התחברות

צפייה בגרסה מלאה : טרופר 2003 - חופש במשולש עליון (שמאל)



zivo
15-03-18, 17:02
טרופר 2003 (דיזל), יש חופשים בבוקסות של המשולש העליון (מתלה קידמי שמאל).
מה ההמלצות?

החלפה של המשולש כולו? תחליפי? מקורי?
החלפה רק של הבוקסות? מקורי? תחליפי? כתום?
יש איזה אמירה לגבי הצד השני?

יש מושג על מחירים של פרוייקט כזה?

נדב ש.
15-03-18, 17:33
אין משולש חליפי.
ההמלצה להחליף בוקסות לשתי הצדדים ולעשות כיוון פרונט אחרי.
ההמלצה רק לסט מקורי, החליפיים מזבלה, אפשר סופר פרו(יותר יקר).
סט בוקסות מקורי 350 שח ל 4.
עבודה לפי שעה, סביבות ה 500 שח.

zivo
15-03-18, 20:02
4? לשני הצדדים?

נדב ש.
15-03-18, 20:29
חיובי.
אני מדבר על המשולשים העליונים, נדיר שבתחתון הבוקסות נישחקות.

tooshey
16-03-18, 08:06
החלפת בוקסות משולש זו עבודה כלבת.
למזלך לטרופר אין משולש חליפי אחרת כבר היו דוחפים לך משולש סיני קומפלט עם בוקסות ובולג'וינט בגרושים, שהיה מתפרק אחרי שנה בקושי.
סט בוקסות פוליאוריטן סופרפרו עולה כ 750 שח. מומלץ.
סט בוקסות חליפיות טיוואניות עולות כ 200 שח . לא ראיתי הבדל דרמטי בינן לבין המקוריות.
שים לב שאתה שם בוקסות שמיועדות לטרופר / איפון. יש בוקסות לדימקס, נראות זהות אבל קטנות בקוטרן בחצי ממ, ולא יושבות כמו שצריך במשולש.
חליצת הבוקסות מהמשולש והרכבת הבוקסות החדשות דורשת פרס ואוסף של מתאמים מיוחדים. לא טריוויאלי.
שים לב שבהרכבת המשולש לאוטו, את ההידוק של האומים של ציר הבוקסות, מהדקים רק כשהמתלה באמצע המהלך, כשהרכב עומד על הגלגלים.
הידוק האומים כשהרכב באוויר והמתלה בפתיחה מלאה יקצר מאד את חיי הבוקסות החדשות.
זה הזמן גם להתייחס לבול ג'וינטים.

בברכה,טושי

נדב ש.
16-03-18, 08:34
משום מה החליפיות לא מחזיקות כמו המקוריות, וניסינו כמעט את כל מה שיש בשוק, מה גם שהמקוריות לא בשמיים- 350 שח לפני הנחה.
אני מודע לאופן העבודה והסגירה של הברגים ככה שזה לא קשור לזה.

oren61
19-03-18, 05:24
יש בוקסות תאילנדיות מיוצרות באותו מפעל כמו האורגינלי אפילו אותה שקית רק בלי מדבקה של איסוזו.

baba
08-07-18, 14:43
יש בוקסות תאילנדיות מיוצרות באותו מפעל כמו האורגינלי אפילו אותה שקית רק בלי מדבקה של איסוזו.

לפחות שים לינק/ השם של המפעל שמייצר :)

-->