צפייה בגרסה מלאה : פיזור אור מוזר אחרי החלפת פנסי חזית
כשקניתי את הצ'רוקי, קיבלתי איתו אוסף חלקים מכובד, ובהם זוג פנסי חזית חדשים.
ניצלתי ביטול טיול כדי להתקין אותם, והם אכן מתאימים בדיוק.
ציידתי אותם בצמד נורות Osram night breaker laser H4 ויאללה, לשדות לכיוון אורות ...
האור הנמוך חזק וממוקד, אבל האור הגבוה מפוזר ולא שימושי בעליל. יכול להיות שהפנסים האלו מותאמים לסוג אחר של נורות ? (H4 נכנס בהם בול)
4 תמונות שוות 4K מילים...
אור גבוה בשדה:
119296
אור נמוך בשדה:
119295
אור גבוה מול השער בחנייה:
119297
אור נמוך מול השער בחנייה:
119298
יש וריאציות על H4 ?
אולי זה גוף שמיועד ל- Xenon/Led ?
רעיונות ?
boaz avrahami
21-04-18, 00:57
הפנסים תיקניים?
יש עליהם הטבעה של DOT/SAE?
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
לא שאני ראיתי, רק "TOP" :)
boaz avrahami
21-04-18, 01:32
זו עשויה להיות הסיבה [emoji849]
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
איציק - 4X6ZH
21-04-18, 08:04
פנס סימטרי / פנס אסימטרי
פנס הגה שמאלי / או ימני
פנס תקן אמריקאי / תקן ארופאי
איציק
השמאלי נראה פתוח יותר בצילומים.
בדכ זה הפנס שאמור להאיר בצד הנגדי לנהג, כדי לקבל קצת יותר תאורת שוליים ולא לסנוור את הבאים ממול.
ההבדלים בין השמאלי לימני שוליים, זה לא העניין (ואין שום סימון, חיפשתי).
בצילומים מהשדה, בקצה הטווח של האור הנמוך, יש תלולית עם סאברסים מאסיביים, באור הגבוה היו צריכים לראות אותם בבירור.
האור הגבוה פחות יעיל מהנמוך, זה לא מרגיש הבדל בין תקן אירופאי לאמריקאי, אלא כמו פנס שמיועד לסוג אחר של נורה ו- H4 מתאים בתושבת אבל לא בגיאומטריה של האור ...
רשמו לך. יש הבדל בגיאומטריה בין הגה בצד ימין להגה בצד שמאל.
ייתכן ויש כאן סט שעטנז עם פנס אחד מכל סוג.
או לחילופין, כמו שאמרת, מיועדים לקסנון.
וכמובן, שתמיד ישנה האופציה של סיני מזייף.
נסה לבחון טוב את הפנסים. לעתים מוצאים מק"ט או סימון של סוג הנורה.
בפנס תקני יש איזה שלושה או ארבעה מספרים, במקומות שונים שכל אחד מהם יכול להיות מק"ט. צריך למצוא את הנכון ע"י הכנסת כל אחד מהם לגוגל בצירוף שם הג'יפ ולראות מה נותן תוצאה הגיונית.
איזה סוגי נורות יכולות להתאים לתושבת של H4 ?
תנסה להחליף נורות, קרה לי פעם שנורה זייפה, משהו בחוט להט שלה שלא היה פיקס כנראה
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
אחרי חפירה עמוקה וארוכה, כולל פזילה לאגפי ה- LED וה- XENON, נרכשו זוג פנסי חזית חדשים מבית Hella כולל צמד נורות הלוגן מאותה התוצרת שאמורות להפיק עצמת תאורה כפולה מהמקור, מקווה להתקינם בימים הקרובים בתוספת צמת אורות חדשה (תוצרת עצמית, עם ממסרים וחוטים עבים כמובן). אעדכן כשיותקנו :)
שאלה.
אם אתה כבר נכנס לפרוייקט בסדר גודל כזה, אז למה להשאר בהלוגן ולא לד באורך גל 2500-3000?
2 סיבות:
א. לא מצאתי לד בטמפרטורה מתאימה עם פיזור אור מתאים
ב. תאורה באורך גל צר אחד (כמו לד) אולי יכולה לייצר הרבה אור, אבל אתה לא באמת רואה באמצעותה טוב. אני מרגיש הבדל מאוד משמעותי כאשר יש יותר מאורך גל אחד, כמו בתאורה בדלת האחורית אצלי. תאורה של תיל להט מייצרת אור הרבה יותר מגוון מבחינת אורכי גל, ולכן יותר אפקטיבי, גם אם העוצמה שלו בלומנס נמוכה יותר.
וחוצמזה, התפנה לי קצת זמן, אז אולי אצליח להגיע להחלפת הלדים בלד-ברים שקניתי בזמנו, כך שעצמת התאורה של הפנסים המקוריים צריכה להיות מותאמת לכביש, ובשטח תתוגבר ע"י הלדים ...
geva dover
17-09-18, 03:29
וחוצמזה, התפנה לי קצת זמן, אז אולי אצליח להגיע להחלפת הלדים בלד-ברים שקניתי בזמנו, כך שעצמת התאורה של הפנסים המקוריים צריכה להיות מותאמת לכביש, ובשטח תתוגבר ע"י הלדים ...
