התחברות

צפייה בגרסה מלאה : 90 מעלות בנסיעה, 100 בעמידה. סמוראי



מוטי טויוטה
23-05-18, 10:29
אהלן חברים

בטיול האחרון פולי מנוע תחתון התנתק מהתושבת, קרע את מכסה הטיימינג וכו.
בוצעה החלפה של משאבת מים, רצועת טיימינג ומותחן.
לפני אותו טיול, שעון החום עמד על 80 מעלות בנסיעה ובעמידה על טיפה יותר.
אחרי הטיול וההחלפה לעיל, 90 מעלות בנסיעה ועולה ל100 בעמידה. לחיצה על הגז בניוטרל מורידה חזרה ל90.
בגלל שזה קרה בדיוק לאחר ההחלפה, לא חושב שזו תקלה מכנית רגילה ב טרמוססטט רדיאטור או משהו דומה
טרמוססטט 82 מעלות הוחלף לפני חצי שנה יחד עם רדיאטור חדש.
רצועת הפאן קלאץ נראית מתוחה, לא מרעישה אבל יש מצב שהיא קשורה? או שמשאבת המים לבדה מסובבת את הפאן קלאץ?
יש רעיונות מאיפה להתחיל?
תודה רבה

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

boaz avrahami
23-05-18, 10:35
יכול להיות שהקטרים של הפולים החדשים שונים מהישנים?

אתה מתיחס לשרב עכשיו לעומת החורף לפני?


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

shachar
23-05-18, 11:22
כתבת לחיצה על הגז בניוטראל.
באופן מיידי? או הטמפ יורדת בהדרגתיות?

מנסה להבין את זה קשור לרמת המתח או למערכת הקירור.

GodsFather
23-05-18, 11:43
הפאן קלאצ עובד? יש התנגדות?

כשאתה מרים טורים, אתה מגביר זרימת מים. הדבר אמור גם להגביר מהירות המאוורר, אלא אם הוא תקול ולא עומד בעומס.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
23-05-18, 11:52
כתבת לחיצה על הגז בניוטראל.
באופן מיידי? או הטמפ יורדת בהדרגתיות?

מנסה להבין את זה קשור לרמת המתח או למערכת הקירור.תוך פחות מחצי דקה ניתן לראות שינוי ברור במחוג
יש לי שעון חיצוני ושעון מקורי, שניהם מחווים על אותה תוצאה.
הפאן קלאץ עובד, אבל כשהרכב כבוי הוא מקובע, לדעתי ביטלו את המנגנון הויסקוזי ופשוט קיבעו אותו שיעבוד קבוע עם המשאבה.


Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

מוטי טויוטה
23-05-18, 12:38
מצטער על הדאבל - בועז, מתייחס לנסיעה מנהלתית רגילה בכביש, אל מול טיול במדבר לפני חודש וחצי ששם אחרי זחילה קשוחה בלואו הגיע ל100. קטרים זהים לחלוטין.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

im_ri
23-05-18, 13:54
בספר רכב של סמוראי עם מנוע 1,000 ההגדרה לטמפרטורת עבודה היא בין 75-105 מעלות...

אולי גם במנוע 1.3 זה ככה.

asypeer
23-05-18, 14:35
80 מעלות בנסיעה בקיץ בישראל נשמע דווקא לא תקין, זה אומר שהתרמוסטט לא נפתח ואתה נוסע קר מדי, אם הפאן קלאץ׳ מקובע זו כנראה הסיבה, הוא לא נותן לרכב להתחמם.
100 בעמידה ביום חם נשמע הגיוני, כשאתה מעלה טורים אתה מסחרר את המים מהר יותר באמצעות משאבת המים ולכן הטמפ׳ יורדת.
הרכבת משאבה מקורית? אנחנו מדברים על שעון חום חיצוני נכון?

opl
23-05-18, 14:56
מה לא בסדר במד שמראה 80 עם טרמוסטט 82? נשמע כמו סטיית מדידה נורמאלית. בפרייבט יש לי צג שמראה חום מנוע ממחשב הרכב - מראה בין 84-89. מניח שתרמוסטט שם גם 82.
בפאגרו טרמוסטט 76.5, יש לי מד אלקטרוני חיצוני, מראה לרוב 83 עד 90.

