צפייה בגרסה מלאה : התנהגות ג'ימיני בכביש + המלצה למוסך במרכז
אהלן חברים,
מחומר שקראתי + המלצות, כנראה שג'ימיני יהיה הג' יפ הראשון שלי (2015-2016) הדבר היחד שאני מעט חושש ממנו זה נסיעות כביש, הם עד כדי כך לא נוחות? ויש הטוענים שאפילו לא בטיחותי...
אם בא לי לנסוע למדבר יהודה, מדובר בנסיעה של שעתיים בערך, איך זה על הכביש? (מי שיודע מבין)
דבר נוסף, אשמח להמלצה למוסך אמין וטוב במרכז על מנת לבצע בדיקה שלפני קניה ואפשרות לשיפורים בהמשך, לכן עדיף מוסך שיודע ומכיר ג'ימיני.
עצות על מה חשוב לבדוק ולוודא יתקבלו בברכה.
תודה רבה.
הג'ימני נוסע סבבה על הכביש...הוא פשוט פחות אטקטיבי מרכבים גדולים יותר.
בגלל שהוא צר+ גבוה+חלש הוא גם קופצני וגם איטי. שזה מתסכל עבור רוב האנשים שעוברים אליו מפרייבט נורמלי.
אין שום בעיה לסוע איתו מרחקים...פשוט בקצב של 90-100 קמ"ש.
אם זה מעודד אותך אני עושה את זה עם רכב גרוע בהרבה ;)
לגבי מוסכים לשיפורים/בדיקת רכב לפני קניה:
שנתון 2015-2016 הייתי לוקח למוסך מורשה לבדוק מה הוא עבר במסגרת האחריות.
מוסכים נוספים:
מורי ועמית גלעד - בראשון לציון
סלמן - טירה
טל צופי - תל אביב
ליאור זוקילנד - נתניה
נסעתי במשך כמה שנים על ג׳ימני ונהנתי ממנו מאוד, הוא שימש אצלי כרכב יחיד גם לנסיעות בינעירוניות לעבודה.
הוא פחות נוח מפרייבט וצריך לרחם עליו בעליות, אבל בסה"כ בחירה טובה לשני אנשים.
ממליץ לך על ידני.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מה זה "לרחם עליו"?
אין לו בעיה לשייט 110-120 בקלות.
בעליות תורידו הילוכים.
אם אתם מתכוונים לסל"ד הגבוה אז זהו אופי המנוע שלו. זה מנוע שהגיע ממכוניות כביש קטנות של סוזוקי. מנוע בנזין בנפח קטן, כדי להוציא ממנו כוח סביר הוא צריך סל"ד. ואין לו בעיה להסתובב בסל"ד הזה. בסוויפט זה דווקא בסדר שהמנוע הזה מסתובב בסל"ד גבוה?....
יותר מפריע היעדר בידוד רעשים, בסיס גלגלים קצר שתורם את שלו ליציבות גבולית ולקופצנות יתר.
נוחות כללית נחותה. היעדר מרווח פנימי ותנוחת נהיגה כפויה שלא מתאימה לגבוהים - תורמים את שלהם לעייפות מוגברת בנסיעות ארוכות.
מרכב צר וגבוה = מרכז כובד גבוה ויציבות פחותה. אלה הסיבות שמוטב להוריד מהירות. לאוו דווקא משהו רע שעלול לקרות למנוע.
מבחינת יכולת לגמוע מרחקים ארוכים? הוא עושה את זה די בקלות.
אני עם ג'ימני מאז דצמבר 17, ואני מתחבר לגמרי למה שדרור כתב.
אין לג'ימני בעיה להגיע ל-110-120, זה ילווה ברעשים וירגיש קצת מוגזם, אבל לגמרי לא משהו שיעשה נזק למנוע.
מבחינת נהיגה בשטח, הוא שונה מהגרנד שהייתה לי לפניו, וצריך להתרגל אליו, אבל ברגע שאתה מבין את המגבלות שלו והחוזקות שלו, הוא רכב נהדר.
בכביש, ביום יום אני נוסע ת"א - הרצליה, אז לא באמת קריטי באיזה רכב זה (לפני זה היה i10), גם להורים שזה אולי 30-40 דקות נסיעה, הוא סבבה.
הנסיעת כביש הארוכה ביותר שלו הייתה מאיזור צומת ציחור לת"א, כן הרגשתי יותר עייפות מאשר בנסיעה בפרייבט, אבל זה עדיין נסבל.
תודה רבה לכל המגיבים :cool:
נסעתי במשך כמה שנים על ג׳ימני ונהנתי ממנו מאוד, הוא שימש אצלי כרכב יחיד גם לנסיעות בינעירוניות לעבודה.
הוא פחות נוח מפרייבט וצריך לרחם עליו בעליות, אבל בסה"כ בחירה טובה לשני אנשים.
ממליץ לך על ידני.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אהלן חבר, מאיזה סיבות אתה ממליץ על ידני? מאחר ואני חדש בתחום אני אוסף כמה שיותר פרטים ומידע...
אהלן חבר, מאיזה סיבות אתה ממליץ על ידני? מאחר ואני חדש בתחום אני אוסף כמה שיותר פרטים ומידע...
הג'ימני הידני הוא זריז יותר ומאיץ מעט טוב יותר מהאוטומט.
מצד שני - הוא גם משייט בסלד מעט גבוה יותר.
הידני הוא גם אמין יותר - אך זה לא משהו שהיה מטריד אותי בג'ימני מהניילון או באחריות.
באוטומט כן הייתי ממליץ להתקין קולר גיר נפרד בשלב כמה שיותר מוקדם על מנת למנוע התחממות של הגיר שיכולה לנבוע מנהיגה לא נכונה, נסיעה בשטח טכני בזחילה וכדומה.
אהלן חבר, מאיזה סיבות אתה ממליץ על ידני? מאחר ואני חדש בתחום אני אוסף כמה שיותר פרטים ומידע...
כל שלושת היתרונות המובהקים של גיר ידני על אוטומטי:
ביצועים
אמינות
צריכת דלק
כמובן שיש מקרים מיוחדים ויוצאים מין הכלל בהם דגם אוטומטי עדיף על ידני, כמו הדור האחרון של הפורסטר למשל.
אבל ג'ימני אינו יוצא מין הכלל העקרוני הזה. קח ידני. בלי לחשוב פעמיים.
אהלן חבר, מאיזה סיבות אתה ממליץ על ידני? מאחר ואני חדש בתחום אני אוסף כמה שיותר פרטים ומידע...+1 לכל מה שאמרו לפני.
היה לי ג׳ימני ידני שבלחץ הוחלף באוטומט, לאוטומט יש יתרון בנסיעה בעיר.
אישית יותר נהנתי מהידני ואם אחליט לחזור לג׳ימני זה יהיה ידני.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.