צפייה בגרסה מלאה : ראש מנוע -לנטיס 1.6 שנת 2004
הי,
הלך לי ראש מנוע בלנטיס 1.6 שנת 2004, אחרי שאישתי נסעה ללא מים, הרדיאטור פשוש התפרק...
החלפתי רדיאטור , פלאנג + 2 צינורות, ולאחר נסיעה יחסית קרצה ובדיקה, הבנתי שהלך הראש.
תיקון במוסך (ראש + טיימינג + מש' מים), כ 4000 ש"ח כולל מע"מ.
זה לא כלכלי לרכב ששוה 7000 ש"ח...
אז אני רוצה לעשות הכל לבד אולי כבר היום ומחר.
יש למישהו הערכה של עלות חלקים?
המלצה למקום זול וטוב לקנות (אני מניח שאקנה מחר ביום שבת לאחר פיקור, אז כל מקום באיזור המשולש יוכל להיות מצויין)
יש למישהו ספר של המנוע הזה?!
תודה,
עידן
אם זה עם 2 קאמשאפטים, סמן היטב את הטיימינג שתוכל להרכיב נכון.
אם זה עם 2 קאמשאפטים, סמן היטב את הטיימינג שתוכל להרכיב נכון.
סימנתי הכל, הבעיה שאני לא מוצא איפה הפין נעילה בשביל שאוכל לפתוח את הקמשאפטים בצורה קלה בלי שהעסק יזוז.
יש כאלה שאין פין, קיים חצי גלגל"ש(כלי "מיוחד" שיש במוסכי יבואן) שמתלבש על ובין 2 הגלגלשי"ם של הקאמשאפט.
כן, מנסה עכשיו להבין את הסימונים של הקראנק שאפט בשביל לפרק ולהרכיב הכל בקלות אחר כך
כן, מנסה עכשיו להבין את הסימונים של הקראנק שאפט בשביל לפרק ולהרכיב הכל בקלות אחר כך. או שרק אעמיד את צילינדר מס אחד בנקודה מתה עליונה, אסמן ואפרק את הקאמשאפטים.
ייתכן והסימן של הקרנק נמצא על הפולי מנוע מול פוינטר או מול סימוני מעלות, למרות שדי בודאות יש גם סימן על הגג"ש של הקרנק.
עצה - עצור! וקרא את ה-FSM הרלוונטי אם יודעים מה לעשות זה משחק ילדים.
חבל שתצטרך לפתוח שוב.
nirozenfeld
24-02-18, 01:59
שלח לי כתובת מייל שלך ואשלח לך את הספר (לא יודע איך מעלים לפה)
שלח לי כתובת מייל שלך ואשלח לך את הספר (לא יודע איך מעלים לפה)
תודה!!
Idan AT Binder.co.il
גמרתי הכל כולל צנרת מים מקורית וחלקים לטיפול ב 850 ש"ח.
מישהו יודע אולי את מומנט סגירת ראש המנוע לנטיס?
עידן
https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544526-מומנט-סגירת-ראש-מנוע-מאזדה-לאנטיס-1-6-שנת-2002
nirozenfeld
24-02-18, 23:55
שלחתי לך למייל את הספר. שים לב שהמנוע אצלך זה ZM.
ובכל מקרה, המומנט הוא 17.2-22 NM, כשאתה מהדק בכל פעם 90 מעלות לפי הסדר שבספר, ולבסוף עוד 90 מעלות אחרי שהגעת למומנט הרצוי.
אשמח לדעת כיצד ניתן להעלות לפה את הספר (13 קבצי PDF, בערך 52 מ"ב).
שלחתי לך למייל את הספר. שים לב שהמנוע אצלך זה ZM.
ובכל מקרה, המומנט הוא 17.2-22 NM, כשאתה מהדק בכל פעם 90 מעלות לפי הסדר שבספר, ולבסוף עוד 90 מעלות אחרי שהגעת למומנט הרצוי.
תודה רבה, קיבלתי, והדפסתי את החלקים הרלוונטים עבור העבודה.
אשמח לדעת כיצד ניתן להעלות לפה את הספר (13 קבצי PDF, בערך 52 מ"ב).
יש סיפריה של ספרות טכנית, צריך לשלוח לחב'רה שמנהלים את האתר בקשה להעלות לשם חומר והם מעדכנים.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2210-ספריית-ההורדות-של-ג-יפולוג (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2210-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%95%D7% AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92)
חלק זה בפורום אינו חלק אינטראקטיבי שניתן להעלות חומרים לבד...
עידן
נו?
לצערי אני במיטה כבר כמה ימים עם מה שהתחיל כמו חשד לדלקת ראות....
אסיים את הראש רק בשישי, אבל עכשיו אחרי שנירו שלח לי את הספר, זה נראה פשוט ביותר...
עידן
מאחל לך תיקון מהיר לשתי המכונות ;)
סוף סוף הגיע הסופש ויכולתי לחזור לטפל במזדה... הורכבה בהצלחה, מניעה בקלות, בלי שום רעש חריג ונוסעת מצויין.
נאלצתי להחליף שוב רדיאטור, הוא כנראה שהתפוצץ בנסיעה האחרונה מהמוסך הביתה. אז גם רדיאטור חדש...
בסופו של דבר, עלות חלקים: 1050 ש"ח. בלי החלפה של קיט טיימינג.
תודה על העזרה!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.