צפייה בגרסה מלאה : מצ"ב מצב חלודה בשלדה
ג'ימני שנת 2015, אשמח לדעת האם המצב גרוע, או שמא עניין קוסמטי( פחחות קלה).
119370
119371119372119373
119369
יכול להיות שיש לי סיקס כבר יותר מדי זמן....
תוכל לסמן איפה אתה רואה חלודה?
יכול להיות שיש לי סיקס כבר יותר מדי זמן....
תוכל לסמן איפה אתה רואה חלודה?
הרגעת אותי מעט. האם צריך/חייב לתקן, זה החלקים החומים הקטנים, כמו קילופים שעליהם חלודה .
119376
יכול להיות שיש לי סיקס כבר יותר מדי זמן....
תוכל לסמן איפה אתה רואה חלודה?
זה לא נורא, אבל מצד שני גם לא סביר.
זה אוטו שנסע בחוף הים ו/או קיבל שפריצים מאיזשהו חומר קורוזיבי.
אם הצבע התנפח ונשר ומתחתיו נחשפה חלודה כזו וכל זה ברכב יפני איכותי בן 3 שנים או פחות, זה לא סביר בעיני. מעיד על שימוש לא אכפתי.
בנוסף, זה רק מה שאתה רואה בעיניים. לך תדע אם הסרטן לא אוכל בינתיים בכל מיני מקומות נסתרים ותגלה אותם רק כאשר השילדה תקרוס/תישבר.
אני מניח שאתה שואל כי אתה לפני קניית האוטו? לדעתי בלבד, לך תבדוק עוד ג'ימנים. זה לא היחיד בעולם.
זה לא נורא, אבל מצד שני גם לא סביר.
זה אוטו שנסע בחוף הים ו/או קיבל שפריצים מאיזשהו חומר קורוזיבי.
אם הצבע התנפח ונשר ומתחתיו נחשפה חלודה כזו וכל זה ברכב יפני איכותי בן 3 שנים או פחות, זה לא סביר בעיני. מעיד על שימוש לא אכפתי.
בנוסף, זה רק מה שאתה רואה בעיניים. לך תדע אם הסרטן לא אוכל בינתיים בכל מיני מקומות נסתרים ותגלה אותם רק כאשר השילדה תקרוס/תישבר.
אני מניח שאתה שואל כי אתה לפני קניית האוטו? לדעתי בלבד, לך תבדוק עוד ג'ימנים. זה לא היחיד בעולם.
השאלה האם שווה לתקן או להעיף? רכשתי את במחיר זול, וחשבתי לתקן.
119376
מכיוון שיש לי גימני ואני מכיר את המיקום הזה, מדובר באיזור דקיק של השלדה שהדג מתעקם כשמופעל עומס גבוהה מידי על אוזן המשיכה שנמצאת שם. סהכ זה שכיח.
מצד שני אצלי כשיישרנו את האיזור (רכב בן 10 עם המון בעלים קודמים) מי שביצע לי את העבודה גם ציפה לי את האיזור בחומר אוטם כדי שלא תתפתח התופעה הנל.
זה לא טוב, אבל עולה גרושים לסדר. שים לב גם לאוזני רדיוס בדכ הצבע נוטה לרדת מהם כתוצאה ממגע עם סלעים מזדמנים.
זה נושא כאוב שקל לטפל בו, אם הרכב היה בשימוש בשטח לא מפתיע. מראה על מעט הזנחה, אבל אם הרכב אטרקטיבי לא הייתי פוסל על הסף, סהכ מדובר בדברים אופייניים לגימני וממש לא אינדיקציה למחלה קשה בשאר השילדה (זה לא סיקס כאמור).
אם העסקה סהכ טובה, זה אחלה מנוף להורדה במחיר, לא הייתי פוסל על הסף.
- - - Updated - - -
אני רואה שהרכב כבר נרכש. זה באמת לא סיפור. הייתי דואג לצפות את האיזור בממיר חלודה כלשהו, סהכ הרכב מתוכנן לשמש עוד שנים רבות ...
מכיוון שיש לי גימני ואני מכיר את המיקום הזה, מדובר באיזור דקיק של השלדה שהדג מתעקם כשמופעל עומס גבוהה מידי על אוזן המשיכה שנמצאת שם. סהכ זה שכיח.
מצד שני אצלי כשיישרנו את האיזור (רכב בן 10 עם המון בעלים קודמים) מי שביצע לי את העבודה גם ציפה לי את האיזור בחומר אוטם כדי שלא תתפתח התופעה הנל.