מוטי טויוטה
23-05-18, 15:23
היי עמרי, המנוע 1.6 של באלנו.
טרמוססטט 82, הגיוני שיראה 80, ובהתחממות בטיולים קשוחים עלה למאה ונשאר שם.
כיום, בעמידה בכביש מונע כמה דקות לאחר נסיעה מגיע ל100. מרגיש לי לא תקין בכלל.
א-מה גרם לשינוי? כנראה אחת הפעולות שעשיתי, אבל לא שולל צירופי מקרים
ב-מה יקרה בשטח ביום, בוודאות יעבור את המאה
ג- מה מסובב את הפאן קלאץ? משאבת המים או הרצועה?
אכן, זה שעון חום חיצוני. בשעון חום המקורי, טיפה מתחת לחצי זה ה90 התקין, ו100 נמצא על האמצע.
התקין בכל הסמו זה טיפה מתחת לחצי.
תודה חברים.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

נדב ש.
23-05-18, 15:33
לדעתי לפני זה היה לך כנראה משהו לא תקין(הטמפ' לא היתה נכונה), אבל החלפת ונגעת בהרבה מרכיבים במערכת, רדיאטור, תרמוסטט וכו'.
יכול להיות שהתרמוסטט הקודם היה נישאר פתוח ואיפשר זרימה באופן קבוע ולא ניסגר כשצריך ולכן הוא עבד קר מידי.

לי זה נישמע תקין כרגע, מלבד דבר אחד, הפאן קלאץ׳ שמקובע, למה זה טוב? במצב הזה הוא יוצר עומס על כל המערכת כולל המנוע.

opl
23-05-18, 15:57
יכול להיות שהטרמוסטט הקודם היה קדוח. ז"א עם לפחות הרחבת חור ענבל ואולי עוד חור. זה דיי נפוץ שעושים זאת מתוך מחשבה (אולי לא נכונה) שאולי זה מה שיציל מנוע אם טרמוסטט נתקע.


במנועים שאני מכיר - הרצועה מסובבת את המשאבה והפאן קלאטש מחובר לפולי שלה.

im_ri
23-05-18, 20:57
מה התפקיד של הענבל הזה?

opl
23-05-18, 21:44
לזכרוני דווקא תפקידו לדאוג שהחור שבו היא יושב לא ייסתם באבנית ושאר משקעים כך שיתאפשר מעבר נוזל גם במקרה של כשל בקפיץ וכו.

קדיחת החורים היא לא קונץ פטנט ישראלי. אפשר למצוא לא מעט דיונים בנושא בעולם...

GodsFather
23-05-18, 23:19
מה קורה אם אתה מפעיל חימום?

מתי לאחרונה ביצעת ניקוי מלא של המערכת? החלפת נוזל, שטיפה פנימית וכדומה?

איך צריכת הדלק שלך? האם מרגיש שינוי בביצועים?
האם אתה עם הזרקה או רק החלפת בלוק ואתה עם קרבורטור? ומתי טופל?

