צפייה בגרסה מלאה : Carmor Mantis: פיתוח רכב קרבי בעיני המעצב
ניתן לצפות בעמוד זה ב-
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3881
מעניין מאוד, תודה על השיתוף!
ממה שאני מצליח להבין, ישנן בכלי 2 דלתות אשר אמורות לשמש את כל 5 אנשי הצוות. האומנם כך?
הסקיצות שלך מאלפות!
כל הכבוד!
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
ראיתי את התמונות לא יכולתי לחכות. עליתי על מטוס לפריס....
ועכשיו נחכה לנסיעת המבחן.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180611/d831b3441f681bd23996d006d5f860b4.jpg
שאפו.
תודה על שיתוף הרעיונות.
הקישור שעשית ללנציה מעניין.
אשמח לשמוע עוד על רכיבי ההנעה והמיתלים
תודה
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
באמת מרתק, תודה עמוס. היה מעניין לקרוא גם על המכניקה, אם כי אני מבין שהיא יותר קונבנציונאלית במקרה זה.
לאנצ'יה סטרטוס - המכונית הכי יפה, EVER, ננעלתי עליה בגיל 13 ומאז זה לא השתנה.
לו הייתי רוטשילד!
119984
ממה שאני מצליח להבין, ישנן בכלי 2 דלתות אשר אמורות לשמש את כל 5 אנשי הצוות. האומנם כך?
מצטרף לשאלה.
תקנה קיט קאר... אף אחד לא ישים לב.
https://www.listerbell.com/for-sale
מצטרף לשאלה.משהו כזה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180613/22ca4feb970af1bcaed332c2102097ec.jpg
GodsFather
13-06-18, 14:56
כמו כל רכב ספורט
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
שלום,
למנטיס בתצורת 5 לוחמים יש שתי דלתות, והן יחסית רחבות,מאפשרות פריקה טובה,לגבי הנהג אם נדרש לפרוק,אז הוא אחרון.לגבי מערכות אוטומוטיביות,אז מדובר על מתלים נפרדים,עם גיר ומנוע מרכזי אחורי,והדבר אינו טריוויאלי,נדרשה שם לא מעט עבודה,אבל בגס אומר שהיה שלב בו חשבנו על מתלים משוגעים כביכול,אבל הבנו שזו לא "המלחמה" שלנו ועדיף שהרכב ישען על "קרקע יציבה" כלומר מערכות שכבר נוסו ונבחנו ולא נצטרך לבזבז זמן על פיתוח בתחום שהוא עולם ומלואו,גם ככה הכל פה חדשני ושונה,
עמוס
משהו כזה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180613/22ca4feb970af1bcaed332c2102097ec.jpg
נראה בעייתי בלשון המעטה, בהתייחס לזה שלוחם שצריך לפרוק מהר מהכלי, במקרה הטוב יש לו ״רק״ וסט/אפוד קל,ובמקרה הרע, קרמי עם ציוד.
כבר היום, ברכבים עם דלת צד או אחורית זה לא פשוט כשיש יותר מ-4 אנשים (2 הראשונים מעכבים את הבאים בפתח).
GodsFather
13-06-18, 15:22
סומך ומאמין שנעשו ניסויים... יש מצב לוידאו?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
סומך ומאמין שנעשו ניסויים...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
שים בצד את העיצוב, הוא בהחלט מרשים.
ברכב קרבי הפרקטיקה חשובה יותר מהעיצוב הויזואלי בלי השוואה בכלל.
העיצוב משרת את הפרקטיקה (מיגון/זיווד/תמרון/הסוואה וכו), לא ההיפך.
מחוויות בצד הפורק, הנפרק והבודק של כלים כאלו בעבר, לא ראיתי אף רכב קרבי עם 2 דלתות שיעיל בפריקה מעבר לשני האנשים שמול אותן דלתות.
זה נכון גם לרכב פתוח לגמרי שהפריקה ממנו מחייבת מעבר מעל ציוד או מעבר הכרחי ברכב, אבל שם לפחות מי שעל הרכב יכול להגיב החוצה ולא מוגבל בגלל דפנות הרכב.
מעבר ליצירת מעבר הכרחי צר, רואה הרבה יותר תרחישים של מישהו שנתקע/נתפס על שפיץ/וו דלת או משהו דומה כשצריכים להידחק בין כיסא קבוע ודופן.
ואם הלכו על פתרון הכיסא מתקפל, אז גם בסרט הזה היינו, הראשון עם האדרנלין רץ החוצה ושוכח לשחרר את הכיסא..
יהיה מעניין לראות עוד תמונות מזויות נוספות.
כסא מפלט לטווח קצר.....
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
בס"ד
מעניין מאוד.
תודה רבה!
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763649,00.html
לכארמור-פתרונות משולבים לרכב (לשעבר התכוף) יש חוב של כ-21 מיליון שקל לבנק מזרחי טפחות ומרכנתיל דיסקונט. מדובר באחת החברות המובילות בייצור כלי רכב מיוחדים ליישומים צבאיים ואזרחיים. הבקשה למינוי כונסי נכסים הוגשה בהסכמת החברה על ידי הבנקים...
במסגרת הבקשה שהגישו הבנקים נטען כי "בקשה זו מוגשת לבית משפט בדחיפות בעטיה של הידרדרות קשה במצבה הכלכלי של החברה תוך שאין ביכולתה של החברה לפרוע את חובותיה כלפי הנושים המובטחים אשר עומדים כלפי מזרחי טפחות על סך כ-17.5 מיליון שקל וכלפי מרכנתיל דיסקונט על סך 3.8 מיליון שקל". במסגרת הבקשה טענו שני הבנקים כי על פי מידע שנמסר לבנקים מהחברה תזרים המזומנים הקיים היום בחברה בכפוף להמשך הפעילות השוטפת בבנקים, מאפשר את המשך פעילות החברה כעסק חי עד לסוף חודש אוגוסט 2019...
מילא זה, מה שיותר חמור זאת העובדה שהבעלים לשעבר הונה את ממשלת ארה"ב. אני מניח שבגלל זה הם פשטו רגל בסופו של דבר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.