זה לא טוב, אבל עולה גרושים לסדר. שים לב גם לאוזני רדיוס בדכ הצבע נוטה לרדת מהם כתוצאה ממגע עם סלעים מזדמנים.
זה נושא כאוב שקל לטפל בו, אם הרכב היה בשימוש בשטח לא מפתיע. מראה על מעט הזנחה, אבל אם הרכב אטרקטיבי לא הייתי פוסל על הסף, סהכ מדובר בדברים אופייניים לגימני וממש לא אינדיקציה למחלה קשה בשאר השילדה (זה לא סיקס כאמור).
אם העסקה סהכ טובה, זה אחלה מנוף להורדה במחיר, לא הייתי פוסל על הסף.
- - - Updated - - -
אני רואה שהרכב כבר נרכש. זה באמת לא סיפור. הייתי דואג לצפות את האיזור בממיר חלודה כלשהו, סהכ הרכב מתוכנן לשמש עוד שנים רבות ...
אצל מי טיפלת?
אם הרכב טבל במי מלח לא כדאי לשטוף קודם?
וגם לטפל נקודתית רק בנקודות החלודה? יש כ3-4 כאלו, או על הכל?
אצל מי טיפלת?
אם הרכב טבל במי מלח לא כדאי לשטוף קודם?
וגם לטפל נקודתית רק בנקודות החלודה? יש כ3-4 כאלו, או על הכל?
אני עשיתי אוזניים חדשות אצל עומרי במבשרת ותוך כדי טיפל גם בנזקים של האוזניים המקוריות שלא שוות כלום.
המלח כנראה מזמן לא שם, אם לא טבלת בימים האחרונים.
כמובן שלפני צביעה וציפוי יש הנחיות ניקוי בלי קשר למלח, כתלות באיכות העבודה וסוג הצבע. שיוף קל, אציטון. פחות קשור למלח ויותר קשור להכנת פני השטח בכדי לאפשר לציפוי לאחוז היטב. ממליץ שימוש בממיר חלודה...וצביעה מעליו, אבל איש מקצוע טוב ידע מה להמליץ.
הכל תלוי בעומק הכיס שלך.
לי אישית נראה הזוי לצפות שלדה של רכב כל כך חדש. אנחנו לא גרים באירופה איפה שעושים ציפוי מיוחד כל כמה שנים בגלל המלח שמפזרים על הכבישים בחורף.
מצד שני יכול להעיד שמכיר משוגע או שניים שהורידו מרכב משלדה של גימני חדש וציפו את כולה בציפוי שיחזיק שנים ארוכות כצעד מונע, בעיני הגזמה פראית.
לדעתי אם הרכב חשוב לך ואתה פרפקציוניסט, שווה לקפוץ למקום שמתעסק בצביעות וציפויים שיעשה לך ציפוי וצבע נקודתי, תעלה על הליפט כמובן שתראה טוב יותר את המקומות הבעייתיים.
אצלי יש איזורים ספציפיים בעייתיים כמו אצלך. אני לא מטייל בבוץ בחורף, לא חונה בסביבה לחה או ליד ים אף פעם בערך. ולכן החלודה לא ממש מתפתחת, בהזדמנות אולי אדאג לתיקון נקודתי. אבל אצלי הרכב כבר 10 שנים בשטח, זה מצב טוב ביחס לרכבים שראיתי.
אגב אני עובד בארגון שמייצר מטוסים, יש לנו כמה נקודות בכלי שחוטפות חלודה כל הזמן. פעם בחצי שנה משייפים טיפה בשביל להוריד חלודה שטחית, מורחים גריז וממשיכים לטוס, לא מתרגשים ממעט חלודה.
אבל איש מקצוע טוב ידע מה להמליץ.
כמובן שלא מתכוון לפירוק השלדה מהמרכב, מניח שזה עולה מעל 5 אלף.
תיקון נקודתי - אם אתה מהמרכז אשמח אם תוכל למסור לי את אותו בעל מקצוע שטיפל לך בחלודה.
ועוד שאלה למתחילים הגיוני שאנהג ב60 קמש בהילוך חמישי( לפחות לפי מה שהמחוון ההילוכים הדיגיטלי מראה לי)? האם זה לא מה שנקרא
lugging בלועזית ?
בשל המודל הגבוה הייתי פונה למכשירי תנועה.
בשל המודל הגבוה הייתי פונה למכשירי תנועה.
אתה מתכוון במסגרת האחריות?
הרכב עבר את ה100, וגם את שלוש שנות האחריות.
