צפייה בגרסה מלאה : מיצובישי פג׳רו קצר
אני מכיר את הדגמים הישנים. המרובעים.
זה לא.
אבל לאחרונה עוברות בי מחשבות כפירה.
האוטו אצלי שנה שלישית ועברתי את ה 100 אלף ..
אולי ..
רק אולי ...
בא לי משהו כזה
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180312/9dba001007566cb5a1aac039e074f2ac.jpg
האוטו של השכנה עושה לי עיניים ...
אשמח לקצת מידע על מה יש ומה אין בדגם הזה.
מה עלויות סבירות שיש לצפות להם ..
איזה שנים ומנועים וגירים יש מזה ...
ואיזה צמיגים אפשריים ומה עם קיט הגבהה חוקי.
דיזל. רק דיזל.
תודה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
חיפוש קצר היה עונה לך כנראה את התשובות...
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/107336-חוות-דעת-מיצובישי-קינג-דיזל-2005-2007
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/107260-פג׳רו-קצר-בנזין-או-דיזל-ֿֿ2008
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/105357-פאג׳רו-2009-ארוך-כרכב-עיקרי-התיעצות-לפני-קניה
ויש עוד...
חיפוש קצר היה עונה לך כנראה את התשובות...
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/107336-חוות-דעת-מיצובישי-קינג-דיזל-2005-2007
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/107260-פג׳רו-קצר-בנזין-או-דיזל-ֿֿ2008
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/105357-פאג׳רו-2009-ארוך-כרכב-עיקרי-התיעצות-לפני-קניה
ויש עוד...
אני לא יודע מה לחפש
מה הדגם הזה ? איך הוא נקרא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
קשה לתת לך עצה בלי יותר פרטים.
שלח תמונה של השכנה....
אשתדל לתפוס אותה באוטו ...
אבל לבנתיים ... אולי בכל זאת ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הדגם נקרא BK. זה מה שהחליף את הקינג ונימכר גם היום.
למה אבל קצר?
תודה. מעיון קצר ביד2 זה נראה אותו דבר מ 2002 ועד היום.
תכף אחפש את המבחן של דרור ..
למה קצר ?
כי .. אני לא צריך אוטו גדול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
היו לנו שניים במשפחה, 2007 ועכשיו 2014. לא לחסכנים.
אפשר הערכות של שנת החזקה אחזקה ותחזןקה רנדומלית ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ככה מהראש:
ביטוח סביב 10-8 לשנה
חלקים מקוריים יקרים (בעיקר מפריד חלקיקים וכו׳)
חסכוני בסולר הוא לא (1:9)
טיפול כל 15 אאלט
רכב מאוד מפנק בכביש ובשבילים (טס בדיונות של ירדן) שטח טכני פחות בגלל חוסר גובה ועודף פלסטיקה. מנוע חזק למדי. סה״כ אמין אבל כשהולך משהו זה חור לא קטן בכיס.
אהה ...
הבינותי.
תודה ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה. מעיון קצר ביד2 זה נראה אותו דבר מ 2002 ועד היום.
תכף אחפש את המבחן של דרור ..
למה קצר ?
כי .. אני לא צריך אוטו גדול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תסתכל שוב. יש הבדלים חיצוניים די גדולים בין קינג ל-BK. BK שווק החל מ-2008 אאל"ט.
מה שכן שניהם עם שלדה אחודה ומיתלים נפרדים. ה-Q שקדם להם היה שונה לגמרי.
בעיני למעט זוית בטן ואולי צריכת דלק לקצר אין שום יתרונות אלא רק חסרונות אבל זה כבר שייך לשרשור אחר.
זה האוטו של השכנה
אםשר מפה להבין את הדגם ?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180313/7e2a47bea652a94a9dd16fff2487e10f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180313/4f3469e71e90d5cfd7127daa7af09b65.jpg
איזה חסרונות יש לקצר לדעתך ?
תא מטען ?
2 דלתות ?
היה לי טראנו קצר. אני מכיר את זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה האוטו של השכנה
אםשר מפה להבין את הדגם ?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180313/7e2a47bea652a94a9dd16fff2487e10f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180313/4f3469e71e90d5cfd7127daa7af09b65.jpg
איזה חסרונות יש לקצר לדעתך ?
תא מטען ?
