צפייה בגרסה מלאה : סובארו 91 נכבה בסרק-כיוונים?
הרכב לא מחזיק סל״ד סרק ונכבה.
מניע בלי בעיה, נוסע טוב בלי גמגומים, מאיץ יפה ומרגיש רגיל בנסיעה.
בעזיבת דוושת תאוצה לגמרי המנוע מדומם.
עברתי על תא המנוע, לא רואה משהו מנותק.
ומצד שני לא ממש מכיר את המנוע,
רעיונות?
מהקל אל הכבד:
1. כוון הקרבורטור.
2. נחיר (דיזה) סרק סתום.
3. נקוי ושיפוץ הקרבורטור.
בברכה - רפי לין
עכשיו הייתה נסיעה שהכל עבד בסדר, ואז חזר לתקלה.
יכול להיות שבורג סרק יוצא מכיוון וחוזר לעצמו?
מתסכל.
סלונוייד טורים סרק
אם תביט בקרבורטור תשים לב לחוט מתח + שמגיע לסלונוייד בפתיחת סוויטצ׳.
תבדוק שמגיע לשם מתח, אם כן ,הסולונוייד דפוק, תפרק את הסלונוייד ותבדוק אם בזמן אספקת מתח המחט נמשכת פנימה .
רוב הסיכויים שאספקת המתח רופפת עד אליו.
בהצלחה.
מרפי לפי הספר..
מרגע שהתחלתי לחפש את הבעיה היא מתחבאת.. ססאמק.
בכל מקרה הגיע הזמן לטיפול.
בהחלפת הפלגים ראיתי שהחיבור בזנב אחד הפלגים לא היה מוברג טוב, ונראה שהמגע לא היה במיטבו.
עומד לקבל סובארו 1.6 עם קרבורטור, ויודע מראש שהיא מגמגמת ומקרטעת ונכבית בסרק.
יהיה מעניין להתתעסק עם הקרבורטור.
הוחלפו פלגים פילטר אויר שמן ופילטר, לא חזרה הבעיה.
הגיעה אלי לגאסי 93 עם 62000 קמ מקוריים לחלוטין. ומקרטעת.
הרכב עבר טיפול וטסט, הוחלפו פלגים וחוטי הצתה.
כשהוא קר, קשה לו להחזיק סלד סרק, כשהוא מגיע לטמפ' עבודה הוא עובד חלק לחלוטין.
הגיעה אלי לגאסי 93 עם 62000 קמ מקוריים לחלוטין. ומקרטעת.
הרכב עבר טיפול וטסט, הוחלפו פלגים וחוטי הצתה.
כשהוא קר, קשה לו להחזיק סלד סרק, כשהוא מגיע לטמפ' עבודה הוא עובד חלק לחלוטין.
לפני ההנעה הראשונה בבוקר, תן 2 לחיצות במהלך כמעט מלא של דוושת ההאצה, ורק אז תניע.
לפי הספר רכב, ככה מפעילים את הצ׳וק.
בתנאי שהוא תקין.
חשבתי שיש בעיה באוטו בגלל אותה תופעה.
הלכתי לחפש את הספר רכב.
יש הרבה חסידי סובארו מיושנות בעולם ובארץ, היה קל לאתר ספר רכב סרוק ברשת, שגילה לי שכמו בכל רכב מיושן/פייפר מבד ועץ, יש פרוצדורה להנעה..
מאז,
גם בחורף, הניע בנגיעה.
+1
בסמוראי שלי היה קרב׳ של סובארו 1800, שתי לחיצות כל בוקר לפני ההנעה כדי להפעיל את הצ׳וק. אם אני זוכר נכון זה דורך קפיץ שמושפע מטמפ׳
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם הצ׳וק תקין אז לחיצה אחת על המצערת מאפשרת לו להיסגר. הסיבה לשתי הלחיצות היא כדי להתיז מספיק דלק ממשאבת התאוצה.
צריך להוריד פילטר אוויר ולהסתכל בבוקר לתוך הקרבורטור - א. אם הצ׳וק אכן נסגר בפתיחת מצערת ב. אם משאבת התאוצה עובדת ומתיזה סילונים יפים של דלק.
תודה. לא ידעתי שככה מפעילים את הצ'וק האוטומטי. חשבתי שהוא מופעל על פי הטמפרטורה.
אכן בלחיצה עד הסוף שומעים מעין 'קליק'. החשד שלי היה שאכן משהו בצ'וק לא פועל תקין.
אנסה לראות מה מצב הקפיץ שלו, ו/או אם הוא צריך שימון / שחרור.
לפני שאתה מפרק, נסה להניע בבוקר לפי השיטה הזו.
לא עזר.
כשהאוטו קר הוא ממש משתנק וצריך להעלות בסל"ד.
הניחוש שלי הוא שהצ'וק שלך פתוח לרווחה כל הזמן.. ולכן כשהרכב קר הוא מקבל יותר מדי אוויר. לפניי הנעה של הבוקר תפתח את צינור היניקה מעל הקרבורטור ותבדוק. בעיקר אם קריר, הצ'וק אמור להיות סגור לגמריי, ואמור להישאר סגור גם בטפיחה קלה - אמור להרגיש קפיצי. אם הוא אכן פתוח, זה יכול לנבוע מכמה סיבות: כיוון לקוי, בלאי (דורש החלפת הצ'וק), אמרת שהוא אוטומטי, כלומר חשמלי (?) והוא מקבל פלוס קבוע, במקום פלוס רק כשנפתח הסוויץ'..
בהצלחה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.