לצבע בדרך כלל יש אחריות ארוכה יותר, אתה יכול לפנות גם ישר ליצרן ברשת.
תהיה רגוע. אין שום בעייה מיוחדת בשלדה שלך. יש רק תמונה אחת שיש בה חלודה ששווה להתייחס אליה, ה"טיפול" יכול להסתכם במריחת ממיר חלודה. השאלה המעניינת היא ממה זה נגרם, פס החלודה הספציפי הזה. היה מורכב שם משהו שהוסר?
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=119369&d=1524564836
תהיה רגוע. אין שום בעייה מיוחדת בשלדה שלך. יש רק תמונה אחת שיש בה חלודה ששווה להתייחס אליה, ה"טיפול" יכול להסתכם במריחת ממיר חלודה. השאלה המעניינת היא ממה זה נגרם, פס החלודה הספציפי הזה. היה מורכב שם משהו שהוסר?
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=119369&d=1524564836
אין לי מושג, סתם השערה, יכול להיות מישהו ניסה להרים מהנקודה הזאת את הרכב בעת חילוץ בעזרת איזשהו ג'ק?
השלדה והמנוע מקוריים ואין פגיעות בשלדה.
ספריי ממיר חלודה יעשה את העבודה? הכוונה רק הספריי ללא צבע .
ספריי ממיר חלודה יעשה את העבודה? הכוונה רק הספריי ללא צבע .
בטח. תעשה כמה שכבות בהפרש של כמה שעות משכבה לשכבה כדי שתהיה לך שכבת הגנה עם קצת עובי. לא מבטיח שלתמיד, אבל כפתרון נקודתי יספק.
עד כמה שאני מכיר, ממיר חלודה חייב שכבת צבע מעליו. הוא לא יכול לשמש כצבע עליון.
עד כמה שאני מכיר, ממיר חלודה חייב שכבת צבע מעליו. הוא לא יכול לשמש כצבע עליון.
אני משתמש ב-Loctite SF 754
אנחנו עובדים עם המוצרים שלהם במטוסים ועשיתי גם שימוש ברכב. מנציג של החברה נאמר לי כי יישום 3 שכבות יכול להוות הגנה מלאה בתנאי שמדובר באיזור שאינו חשוף לשמש ישירה. מצוין גם בspec וגם נאמר לי ע״י נציג שלהם.
בכל מקרה מותר ורצוי היה בכל זאת לצבוע מעל. אבל כרגע עברה שנה ומחזיק יופי, ואני מתעצל.
אני משתמש ב-Loctite SF 754
אנחנו עובדים עם המוצרים שלהם במטוסים ועשיתי גם שימוש ברכב. מנציג של החברה נאמר לי כי יישום 3 שכבות יכול להוות הגנה מלאה בתנאי שמדובר באיזור שאינו חשוף לשמש ישירה. מצוין גם בspec וגם נאמר לי ע״י נציג שלהם.
בכל מקרה מותר ורצוי היה בכל זאת לצבוע מעל. אבל כרגע עברה שנה ומחזיק יופי, ואני מתעצל.
אם ארצה לרסס על עוד חלקים, איפה אסור או לא כדאי לרסס ממיר חלודה? האם החומר מזיק לגומי, תושבות , ברגים וכו?
ממיר חלודה כשמו כן הוא, הופך חלודה לחומר אטום שלא מתפשט. אין טעם להשתמש בממיר חלודה איפה שאין חלודה. הממיר הוא אלטרנטיבה פשוטה וקלה במקום להשחיז את החלודה ולהסיר אותה לחלוטין עד מתכת נקייה ולבצע צביעה מסודרת. במקום זה אתה מקרצף את האזורים המסויימים האלו עם מברשת פלדה, מורח שכבה או שתיים של ממיר, על זה ספרי צבע עליון כלשהו, וזהו. זה לא יפה במיוחד אבל זה ימנע את התפשטות החלודה וזה כל מה שמעניין אותך בשלדה.
בטמבוריות יש ממיר חלודה בדרך כלל גם בבקבוקון קטן, תוסיף מברשת בכמה שקלים וסגור עניין.
119419
אפשרות אחרת היא הצבעים לצביעה ישירה על חלודה - האמרייט, האמרטון וכו. במקרה שלך גם אלו יעשו עבודה טובה.
עוד נקודה - בחלק מהתמונות שלך לא זיהיתי שום חלודה מלבד על צינור האגזוז... אם במקרה אתה מתייחס לזה כחלודה, אז שכח מזה. זה טבעו של צינור אגזוז.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.