PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש המלצות לסטיישן ב35 אלף שח



אומי5
12-06-18, 09:26
יעוד: רכב לאישה ונסיעות משפחתיות.
נסועה : כרגע נמוכה מאוד, בעוד כחצי שנה הנסועה תעלה - תלוי איפה היא תמצא עבודה.
דרישות סף : עד 170 אלף ק"מ, סטיישן אמיתי (לא פאביה ספייס לדוגמא), ניתן לתחזוקה ביתית לפחות ברוב הטיפולים. עדיפות גבוהה לרכב בעל איזופיקס או דומיו.
יוחזק על ידי לפחות חמש שנים.

כרגע על השולחן B4 ופוקוס.
לטובת הB4 , הייחוד אבל גם לרעתו, טיימינג לדוגמא נחשב למומחיות וכנראה לא אעשה לבד ואפילו פלאגים דורשים הרבה פירוק. (לא עניין של יכולת אלא של פנאי, מעדיף להתקדם עם הג'יפ)
אין הרבה סובארו ראויות בלוחות.

פוקוס להבנתי משעמם, אבל רכב מצוין.

יש עוד רעיונות? תובנות?

נמרוד
12-06-18, 09:35
יונדאי i30CW דגם 2013-2014

פשוט, אמין, נפוץ, נוח, 130 כ"ס גיר 6 הילוכים פלנטרי רגיל בשנתונים האלו.

Asaf-a
12-06-18, 09:40
הדור הראשון עד 2012 של יונדאי i30cw סוס עבודה יחסית מוכח, בסיס הגלגלים שלו ארוך יותר מדגם הקצר ומקיה סיד המקבילה, קרי מרווח במרווח רגליים בספסל אחורי על חשבון תא מטען שעדיין גדול ומספק, אני הייתי מחפש כזו לצרכים שהזכרת, כולן הגיעו עם גג נפתח, הייתי בודק בקפדנות אם עובד והאם יש נזילות.

הדגם שהחליף אותה מ2013 זהה בבסיס גלגלים לקיה סיד, ההבדלים ביניהם בעיקר בגיר, רובוטי בקיה מול פלנטרי ביונדאי.

הזכרת את הפוקוס, יש כאן הימור אם אתה לוקח את הדגם הרובוטי במחיר שוק זעום לאור הגיר הבעייתי או הדגם הקודם שאמין למדי אך עגלה בגרסת 1.6, דגם ה2. 0 מומלץ.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

shmil
12-06-18, 10:21
אחרי 5 שנים עם פוקוס (לא רובוטית) לזוגתי - אל תחשוב פעמיים.

Asaf-a
12-06-18, 10:47
אופציה נוספת שאתה יכול לשקול, שברולט קרוז סטיישן 1.8, זה רכב טוב מתדמיתו ומגיע מצוייד היטב.

הקרוז הלא מומלצות הן הדגמים הראשונים מנוע 1.6 אטמוספריות, בעקבותיהן מחיר שאר הדגמים (1.4 טורבו, 1.8 אטמוספרי) ירדו למרות שבהחלט ראויות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אומי5
12-06-18, 11:08
תודה לכולם.

I30 cw: אז בעצם אין סיבה לקנות מתחת ל2013, גם ככה אני מעדיף תא מטען על חשבון מקום לרגליים באחורי.
אמת?

שמיל מאיזה מודל הפוקוס שלכם?

אסף, קרוז לא יקרה, יש סטיגמות שחזקות ממני :)


בעצם.... אני אברר.

Asaf-a
12-06-18, 11:11
עניין של תקציב.
הדגם i30cw שמתחת ל2013 בהחלט ראוי.
הייתי מקבל החלטה בהתאם למצב הרכב הספציפי שתמצא.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ishc
12-06-18, 11:41
אם ידני בא בחשבון תבדוק קילאו (דור 4) סטיישן.
אם תמצא פוקוס ידנית זה מה שאני הייתי קונה.
B4 מעדות של חברים קרובים עושה 1:7 מדולב, תחשבו אם זה לא מפריע לך


Sent from my iPhone using Tapatalk

shmil
12-06-18, 11:57
שמיל מאיזה מודל הפוקוס שלכם?


