צפייה בגרסה מלאה : נעילת לוקרייט-נעולה
שלום לכולם ברשותי ויטרה ארוכה שהורכבה לה נעילת לוקרייט(מאחורה)
הנעילה נעולה כל הזמן.מה לעשות?
תודה על עזרתכם
GodsFather
09-05-18, 13:31
איך אתה יודע שהיא נעולה?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מרגישים ששתי הגלגלים מסתובים בו זמנית.הרמתי גם על ליפט וסובבתי והם ביחד
מעבר לכך שששומעים על אספלט ומרגישים
מה אתה שומע על הכביש ? תקתוקים ?
ככה היא אמורה להיות, גם על הליפט ...
מרגישים ששתי הגלגלים מסתובים בו זמנית.הרמתי גם על ליפט וסובבתי והם ביחד
מעבר לכך שששומעים על אספלט ומרגישים
שומע חריקת צמיגים והרכב "מתנגד" לסיבוב?
אין לך ברירות אלא לפתוח את הדיפ' ולראות מה קורה בפנים, אם זה לוקרייט מניח שהיא לא מכוונת נכון.
מי הרכיב אותה? מקווה שלא תימצא בפנים "הפתעות"...
כבר שמעתי על כאלה שקנו רכב שיש בו לוקרייט.... אבל "זיקה-לוקרייט"...
נעילת דיפרנציאל אוטומטית נמצאת במצב נעול כל זמן הנסיעה,
היא משתחררת רק בסיבובים.כך שבבדיקה על ליפט שני הגלגלים
יסתובבו ביחד לאותו כיוון וזה תקין.
צריך לפתוח את הביצה ולהוציא את הבית סטליטים. אחר כך לכוון את המרווחים של הנעילה בבית סטליטים ולכוון קורונה ופיניון. עבודה שדורשת כיוון מאוד מדויק והרבה סבלנות. אם אתה לא סגור על עצמך פנה לאחד ממכונאי סוזוקי כמו מורי או זוקילנד.
GodsFather
10-05-18, 08:59
נעילת דיפרנציאל אוטומטית נמצאת במצב נעול כל זמן הנסיעה,
היא משתחררת רק בסיבובים.כך שבבדיקה על ליפט שני הגלגלים
יסתובבו ביחד לאותו כיוון וזה תקין.בול.
לפותח השרשור, יש מצב שאתה לא מכיר את אופן הפעולה של הנעילה?
תן סיבוב למישהו שמכיר שיחווה דעה נוספת.
האם הגלגלים ובתי הגלגלים נקיים מלכלוך? אין בוץ/טינופת באיזור הבלמים והבלמים תקינים?
שווה לפחות לפתוח שם. אולי יש משהו שתוקע ומכאן גם משפיע על הנעילה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
10-05-18, 09:05
קודם לכל פעולה אתה צריך לבצע את בדיקת הפעולה התקינה שהיצרן מגדיר. לא תחושות ולא בדיקות מאולתרות.
בנוסף, לא רשמת אם הנעילה פעלה תקין והפסיקה, או שלא פעלה מהרגע הראשון.
נעילת דיפרנציאל אוטומטית נמצאת במצב נעול כל זמן הנסיעה,
היא משתחררת רק בסיבובים.כך שבבדיקה על ליפט שני הגלגלים
יסתובבו ביחד לאותו כיוון וזה תקין.
ברור שברירת המחדל זה מצב נעול, רק כשיש אחיזה טובה(אספלט לדוגמה) היא תישתחרר ואמורה לראצ׳ט.
הוא רשם ששומע ומרגיש על אספלט(לא רשם בדיוק מה).... מניח שמרגיש שלא מישתחררת=לא מרצ׳טת.
boaz avrahami
10-05-18, 09:31
עד כמה שאני מבין נעילות אוטומטיות הן כל הזמן במצב נעול ״חלש״ על בסיס הקפיצים שלהם כל זמן שהקרוס פין לא לוחץ את החלקים הפנימיים מהמרכז לצדדים.
הקרוס פין לוחץ לצדדים ונועל בכח ברגע שהגל הינע מעביר כח לסרן.
במילים פשוטות בלי גז הנעילה משתחררת בפניות בקלות ותשמע תיקתוקים.
עם גז לחוץ הנעילה לא תצליח להשתחרר בקלות ותרגיש ותשמע סרן נעול.
על אספלט תחושת הנעילה תהיה מוחשית יותר מאשר בעפר ששם הצמיגים מאבדים אחיזה בקלות.
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
1. סע בכיכר , פתח חלון, האם מתקתק (תקין)או שהצמיג חורק?
2. הרם סרן אחורי, הילוך ניוטרל בלם יד משוחרר, סובב ידנית גלגל אחד- הגלגל השני יסתובב באותו כיוון. נסה לעצור מיידית את הגלגל שסובבת או לסובב אותו הפוך- אמור לרצ'ת - אם לא זה לא תקין.
3. נקז שמן בקאקס- חפש סימני שבבים או סביר יותר שאריות קפיצים, -מצאת ?-פתח דיפרנציאל
תודה לכל העונים בכיכר הוא חורק ולא מתקתק שהרמתי על ליפט סובבתי גלגל אחד והשני הסתובב איתו
באותו כיוון גם שמתחיל להסתובב אחרי רוורס שומע חריקת צמיגים.
עדיין לא הבנתי אם הוא צריך להיות נעול כל הזמן ולהשתחרר בסיבוב.
או רק במקרה של חוסר אחיזה להינעל.
מההתחלה הוא היה ככה
הוא צריך להיות נעול כל הזמן ולהשתחרר בעומס גבוה, למשל בסיבוב על כביש.
הנעילה שלך לא תקינה. אולי זה רק כיוון ואולי מעבר לזה.
אין מנוס מלפתוח את הדיפרנציאל ולבדוק ע"י מכונאי שמכיר היטב את הנעילה הזו ...
חנן-ג'יפולוג
16-05-18, 09:39
עם כל הכבוד לדעות שקיבלת כאן, על חלקן אני חולק, יש דרך אחת שהיצרן הגדיר לבדיקת נעילה, והיא מצוינת כאן:
https://www.4lo.com/94jeep/lock-right-d35c/1000703MIB.pdf
בעמוד 21.
בצע את הבדיקה ודווח. אחרת אתה סתם מתברבר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.