צפייה בגרסה מלאה : השקה של נגרר שטח לקמפינג, תוצרת ישראל - אחרי.
חנן-ג'יפולוג
08-03-18, 07:45
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2016844408638320&id=1768330573489706
https://m.facebook.com/AHARAYORT/
https://aharayort.wixsite.com/website
הוכחת היכולות מתחילה היום. נסיעה בשטח מהגולן לאילת וחזרה.
היצרן, אלון שליו, הוא ג'יפאי, חבר ותיק.
שיהיה לו בהצלחה.
חנן-ג'יפולוג
08-03-18, 07:58
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2015076375481790&id=1768330573489706
הזמנה לעקוב אחרי אלון בlive בglimpse וגם הזמנה פתוחה לחבור אליו בחניוני לילה. אני מקווה להצליח לחבור אליו הערב.
מוצר מוקפד ומרשים מאוד.
בקרוב אבדוק אותו לעומק.
הרבה הצלחה!
אפשר לעקוב גם ללא פייסבוק?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אפשר לעקוב גם ללא פייסבוק?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
או גם ללא אנדרואיד ?
אפשר לפרסם פה רשימת חניוני לילה ..
אולי נלך לראות מקרוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
08-03-18, 08:25
אמור להיות בתל חדיד הערב.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אם זה עבודה של אלון, אז גם בלי לבדוק מקרוב זה כנראה אחלה.
אז בטח ש בהצלחה.
אסף.
- - - Updated - - -
אמור להיות בתל חדיד הערב.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ומחר?
אסף.
אמור להיות בתל חדיד הערב.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אז.. תל חדיד היום?
אסף.
חנן גולומבק
08-03-18, 19:41
כל הכבוד !!! ובהצלחה.
boaz avrahami
08-03-18, 20:04
מסקרן. היה נהדר אם המידע היה עולה לכאן על מנת שנראה במה מדובר
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
ומחר?
אסף.
אם כזה איכותי, כבר צריך להיות באילת (או לפחות קרוב) :rolleyes:
צריך לשאול לגבי הזמנים בחזרה
אחרי הביקור בתל חדיד...
במציאות זה אפילו מרשים יותר מאשר בתמונות.
מוצר קצה. גדול בכמה מספרים על השוק בארץ...
אם כבר יוצאים עם מוצר מרשים לא ברור לי מדוע לא מפרסמים מפרט של מה יש בו, סירטון שמדגים את המוצר?
יופי של השקה וגם ניסוי הוכחה שעוד יש מה ללמוד ולשפר מתוכו מן הסתם.
הנגרר המאובזר באמת מוצר קצה עם ירידה ״לא כלכלית״ לפרטים. מן הסתם ללא שוק אמיתי... אבל אותה השלדה עם הנגרר הכחול ה״פשוט״ נותנת מענה ממש נחוץ לרשויות, למי שעוסק בתשתיות ועוד. עוד כמה שיפורים קטנים וקדימה לדרכים.
תנו לאלון לחזור מהמסע, ויהיו תמונות ורשמים, אני בטוח.
אסף.
יופי של השקה וגם ניסוי הוכחה שעוד יש מה ללמוד ולשפר מתוכו מן הסתם.
הנגרר המאובזר באמת מוצר קצה עם ירידה ״לא כלכלית״ לפרטים. מן הסתם ללא שוק אמיתי... אבל אותה השלדה עם הנגרר הכחול ה״פשוט״ נותנת מענה ממש נחוץ לרשויות, למי שעוסק בתשתיות ועוד. עוד כמה שיפורים קטנים וקדימה לדרכים.
תנו לאלון לחזור מהמסע, ויהיו תמונות ורשמים, אני בטוח.
אסף.
הטוויסט הזה (בעלילה), כבר עושה שכל מבחינת השוק ומבחינת היעוד (אני לא מאמין בטיולי שטח עם נגרר).
אבל....
אם בשילדה עסקינן, מה חדש לעומת העגלות של חברת חשמל וח"א? גם להן יש גלגלים גדולים ומבנה חסון?
