הוא תוצרת ניסאן

גיא
24-02-18, 19:03
כן. נכון.
אבל זה פרוייקט גדול עלי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nirtzen
19-03-18, 03:44
Sbs ב 15 אלף
ריינגר 2007-209 אמור להיכנס בתקציב.
בניגוד לתומקאר יש לו 4*4 ונעילות. כמו כן טיפולים לפולריס (אם תטפל לבד ותייבא חלקים לבד) יצאו זול מהתומקאר. בנוסף יש לו רישיון כביש.
אני מחזיק כזה , אם כי חדש יותר. מטפל בו בעצמי, ומרוצה עד הגג.



Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

GodsFather
19-03-18, 06:17
ואם לא אטפל לבד ואו אייבא חלקים לבד?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Nirtzen
19-03-18, 14:23
ואם לא אטפל לבד ואו אייבא חלקים לבד?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

יבואן פולאריס שוחט במחירים. עלות החלפים בארה"ב , אחרי מיסי יבוא , הינה 60% מעלותם בארץ .
הכלי עצמו הוא כמו לגו - קל לפירוק והרכבה. והיצרן מוכר ב 10$ ספר טיפול לרכב מא' ועד ת'. ההשקעה הכי טובה שהיתה לי מעולם.

לעניות דעתי תחביב 4X4 וטיולי שטח מיועד לאמידים בלבד, או לאנשים שלא פוחדים להתלכלך ולעשות בעצמם. אני מהסוג השני - אם לא היו לי ידיים וגישה טכנית (ויכולות חיפוש ברשת) - לא הייתי מרשה לעצמי להיכנס לבור הזה .

איל מ
19-03-18, 16:24
יבואן פולאריס שוחט במחירים. עלות החלפים בארה"ב , אחרי מיסי יבוא , הינה 60% מעלותם בארץ .
זה שוחט?
הלוואי שכל היבואנים היו שוחטים ככה )-:

Nirtzen
19-03-18, 16:57
זה שוחט?
הלוואי שכל היבואנים היו שוחטים ככה )-:הכוונה שלי שאם תייבא בעצמך תשלם 60 אחוז ממחיר היבואן בארץ

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

weref
19-03-18, 17:02
60 % רק מול היבואן. מה לגבי החנות? זה עוד 30% לפחות

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

-->