הפוקוס 2010, אצלנו מ-2013 .
הגיע ב-60,000 מליסינג, עומדת על 220,000.
אוכלת - בנסיעה שלי מחוץ לעיר כמעט 14, בנסיעה יומיומית של אשתי בערך 11.
תקלות משמעותיות בחמש שנים - אין. יוניט אור בלם (שכשהוא הולך אין הילוכים) וכרטיס אלקטרוני של הגיר שנשנפך עליו קפה ונאלצתי לחדש הלחמות.
חוץ מזה - דלק, פילטרים, שמן מים, וסע לשלום. אה, ב-180 עשיתי טיימינג.

בקרוב תצא למכירה אחרי החלפתה.
שוקל שוב פוקוס.

opl
12-06-18, 13:25
איפה יש IW30 CW 2013 ב35 אלף?

אומי5
12-06-18, 13:35
ביד 2 יש בגבול ה40, קצת מיקוח וקצת מתיחות.... יכנס בתקציב.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

opl
12-06-18, 13:51
העפתי מבט... בתור אחד שקנה לאחרונה 2014 עם 108 אלף ב52 אלף שקל. תבדוק טוב טוב מה מציעים לך. לא נדיר החלפת ראש ומנוע. בתחתית התקציב יש הרבה נבלות.

golyat
12-06-18, 14:36
אם זה עוזר אני על פוקוס 2012 מנוע 2000. נקנתה ב 2015 עם 80 אלף קילומטרים.
כיום על 255,000. 0 תקלות.
צריכת דלק 12 ק"מ לליטר
מנוע מפנק.
גיר עובד נהדר.
חסרונות:
צפוף מאחורה.
צמיגים בחתך נמוך יקרים משמעותית מהצמיגים של הפוקוס הסטנדרטית.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

דרור ברלי
12-06-18, 15:33
פוקוס נותנות הכי הרבה תמורה לכסף.
זה הרכבהמשפחתי היחיד שגם מתייחס לנהג ולנהיגה כפקטור שיש להתחשב בו.

דור ראשון (עד 2005) כבר ישנות והמחירים בתחום 4 ספרות, אבל הן הכי מוצלחות וגם אמינות מאוד. מנועי 1.6 עם 100 כ"ס, 2.0 עם 130 כ"ס. גיר אוטומטי פלנטרי 4 מהירויות. 1.6 בודדות עם גיר ידני. אין בארץ סטיישנים.

דור שני (עד 2011) כמעט זהה לחלוטין מכנית. יש הרבה סטיישנים, יש 1.6 ידניות אבל מעט. 1.6 עם 100 כ"ס, 2.0 עם 145 כ"ס. גיר פלנטרי 4 מהירויות. קצת יותר כבד אז הביצועים וצריכת הדלק בדגם 1.6 נפגעו. עם מנוע 2.0 האוטו חזק, מהיר ומענג לנהיגה ולא צורך הרבה יותר דלק אם בכלל.

דור שלישי (מסוף 2011 ואילך) עם מנועי 1.6 אטמוספרי ו-125 כ"ס, 1.6 טורבו עם 180 כ"ס, 2.0 אטמוספרי עם 170 כ"ס. ST 2.0 טורבו עם 250 כ"ס (דגם ספורטיבי, הגיע לישראל רק בתצורת האצ'בק 5 דלתות עם גיר ידני. נדירה מאוד, נמכרו בישראל במספר חד ספרתי). יש המון סטיישנים. כרגיל - מעט ידניות. כל היתר עם גיר רובוטי כפול מצמדים 6 מהירויות הידוע לשמצה. הצרות של הדגם הרובוטי כפול המצמדים הורידו את הביקוש ואת המחירים של כל הפוקוסים, מכל הדורות וכל השנים, ולא בצדק.