אפילו "העוקב" הצהל"י של פעם, לא שונה בדרישות וביכולות.
מה המסר? מה חדש? מה פה שונה?
ההבדל כפי שאני רואה אותו למול נגרר צבאי - וניקח את ה m416 שהוא הנגרר המתאים לג׳יפים - הוא במתלה הנפרד שמאפשר באמת לגרור אותו במהירות סבירה. חוץ מזה שאין בשוק נגרר צבאי לקניה.
ולגבי נגררי חברת חשמל - לא מייצרים כאלה חדשים. וגם הם עם סרן וקפיצי עלים שמאטים מאוד את הרכב הגורר.
כל שאר הנגררים בשוק - לפחות אלו שאני מכיר - עם סרן פיתול הכי פשוט וזול שפשוט לא מתאים לשטח ולכן כל הנגרר סובל ונשבר.
אסף.
מוצר מעולה! מחכה לתמונות ורשמים.
לפני שנתיים בטיול פסח יצאתי עם הניגרר לטיול 3 ימים בדרום, בין היתר היו אילות, עזוז, נקרות מערב.
הנגרר 750 ק"ג עם מוט פיתול כמובן עמד במשימה, לא עיכב ולא הורגש בגרירה, מה שכן קיפץ הרבה והשולחן פלסטיק נישבר, הקלקר מים גם כן...
למרות הכיסוי עדיין רוב הציוד התמלא אבק, היה צפוי אבל הרוב היה גם מכוסה בניילון.
כל מי שעברתי לידו או חלף על פני היסתכל על הדבר "המוזר"...
בחו"ל שוק הניגררים לשטח גדול, ברור שיש יותר ביקוש שם.
חשבתי לעשות הסבה לניגרר שלי, פתחתי פה אפילו שירשור פעם, אבל ברור שהעיניין החוקי לא....
ההבדל כפי שאני רואה אותו למול נגרר צבאי - וניקח את ה m416 שהוא הנגרר המתאים לג׳יפים - הוא במתלה הנפרד שמאפשר באמת לגרור אותו במהירות סבירה. חוץ מזה שאין בשוק נגרר צבאי לקניה.
ולגבי נגררי חברת חשמל - לא מייצרים כאלה חדשים. וגם הם עם סרן וקפיצי עלים שמאטים מאוד את הרכב הגורר.
כל שאר הנגררים בשוק - לפחות אלו שאני מכיר - עם סרן פיתול הכי פשוט וזול שפשוט לא מתאים לשטח ולכן כל הנגרר סובל ונשבר.
אסף.
מצטער, אבל לא הצלחתי למצוא תמונה שרואים את המתלה ברור.
אבל ממה שהצלחתי לראות, וממה שאתה אומר, הכיוון הנכון הוא סרן פיתול אבל פשוט יותר חזק? יש בולמים? איפה?
אלון בנה מתלה זרועות חצי עוקבות, די ארוכות, עם קוילאוברים בעלי מהלך יפה.
מרווח גחון מכובד זה רק בונוס.
אסף.
shalevalon
09-03-18, 21:50
אהלן חברים,
אני אלון- מפתח הנגרר(ים) של "אחרי! נגררי שטח".
אכן, כמו שחנן כתב יצאנו אתמול בבוקר מהר אודם לאתגר ההשקה של שני דגמי נגררי השטח שבניתי.
כרגע אני כותב מחניון בארות, אחרי שגמענו קרוב ל-500 ק"מ, מעט מהם בכביש (גילוי נאות).
בגדול הכל עובר נהדר, הכלים מדהימים (טוב, אני לא אובייקטיבי) והתנועה איתם בשטח נוחה, מהירה ויעילה מאוד.
אין מה לעשות, לא הכל עובר פיקס, הבוקר התעוררנו לזווית קאמבר מפתיעה (לרעה) שהתגלתה בטיפולים לפני תנועה, מה שמיידית גרר עצירה, פירוק כללי של המתלים, בחינת המצב וקבלת החלטה- כמו שאתם מבינים המשכנו בדרך (כפי הנראה הפתרון יבוא בדמות בושינגים קשיחים יותר והרחבת בסיס זרוע המתלה). מחר התוכנית היא להגיע לאילת, עם כמה אטרקציות בדרך.
