צפייה בגרסה מלאה : אשמח לקבל עזרה בבחירת גיפ
שלום,
אשמח לקבל את עזרתכם בבחירת גיפ.
אני לא החזקתי מעולם בגיפ ולכן אין לי מושג למה אני נכנס מבחינת
הוצאות אז מאד קשה לי להתאים גיפ שמתאים לכיס שלי.
לכן אני מאד רוצה לדעת כמה בעצם עולה להחזיק גיפ ואיזה מומלצים עם תחזוקה זולה
ביחס לגיפים אחרים.
המטרה של הגיפ כרגע היא נסיעה בשבילי קקל, וחול. ולא משהו מעבר.
בגדול אני מחפש גיפ קטן. (גימני לא מתאים לנסיעה יום יומית)
1. כמה אתם רוצים להשקיע? 50K
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע? יום יום
3. מי נוהג בו? אני
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה? 15K
6. יש תנאי סף? אוטומט, ודיזל אם קיים.
גרנד ויטרה בעדיפות ראשונה. פורסטר ודאסטר בעדיפות שניה (בגלל עניין החול והיעדר הילוך הכוח).
יהיו זולים, נוחים ויענו על הדרישות.
מעניין שפסלת את הג'ימני, כי לזוג זה רכב קלאסי. כן מתאים לנסיעה יומיומית בתנאי שהיא לא כביש בינעירוני ארוך ומהיר (כביש 6). ברוב המקרים הנסיעה היומיומית היא במילא בעומסי, תנועה כך שהחסרון העיקרי של הג'ימני (מהירות שיוט), פחות רלוונטי.
גרנד ויטרה בעדיפות ראשונה. פורסטר ודאסטר בעדיפות שניה (בגלל עניין החול והיעדר הילוך הכוח).
יהיו זולים, נוחים ויענו על הדרישות.
מעניין שפסלת את הג'ימני, כי לזוג זה רכב קלאסי. כן מתאים לנסיעה יומיומית בתנאי שהיא לא כביש בינעירוני ארוך ומהיר (כביש 6). ברוב המקרים הנסיעה היומיומית היא במילא בעומסי, תנועה כך שהחסרון העיקרי של הג'ימני (מהירות שיוט), פחות רלוונטי.
כמה זה בעצם זול? כי זה פשוט לא אומר לי כלום עכשיו.
אני מתכוון מבחינת תחזוקה וטיפולים וכו..
יש לנו בעבודה גימני משופרת לשטח ואני הבנתי שהיא מאד מאד קטנה לי.
אז זה נפסל.
יש לנו בעבודה גימני משופרת לשטח ואני הבנתי שהיא מאד מאד קטנה לי.
אז זה נפסל.
אם אתה יכול תכנס ותקח סיבוב. אולי ימצא חן בעיניך.
אם אתה יכול תכנס ותקח סיבוב. אולי ימצא חן בעיניך.
לקחתי אותה לסיבוב ולמרות שהאוטו מהנה בשטח, הוא עדיין מאד לא פרקטי בשבילי.
אני מחפש רכב מרווח מספיק ונוח לזוג בשביל נסיעה יום יומית.
ככלל אצבע, תחזוקת רכב שטח גבוהה משמעותית מתחזוקת רכב פרטי.
עבור סוג רכב נתון, עלויות התחזוקה תלויות במצב הרכב ובצורת הטיפול שהוא קיבל מבעליו הקודמים, צורת השימוש בו, האם חווה אירועים דרמתיים שיכולים להשפיע לאורך זמן ("טבילה" משמעותית במיים, נזקים למערכות חשמל, שימוש בשמנים לא מתאימים וכו).
דווקא ג'ימני נחשב לרכב עם עלויות אחזקה סבירות יחסית (מבין הרכבים עם הילוך כח) וגם גרנד ויטרה.
לצרכים שציינת באמת יכולים להתאים גם "ג'יפונים", רכבי שטח רכים יחסית הדומים יותר לפרייבטים. סובארו XV, פורסטר ודאסטר (בדוק אם נכנס בתקציב שלך.