מתיחת פנים מ-2015: מנוע 1.5 טורבו עם 150 כ"ס וגיר פלנטרי 6 מהירויות. ביצועים חזקים, התנהגות מעולה, מהירה ומהנה מאוד. לא ידוע על בעיות, אבל השם הרע נשאר והאוטו לא בדיוק להיט מכירות.


כעקרון - זו מכונית מעולה במחיר אטרקטיבי מאוד. בעיות הגיר ריסקו את התדמית שלה ולכן אפשר למצוא דור שלישי מצויינות ממודלים צעירים יחסית במחירים מגוחכים, אבל יש כאן סוג של סיכון מבחינת הגיר.
אם אשתך מוכנה לנהוג בידני, אז אין ויכוח בכלל - זה האוטו אמין וטוב וכבונוס גם כייפי לנהיגה.
אבל אם האוטומט הוא תנאי שאי אפשר לחרוג ממנו ואתה בלחץ מהעניין הזה של אמינות הגיר, תצטרך להתפשר על אחת הקוריאניות.

אומי5
12-06-18, 15:36
אישתי נוהגת היום בפולו 97 ידנית עם חופש בידית, יש סיכוי.... אבל היא רוצה אוטומט.
כמה הרובוטי באמת דפוק? זה מורגש ביום יום ? זה תקלה של פעם ב200 אלף? פעם במאה?

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

דרור ברלי
12-06-18, 15:40
בזמנו דיברו על כ-20% מהמכוניות שהפעילו אחריות.
היתה גם תביעה ייצוגית גדולה שבסיומה היחידים שחייכו היו (כרגיל) עורכי הדין... בעלי המכוניות קיבלו פיצוי מגוחך (סדר גודל של מאות שקלים בודדות לרכב)
הסיפור פגע במכירות עד כדי כך שיבוא הדגם הופסק לחלוטין עד שהיצרן החליף לגיר פלנטרי.

לא יודע מה המצב היום. תיקון/החלפת גיר רובוטי כפול מצמדים זה עניין יקר.

ishc
12-06-18, 15:42
שני חברים עם פוקוס רובוטי, אחד עושה 40 אלף ק״מ בשנה והשני עושה ממוצע, סביב ה-15.
הראשון היה מחליף כל חצי שנה (רכב ליסינג) מצמדים והשני החליף פעם אחת באחריות ועכשיו שנה וקצת אחרי המצמדים כבר מחליקים ואין אחריות והוא דוחה את הסוף.

אם הזכרון שלי טוב, מדובר על 3000 שח החלפת מצמדים.

Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
12-06-18, 15:52
אישתי נוהגת היום בפולו 97 ידנית עם חופש בידית, יש סיכוי....

Sent from my SM-N920C using Tapatalk


חופש בידית בורר הילוכים של גיר ידני במכוניות עם הנעה קדמית ומנוע רוחבי, זה תמיד בגלל תותב אוקולון שעולה שקלים בודדים ולוקח כמה דקות להחליף לבד. שזה לא יהיה מה שמפחיד אותך בגיר ידני....

אומי5
12-06-18, 15:56
בפולו זה קצת יותר מסובך. אבל זה כבר לשירשור אחר.
בכל מקרה הכוונה הייתה שאין לה בעיה עקרונית עם ידני.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

נדב ש.
12-06-18, 16:01
לאחי יש קיה סיד(לא סטיישן אבל לדעתי אותו מפרט), פשוט ונוח לטיפולים, אין טיימינג, יש שרשרת(שלו 2011), סוס עבודה.

נמרוד
12-06-18, 16:08
אני מסכים לשם שינוי עם כל מילה של דרור. היו לי פוקוס 2005 ו2008, מכוניות נהדרות. אבל הדור ההוא כבר ישן ולא ממש מעניין אותך. הדור השלישי של הפוקוס עם הגיר הדפוק - זו דוגמא לרכב עם בעייה אמיתית לגמרי. לא לגעת, גם אם אתה יכול לקנות בקלות בתקציב שלך רכב מודל 2013-2014 עם עודף פשוט לא שווה את הטרחה.

