PDA

צפייה בגרסה מלאה : משאבת הגה B4- אובד עצות:0



סובארוB4
13-03-18, 22:39
שלום לכולם! זו תקופה שאני אובד עצות ואשמח לכל עזרה!
יש לי b4 הנעה 4X4 שנת 2006 (159000) שמזה כשנה יש קושי לסובב את ההגה (במיוחד בתחילות נסיעה ) כולל רעש, נזילה וחריקות ממשאבת ההגה.
לפני כחצי שנה, כשהחלפתי את הטיימינג (ב 155000) המוסכניק שלי אמר לי כבר אז שמשאבות ההגה זו בעיה ידוע בדגם ושאני עוד יכול לנסוע איתה אבל אצטרך לטפל בזה כשיחמיר.
לפני שלושה חודשים באתי שוב לטפל בזה אחרי שהגה היה ממש קשה אפילו בסיבובים וכמעט ננעל.
החליפו לי משאבה למשופצת, הוציא אויר מכל המקומות (נראה לי מסרק ההגה , מלמעלה וכו) אך גם כעבור חודש שום דבר לא השתנה...
הוא החליף שוב משאבה וגם החליף צינור לחץ שנזל ולא היה אטום בקצה (הגדול עם עיכול) למשהו מאולתר (כי לא מצא גנרי בחלפי רכב). בהתחלה ההגה קצת השתחרר , אבל שוב חודשיים מאז אני נוסע עם רכב מרעיש, כל הזמן מוסיף שמן הגה (הוא יוצא לפעמים מלמעלה וזורק את השמן הגה- מה שמצביע ממה שהבנתי שהמשאבה פועלת אבל יש אויר במערכת)...
הוא ניסה לנכז עוד כמה פעמים את האויר, הזמין מוסכניק נוסף שניסה - הכל ללא הועיל. הוא כבר התייאש וטוען שלא יודע מה לעשות גם אחרי שהתייעץ עם כמה מוסכניקים. אציין שאני דואג תמיד להוסיף שמן הגה. מישהו נוסף אמר לי שזה אויר וזה בעיה בסובארו וזה לפעמים מסתדר.... עבר ככ הרבה זמן ורק מחמיר.
אני סטודנט וגם עוב ובזבזתי על נושא לכאורה קטן כזה הרבה זמן , כח וכסף שכבר לא יודע למי לפנות (מבחינת מקצוענות ועוד עלויות)!
אודה מאד לעזרתכם עם עצה והכוונה לאיש מקצוע הגון שיראה לי את האור בקצה המנהרה.
תודה!!!!

asafpeleg
14-03-18, 05:31
אם הייתי אתה, הייתי גורר את האוטו למוסך מורשה סובארו מומלץ, שם כנראה לא יאלתרו צינור ולא יזמינו מוסכניקים אחרים לעזור בעצות. גורר- כי אתה נוסע באוטו שמהווה סכנה לך ולציבור, עם הגה שמשפריץ שמן וכמעט ננעל בנהיגה לדבריך.
תכתוב מאיזה אזור אתה ויש סיכוי טוב שתקבל המלצה למוסך מומלץ.
בהצלחה

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

moshe_levy
15-03-18, 21:02
למה אילתור לצינור, אני החלפתי בפורסטר שלי 300 ₪ בסובארו אתה מקבל מקורי.
מאיפה יוצא לך השמן?
אתה אמור לראות איפה מתלכלך מהשמן מתחת למיכל או מהצינור קומבינה שעשו לך או בכלל מלמטה מהחיבורים למסרק?
ברגע שיוצא שמן ייכנס אוויר ואוויר עושה בעיות במערכת.

Sent from my MI MAX using Tapatalk

איציק - 4X6ZH
15-03-18, 21:26
שימוש בצינורות לא מתאימים ( תיקון מקומי לצינור לחץ )
שימוש בגומיות אטימה לא מתאימות
שימוש בשמן לא מתאים
הם סיבה טובה לרעידות / רעשים במערכת היגוי

בצינור הלחץ יש שסתומים ( הצינור בעצמו בנוי מכמה צינורות המושחלים אחד בתוך השני )
צינורות החזרה ( לחץ נמוך ) יש מקומות בהם המשאבה יונקת אויר ( בלי שתיהיה נזילת שמן )
במיכלי השמן יש מחיצות בהם השמן מסתובב מבלי להקציף .
בנקודות בהם הצינורות מהודקים למיכל השמן יש שרוולי פלדה ( בתוך הפלסטיק ) תפקידם לאפשר לצינור הגומי
להצמד לפלסטיק מבלי שהפלסטיק ילחץ

בקיצור רק חלקים מקוריים
שימוש והפעלת מערכת הדראולית מרעישה מזמזת מגרגרת רועדת
התוצאה הסופית משאבה עם בלאי פנימי גבוה ומסלול שיפוצים והחלפת חלקים
אין סופית .....

איציק

-->