2 דלתות ?
היה לי טראנו קצר. אני מכיר את זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה BK.
נוסף לחסרונות שציינת - ארוך יותר יציב בעליות ומדרונות תלולים ובשפ"צים ופחות קופצני.
תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
סליחה על הסטייה הקלה, אבל אני רוצה להציע אפשרות אחרת...
גיא, אתה עושה קילומטראז' מאוד גבוה בכביש, ולכן הייתי מציע לך להשאר עם הדאסטר ולקחת רכב שטח ישן (זול) יותר, כזה שזוגתך עדיין תשמח להצטרף לטיולים. יצא לך יותר זול מלהחזיק SUV מהגדולים ...
(וגם אם נשבר משהו לא צריך למהר ולתקן ביוקר ...)
אתה כמובן יודע את כל זה, רק עוצר להזכיר ...
יש הבדל בין טראנו עם סרן חי אחורי לקינג עם 4 מתלים ניפרדים.
קינג קצר שעבר הגבהה הופך לקופצני מאוד גם בכביש, לדעתי.
גיא-אולי אתה לא כ"כ תרגיש בזה כי זו פלטפורמה דומה למה שאתה נוסע עכשיו, מתלים ניפרדים כאמור...
גיא,
רק תזכור שהתחלת את האשכול עם אמירה שהדסטאר הגיע ל 100K, כמה ק"מ את מצפה לקנות פה?
איזה מודל?
אני כן חושב, שעם כמות, ואופי, הטיולים שאתה עושה, מחשבות בכיוון הזה נכונות, אבל זה כבר דיון בפני עצמו.
אני מצפה שאם כבר עברתי את ה 100,000 ... לפחות שיהיה טרנספר.
אני טיפה נכנס לכוננות צפה פגיעה ...
נגמרה האחריות ואני מחכה לתקלה הסטטיסטית שתגיע ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
14-03-18, 06:22
הפאג׳רו יקר בכל פרמטר של אחזקה.
אתה נכנס לקטגורית המפלצת המוצצת
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
קינג קצר שעבר הגבהה הופך לקופצני מאוד גם בכביש, לדעתי
.
למה הגבהה בהכרח עושה רכב לקופצני?
אני יודע שברוב המקרים זה נכון, אבל אני תמיד חוזר ושואל למה אתם משלימים עם זה?
מה הבעיה להגביה ולא להפוך את הרכב לקופצני?
זה הכל בחירה של הסט הנכון, ולא איזה אילתורים.
boaz avrahami
14-03-18, 08:25
לא רק.
לפעמים הבעיה שכבר לא נשאר לקפיצים לאן להיפתח
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
מוני אורבך
14-03-18, 09:09
לעניות דעתי אתה לא מרוויח שום דבר מפאגרו כזה.
אתה לא הולך לקנות פאגרו חדש אלא בן מספר שנים, הסיכוי לתקלה סטטסטית בו הרבה יותר גבוה מהדסטר שלך.
מה הרווחת?
האם הוא יותר נוח ?, לא משמעותית.
יש לו מקדם פוזה, זה חשוב לך?
מנוע יותר חזק ?, להבנתי גם זה לא חשוב לך.
לעניות דעתי הדסטר תפור עליך ועל הטיולים שאתה עושה.
לא יקר לקניה, זול לאחזקה וחדש באחריות.
מה שאתה צריך לעשות זה פשוט לקנות דסטר חדש עם אחריות.
כך ירד ממך הדאגה ל"תקלה הסטטסטית"
אלא אם כן אתה משועמם ורוצה להתחיל הרפתקאה חדשה.
במקרה זה, עלה והצלח.
איחלתי לחייל הצלחה בהמשך מילוי תפקידו..
;)
אתם עושים עבודה נהדרת.
תמשיכו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמה כבר תעלה תקלה סטטיסטית, שהיא שווה לספוג שוב ירידת ערך של דאסטר חדש?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
כמה כבר תעלה תקלה סטטיסטית, שהיא שווה לספוג שוב ירידת ערך של דאסטר חדש?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
משמועות .. בלבד.
מערכת כבלים של ידית הילוכים רק החלקים 1000
טורבו שבועז מאיים עליו ... אין לי מןשג.
המצמד האחורי שכבר הוזכר .. 15,000 רק החלקים ...