אם במקרה תיפול על 2.0 ליטר ידנית בתקציב שלך וכו' וכו', או סובארו B4 סטיישן, או כל מכונית פחות נפוצה ויותר "מעניינת" אחרת: תזכור שתשומת הלב שלך כבר נתונה לג'יפ, ולחיפושית, שלא לדבר על אשה, משפחה ועבודה. אני ממליץ לא לנסות לבזבז אותה על עוד מכונית.

אני לא סתם ממליץ על היונדאי i30CW מודל 2013 וצפונה. ב2013 בחרתי אותה על פני הפוקוס כרכב ליסינג. הדגם שיצא ב2013 היה קפיצת מדרגה אדירה עבור יונדאי, מכונית ברמה ארופאית לגמרי, שיישרה קו עם פולקסוואגן ופורד. הם נפוצות מאד-מאד בליסינג (כי הן פשוט מכוניות טובות) לדעתי כדאי לך למתוח את התקציב שלך ולקנות 2014-2015 יוצאת ליסינג מאחת החברות. המימון שהם מציעים עם ריבית נמוכה הופך את זה לכדאי. אתה קונה מנוסה שיודע לבדוק, אפשר למצוא דילים מצויינים. שקט נפשי, זה מה שאתה צריך.

דרור ברלי
12-06-18, 16:25
אני פריק של סובארו, אבל B4 סטיישן לא מתאימה לך.
ב-99% מהזמן ומתארי הנהיגה היומיומיים של פרייבט, היא סתם זוללת דלק והיתרונות של מערכת ה-AWD המצויינת שלה כמעט ולא באים לידי ביטוי. סתם עוד מכניקה שמסתובבת וגוזלת אנרגיה ודורשת תחזוקה.

asypeer
12-06-18, 17:47
עוקב..בדילמה חצי דומה (סליחה אומי)

כיום עם מאזדה 3 2015 מהעבודה שכבר 3.5 שנים בצי ובקרוב תחזור לשליימה. כבר באתי להזמין נירו חדשה אבל מתחילת יוני יש אצלנו נוהל חדש שבו ניתן לוותר על רכב הליסינג תמורת כסף אמיתי (3700₪ לברוטו)
קולגה שלי שהוא איש פיננסים חישב ומדובר על תוספת של כ3200₪ לנטו (אין שווי מס ויש נסיעות ע״פ חוק)
בשנתיים עשיתי עם הרכב 45,000 ק״מ, לפי חישוב של 1:10 זה 4500 ליטר דלק, ז״א סביב אלפיה בחודש רק על דלק, נוסיף ביטוח טסט וכו׳
חשוב לציין שאז גרתי בנתניה ונסעתי ביום 60 ק״מ לפ״ת וחזרה + נסיעות מיותרות בסופשים.
היום אני גר ברמת גן, נוסע עם הג׳ימני 5 ק״מ לכל כיון והליסינג אצל זוגתי שנוסעת להרצליה וחזרה (30 ק״מ ביום) - בסופש אנחנו קצת מטיילים אבל לפי חישובי זה לא עובר את ה1000 ק״מ בחודש.
האם שווה לי במצבי לרכוש (מאמא שלי לצורך העניין) ניסאן ג׳וק בת 5 עם 60,000 ק״מ ב50 אלף ש״ח ולהחזיק אותה עוד 3-4 שנים? לפי חישובי בנסועה שלנו אני צפוי לחסוך סביב 1500₪ בחודש לפחות, לא מעט כסף. אני יותר חושש מבלתמים (גיר לדוגמא..) או שפתאום נתחיל להתחשבן על נסיעות לצפון כדי להגיד שלום בקיבוץ, לאכול משהו ולחזור הביתה..
דעת ההמונים ?

