צפייה בגרסה מלאה : ניתוק טורבו בטרופר מנוע 4JX1
ניתן באמצעים בייתים DIY לעקוף /לנתק את הטורבו ולהפעיל מנוע ?ׁ (כמובן ללא גרימת נזק )
אפשר לנתק אותו מהסעפת פליטה ולהניע, 3 אומים על המשולש.
מה אתה מנסה לעשות?
בגדול ; מנסה לאתר את התקלה והנזקים. אם אין נזק משמעותי למנוע ויש מזרקים תקולים - אפנה למוסך מסויים.
אם הטורבו תקול או המנוע ללא תקנה - אפנה למוסך אחר.
בכל מקרה לפני כניסה למוסך אני מבקש לדעת כל שאפשר...
רוב המוסכים עימם דברתי טוענים שטורבו תקול הוא מקור הבעייה... אבל כאשר הרכב הותנע בשוגג (ומייד כובה ) העשן היה דווקא שחור מה שאולי מעיד על מזרק פגום...
טורבו לא תקין או מזרק משתין מתאפיין במיסוך עשן סמיך עם ריח חזק של שמן(טורבו) או סולר(מזרק).
טורבו אפשר לבדוק ע"י פירוק אינטרקולר וצינור יניקת האוויר מהפילטר אוויר לטורבו(צינור השחור הגדול), תביט על הכנפיים של המניפה שתקינות, תביט אם יש שמן מסביב, גע ביד ותרגיש אם יש חופש גדול, תניע (בזהירות, וואדא שלא השארת כלום מסביב הטורבו) את הרכב ללא האינטרקולר ותראה אם הוא זורק שמן מצינור הדחיסה לכיוון האינטרקולר.
תודה לכולם. בבדיקה במוסך טורבו בסדר ומזרקים בסדר. לחץ שמן (גבוה ) מאד נמוך...נראה הלאה.
תודה לכולם. בבדיקה במוסך טורבו בסדר ומזרקים בסדר. לחץ שמן (גבוה ) מאד נמוך...נראה הלאה.
אני אגיד פה משהו (שהסבירו לי) ואשאיר למומחים לענות \ לפרש \ להסביר \ לתקן -
איך בדקת את הלחץ, מודד חיצוני או רק לפי השעון בלוח שעונים?
לחץ שמן (גבוה, למזרקים) נוצר ע"י משאבת גלגלי שינים, זו משאבה אמינה עם בלאי אפסי, נדיר שהמשאבה מתקלקלת.
בעיית לחץ גבוה יכולה להגרם מלכלוך בעוקת שמן שסותם את הפתח יניקה, או בעיית חיווי.
My two cents
תודה לכולם. בבדיקה במוסך טורבו בסדר ומזרקים בסדר. לחץ שמן (גבוה ) מאד נמוך...נראה הלאה.
תגדיר נמוך, מה הערך שנתן הטק 2 בסרק וכמה ב 2000 סל"ד?
אם הלחץ נמוך מידי הוא לא יאפשר הנעה(לא יפתח מזרקים והרכב לא יניע).
על כמה עומד לחץ שמן מנוע?
דרך אגב, ע"מ להניע, מה זה משנה אם יש טורבו או אין?
לא כזה משנה, אבל אם ציר הטורבו שבור או תקול(מה שניתן לאבחן לפני) אז השמן יזרק לתוך סעפת הפליטה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.