אם אין ברירה, תעבור לטרמוסטט 75 לתקופת הקיץ.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
24-05-18, 05:46
אחדד.
הטרמוסטט לא הוחלף בהחלפת הטיימנג, פולי מנוע וכו.
לא בוצעו שינויים בשעוני החום, במיקום החיישנים או בכל דבר אחר
אין שום קדיחה בטרמוסטט. אני החלפתי אותו לפני שנה כשקניתי את הרכב, לא משהו שקרה בזמן האירועים האחרונים.
הוחלף נוזל קירור כשבוצע הטיימינג, כל צינורות המערכת חדשים, פלאנגים עברו ניקוי וכו כבר בקניית הרכב בעת החלפת הרדיטאור .
כנראה שקיבעו את הפאן קלאץ כדי להתמודד עם כשל בנוזל הויסקוזי או להימנע מכשל כזה בעתיד. אולי ברכב טיולים נטו התועלת בתהליך זה עולה על ההפסד בעומס על מערכת הקירור לדוגמא.
עד לפני החלפת הפולי והטיימינג מערכת הקירור התנהגה באופן רציף ועקבי מאוד. 80-85 בנסיעה מקסימום, 100 בעמידה אחרי זחילה קשוחה במדבר יהודה.
למה רכב עומד, שלא קרה בו לפני הטיפול דבר כזה או בכלל בלי קשר לטיפול, צריך להיות על 100? בגימני שלי או בכל רכב שנסעתי עם מערכת תקינה זה לא ככה
אמיר - הזרקה, מנוע 2002.דיי דומה לזה שהיה בויטארה שלך.אין באמת בדיקה לצריכת דלק וכו, זה סמוראי. בחיים לא בדקתי. בביצועים לא מורגש כלום
אגב אני זה שהגיע יחד עם עוד שניים אליך בשישי אחד לפני שמכרת.
תודה רבה למגיבים


Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

GodsFather
24-05-18, 07:39
מוטי, השאלה לגבי הדלק היא כי גם תערובת ענייה משפיעה על חום המנוע. לכן שווה בדיקה שהמערכת תקינה.

כמו כן, תבדוק עם תרמוסטט בכוס מים רותחים, תראה אם נפתח כראוי. אולי פה קבור הכלב.

שנה זו תקופה שמשפיעה על נתוני הפתיחה שציינת. לא חודש חודשיים...






Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נדב ש.
24-05-18, 07:48
מוטי, השאלה לגבי הדלק היא כי גם תערובת ענייה משפיעה על חום המנוע. לכן שווה בדיקה שהמערכת תקינה.

כמו כן, תבדוק עם תרמוסטט בכוס מים רותחים, תראה אם נפתח כראוי. אולי פה קבור הכלב.

שנה זו תקופה שמשפיעה על נתוני הפתיחה שציינת. לא חודש חודשיים...






Sent from my SM-G900F using Tapatalk

יצא לי ליראות כבר תרמוסטט חדש מקורי מהקופסה שהורכב וניתפס על מצב פתוח, יכול גם לקרות מצב שניתפס ולא ניפתח עד הסוף.
שווה בדיקה.

opl
24-05-18, 08:37
אני אולי בדעת מיעוט אבל אני לא ממש רואה בפאן קלטאש נעול כחיסרון. להיפך.

GodsFather
24-05-18, 08:39
אני אולי בדעת מיעוט אבל אני לא ממש רואה בפאן קלטאש נעול כחיסרון. להיפך.אתה לא בדעת מיעוט אבל כל מקרה לגופו.

אגב שרשורים ארוכים הטוענים בעד ונגד, שווה להקפיץ אולי שוב...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
24-05-18, 15:14
הדברים (טרמוססטט רדיאטור וכו) הוחלפו לפני שנה.
נקודת ההשואה, היא לפני הטיול ואחרי הטיול,פרק זמן של שבוע. בשבוע הזה הוחלף פולי מנוע רצועת טיימינג משאבת מים ומותחן
אני לא מבין למה הטרמוסטט כאן אישיו, הוא לא פתוח, לא קדוח, לא שום דבר. נקודת המפנה היא לא החלפת הטרמוסטט אם השתמע, אלא היא החלפת פולי משאבת מים וכו.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

GodsFather
24-05-18, 15:28
א. מדובר במכלולים שיכולים להתבלות גם בפרק זמן של שבוע. מה אכפת לך לבדוק תרמוסטט לרגע?

ב. שאלו אותך לגבי המשאבה - מקורית? תחליפית ואם כן אז איזו?



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

סולי
24-05-18, 18:16
אממ .. קראתי .. לא יודע להסביר מדוע השינוי פתאום. אולי פשוט חם יותר לאחרונה?