Tzvika-Pick
12-06-18, 18:00
נתחיל בזה שניסאן ג'וק זה לא רכב ששווה לקנות. רכב די מיותר עם המון חסרונות (קטן, צפוף, לא חסכוני בדלק, לא מאובזר, לא נוח וגם לא מאוד אמין) ועם יתרון משמעותי אחד - עיצוב.
כמובן שאם מדובר ברכישה "בהנחה" מאמא אז שווה לספוג חלק אם לא את כל החסרונות. אבל ככה? עשה לעצמך טובה וחפש רכב שלא רק מנסה להיות משהו שהוא לא.

אני לא בטוח איך הגעת למסקנה ש-3700 בברוטו הופכים ל-3200 בנטו, לדעתי זה הרבה פחות. אבל לא משנה, לא נכנס לך לכיס.

3200 ש"ח לחודש זה המון כסף לאחזקת רכב פרטי שאמור להשאיר לך המון עודף לבלתמ"ים ולא פחות עודף לחיסכון. אין לי בכלל ספק שאם אתם נוסעים 1000 קילומטר בחודש לא משתלם לכם להחזיק רכב מהעבודה, אבל עבור הרבה אנשים כיום מדובר יותר ביתרון פסיכולוגי מאשר כלכלי. כמו שאתה אומר, כשאתה זה שמשלם על הדלק פתאום אתה מתחיל להתקמצן...

קח דוגמא כזאת -
ליסינג פרטי ל-3 שנים כולל כל הטיפולים, תקלות, רכב חלופי, ביטוחים, מצבר, צמיגים וביטוח שמאפשר לך בגדול לזרוק את הרכב מהצוק בסוף התקופה יעלה לך פחות מ-1500 ש"ח בחודש.
דלק ל-1000 קילומטר בחודש יעלה לך 600 שקל. יודע מה, רשמתי לך 800 כי הכנסתי עוד נסיעה אחת בחודש לקיבוץ.
עדיין נשארת בעודף של 900 ש"ח בחודש, רווח נקי בכיס. וזה כשעשית עסקת ליסינג פרטי, נסעת ברכב חדש בלי דאגות על ביטוח/טיפולים/אחזקה/עמוד שפגש פגוש/מכירה עתידית.
אם תרכוש רכב יד שנייה ותיקח אותו בעצמך למוסך, ה-900 האלו עוד יגדלו.

Tzvika-Pick
12-06-18, 18:06
אישתי נוהגת היום בפולו 97 ידנית עם חופש בידית, יש סיכוי.... אבל היא רוצה אוטומט.
כמה הרובוטי באמת דפוק? זה מורגש ביום יום ? זה תקלה של פעם ב200 אלף? פעם במאה?

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
הרובוטי הזה מאוד דפוק. באמת מאוד דפוק.
כיום יש עוד אחריות יצרן על הגירים האלו (דלק מוטורס הרחיבה אחריות על התיבה) אבל האחריות הזה תיגמר בקרוב.

עזוב את הרכב הזה, לא יודע איך להגיד לך את זה בצורה יותר ברורה מזה.

כמו שכתבו לך פה תתמקד ביונדאי i30cw כמה שיותר חדשה או פוקוס מהצורה הישנה, עד 2011. אם בא לך הרפתקאות לך על רנו פלואנס 2013-14, לא סטיישן אבל עם תא מטען ענק ומחיר ברצפה.

asypeer
12-06-18, 18:36
צביקוש הצלחת לערער אותי אז הצקתי למי שחישב לי:
שווי המס של המזדה הוא 3190₪, שבמס זה עולה לי 1100₪ בחודש שאותם אני מפסיק לשלם ברגע שאני לא לוקח ליסינג.
3700₪ כפיצוי על אי לקיחת רכב בברוטו זה 2035₪ בנטו.
ביחד זה 3135₪, נטו.
יש גם יותר הפרשות סוציאליות אאלט.
לשם השוואה, שליימה מנסים לשווק טוסונים בהנחה אצלנו - אחד כזה היה מוריד לי 3700₪ מהנטו, וגם לא נכנס אצלי במכפיל ;)

