צפייה בגרסה מלאה : פרוק רדיאטור חימום\עודף צנרת.
אחרי שהגענו למסקנה שגברים אמיתיים לא צריכים חימום באוטו 8) , ירדה מערכת החימום מהפרק ונישארתי עם שתי צינורות שיוצאים מהמנוע ואמורים להתחבר אליה.
מה עדיף?
1. לחבר אותם אחד לשני לטובת עוד צינור שיכול להתייבש.
או
2. לסגור את החורים בסעפות (אם אני לא טועה ניתן להחליף אצלי את הצינורות האלה בבורג).
נווו...
מה זה חשוב???
אני הייתי מטיל מטבע. :idea:
אורי טל.
אני חיברתי אותם אחד לשני.
חנן-ג'יפולוג
15-01-03, 20:21
אני לא לגמרי בטוח שהבנתי בדיוק את כוונתך אבל אם המערכת דומה בעקרון פעולתה לסיקס אז זה עובד כך:
מהמשאבה הולך צינור אל רדיאטור החימום הפנימי. ממנו הנוזל ממשיך אל חלקה האחורי של סעפת היניקה. לאחר שהמים חיממו את סעפת היניקה הם חוזרים אל משאבת המים מיציאה קדמית מהסעפת.
ולכן... אם אתה רוצה שהנוזל עדיין יחמם את סעפות היניקה אתה חייב לחבר את צינור כניסת המים של רדיאטור החימום לצינור היציאה.
אני לא בטוח שזה ממש קריטי לטמפ' הישראליות, אבל מה איכפת לך שזה יעבוד כמו שהיצרן תכנן?
אני כבר לא זוכר כמה פעמים שמעתי שאין צורך בחימום הזה. למעשה, בארצות שהטמפרטורה שם באמת מיתחת ל-0 אולי זה יעיל אבל במקרה שלנו (וברוב הסיקסים בארץ) הצינור הזה מבוטל. מה גם שזה עושה קצת סדר מתחת למכסה וזה פחות נקודה אחת לנזילות.
אצלי זה לא מחמם את הסעפת יניקה והכל עובד מצויין.
אורי טל.
טוב, כפי הנראה נשלים צינור בינהם וזהו.
תודה.
את הצינור הזה ניתן לחבר לסליל צינורות נחושת ובתוך הסליל להשאיר מקום לסיר.
אתה קם בבוקר ומכניס לסיר את כל המיצרכים לפי המתכון, מטייל עד הערב ואז התבשיל מוכן. חוסך את זמן הבישול.
הפטנט הזה הוא מאוסטרליה ועובד נהדר. :lol:
ערב טוב
החלטה נכונה לחבר את הצנרת .
לגבי הרעיון עם הסיר ממש מדליק
עמוס
כבר ראיתי רעיון של חבר שלקח צינור נחושת ליפף אותו סביב הצינור של האגזוז, ועם משאבה חשמלית וג'ריקן 20 ליטר סידר לעצמו ברז מים חמים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.