צפייה בגרסה מלאה : לחץ במשאבת דלק TD-5.
האם לחץ של 4 באר במשאבת דלק של TD-5 הוא לחץ נורמאלי?
מוסך אחד טוען שמעל 2.5 זה תקין ואילו השני טוען שצריך בסביבות ה-20 באר.
מה הם גבולות הנורמאלי?
20 באר נשמע מטורף!
4 באר נשמע סביר למשאבת הזנה...
תסתכל בספר (יש קישור בראש הפורום).
אסף.
תסתכל בספר (יש קישור בראש הפורום).
אסף.
תודה.
האמת שכבר חיפשתי, אבל לא ממש המצאתי את מבוקשי שם.
הקישור היחיד שנותן מידע טכני הוא זה:
http://www.indigoprime.com/landrover/index.htm
אבל לא גם בו לא מצאתי, אני מפספס פה משהו?
איפה הספר ל-TD-5?
נועם צרפתי
03-01-06, 22:46
המשאבה עובדת בשתי דרגות, דרגה נמוכה מהמשאבה לפילטר וחזרה למשאבה, דרגה שניה
מהשאבה לראש מנוע דרך הקונקטור.
לחץ נמוך 30 ליטר דקה או 6.6 גלון דקה או 0.5 בר או 7.25 ליברה לאינץ בריבוע
לחץ גבוה 180 ליטר דקה או 39.6 גלון לדקה או 4 בר או 58 ליברה לאינץ ברעבוע
בכוונה כתבתי לך את כל המידות שתחליט לפי מה אתה מודד.
נועם
יש לך מושג נועם מהם הלחץ דלק והספיקה ביציאה מן המיכל דלק? מהמשאבה הטבולה?
חנן-ג'יפולוג
03-01-06, 23:44
גלי, אני לא מתמצא בל"ר אבל אני חושב שנועם כבר ענה על זה:
דרגה נמוכה מהמשאבה לפילטר וחזרה למשאבה
לחץ נמוך 30 ליטר דקה או 6.6 גלון דקה או 0.5 בר או 7.25 ליברה לאינץ בריבוע
זהו שגם אני לא סגור על זה, יש עוד משאבת עזר באמצע.
אני נעוניין לדעת מהם הערכים לפני משאבת העזר.
נועם צרפתי
04-01-06, 07:21
אין שום משאבת עזר באמצע, המשאבה הטבולה מבצעת את שני השלבים ומשם ישר לראש מנוע.
TDI300, אין משאבת עזר עם מנוף ידני בתא המנוע?
המשאבה עובדת בשתי דרגות, דרגה נמוכה מהמשאבה לפילטר וחזרה למשאבה, דרגה שניה
מהשאבה לראש מנוע דרך הקונקטור.
לחץ נמוך 30 ליטר דקה או 6.6 גלון דקה או 0.5 בר או 7.25 ליברה לאינץ בריבוע
לחץ גבוה 180 ליטר דקה או 39.6 גלון לדקה או 4 בר או 58 ליברה לאינץ ברעבוע
בכוונה כתבתי לך את כל המידות שתחליט לפי מה אתה מודד.
נועם
ושוב תודה נועם, איך שהוא אתה תמיד מציל אותי :wink:
ברק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.