Asaf-a
12-06-18, 19:06
לא יפה,
חטפתם לחלוטין את השירשור מרכב סטיישן בתקציב 35-45 לדיון האם ליסינג כדאי או והאם כדאי להתפשר על הג'וק כי מגיע מהמשפחה.
(לא כדאי, ממש דראק של אוטו מבחינת הנהג)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אומי5
12-06-18, 19:12
עוקב..בדילמה חצי דומה (סליחה אומי)

כיום עם מאזדה 3 2015 מהעבודה שכבר 3.5 שנים בצי ובקרוב תחזור לשליימה. כבר באתי להזמין נירו חדשה אבל מתחילת יוני יש אצלנו נוהל חדש שבו ניתן לוותר על רכב הליסינג תמורת כסף אמיתי (3700₪ לברוטו)
קולגה שלי שהוא איש פיננסים חישב ומדובר על תוספת של כ3200₪ לנטו (אין שווי מס ויש נסיעות ע״פ חוק)
בשנתיים עשיתי עם הרכב 45,000 ק״מ, לפי חישוב של 1:10 זה 4500 ליטר דלק, ז״א סביב אלפיה בחודש רק על דלק, נוסיף ביטוח טסט וכו׳
חשוב לציין שאז גרתי בנתניה ונסעתי ביום 60 ק״מ לפ״ת וחזרה + נסיעות מיותרות בסופשים.
היום אני גר ברמת גן, נוסע עם הג׳ימני 5 ק״מ לכל כיון והליסינג אצל זוגתי שנוסעת להרצליה וחזרה (30 ק״מ ביום) - בסופש אנחנו קצת מטיילים אבל לפי חישובי זה לא עובר את ה1000 ק״מ בחודש.
האם שווה לי במצבי לרכוש (מאמא שלי לצורך העניין) ניסאן ג׳וק בת 5 עם 60,000 ק״מ ב50 אלף ש״ח ולהחזיק אותה עוד 3-4 שנים? לפי חישובי בנסועה שלנו אני צפוי לחסוך סביב 1500₪ בחודש לפחות, לא מעט כסף. אני יותר חושש מבלתמים (גיר לדוגמא..) או שפתאום נתחיל להתחשבן על נסיעות לצפון כדי להגיד שלום בקיבוץ, לאכול משהו ולחזור הביתה..
דעת ההמונים ?האמת שאתה אפילו לא קרוב לנושא.... קצת חבל לשנינו ולעונים יהיה יותר נוח לדון על זה בנפרד.
אישית , כמעט תמיד החישובים שעשיתי הפכו את הליסינג למשתלם רק מול רכב חדש או מעל 30000 קמ בשנה. השאלה היא כמה שווה לך החיסכון בהתעסקות .

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

asypeer
12-06-18, 19:29
צודק, מצטער. אשמח אם יוכלו המנהלים לפצל את השרשור.
אגב פוקוס רובוטית - הייתה לי אחת שב80 אלף ק״מ כבר הייתה אחרי החלפת גיר..

יונתןמצפה
13-06-18, 00:32
יש לנו פוקוס סטיישן ידנית 1.6 2013.
נקנתה לפני כשנה וחצי, מאז עשיתי כ 30,000 קמ.
כיום עם 120,000.
הרכב נקנה מליסינג עם אחריות מנוע וגיר. במסגרת האחריות תוקנה תקלת מנוע לא פשוטה (שתכלס לא באמת היתה דרמטית אבל אני התעקשתי).
אני מטפל במורשה ואחרי מיקוח המחירים סבירים פלוס. ממה שראיתי ניתן לטפל לבד. טיימינג מצריך כלי יעודי לתפיסת הקמשפאים במקומם.
הרכב עושה 1:13-14 בממוצע. כולל נסיעות יומיומיות בכבישים צדדיים מפותלים בעליה.
ביי פאר הרכב שנותן הכי הרבה תמורה למחיר.
במזנו היה זול יותר מהיונדאי והקיה בכ 15,000 שח לפחות.
לא הייתי מתלבט בכלל!
רכב תענוג.
מה שכן, קשה למצוא. צריך סבלנות. אבל בקניה מליסינג אפשר להתמקח ולהוריד מלא במחיר. ממש אבל....

