צפייה בגרסה מלאה : התלבטות...מה לקנות
חנן גולומבק
17-05-18, 11:43
ברשותי פראדו 99 כבר 11 שנה ואני מת עליו...
הגיע הזמן להתקדם ויש לי שני רכבים בראש...
לנדקרוזר 2011 2012 עם המנוע החזק 190 כ"ס ( גרסת ה 60 שנה...)
או סילברדו בערך באותו שנתון
הסילברדו הרבה הרבה יותר זול.
הרכב ישמש כרכב הראשי במשפחה, טיולים, נסיעות ארוכות וכ"ו. אני לא מטייל הרבה בשטח אבל גורר את הקרוואן לשטח מדי פעם.
אם אני מקבל הוצאות רכב מהעבודה, כלומר טסט וביטוח...
מה עדיף ?
לגבי הסילוורדו
כדי לרדת איתו לשטח צריך למגן ובעיקר את מיכל האוראה שנמצא בנקודה הנמוכה ביותר ברכב מתחת לנוסע.
כעיקרון הוא הנוח ביותר על הכביש מבין שלושת האמריקאים בגלל המתלה הנפרד.
בגלל המתלה הנפרד הוא הכי פחות מתאים לשטח ומערכת ההיגוי די רגישה לנסיעות שטח.
בגדול המנוע גיר ואקס אחורי דיי עמידים.
מערכת האוריאה היא פתח לצרות.
בסך הכל אין עליו לנסיעות ארוכות וכדאי להשתמש בקרוז קונטרול תמיד כי בלי להרגיש אתה במהירויות פליליות - והוא לא מרגיש את הנגרר......
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
חשבת על פורד f150?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חבר נוסע (המון ק"מ) עם סילברדו 2012 מהניילון.
מאושר ולא מוכן למשהו אחר.
דגם עם הארגז הקצר
יחסית אליו, הטויוטה סוג של טרקטור (לדעתי...)
חנן גולומבק
17-05-18, 16:16
חשבת על פורד f150?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן אבל השבי הכי נוח ומפנק. לא ?
- - - Updated - - -
לגבי הסילוורדו
כדי לרדת איתו לשטח צריך למגן ובעיקר את מיכל האוראה שנמצא בנקודה הנמוכה ביותר ברכב מתחת לנוסע.
כעיקרון הוא הנוח ביותר על הכביש מבין שלושת האמריקאים בגלל המתלה הנפרד.
בגלל המתלה הנפרד הוא הכי פחות מתאים לשטח ומערכת ההיגוי די רגישה לנסיעות שטח.
בגדול המנוע גיר ואקס אחורי דיי עמידים.
מערכת האוריאה היא פתח לצרות.
בסך הכל אין עליו לנסיעות ארוכות וכדאי להשתמש בקרוז קונטרול תמיד כי בלי להרגיש אתה במהירויות פליליות - והוא לא מרגיש את הנגרר......
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מאיזו שנה התחילו עם האוריאה ?
כן אבל השבי הכי נוח ומפנק. לא ?
- - - Updated - - -
מאיזו שנה התחילו עם האוריאה ?כמדומני 2012.. לא בטוח
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
כרכב משפחתי ליום יום הטויוטה עדיפה ובהרבה.
אבל המחיר, אוי המחיר.
מה לגבי BK?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן גולומבק
17-05-18, 18:53
כרכב משפחתי ליום יום הטויוטה עדיפה ובהרבה.
אבל המחיר, אוי המחיר.
מה לגבי BK?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה זה BK ?
מיצובישי פ׳אגרו דור אחרי הקינג...
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן גולומבק
17-05-18, 18:55
מיצובישי פ׳אגרו דור אחרי הקינג...
Sent from my iPhone using Tapatalk
נראה לי שאני מעדיף סרן חי מאחורה
חנן גולומבק
18-05-18, 08:58
ובעצם למה לא טאהו או יוקון ? זה כמו סילבראדו רק סגור , לא ?
