שלום לכולם,
בחיפושי אחרי גרנד ויטרה, נתקלתי באחת שנת 2009 עם 100,000 ק"מ.
על פניו, הרכב נראה בסדר גמור, אך אני חושש מהבעיה של הסדק בבלוק המנוע.
אני מנסה להבין כמה הבעיה הזו באמת נפוצה.
אשמח אם בעלי גרנד 2009 יוכלו לכתוב פה אם הם נתקלו בבעיה או לא.
תודה רבה,
תום.
אני בעל אחת 2007 עשיתי ראש לפני חודשיים אך לא בגלל סדר. יד היום באמת הראה אמינות מעולה
Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 אם איני טועה זה מנוע ה2000.
למיטב ידיעתי זו בעיה של מנועי 2.4, אלו מנועים שונים.
מנסיון אישי, הבעיה אמיתית, אצלנו במשפחה (אבי) גרנד ויטרה 2008, יד ראשונה מטופל בקפידה, עם פחות מ 100000 הסדק הופיע, ולאחר תקופת האחריות, כנראה פגם ייצור בבלוק.
הסדק קשה לאיתור, מופיע מאחורי סעפת הפליטה (מחייב פירוק) , ושם מתייבש במהירות עקב חום הסעפת, אם לא יודעים היכן לחפש, כנראה לא ניתן לאיתור.
האינדיקציה אצלנו הייתה איבוד מים קטן אך עיקבי במיכל ההתפשטות.
נאלצנו להחליף חצי מנוע (בלוק קומפלט עם בוכנות), ההבדל בעלות מול מנוע משומש ממקור לא ידוע ושאין ביטחון שלא כולל את הבעיה היה קטן יחסית.
בכלל לא נעים בכיס...
גם מכלול abs / בקרת אחיזה רכיב יקר...ומנסיון.
בקיצור יפני, ק"מ נמוך, יד ראשונה אוהבת פנסיונרית מבוגרת, זה לא ביטוח נגד תקלות יקרות..
חוץ מזה הרכב נחמד מאוד, מדובר אצלנו על הרכב הקצר, מנוע חזק (165 כ"ס) , מוגבה וממוגן, נמצא באמצע מבחינת יכולות שטח בין פורסטר לsuv, הייתי ממצב אותו כדאסטר אוטומטי עם גיר low...,