יש ׳בשר׳ ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
לאחרונה באזור הקרוב למקום עבודתי פתחו "דוכן" קטן של Lease4U (או שם דומה) - בחלל של חנות דחסו שני רכבים קטנטנים ואיש מכירות.
נכנסתי לרגע לשאול אילו רכבים הם יודעים למכור והתשובה - כל רכב שתרצה....
למה אני מספר זאת כאן?
כי ייתכן ואתה יכול לעבור למסלול כזה עם דאסטר חדש - מקדמה סבירה, תשלום חודשי סביר ואחרי 3 שנים להחליט עם לשלם את היתרה או לקחת דאסטר חדש (או רכב אחר) שוב ... זהו מסלול שמאפשר אולי להקל (כלכלית) על קבלת ההחלטה לקחת רכב חדש, אם מבינים היטב מהן העלויות ומהן המגבלות.
נקודה למחשבה
הבעיה היחידה עם ליסינג למיטב הבנתי
היא שינויים .. למשל קפיצים.
ונסיעה בשטח עם כל המשמעויות הנלוות כמו נזקים.
לא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
14-03-18, 10:10
אם זה ליסינג מימוני אז לא בעיה שתעשה שינויים.
השיקול שלך צריך להיות כמה כסף יעלה השדרוג וירידת ערך להתחדשות מול ירידת ערך ותיקונים ( ותגזים עם מחירי התיקונים ככול יכולתך).
לדעתי אין הצדקה כלכלית להשתדרג
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אם זה ליסינג מימוני אז לא בעיה שתעשה שינויים.
השיקול שלך צריך להיות כמה כסף יעלה השדרוג וירידת ערך להתחדשות מול ירידת ערך ותיקונים ( ותגזים עם מחירי התיקונים ככול יכולתך).
לדעתי אין הצדקה כלכלית להשתדרג
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אין בסיס להשוואה עד כמה אמין ושורד האוטו.
ואני פה ב uncharted territory ...
יכול להיות שהאוטו ימשיך כפי שהו ויכול להיות שמחר יתחיל להתפרק ...
זה המקור לחשש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
14-03-18, 10:46
תכניס מנוע וסרן אחורי מלא לחשבון. תחמיר
הם יגיעו בתוך עוד 3 שנים
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
תכניס מנוע וסרן אחורי מלא לחשבון. תחמיר
הם יגיעו בתוך עוד 3 שנים
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אין סרן.
יש ציריות עם טווח תנועה ממש קטן.
מה שכן מפחיד זה המצמד האחורי.
אני מעריך שאם הוא יפשל אני אנסה לעשות לו hacking ... עם חיבןר ידני ומפסק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
במקרה שלך(ושל קארסו) ואם משווים לפלואנס אז אתה צודק, פלואנס בין 100k ל 160k מתפרקת לחתיכות, החל מפלסטיקה ומראה מרכזית שנופלת באמצע נסיעה ועד לכלל הרכיבים המכאניים, זה אוטו לשנתיים שלוש ועד גבול האחריות(תמיד יש יוצא מהכלל שישרוד יותר, רק מציין).
אני גם חושב שכדאי לך להעיף ולקחת דאסטר אחת חדשה יותר, ראש שקט.
- - - Updated - - -
למה הגבהה בהכרח עושה רכב לקופצני?
אני יודע שברוב המקרים זה נכון, אבל אני תמיד חוזר ושואל למה אתם משלימים עם זה?
מה הבעיה להגביה ולא להפוך את הרכב לקופצני?
זה הכל בחירה של הסט הנכון, ולא איזה אילתורים.
במקרה של הקינג הקצר אין קשר לסט, נסעתי על כאלה עם כמה סוגים של סטים שונים, כולם הופכים לקופצניים, 90% זה בגלל ה- 4 מתלים ניפרדים שבגלל ההגבהה ניפתחים כמעט עד לקצה המהלך ורכב קצר עם יוניבודי שאין לו גמישות כמעט.
אני יכול לספר שבזמנו כשהלכנו לבדוק כאלה הזהירו אותנו מרכבים שעבדו בשטח, נאמר שרכב כזה שניכנס להצלבה חריפה עד כדי כך שהבודי עלול לקבל "וינץ׳" ,שחלונות האחוריים היו ניסדקים.... וכו' ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.