ובעצם למה לא טאהו או יוקון ? זה כמו סילבראדו רק סגור , לא ?וגם קאדילק אסקלייד (ברצינות .. אותו דשבורד אפילו)
נראה לי שרובם בנזין....
ואני לא בטוח שהם במישקלים
פולסייז באופן כללי זה נהדר. סילברדוו לא הטעם שלי כי הוא משאית לכביש וצכלס אין לו מה לחפש בשטח.
אבל כמו שכתבתי לך בדיון השני שפתחת - יש עלויות שאתה לא חושב עליהם והן משמעותיות. כביש 6 למשל או השתתפות עצמית בביטוח.
גם צריכת הדלק פחות טובה משל טנדר 'קטן' או רכב פנאי שטח, וזה סכום לא קטן שמצטבר בסוף השנה.
אסף.
ובעצם למה לא טאהו או יוקון ? זה כמו סילבראדו רק סגור , לא ?
יש לי חבר עם סילווראדו קצר 2011, עובד איתו ולפעמים גם מטייל(לא אקסטרים כי בשביל זה יש לו can am), מבסוט מאוד.
גיר ומנוע בריאים מאוד בשביל מה שאתה מבקש ובכלל האוטו נוסע חלום ולנהוג בו זה פשוט כייף.
טאהו/יוקון לדעתי פחות בנויים למה שאתה מבקש, ובכלל מה שאסף כתב נכון מאוד.
חנן גולומבק
19-05-18, 06:57
פולסייז באופן כללי זה נהדר. סילברדוו לא הטעם שלי כי הוא משאית לכביש וצכלס אין לו מה לחפש בשטח.
אבל כמו שכתבתי לך בדיון השני שפתחת - יש עלויות שאתה לא חושב עליהם והן משמעותיות. כביש 6 למשל או השתתפות עצמית בביטוח.
גם צריכת הדלק פחות טובה משל טנדר 'קטן' או רכב פנאי שטח, וזה סכום לא קטן שמצטבר בסוף השנה.
אסף.
אסף תודה, הפראדו שלי עושה 1 ל 7 , הסילווראדו פחות ? השתתפות עצמית בביטוח גבוהה יותר מאשר ב לנד קרוזר מאותו שנתון ?
כן. 400 כ"ס שמזיזים 4 טון ריק לא באים בחינם. מצד שני דיזלים מודרניים יותר חסכוניים מהישנים. מהתרשמות שלי ראם החסכוני בקטגוריה עם צריכה דומה לג'יפים היפניים מהדור הקודם - בסביבות 8.5-8 קמ לליטר משולב, הסילברדו מהתרשמות שלי יותר קרוב ל6.
השתתפות עצמית... תשאל את סוכן הביטוח. מדובר באלפים ולא במאות.
אסף.
כן. 400 כ"ס שמזיזים 4 טון ריק לא באים בחינם. מצד שני דיסקים מודרניים יותר חסכוניים מהישנים. מהתרשמות שלי ראם הצבעוני בקטגוריה עם צריכה דומה לג'יפים היפניים מהדור הקודם - בסביבות 8.5-8 קמ לליטר משולב, הסילברדו מהתרשמות שלי יותר קרוב ל6.
השתתפות עצמית... תשאל את סוכן הביטוח. מדובר באלפים ולא במאות.
אסף.הסילוורדו יותר באיזור ה 4-5 קמ/ל
אבל אני נסעתי יום יום עם עגלה במעמס מלא של 3.5 טון.
ואכן לפי חברים שמחזיקים ראם מדובר על 7-8 קמ/ל
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
עוד לפני החזרים
Sent from my iPhone using Tapatalk
סילוורדו 2014, 310000 קמ, מטופל לפי הנחיות יצרן, נוסע עמוס החל מיומו הראשון ועד עכשיו, עם צמיגי מיקי תומפסון, צריכת סולר 1:6.5 .
ראם מקביל בחברה, עם אותו העומס משיג את אותה צריכת סולר, לא יותר ולא פחות.
אמינות מעולה, מנוע בן ז$@ה וגיר אליסון חלק ואמריקאי, מוריד הילוכים כמו שצריך.