אני אשמח לתת ללד ברים שלך בית על הפגוש הקדמי שלי, כנל לגבי הנורות האלה (;
הלד-ברים זה פרוייקט שמחכה לי כבר הרבה זמן, וכמו הרבה פרוייקטים אני חופר הרבה לפני אבל בסוף זה קורה ...
את הפנסים (5x7) נושאי פתיחת השרשור אתה מוזמן לקבל בחינם, רק תשתדל לא לנהוג בהם בכביש מולי ...
הותקנו הפנסים החדשים, תאורה מצויינת, חזקה וחודרת, לא בהירה מדי ולא מסנוורת.
בוצע כיוון אורות מסודר ואחריו הנמכה קלה להתאמה לתנאי הדרך האמיתיים.
מבחינתי, הפינה הזו סגורה, מאוד מרוצה מהתוצאה.
אתה יכול לתת קישור לנורה (הפנס פחות חשוב)
הפנס ממש לא פחות חשוב, הוא אחראי על תבנית פיזור האור ומאפשר תאורה חזקה מצד אחד, אבל בלי לסנוור מצד שני כך שניתן להינות מהאור גם בכביש הציבורי.
את הפנסים והנורות קניתי בגל-אור בראש העין. הנורות הן 55/60 וואט עם עצמת תאורה מוגברת. לא שמרתי את הקופסאות שלהן אז לא יודע להצביע על דגם מדוייק. אם זה ממש חשוב אז אקפוץ לשם לבדוק.
אני משער שמדובר בנורות בגוון 4400K.
אין לי מה לעשות עם פנס של ג'יפ ולכן במקרה הזה, לי הן פחות חשובות.
גם האורך גל )בסביבות 4000) ברור וצפוי לנורת הלוגן.
כל השאלה, זה כמה לומן הנורה "המחוזקת" מוציאה?
הותקנו הפנסים החדשים, תאורה מצויינת, חזקה וחודרת, לא בהירה מדי ולא מסנוורת.
בוצע כיוון אורות מסודר ואחריו הנמכה קלה להתאמה לתנאי הדרך האמיתיים.
מבחינתי, הפינה הזו סגורה, מאוד מרוצה מהתוצאה.
יקירי, איך בוצע כיוון האורות? ומדוע אח"כ להנמיך?
כיוון אורות במוסך עם המכשיר, גם גובה וגם צידוד.
בפועל בגלל הגובה של הפנסים עצמם היה צריך להנמיך קצת כדי למנוע סינוור, את זה עשיתי בלילה. הנמכה מול קיר כדי לשמור על אחידות בין ימין לשמאל, בדיקה בנסיעה.
אתה יכול לתת קישור לנורה (הפנס פחות חשוב)מצאתי את הקופסא ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181013/1003f62d8b917097863635421bbb64f6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20181013/d76be0071fdce96f7ede2e1c2515ff09.jpg
יש גם את night breaker של osram
הבדל מורגש מאד עם אותו הרפלקטור.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk% 2Fitm%2F382121745809
Slowly..
1+ לדורון...
אם כי כבר המלצתי לנדב לקנות אותם ב80שח באיביי... unlimited/laser נקרא הדגם האחרון.
במקום.. העדיף לקנות אצל הספק בארץ תוצרת ישנה של הלה.
אני אומר שתחזיר לרפלקטורים של הלה את האוסרם שקנית.
בינתיים אגב מצאתי נורת לד שנבחנה אל מול נורץ הלוגן בסוג פנס פלקטור שאכן משפרת משמעותית (כמעט מכפילה את עוצמת התאורה) מבלי לסנוור כלל ואף משפרת גם את הפיזור וגם את החיתוך של האור בקו הסינוור.
הבעיה היחידה זה המחיר.
בלי קישור זה בגדר אגדה אורבנית (-;
https://youtu.be/w6TMMtyhFEo
ההתאמה שלהם ליישום ברכבים שלנו זה התמיכה בגוף תאורה רפלקטור מיושן... וכמובן ללא שימוש במאווררים ודרייברים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
https://youtu.be/w6TMMtyhFEo
ההתאמה שלהם ליישום ברכבים שלנו זה התמיכה בגוף תאורה רפלקטור מיושן... וכמובן ללא שימוש במאווררים ודרייברים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
השאלה אם זה עובר בבדיקת האורות של מכון הרישוי...?
...
אם תרצה מוכן לעזור לך בהחלפת נורה לפני טסט..או לסחוב את הקיטבק (;
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אורי, התכתבתי עם HR, ההחלטה להחליף לפנס חדש עם הלוגן מהמשודרגים היתה בין היתר בעקבות ההמלצה שלהם...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.