אני מבטיח לעדכן (בפייסבוק) כמה שיותר אונליין, וגם מבטיח אלבום תמונות וסרטונים שיועלה כאן בפורום.
מתנצל מראש על הדיליי בעדכונים, הקצב מהיר (כ- 250 קמ ביום) והקליטה הסלולארית לא ככ איתנו…
שיהיה אחלה ערב,
אלון שליו
"אחרי! נגררי שטח"
בהצלחה!
חובה על זה כתבה מקיפה פה :-)
איך עוקבים אחרי שרשור שמענין בלי הצורך לכתוב כמו שאני עושה במקרה דנן ?
אתה יכול לבחור ׳עקוב׳ בכלים של השרשור.
ראינו אתמול בנקרות פטרול וטריטון עם נגררים ...
זה אתם ?
בדיוק חשבתי לעצמי מה כבר יש להכניס שם ... כאילו ..
טיול. לא עוברים דירה ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
במהלך מפגש לילי בחדיד נתלקתי בחבר"ה בחניון לילה , ו "הוזמנתי" להתרשם מהיצירה , אכן מדובר במוצר ברמת גימור גבוהה ומחשבה עמוקה על כל פרט ופרט , תענוג לראות עבודה מקצועית ברמה הזו .
בהצלחה !
ראיד .
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אלון איך ניתן לעקוב בפייס?
הקישור של חנן לא נפתח לי .
תודה .
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
למי שמעוניין, לפי הפייסבוק אלון נמצא היום בתל חדיד
Sent from my iPhone using Tapatalk
בפייסבוק יש סרטון שלו עולה את עשוש.
shalevalon
19-03-18, 10:59
מצטער, אבל לא הצלחתי למצוא תמונה שרואים את המתלה ברור.
אבל ממה שהצלחתי לראות, וממה שאתה אומר, הכיוון הנכון הוא סרן פיתול אבל פשוט יותר חזק? יש בולמים? איפה?
https://photos.google.com/photo/AF1QipOdXVTVO0MIRSAt_Gf2Im-BF9_DEiOgreN_xJCK
מתלים נפרדים, זרוע עוקבת מלאה. שיכוך ע"י קוייל-אובר של FOX, קפיץ אייבך, עם מהלך מתלה של- 130מ"מ.
- - - Updated - - -
בפייסבוק יש סרטון שלו עולה את עשוש.
https://photos.google.com/photo/AF1QipMzF9yYO-FZzLMlsEuLpTkoxNBxo4ZnVIm9fyeO
להלן הקישור לסרטון הלא ערוך... לטובת מי שלא נמצא בפייסבוק
הקישורים לא עובדים.
נדרש פרטי חשבון.
תמונה מוצלחת שנתקלתי בהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180319/c62926555190378cece2c61f907af69e.jpg
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
shalevalon
19-03-18, 14:28
118975118976
איפה משיגים מתלים כאלה (קניה לא בנייה) ?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
118975118976
שאלה לידיעה,
למה הגלגל מותקן שהיציאה של הכבל ברקס ממוקמת בחלק התחתון (ולא למעלה)?
shalevalon
22-03-18, 13:33
שאלה לידיעה,
למה הגלגל מותקן שהיציאה של הכבל ברקס ממוקמת בחלק התחתון (ולא למעלה)?
אלו ההנחיות של יצרן הנאבות (AL-KO)
- - - Updated - - -
איפה משיגים מתלים כאלה (קניה לא בנייה) ?
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
ב"אחרי! נגררי שטח"
אני מסתכל קצת מהצד ומדגדג לי... אני בהחלט יכול להיות לקוח של המוצר (הכחול) בתור אחד שיורד לשטח (קל יחסית) פעם - פעמיים בשבוע לצורכי עבודה. כיום גורר נגרר חד סרן לא משוכך עם סגירת ברזנט.
