Avihai Bar
09-06-18, 08:51
בוקר טוב,
אתמול החלפתי אלטרנטור.
כאשר בדקתי אותו בסרק הוא הגיע למתח טעינה של 14V
החיבור לחיישן של המנורה היה רופף וניקרע.
המלחם ברשותי לא היה תקין ולכן שמתי לוסטקלמות.
היום בנסיעה כל פעם שעברתי את ה 1500 סלד- נידלקו לי נורות הטעינה, 4X4 ובלם היד ביחד
בדקתי טעינה- הכל תקין- 13.9V בסרק.
כך גם שעון הטעינה.
הנחתי שהלוסטקלמות של החיישן לא החזיקו
בסוף הסיבוב בבן שמן- לאחר שהדלקתי מזגן, נוכחתי לדעת (אולי זה היה מוקדם יותר לאחר עצירת הקפה) - שהנורות לא דולקות יותר (הן לא שרופות) והתנהגות הטעינה נורמלית.
אני יודע שלוח השעונים שלי לא תקין (נורת D מהבהבת, נורות תאורה של ספידומטר נישרפות מהר, לפעמים שעון לחץ שמן נותן חיווי קרוב ל-0, מד חום מנוע מצביע לכיוון ה-3 של המד טעינה במקום על 1 - למרות שטמפרטורה תקינה בבדיקה מול TEK2) אולם לא היתה לי כזו התנהגות מעולם
כאשר חזרתי הביתה שמתי לב שהשעון טעינה מעט פחות מ-13.
חיברתי רב מודד וראיתי 12.6V
נתתי גז- טיפס ל 13.9.
ללא גז- 12.6
מצברים תקינים בבדיקה אצל חשמלאי (אחד חדש והשני בן שנה).
ניראה לי מוזר- אני לא זוכר כזו התנהגות.
דעתכם?
אתמול החלפתי אלטרנטור.
כאשר בדקתי אותו בסרק הוא הגיע למתח טעינה של 14V
החיבור לחיישן של המנורה היה רופף וניקרע.
המלחם ברשותי לא היה תקין ולכן שמתי לוסטקלמות.
היום בנסיעה כל פעם שעברתי את ה 1500 סלד- נידלקו לי נורות הטעינה, 4X4 ובלם היד ביחד
בדקתי טעינה- הכל תקין- 13.9V בסרק.
כך גם שעון הטעינה.
הנחתי שהלוסטקלמות של החיישן לא החזיקו
בסוף הסיבוב בבן שמן- לאחר שהדלקתי מזגן, נוכחתי לדעת (אולי זה היה מוקדם יותר לאחר עצירת הקפה) - שהנורות לא דולקות יותר (הן לא שרופות) והתנהגות הטעינה נורמלית.
אני יודע שלוח השעונים שלי לא תקין (נורת D מהבהבת, נורות תאורה של ספידומטר נישרפות מהר, לפעמים שעון לחץ שמן נותן חיווי קרוב ל-0, מד חום מנוע מצביע לכיוון ה-3 של המד טעינה במקום על 1 - למרות שטמפרטורה תקינה בבדיקה מול TEK2) אולם לא היתה לי כזו התנהגות מעולם
כאשר חזרתי הביתה שמתי לב שהשעון טעינה מעט פחות מ-13.
חיברתי רב מודד וראיתי 12.6V
נתתי גז- טיפס ל 13.9.
ללא גז- 12.6
מצברים תקינים בבדיקה אצל חשמלאי (אחד חדש והשני בן שנה).
ניראה לי מוזר- אני לא זוכר כזו התנהגות.
דעתכם?