צפייה בגרסה מלאה : הסבה לגיר אוטומטי - בדיקת היתכנות
לא, לא בשבילי... לא לדאוג. אבל יש כאלה שרוצים ולא יודעים את מי לשאול.
אז לפני שאני שולח לכתת רגליים במוסכים, השאלה למבינים במכניקה של Jeepים.
גיר אוט' 4 הילוכים RLE42, הגיע ברנגלרים TJ עם מנוע 4.0L
האם אפשרי להרכבה בסופה?
אני מכיר שרוב הסופות 4 הילוכים שנוסעות בארץ הן עם גיר AW4...
שהגיע בצ'רוקי ואפילו בויטארות ארוכות...
אם אותו מנוע בכולם אז גם הגיר אמור להתאים:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/58246-דגמי-מנוע-סופה
אבל, קרא פה לפני שאתם מרכיבים, או אולי תיבדקו מאיפה הגיע הגיר הזה:
http://etereman.com/blog/fiat-transmission/what-problems-plague-the-chrysler-42lre-transmission
ההסבה לגיר של xj פשוטה ייחסית.
הגיר זמין ולא יקר.
סהכ אמין וזמין.
יש לא מעט שעשו השתלות כאלו מוצלחות.
גם אני חשבתי על זה פעם...
זהו. שזה לא AW4 אלא RLE42.
התאמה והרכבה פיזית כמובן לא בעיה. כי הגיר ירד ממנוע 4.0L אז יעלה גם על סופה.
השאלה לגבי שאר החלקים שנדרשים. מחשב? צמות?
RLE42 זה הגיר שיכול לקבל את ה- Rubi-crawler, לא ?
RLE42 זה הגיר שיכול לקבל את ה- Rubi-crawler, לא ?
תיאורטית כן. מבפנים זה אותו גיר.
אבל הרובי-קרולר מוצע לרנגלר JK בלבד (2007-2011).
מה שמביא אותי לחשוב שיש מצב שההאוזינג של הגיר שונה בין JK ל-TJ.
בגרסת ה-TJ הגיר עולה על מנוע 4.0L טורי ובגרסת ה-JK על מנוע V6.
אז אם לנחש על פי צורת ההאוזינג השונה עם כמה הבדלים גדולים בין הגרסאות ל-TJ ול-JK של אותו גיר ידני NSG370 ששני הג'יפים האלה משתמשים בו, אז מאוד סביר שגם בגיר האוטומטי הזה יש הבדלים בהאוזינג.
ולכן, אולי רובי קרולר, שמלכתחילה מיועד ל-JK, לא יעלה על גיר שירד מ-TJ.... אין ברירה, צריך לבדוק פיזית. אין כמו מראה עיניים ותחושת ידיים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.