מה הצריכת דלק לגרנד ויטרה? למה אני צריך לצפות?
איזו משמעות יש למספר יד ולקלומטראז בגיפ?
כי הבנתי שזה פחות משמעותי בגיפים כל עוד מטופל בזמן
במחיר שלי נכנסת גראנד ויטרה שנת 2008 ויד ממוצעת היא 3.
אפשר דאסטר 2015 בסכומים הללו ... ולמרות שהיא לא תהיה אוטומטית.
בחולות היא אלופה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
[QUOTE=גיא;785735]אפשר דאסטר 2015 בסכומים הללו ... ולמרות שהיא לא תהיה אוטומטית.
בחולות היא אלופה.
[Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE
דסטר אני פוסל על ההתחלה. לקחתי לנסיעת מבחן וממש לא אהבתי.
אולי הוא טוב אבל לא מדבר אלי בכלל.
ציינתי את זה כתשובה למי שאמר שהיא אולי לא נכנסת בתקציב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה הצריכת דלק לגרנד ויטרה? למה אני צריך לצפות?
איזו משמעות יש למספר יד ולקלומטראז בגיפ?
כי הבנתי שזה פחות משמעותי בגיפים כל עוד מטופל בזמן
במחיר שלי נכנסת גראנד ויטרה שנת 2008 ויד ממוצעת היא 3.2008 זה עם מנוע 2000. צריכת דלק משולבת עירוני/בין עירוני תהיה 1:10.
עלות טיפולים יחסית זולה - בערך 15% יותר מפרייבט.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
2008 זה עם מנוע 2000. צריכת דלק משולבת עירוני/בין עירוני תהיה 1:10.
עלות טיפולים יחסית זולה - בערך 15% יותר מפרייבט.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
בס"ד
הפורסטר ייתן לך מענה מצויין.
אני עם ידני ועושה 1/14 בין עירוני. ואני משער שהגרסה עם גיר הרציף תהיה די תואמת.
הרכב מרווח. נעים לנהיגה. בבין עירוני וגם בעיר.
התחזוקה אינה יקרה יחסית לג'יפים. והמענה בתמורה להשקעה מעולה.
ועל האמינות של סובארו והסחירות - אין צורך לדבר.
יש אפשרות לשפר את הרכב לשטח עם צמיגי שטח והגבהות חוקיות.
הרכב ייתן מענה מצויין בשטח קל ומענה עם נהיגה זהירה גם ברמות קושי גבוהות יותר.
ב50K תוכל להשיג אפילו רכבי 2011 אוטומט - אך הגיר בשנים אלו הינו גיר אוטומט רגיל ולא רציף כך שניצולת תהיה במשולב סביב 1/11.
בהצלחה.
שלמה.
חבר אתה צריך ג'ימני. כל השאר יהיה פחות טוב ויותר יקר... אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה.. גם גדול גם לא יקר לתחזוקה וגם נוח וגם טוב בשטח וגם וגם... צריך להתפשר איפה שהוא. עניין הגודל הוא פסיכולוגי בלבד, לזוג אין שום בעיה להיכנס לג'ימני וגם לדחוף בו ציוד ל3 ימים במדבר... נסה לראות מעבר למימדים הפיזיים.
חבר אתה צריך ג'ימני. כל השאר יהיה פחות טוב ויותר יקר... אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה.. גם גדול גם לא יקר לתחזוקה וגם נוח וגם טוב בשטח וגם וגם... צריך להתפשר איפה שהוא. עניין הגודל הוא פסיכולוגי בלבד, לזוג אין שום בעיה להיכנס לג'ימני וגם לדחוף בו ציוד ל3 ימים במדבר... נסה לראות מעבר למימדים הפיזיים.
אני מבין שגיפ זה לא פרייבט והעלות שלו היא בהתאם.
אבל מנגד אין לי מושג על איזה סכום מדובר,
האם הוצאה על גיפ ממוצע כמו גראד ויטרה 2008 היא 10,000 ש"ח בחודש
או 4,000ש"ח בחודש?