אני כן יודע אבל שגם המצב שאתה מתאר לא תקין ב100אחוז לדעתי ף.
אחרי זחילה מאומצת בסמוראי עמוס אצלי לא נראה שום שינוי במד החום.
לא נגעתי במערכת קירור למעלה משנתיים. מלבד החלפת נוזל קירור.. אך איננה מוזנחת ושום רכיב אינו בלוי במערכת והיא מתוחזקת באדיקות.

אני חושב שברכב שטח מערכת הקירור קריטית.. לא חשוב כרגע עבירות קלה או בינונית. בד"כ (יש כמובן יוצאים מהכלל) כל רכב שיורד מהאספלט אל מחוזות רחוקים מצויד כבר מהיצרן במערכת קירור עם ספיירים על ספיירים.
לימים חמים .. זחילות... גריל סתום בבוץ ועשבייה..

בכל אופן ככה זה בסמוראי יפני... המערכת קירור היא אוברקיל במצבה התקין והמקורי.

אצלך לדעתי היא גבולית מלכתחילה... ולכן אתה רואה שינויים בטמפ עבודה של המנוע בשיוט ובעומס וביום חם יותר או פחות..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
25-05-18, 08:18
אמיר, אחליף את הטרמוסטט ואבדוק.
משאבת מים gmb

אורי, אצלי יש 1.6,אולי בגלל זה? ראיתי את הרדיאטור המקורי של הבאלנו - גדול פי אחת וחצי.

מסכים לחלוטין, רציתי מחוג קבוע אז כשקניתי פשוט החלפתי הכל מלבד פאן קלאץ - טרמוסטט, רדיאטור, צינורות, יוניטי חום, נוזל קירור וכו.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

סולי
25-05-18, 08:23
מין הסתם מנוע של 100 סוסים לעומת מנוע של 60 ידרוש מערכת קירור רצינית יותר מהמקורית של הסמו.

ניחוש פרוע..
הקיבוע לפן קלאץ נועד כדי לשפר את הקירור בזחילה...


שוב אני אומר, לא יודע בדיוק מה השינוי שגורם למנוע שלך לעבוד חם לאחרונה... אולי בואו של הקיץ...
מה שבטוח ל1.6 צריך שדרוג משמעותי למערכת הקירור...ונראה שכולם התעלמו מכך שאתה עם מנוע מוגדל. אם זה רדיאטור מוגדל ואם זה וונטה רצינית יותר... לדעתי גם וגם...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

opl
25-05-18, 08:33
למה אתה חושב שהתעלמו? המנוע היה שם גם לפני השינוי במדידה ולפני החלפת החלקים השונים...

תחפור בעצמך פנימה. האם אולי שמת משהו שחוסם את תנועת האוויר - לדוגמה פנסי לד גדולים. האם אולי קרה משהו לכונס רדיאטור במהלך ההחלפה?

סולי
25-05-18, 08:35
התעלמו כי אף לא התייחס לכך שהמערכת ... גם אם תקינה... גבולית ואינה מספקת ל1.6.

טרמסותת תקין או בלי ... רדיאטור מקורי חדש... פן קלאץ תקין או קבוע... עדיין ה1.6 גדול על המערכת המקורית... בטח בזחילות ביום חם.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

opl
25-05-18, 08:46
זה לא עולה מדבריו... מדבריו ניתן להבין שעד לנקודת הכשל הכל עבד תקין.

> כשל> החלפת רכיבים> טמפ נמדדת גבוהה ב10 מעלות ממקודם.

הוא לא חדש עם הרכב וזה לא בגלל הגל חום הנוכחי...

סתם דוגמא - בפאגרו כמות האנשים שנכנסו להחלפת רכיב במערכת הקירור - רדיאטור/משאבת מים/ וכו ויצאו בלי כונס תחתון (חצי ירח שיושב בתחתית הכונס) היא לדעתי 40%.

