PDA

צפייה בגרסה מלאה : פגארו קצר 01-04 מה לבדוק לפני קניה?



חן נחמוכה
23-05-18, 22:06
שלום לכול התותחים פה, רוצה לקנות פגארו דיזל קצרה שנת 03 כנראה, אפשר לקבל נקודות רגישות לבדיקה.
ניסתי לחפש בפורום את הכיוון הזה אבל לא מצאתי. מה המחלות ועל מה לשים לב יותר. תודה לכל העוזרים.

נדב ש.
24-05-18, 08:03
ברוך הבא.
קרא פה:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/107336-חוות-דעת-מיצובישי-קינג-דיזל-2005-2007

בגדול קצר וארוך כמעט אותו דבר, כנ"ל לגבי השנתונים לא השתנה הרבה.
יש עוד חומר לקרוא בפורום מיצובישי.

opl
24-05-18, 08:58
שני נקודות עיקריות שאני מכיר לדגם הזה זה משאבת סולר וגיר. תשאל האם שופצו אי פעם.

כנל לגבי מנוע יש שם מותחן שנוטה למות ולקחת איתו את המנוע (שימו לב בעלי 3.2 שקוראים...)



119720

thebips
24-05-18, 09:52
כנל לגבי מנוע יש שם מותחן שנוטה למות ולקחת איתו את המנוע (שימו לב בעלי 3.2 שקוראים...)



119720

איזה מותחן?

תודה

עופר

opl
24-05-18, 09:55
https://www.youtube.com/watch?v=GS4qbzTDEw4

119721

Saar
24-05-18, 14:18
ההחלפה של המותחן הזה קלה מאוד. חצי שעה גג.
החלק עצמו גם לא יקר יחסית (סביב ה 200 שח).
אם עד היום לא החלפתם, תחליפו...
הבעיה שם שהוא מתפרק וחלקים ממנו נופלים למערכת הטיימינג

opl
24-05-18, 14:44
במקרה שאני שמעתי (מהבעלים) החלקים נפלו וסתמו כניסה שמן למשאבת שמן. מה שהביא להרס.

asafk
24-05-18, 23:50
איזה קטע. בלאדה ניבה זה בדיוק אותו פטנט.

(רק עם מתיחה אוטומטית)

עכשיו לענייננו. שים לב היטב שהכל עובד. מזגן. צופר. חימום. שעונים. מדווחים של 4x4 ונעילות דיפרנציאל. כל דבר קטן כזה זה סאגה לתקן ברכב מודרני כמו פג'רו דור 3.

אסף.

tombril
25-05-18, 16:09
אחרי 4 פג׳רואים משנים שונות הסיכום שלי למה לבדוק.

נתחיל מהקל:
- נאבות, ברכבים עם 250 אלף קמ אם לא החליפו סביר להניח שצריך בקרוב,
לבדוק על ידיי נענוע חזק כשאתה מושך ודוחף את הגלגל, ניתן לשמוע את החופש במקרה ויש
עלות + - קדמית 400, אחורית 550 לא כולל עבודה.

משאבת הגה( יושבת על המנוע) איך לבדוק?,
לסובב חזק את ההגה ימינה ושמאלה אם מרגישים הגה גשה מידיי בפתאומיות יש מה לחשוש, בנוסף לבדוק נזילות, ממוקמת בחלק העליון הימני של המנוע, עלות שיפוץ +- 1200 כולל הכל.

סאן רוף לבדוק שנפתח והכל עובד חלק, מחלה של פגרו זה חלודה בצידיי החלון שבסוף דופקת את המנגנון פתיחה והמסילה, תיקון החלפה במקרה הטוב 2200 ש"ח

לבדוק הזעות מכיוון המנוע, מכסה שסטומים
בית מצערת, קח בחשבון ניקויי של סעפת יניקה וegr אם ברצונך להשאר אם הרכב הרבה זמן, בכל רכב מעל 100 אלף קמ במיוחד דיזל ישנה בוצה שחורה בעובי 1.5 ס"מ, לנקות את זה שווה כל שקל, עלות 1200 ש"ח.

טיימינג, כמו דכתבו מעליי, עלות 1300 ש"ח -+

גיר תיבת העברה, הכי חשוב בבדיקה זה לבדוק שהגיר אינו מחליק אל תתפשר על נסיעהמשל 5 דקות סע לפחות 20 דקות עם הרכב כולל כביש מהיר.

סע 3 דקות לפחות ב4על4 פתוח, בדוק בקו ישר נהיגה ב4על4 low ונעילה אחרית

תבדוק שהכל ננעל באמת גם אם לא נדלקו הנורות, ( חבר קנה רכב שהרכיבו לו דפרנציאל אחורי של שנתון 2005) הם מגיעים עם בקרת החלקה ללא נעילה וכך עד היום הוא מטייל, פג׳רו ללא נעילה זה סוברו פורוסטר כך בחשבון.

בעיות של חוסר שילוב מאוד אופייניות, לרוב מגיעות מצורך בהחלפת סולונואידים, יש 5 על הטראנספר ו2 תא המנוע על כנף שמאל, החלפה של אלה על הטראנספר 1500 ש"ח
אלה בתא המנוע 120 ש"ח באיביי.

ולסיום המסקנה העיקרית, נהוג לא לקחת לבדיקה רכבים בסכומים האלה, בעיקר מכיוון שמכון הבדיקה ויציין הרבה מעבר למה שמעניין כשקונים רכב מעל 200 אלף קמ ואני אומר, אז מה, אז תקבל רשימת ריגקטים לא הגיונית אבל כן תדע לפניי מה אתה עומד, מכון אמין וטוב יעלה על המון בעיות שגם אדם עם ניסיון לא יעלה עליהן

בהצלחה



Sent from my LG-H870 using Tapatalk

guy888
25-05-18, 16:25
תבדוק שהכל ננעל באמת גם אם לא נדלקו הנורות, ( חבר קנה רכב שהרכיבו לו דפרנציאל אחורי של שנתון 2005) הם מגיעים עם בקרת החלקה ללא נעילה וכך עד היום הוא מטייל, פג׳רו ללא נעילה זה סוברו פורוסטר כך בחשבון.




Sent from my LG-H870 using Tapatalk

תיקון קטן ברשותך, נעילה אחורית מקורית יש גם ב 2005, אם יש או אין זה תלוי ברמת גימור, לא בשנתון.

בדקאר יש, לימיטד אין.

Asaf-a
25-05-18, 20:17
לגבי הבעיה שצוינה בסאן רוף, המסגרת של הסאן רוף מחלידה, התנפחות החלודה גורמת למרווח בין החלון המודבק ןהמסגרת ומקור לנזילה לתוך הרכב, כי הנזילה לא מתנקזת לשוליים היכן שיש מרזב.

במידה ויש כיסאות חשמליים, לבדוק שעובדים בכל הצירים

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Asaf-a
25-05-18, 20:25
לגבי החוסר נעילה אחורת

זו הגזמה פראית לאמר שפאג'רו ללא נעילה זה פורסטר.

איני יודע איך בקרת האחיזה בדגמים המוקדמים מתפקדת או ברמת הגימור הנמוכה, אך בלימיטד שללא נעילה אחורית, בקרת האחיזה מאוד יעילה, ובמיוחד עם צמיגי bf העבירות טובה מאד

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

tombril
27-05-18, 21:03
אסף זאת לא הגזמה זאת התלוצצות
המטרה של המשפט היא לציין את חשיבות הנעילה בפג׳רו

אכן בקרת ההחלקה יעילה מאוד אך תמיד עדיף ברזל טוב על מיחשוב ישן

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

-->