זה פורום שמתמחה בגיפים אז אני מניח שיש לכם ניסיון מספיק בשביל להגיד על איזו הוצאה מדובר.
אין לי דרך להבין לאן אני נכנס בלי שמישהו יגיד לי דוגרי כמה זה עולה.
הבנתי שויטרה עולה 50K 2008 ומדובר ברכב אמין ונח, אמנם לא חסכוני.
עכשיו כמה עולה הנזק מעבר?
כמה טיפול, חלקים, איבוד ערך וכו.
ובנוגע לגימני, אני רוצה אפשרות להסיע 4 נפשות מדיי פעם אם אני אצטרך ולכן הוא נפסל.
למרות שבטיול יהיו רק 2.
גימני רכב מצויין בתור רכב שני במשפחה ולא בתור עיקרי.
אתה ניגש לעניין בצורה שגויה לדעתי.
אף אחד לא עונה לך כי אצל כל אחד זה שונה וזה עניין של מזל וקניה חכמה. אם הכל טוב ואין תקלות יכול להיות שתוציא פחות מ1000 שקל בשנה, נטו על טיפולים. אם הלך מנוע תוציא עשיריה פלוס במקום.
אל תחשוב על ממוצע חודשי אלא תגזור 5-7 אחוז מסכום הקניה ותשאיר אותו בצד, לישור קו ראשוני וליום שחור.
בס"ד
הפורסטר ייתן לך מענה מצויין.
אני עם ידני ועושה 1/14 בין עירוני. ואני משער שהגרסה עם גיר הרציף תהיה די תואמת.
הרכב מרווח. נעים לנהיגה. בבין עירוני וגם בעיר.
התחזוקה אינה יקרה יחסית לג'יפים. והמענה בתמורה להשקעה מעולה.
ועל האמינות של סובארו והסחירות - אין צורך לדבר.
יש אפשרות לשפר את הרכב לשטח עם צמיגי שטח והגבהות חוקיות.
הרכב ייתן מענה מצויין בשטח קל ומענה עם נהיגה זהירה גם ברמות קושי גבוהות יותר.
ב50K תוכל להשיג אפילו רכבי 2011 אוטומט - אך הגיר בשנים אלו הינו גיר אוטומט רגיל ולא רציף כך שניצולת תהיה במשולב סביב 1/11.
בהצלחה.
שלמה.בס"ד
נראה שיש בעיית סחירות מסוימת לפורסטר. אנשים מפרסמים את הרכב במשך תקופות ארוכות והוא לא נמכר.
בסד"ש
מועדים לשמחה!
[emoji1]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נראה שיש בעיית סחירות מסוימת לפורסטר. אנשים מפרסמים את הרכב במשך תקופות ארוכות והוא לא נמכר.
אוי כמה שאתה רע ... אין לך מושג כמה התאפקתי כדי לא לכתוב משהו דומה אתמול.
אתה ניגש לעניין בצורה שגויה לדעתי.
אף אחד לא עונה לך כי אצל כל אחד זה שונה וזה עניין של מזל וקניה חכמה. אם הכל טוב ואין תקלות יכול להיות שתוציא פחות מ1000 שקל בשנה, נטו על טיפולים. אם הלך מנוע תוציא עשיריה פלוס במקום.
אל תחשוב על ממוצע חודשי אלא תגזור 5-7 אחוז מסכום הקניה ותשאיר אותו בצד, לישור קו ראשוני וליום שחור.
זה נכון אבל קח בחשבון שבמחיר שלי נכנס גם טויוטה ראב4 שבשנתון שמתאים לי הוא רכב שטח נחמד
אבל בחינת תחזוקה זה כמו להחזיק 2 ילדים מפונקים שקונים רק מותגים.
כי מבחינת תחזוקה הוא מאד יקר בגלל שזב טויוטה.
אז אני מחפש רכב שלא יכנס לקטגורית יוקרה.
בס"ד
נראה שיש בעיית סחירות מסוימת לפורסטר. אנשים מפרסמים את הרכב במשך תקופות ארוכות והוא לא נמכר.
בסד"ש
מועדים לשמחה!