סולי
25-05-18, 08:50
לגמרי מבין ומסכים עם דבריך.
מצד שני הוא לא מזהה איזשהו כשל באף רכיב.
אני משייך את זה למערכת קירור גבולית.
אל תתנו לי להפריע .. המשיכו בבקשה... (:

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
25-05-18, 11:35
אורי, אם הייתי קונה את הרכב ומזהה חום 100בעמידה,הייתי זורם איתך.
הרכב איתי שנה, טיילנו, עמדתי מונע עשרות פעמים, לא הגיע ל100.
ושוב, זה לא אחרי זחילה במדבר, סתם נסיעה של כמה דקות ועמידה של כמה דקות.
Opl, אתה מבין בדיוק מה שאני מנסה להסביר, תודה.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

יונתןמצפה
25-05-18, 13:17
החידה הזו מסקרנת, אז ניסיתי לחשוב...
ייתכן שהרכיבו את המניפה הפוך??

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

im_ri
25-05-18, 14:44
אגב, אני באותה חידה עם הטנדר. בשנה הראשונה הוא עבד על 85-95 מעלות.
עכשיו הוא נמצא יותר זמן בטווח של 92-105.

רדיאטור חדש, מאורר תקין (אין פאן קלאץ במקור), טרמוסטט נבדק אתמול, משאבת מים הוחלפה אתמול לאחת של GMB (הישנה נראת תקינה), צנרת חדשה, הוחלף נוזל קירור.

אני חושד שבגלל שהשלמתי איזה פחית שיושבת מעל הסעפת פליטה זה משפיע על החיישן של מד החום הדיגיטלי שיושב קרוב.

גיא
25-05-18, 14:46
אתה מודד חום בסעפת ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

im_ri
25-05-18, 14:47
אני מודד בבלוק אבל בצד של הסעפת פליטה. אולי הפחית הזאת מיצרת יותר חום בצד הזה. למרות שתפקידה לסייע בקירור ופינוי החום לדעתי..

יונתןמצפה
25-05-18, 14:50
במחשבה שנייה, אני חושה שזה עדיין יישמור על כיוון זרימת האוויר. [emoji848]
החידה הזו מסקרנת, אז ניסיתי לחשוב...
ייתכן שהרכיבו את המניפה הפוך??

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

boaz avrahami
25-05-18, 15:26
יש אפשרות שספיקת המשאבת מים החדשה נמוכה מהישנה.
גם שגם משהו בזמן העבודת שיפוץ נכנס למערכת הסותם כחלקית


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

מוטי טויוטה
25-05-18, 22:40
החידה הזו מסקרנת, אז ניסיתי לחשוב...
ייתכן שהרכיבו את המניפה הפוך??

Sent from my Redmi 3S using Tapatalkאמת יכול להיות. מישהו יודע אם פאן קלאץ ניתן להרכיב הפוך בכלל?

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

opl
25-05-18, 22:43
פאן קלאטש לא. לפחות אני לא מכיר שכזה... אבל יש דגמים שמניפה כן אפשר להרכיב הפוך. אבל... אין סיבה לפרק מניפה מפן קלאטש אלא להחלפת מניפה או פן קלאטש. ז"א בהחלפת משאבת מים לא מפרקים לתת מכלול.

מוטי טויוטה
25-05-18, 23:49
הבנתי. לא פורקה המניפה ממנגנון הפאן עצמו.
יש עוד כיוונים חברים?

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

boaz avrahami
26-05-18, 07:41
הפוך זה דוחף אויר ולא מושך.
יותר פשוט לבדוק מלשאול שאלות


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

opl
26-05-18, 08:15
אתה בטוח? כי אני לא... זכור לי שיעילות המשיכה יורדת אבל לא כיוון הדחיפה.

מוטי טויוטה
26-05-18, 17:03
לא הייתה אופציה להרכיב את הפאן קלאץ הפוך. אני הרכבתי ואם היו לי תהיות הייתי עוצר ומתייעץ.
אמשיך לעקוב, אחפש דפוסים חוזרים ואולי אצליח למצוא. תודה רבה למייעצים
בלי קשר, אשמח לייעוץ איך לשפר את מערכת הקירור בהתאם למנוע, באופן הזול ביותר. כרגע אין לי תקציב ייעודי לפתרון הבעיה הזו, מה גם שזה לא היווה בעיה עד כה.
יש כפתור לוונטה של המזגן הנשלטת ידני, טרמוסטט הנפתח מוקדם יותר, יש עוד רעיונות?