היתרון היחיד של הראם הוא במשקל כולל מורשה גבוה יותר ב 700 קג, בגלל סרן חי מקדימה, לטוב ולרע. לא יודע לגבי משקל מקסימלי לגרירה בראם אבל יכול לברר לך.
נוסע הרבה בשדות ודרכי עפר, תקלת חישן אוריאה אחת שנפתרה בקלות עי דיאגנוסטיקה במוסך umi ובעלות סבירה ביותר. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180519/12c93e874b168139a7c72a6ea55aa25e.jpg
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
חנן גולומבק
20-05-18, 00:28
תודה רבה לכולכם.
חנן גולומבק
22-05-18, 16:20
מצאתי יוקון 2011 מוסב לגז במצב טוב. מה דעתכם ? ניתן לנסוע איתו בשטח ? תנו לי בראש...איך הוא באופן כללי ?
אני יודע על סרן אחורי בעייתי. אפשר כמובן להחליף אבל קח בחשבון את העלות הנוספת ...
מצאתי יוקון 2011 מוסב לגז במצב טוב. מה דעתכם ? ניתן לנסוע איתו בשטח ? תנו לי בראש...איך הוא באופן כללי ?
כמה הוא שונה משנתון 2008?
חנן גולומבק
22-05-18, 20:52
כמה הוא שונה משנתון 2008?
אין לי מושג.
ביליתי שבוע אינטנסיבי בכביש והרבה שטח, עם אחד משנתון 2008.
אם הם ניתנים להקבלה, יש תובנות.
חנן גולומבק
22-05-18, 22:14
ביליתי שבוע אינטנסיבי בכביש והרבה שטח, עם אחד משנתון 2008.
אם הם ניתנים להקבלה, יש תובנות.
על פי התמונות לפחות, הם נראים אותו דבר, אשמח לשמוע.
עם ההסתייגות מראש שיכול להיות שיש הבדלים שאני לא מודע להם בין השנתונים.
2008,
מקורי לגמרי.
אמריקאי קלאסי, מנוע חזק, מפנק ומרווח.
מיזוג חזק ביום חם מאד בלי בעיה לכל הרכב.
בשטח בשבילים רגילים הנוחות, או יותר נכון רכות בכביש, באה לידי ביטוי בנדנודים וניגוח קל של הגחון בשטח, שמוריד את הקצב, אבל זה פתיר בקלות להבנתי עם שיפור מתלה סטנדרטי.
לא נסענו בשטח טכני אמיתי נוסח מעלה רמון, אבל הרבה מאד שבילי נגב סטנדרטיים וכמה מעברים טכניים קצרים.
נדרש לתשומת לב בגלל מרווח גחון סביר במרכז, כשרוחב הכלי וגובה סטנדרטי מחייב תשומת לב לספי הדלתות במקומות צפופים למי שלא רגיל לרוחב הזה, הוא פשוט קצת רחב לקוליס הסטנדרטי.
זה אומר תמרון פחות נוח במעברים צרים או הדוקים או חנייה צפופה.
לא משהו מהותי, צריך להתרגל, כמו לכל רכב חדש בפרופורציות שונות ממה שהכרת.
הגבהה קלה ומיגון יעזרו לדעתי מאד בשיכוך ושקט בשטח.
לא היו תקלות, אבל זו התנסות קצרה של כמה ימים אינטנסיביים ולא דוח שימוש ארוך.
חנן גולומבק
24-05-18, 14:00
תודה רבה.
אם אתה מתכנן לגרור הרבה, הטנדרים בסדר גודל יותר נוחים מהSUV הגדולים, אני גורר קרוואן גדול עם פורד אקספדישן EL ומרגיש את הקרוואן כל פעם שעוקף או נעקף. בטנדר, אפילו F150, אתה לא מרגיש את הקרואן. לגבי כח מנוע אני לא יכול לתרום, אני נוהג בבנזין, לא דיזל, ולא, אני לא רוצה לדבר על צריכת דלק, זה לא מצחיק אותי ... מזל שהדלק זול פה...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.