[emoji1]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
בס"ד
לאו דווקא.
הפורסטר הקודם שלי (12' אוטומט) נמכר תוך ימים במחיר מחירון.
הנוכחי (15' ידני) באמת לא נמכר כבר 3 חודשים. כי אנשים פשוט לא אוהבים ידני.
לפני 3 ד' קיבלתי שיחה מאדם שמאוד התלהב מהרכב והמחיר ופתאום שם לב שמדובר על ידני ואמר שישאל את אשתו... :-)
בקיצור הרכב בעל סחירות מעולה. סוף כל סוף. זה סובארו. מנוע בוקסר. חסכוני לקטגוריה. מרווח מאוד. אמינות מעולה. ועם אחריות לחמש שנים...
לפות"ש - יש אתרים שייתנו לך הערכות תחזוקה, ואל תשכח שתחזוקה זה לא רק דלק. זה עלות ביטוח. עלות חלפים. יש גם את נושא ירידת הערך. וגם כמה יעלה למשל למגן את הרכב.
אישית הייתי מייעץ לך ללכת על גראנד ויטרה. אבל הרכב ידוע כשתיין דלק. אם תמצא מודלים בשנתונים 13-15 לך על זה.
שלמה.
בס"ד
לאו דווקא.
הפורסטר הקודם שלי (12' אוטומט) נמכר תוך ימים במחיר מחירון.
הנוכחי (15' ידני) באמת לא נמכר כבר 3 חודשים. כי אנשים פשוט לא אוהבים ידני.
לפני 3 ד' קיבלתי שיחה מאדם שמאוד התלהב מהרכב והמחיר ופתאום שם לב שמדובר על ידני ואמר שישאל את אשתו... :-)
בקיצור הרכב בעל סחירות מעולה. סוף כל סוף. זה סובארו. מנוע בוקסר. חסכוני לקטגוריה. מרווח מאוד. אמינות מעולה. ועם אחריות לחמש שנים...
לפות"ש - יש אתרים שייתנו לך הערכות תחזוקה, ואל תשכח שתחזוקה זה לא רק דלק. זה עלות ביטוח. עלות חלפים. יש גם את נושא ירידת הערך. וגם כמה יעלה למשל למגן את הרכב.
אישית הייתי מייעץ לך ללכת על גראנד ויטרה. אבל הרכב ידוע כשתיין דלק. אם תמצא מודלים בשנתונים 13-15 לך על זה.
שלמה.
הפסיקו לייצר גראנד ויטרה ב2012.
מ2015 זה רק ויטרה ומדובר בקרוס עובר.
בס"ד
נראה שיש בעיית סחירות מסוימת לפורסטר. אנשים מפרסמים את הרכב במשך תקופות ארוכות והוא לא נמכר.
בסד"ש
מועדים לשמחה!
[emoji1]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הפסיקו לייצר גראנד ויטרה ב2012.
מ2015 זה רק ויטרה ומדובר בקרוס עובר.
סבבה. חשבתי ששנת המעבר היא 15'.
ממכירה בודדת קשה להעיד על הכלל. ראיתי מודעות של פורסטר שכן הופיעו במשך זמן מה (ולא רק ידניות).
גם לי היה פורסטר אך מאחר ולא ניסיתי למכור אותו באופן פרטי אלא עשיתי עסקת טריידאין במגרש מכוניות, איני יכול להעיד מניסיוני.
מבחינת הדרישות של פות"ש באמת סובארו פורסטר יכול להיות אופציה הגיונית מאוד.
אגב, גם אני סבור שגראנד ויטארה דור אחרון שווק עד 2015.
2008 זה עם מנוע 2000. צריכת דלק משולבת עירוני/בין עירוני תהיה 1:10.
עלות טיפולים יחסית זולה - בערך 15% יותר מפרייבט.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalkיש ג.ו מנוע 2400 משנת
2008 וצפונה
הדגם נמכר בארץ (לפחות הארוך) עד 2014.
חלק מהשנים נמכרו כאשר הגלגל ספיר לא הדלת, כנראה עם גלגל ספייר צנום, חיסרון.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.