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

opl
26-05-18, 17:15
אתה יכול לצלם את אזור הרדיאטור שבתוך תא המנוע?

GodsFather
26-05-18, 19:43
לא הייתה אופציה להרכיב את הפאן קלאץ הפוך. אני הרכבתי ואם היו לי תהיות הייתי עוצר ומתייעץ.
אמשיך לעקוב, אחפש דפוסים חוזרים ואולי אצליח למצוא. תודה רבה למייעצים
בלי קשר, אשמח לייעוץ איך לשפר את מערכת הקירור בהתאם למנוע, באופן הזול ביותר. כרגע אין לי תקציב ייעודי לפתרון הבעיה הזו, מה גם שזה לא היווה בעיה עד כה.
יש כפתור לוונטה של המזגן הנשלטת ידני, טרמוסטט הנפתח מוקדם יותר, יש עוד רעיונות?

Sent from my SM-N9500 using Tapatalkתרמוסטט 75 מעלות.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

weref
26-05-18, 20:36
לא ראיתי שמישהו הזכיר חשמל. חיישן מזייף, שעון מזייף, מגעים בחיבורים.
בספר רכב יש הסבר מפורט לגבי טווח ההתנגדות של החיישן

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

נדב ש.
26-05-18, 21:26
לא ראיתי שמישהו הזכיר חשמל. חיישן מזייף, שעון מזייף, מגעים בחיבורים.
בספר רכב יש הסבר מפורט לגבי טווח ההתנגדות של החיישן

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אפשר לישלול בעזרת אקדח טמפ' (מד לייזר).

gmike
27-05-18, 00:12
מוטי, יש כונס לרדיאטור?

מוטי טויוטה
27-05-18, 02:13
יש כונס ל רדיאטור
יש שני חיישנים, אחד המקורי, אחד עם מתאם על צינור שיוצא מהבלוק. שניהם בקורלציה מושלמת.
80-טיפה יותר מתחת לחצי
90-טיפה מתחת לחצי
100-טיפה מעל החצי. שניהם מראים תמיד אותו דבר. חייווטים חדשים לשניהם על ידי, כשקניתי לא היה.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

Raccoon
27-05-18, 09:20
עוד כמה שאלות...
האם יכול להיות קשור לכיוון טיימינג לא נכון?
האם כשנשבר הפולי היה עוד נזק סביבתי שלא שמת אליו לב?
החלפת מכסה טיימניג, האם בטוח שהמכסה תקין?
למה עף הפולי בכלל?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

מוטי טויוטה
27-05-18, 14:15
לגבי הטיימינג, איו לי תשובה. לחלק הזה בעבודה הבאתי חבר שיש לו מנוע 1.6 גם על סמו שעובד כמכונאי והוא עשה את זה.
מכסה הטיימינג חדש מסוזוקי.
גלגלות הגומי התפרקו מגוף המתכת, תקלה שקורית. לא שמתי לב לנזק נוסף, למיטב ידעתי.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

מוטי טויוטה
30-05-18, 02:36
תמונות למי שביקשhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/e3ed46e5ece2ccc60b4d9bb8e49700a2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/bf538096cf21a17fbdee07d3856d6d8c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/fb3f3173e3e7a4892aa97c73e534dc21.jpg

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

סולי
30-05-18, 09:44
החידה הזו מסקרנת, אז ניסיתי לחשוב...
ייתכן שהרכיבו את המניפה הפוך??

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk




Jackpot! הוונטה נראית הפוכה...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180530/9096bc2dd93731b3cae8d9faf45f2e42.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
30-05-18, 09:54
יש למישהו בשלוף תמונה של פאן קלאץ של באלנו ? שנראה אם אפשר להרכיב אותה הפוך בכלל ? אני בטוח שאם בתהליך ההרכבה היו לי תהיות הייתי עוצר
אצלם תמונות ברורות יותר שוב

סולי
30-05-18, 09:55
לבאלנו אין פאןקלאץ..
יש וונטה חשמלית.