119006
ברשותך מספר שאלות, אשמח אם תענה כאן, מניח שיש עוד מתעניינים:
1. האם ניתן לקבל עם מידת גלגל לפי דרישה - לדוגמא - ברצוני שהמידה והגנט יהיו תואמים לטנדר DMAX.
2. האם הבנייה היא אישית? ז"א האם ניתן לבקש נגרר שמידת הארגז שלו שונה - גדולה יותר?
3. האם ניתן לבקש דלת העמסה אחורית? לדוגמא קשה לי לדמיין אותנו מעמיסים גנרטור EU3000I לכזה גובה.
4. בהצלחה.
אלו ההנחיות של יצרן הנאבות (AL-KO)
- - - Updated - - -
ב"אחרי! נגררי שטח"
אז אני אנסה את השאלה אחרת- למה בחרת היצרן הזה?
בקיצור, השאלה אם זו לא יכולה להיות נקודת חולשה, או האם אתה לא חושב שיש הגיון לשאוף שהחיבור הזה יהיה גבוה יותר?
shalevalon
23-03-18, 20:58
אני מסתכל קצת מהצד ומדגדג לי... אני בהחלט יכול להיות לקוח של המוצר (הכחול) בתור אחד שיורד לשטח (קל יחסית) פעם - פעמיים בשבוע לצורכי עבודה. כיום גורר נגרר חד סרן לא משוכך עם סגירת ברזנט.
119006
ברשותך מספר שאלות, אשמח אם תענה כאן, מניח שיש עוד מתעניינים:
1. האם ניתן לקבל עם מידת גלגל לפי דרישה - לדוגמא - ברצוני שהמידה והגנט יהיו תואמים לטנדר DMAX.
2. האם הבנייה היא אישית? ז"א האם ניתן לבקש נגרר שמידת הארגז שלו שונה - גדולה יותר?
3. האם ניתן לבקש דלת העמסה אחורית? לדוגמא קשה לי לדמיין אותנו מעמיסים גנרטור EU3000I לכזה גובה.
4. בהצלחה.
תשובות לפי הסדר:
1. מידת הצמיגים הינה 235/70r16, מעגל חלוקת הברגים של החישוק הוא 5*112. לצערי לא ניתן לשנות את הנתונים האלו נכון לעכשיו, יש הסבר- ארוך מדי, אשמח לפרטו בשיחה- אלון, 0522-556550.
2. נכון להיום מידת הארגז יכולה להשתנות- לגובה, עד גובה של 2500 ממ מהקרקע (עפ"י תקנות התעבורה). לגבי מידות אורך/רוחב- נכון להיום 2 דגמים חדשים גדולים יותר, אולם עדיין לא עברו מסכת תקינה והוראת רישום. החלוקה הפנימית יכולה להשתנות בהתאם לדרישות ספציפיות.
3. דלת, מגירה, וכו'- ניתן להזמין ולקבל עפ"י דרישה.
4. תודה רבה :-)
shalevalon
23-03-18, 21:05
אז אני אנסה את השאלה אחרת- למה בחרת היצרן הזה?
בקיצור, השאלה אם זו לא יכולה להיות נקודת חולשה, או האם אתה לא חושב שיש הגיון לשאוף שהחיבור הזה יהיה גבוה יותר?
AL-KO הינה יצרנית האביזרים לנגררים המובילה כיום. הציוד שלה נחשב לטוב ביותר במובנים רבים בכל העולם.
אכן הנק' שציינת נראית כנקודת תורפה, אולם ביחס לגובה הגחון והסרן של הרכב הגורר שעבר מעל אותו מכשול דמיוני בדיוק חצי שניה ו2.5 מ' לפני כן, הנק' הנ"ל (גם כבל הבלם עצמו וגם נק' החיבור שלו לנאבה) ממוקמים הרבה יותר גבוה ורחוק מהמכשול.
או בקיצור- כל מכשול שהרכב הגורר עבר בהצלחה, גם הנגרר יעבור אותו. נתוני הנגרר (מרווח גחון וכו') עדיפים בהרבה על נתוני כל רכב גורר.
אשמח לקבל הצעת מחיר בפרטי לסט מתלים נפרדים.
תודה !
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.