התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דימקס 2007 חוות דעת



dorherz123
28-04-18, 17:14
רוצה לשמוע על דימקס 2007 עם 163 כ''ס
בעיות נפוצות ?
התנהגות בשטח בהנחה שהוא מוגבהה ?
ובכלל חוות דעת כללית

asafk
29-04-18, 00:46
רק לגבי ההתנהגות בשטח.
מדובר ברכב נמוך, גם כשהוא מוגבה. לשים לב כי זו מגבלה אמיתית.
אין נעילה אחורית גם לא אופציה מקורית. רק מוצרי אפטרמרקט יקרים. וטנדר ללא נעילה זה די מביך כמעט בכל שטח. אז קח בחשבון עלות של נעילת ARB אם אתה מתכוון לעשות שטח באמת (ברמה של טיולים).
נוחות הנסיעה מהגרועות בקטגוריה. גם אחרי הגבהה. הסיבה נעוצה במבנה החתלה הקדמי וזה דבר שאי אפשר לשנות.

סהכ מדובר בטנדר מאוד נפוץ שנחשב סוס עבודה למרות מקרים רבים של גיר אוטומטי שנכשל, מערכת שילוב הנעה קדמית לא הכי אמינה ועוד.
לשטח באמת לא הייתי בוחר דווקא בדימקס, אבל אם כבר נפלה החלטה קח בחשבון את המגבלות שפירטתי קודם.

אסף.

wonderd
29-04-18, 14:50
ב 2008 הוחלף המנוע ואולי גם הגיר, יותר חזק ונגמרו בעיות הגיר בעיקרון.
סוס עבודה, לא כל כך מכיר בשטח אבל מחפש גם כן טנדר והדימקס נראה האפשרות הכי טובה (אלא אם למישהו יש המלצה אחרת לרכב שטח/כביש נוח וקצת עביר. טויוטה לא בכיוון).

ד ו ר ו ן
29-04-18, 16:06
לנו היה אחד 2008 וכל מה שאסף כתב נכון לגביו.

dorherz123
29-04-18, 20:22
רק לגבי ההתנהגות בשטח.
מדובר ברכב נמוך, גם כשהוא מוגבה. לשים לב כי זו מגבלה אמיתית.
אין נעילה אחורית גם לא אופציה מקורית. רק מוצרי אפטרמרקט יקרים. וטנדר ללא נעילה זה די מביך כמעט בכל שטח. אז קח בחשבון עלות של נעילת ARB אם אתה מתכוון לעשות שטח באמת (ברמה של טיולים).
נוחות הנסיעה מהגרועות בקטגוריה. גם אחרי הגבהה. הסיבה נעוצה במבנה החתלה הקדמי וזה דבר שאי אפשר לשנות.

סהכ מדובר בטנדר מאוד נפוץ שנחשב סוס עבודה למרות מקרים רבים של גיר אוטומטי שנכשל, מערכת שילוב הנעה קדמית לא הכי אמינה ועוד.
לשטח באמת לא הייתי בוחר דווקא בדימקס, אבל אם כבר נפלה החלטה קח בחשבון את המגבלות שפירטתי קודם.

אסף.


לצערי אתה צודק ...
האופציה השניה הייתה היילקס 2002-3 אבל אין לו יותר מידיי יתרונות חוץ מעבירות
בתור אוהד טויוטה שמחליף אחת בשניה אני רואה פה יותר מידי חסרונות
הפרש של 5 שנים
61 כס ו10 קגמ (בהנחה שכל ה102 סוסים של ההילקס עדיין חיים)
ארגז קצר יותר (הארגז של הדימקס מושלם בישביל הטרקטורון שלי)
גיר רגיל שלא מאפשר לכל המשפחה לנהוג ברכב
נוחות נסיעה בכביש

מול חסרון רציני בדימקס של עבירות

לצערי אין כל כך אופציות נוספות

איל מ
29-04-18, 21:32
ואיפה בכל התמונה הזאת ההאנטר והווינר (פיקאפ- המשיכו לייצר במקביל לנווארה).
מה,
רק לאיסוזו ולטויוטה יש טנדרים?

נדב ש.
30-04-18, 07:51
אני לא ניתקלתי במה שאסף ודורון תיארו.
בכללי הרכב חסון, זה שאומרים שהגיר חלש מפליא אותי כי אם אנני טועה הגיר האוטומטי הוא של aisin דגם aw30-40le כמו בטרופר דיזל, אז אולי בכל זאת בגלל שזה טנדר עבודה הוא מתאמץ יותר, גורר יותר, (לא מקפידים על טיפולים כדי לא לפספס עבודה) אז מן הסתם הגיר ימות במחצית הזמן שמיועד לו.

בשנתון חדש יותר כבר שידרגו הכל, כולל מתלה קידמי שהפך ממוט פיתול לקויילאובר.

ד ו ר ו ן
30-04-18, 07:56
אני לא ניתקלת אז אולי בכל זאת בגלל שזה טנדר עבודה הוא מתאמץ יותר, גורר יותר, (לא מקפידים על טיפולים כדי לא לפספס עבודה) אז מן הסתם הגיר ימות במחצית הזמן שמיועד לו.
.
רכב חדש, לא גורר וטיפולים על הדקה.
הוחלפו גיר וטרנספר בשנה הראשונה.

asafk
30-04-18, 08:21
כתבתי קודם כל שמדובר בסוס עבודה.
הגיר נוטה לכשל מוקדם לא כי הוא לא טוב (אגב, גיר איסוזו/ GM ולא טויוטה/ אייסין) אלא בעיקר בגלל שרוב המשתמשים נמנים על שלוש קבוצות האוכלוסיה הכי בעייתיות. חיילים מושבניקים ועובדי מדינה. שלושת קבוצות הנהגים האלו משום מה מתעקשים לא לשלב LOW בשטח שמחייב זאת וכתוצאה מכך הממיר מומנט מבשל את השמן. בזכות המנוע החזק אפשר לנסוע ככה... עד שהולך הגיר.

אסף.

k9.amit
30-04-18, 22:02
יכול להעיד מניסיון אישי על דימקס צבאית, שאומנם עבדה לא מעט, אבל טופלה במוסך מורשה כל 10,000.

שני גירים ב-3 שנים...

wonderd
30-04-18, 22:14
אתם רק מחזקים את הרצון שלי לקנות דימקס..אולי מזוכיזם לא יודע..
בכל מקרה, יש אחת צבאית פה לידי עכשיו.. מעל 600,000 קמ ולא נגעו בגיר או במנוע..אתמול היתה פה אחותה מהיחידה, עם 350,000 קמ בערך וגם היא בתולה..

zivo
01-05-18, 00:14
מתעלק על השירשור,
יש פה מישהו ששתל מנוע (ורכבת כח? ומחשב?) של דימקס בטרופר?

-->