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

מוטי טויוטה
30-05-18, 11:02
אוקי, עשיתי כמה בירורים, אי אפשר להתקין את המנגנון עצמו עם כיוון הפוך, אלא אם פירקת את המניפה מהמנגנון . מה שלא עשיתי.
בנוסף, זה מתיישר עם זה שאם הייתה לי דילמה הכי קטנה בהרכבה היית עוצר ומוודא.

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

סולי
30-05-18, 11:08
ניגשתי לצלם במיוחד.
זה הכיוון של הוונטה המקורית בסמוראי 98 מוזרק מקורי.
תוודא שזה הכיוון אצלך... לדעתי צורת הכנף קריטית ליעילות עבודה של המאוורר.. אין לי מושג מאיפה הוונטה שאצלך ואם יש אפשרות להרכיבה הפוך.

119799

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

GodsFather
30-05-18, 13:25
וכיוון הסיבוב?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

סולי
30-05-18, 13:26
אין לו 5 הילוכים רוורס אז מניח שהכיוון סיבוב לא השתנה (:

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

opl
30-05-18, 13:38
בלי קשר לחידה עצמה. והתרשמות רק מהתמונות
1. שים לב כמה שטח חוסם הלד בר, נראה שהמון.

2. ברכבים שאני מכיר (ומהתמונות ברשת שאני רואה של סמוראי מקורי זה לא ככה) יש פלסטיקים שדואגים שהוונטה תמשוך אוויר מבחוץ. אצלכם אין את זה...

מוטי טויוטה
30-05-18, 14:11
ניתחת את זה נכון התגובות קודמות, הלדבר היה גם לפני החלפת הפולי.
אשנה את התושבות שלו בכל מקרה.
לא שמתי לב לשום פלסטיק שחסר? יש מצב לתמונה?
סולי תודה על תשומת הלב ובכלל תודה לכולם

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

סולי
30-05-18, 14:53
אני גם לא מבין איזה פלסטיק חסר... יש רק את הכונס למאוורר.

חוץ מזה יש מגן השפרצות לפולי והאלט'...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180530/38627795961bbe1974060c0e5e1453c9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180530/7a41764028d75d82347cf5cc675e426a.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

opl
30-05-18, 14:57
שוב, אצלכם ככה זה. אין שום תיעול יעיל תכיוון הגריל.

119801

ברכבים אחרים דואגים שהוונטה תמשוך אוויר "קר" מקדמת הרכב ולא אוויר "חם" מחלל המנוע.
מאחר ואני מבין שאתה משתמש ברדיאטור של 1.3 כל ייעול קל שכזה מועיל לדעתי.

ושוב, בלי קשר לחידה שלשמה התכנסנו.

gmike
30-05-18, 19:53
התיעול הזה לא נדרש מכיוון שיש פתח כניסת אויר בין מכסה המנוע לגריל שמכניס אויר קר ומזרים אותו על החלק העליון של הרדיאטור

יונתןמצפה
30-05-18, 19:58
תמונות למי שביקשhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/e3ed46e5ece2ccc60b4d9bb8e49700a2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/bf538096cf21a17fbdee07d3856d6d8c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20180529/fb3f3173e3e7a4892aa97c73e534dc21.jpg

Sent from my SM-N9500 using Tapatalkבתמונות האלו נראה שיש לך נזילה מהפקק.
אם זה אכן כך תחליף אותו בתור התחלה.
פקק תקול משגע את המערכת.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

נדב ש.
30-05-18, 20:08
זה נראה מכיוון הצינור עודפים שקשור עם אזיקון...

מוטי טויוטה
30-05-18, 20:12
הרטיבות היא כי פתחתי את הפקק לבדוק מפלס נוזל הרדיאטור. אין בעיה בפקק או נזילה מאחד הצינורות

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

-->