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

opl
13-06-18, 06:10
אתם רק צריכים להבין שמלאי הרכבים משנתון מסוים כמו 2013-2014 נעלם עם הזמן ולרוב בשלב הזה ב2018 אם נשארו רכבים של שנת 2013 במגרש חברת הליסינג יש כנראה סיבה טובה... את שלי בסוף קניתי בגלילות אחרי שחרשתי את ראשון לציון ולא מצאתי מועמד ראוי מבין קצת פחות מ10 פריטים שבדקתי.

יונתןמצפה
13-06-18, 08:08
אתם רק צריכים להבין שמלאי הרכבים משנתון מסוים כמו 2013-2014 נעלם עם הזמן ולרוב בשלב הזה ב2018 אם נשארו רכבים של שנת 2013 במגרש חברת הליסינג יש כנראה סיבה טובה... את שלי בסוף קניתי בגלילות אחרי שחרשתי את ראשון לציון ולא מצאתי מועמד ראוי מבין קצת פחות מ10 פריטים שבדקתי.מסכים.
יחד עם זאת בסכום המדובר או אולי טיפה יותר הוא יכול לרכוש פוקוס 2015.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

omri_t
13-06-18, 08:19
עזוב אותך
אם אתה מסתדר עם ה i30cw
אל תהסס.

היה לי כזה מליסינג.
עשה 50k קמ סשנה שחלקם בתנאים לא נעימים.
מעולם לא התקלקל.
זה יונדאי. פשוט וזול.
יש לי גם כמה שכנים עם כאלו מהדור הראשון והשני
חלקם יוצאי ליסינג.
אוטו סבבה.

החסרונות-
הוא לא חסכוני
הוא עגלה
והנסיעה בו לא נעימה ולא נוחה.

חברים לקחו פוקוס מהדור האחרון וזה פשוט אוטו רע.
כולם במוסך.

Tzvika-Pick
13-06-18, 19:37
אתם רק צריכים להבין שמלאי הרכבים משנתון מסוים כמו 2013-2014 נעלם עם הזמן ולרוב בשלב הזה ב2018 אם נשארו רכבים של שנת 2013 במגרש חברת הליסינג יש כנראה סיבה טובה... את שלי בסוף קניתי בגלילות אחרי שחרשתי את ראשון לציון ולא מצאתי מועמד ראוי מבין קצת פחות מ10 פריטים שבדקתי.

אהה, בהחלט, כמעט ואין אם בכלל רכבי 2013 יד ראשונה מליסינג במגרשי החברות. יש פה ושם 2013 יד שנייה מליסינג, כלומר רכבי 2013 שנמכרו לפני שנתיים ללקוח פרטי וחזרו עכשיו בטרייד אין. כאלו יש מידי פעם.

2014 עדיין יש קצת, בעיקר רכבים שסיימו חוזים ארוכים יותר או כאלו שסיימו 3 שנים בליסינג עם קילומטראז' נמוך ואז "החזירו" אותם לליסינג לשימוש חוזר, למשל כרכב חלופי או כרכב בחוזי ליסינג קצרים.

אבל מי אמר שחייבים לקנות i30cw 2013 דווקא מחברת ליסינג? תפתח את אתר יד2, בטוח יש שם מלא אנשים שמתים למכור אחת כזאת ואף אחד לא מתקשר אליהם כי כולם הולכים אוטומטית לחברות ליסינג. תתקשר לכמה, אולי גם המחיר אטרקטיבי.

shmil
13-06-18, 20:06
2013 מליסינג?
איזו חברת ליסינג מחזיקה רכב 5 שנים?
זה מנוגד לכל ההגיון המסחרי שלהם.
לדעתי ולמיטב בדיקתי, חברות הליסינג כבר מתחילות להוציא 2016 מהמחזור....

Asaf-a
13-06-18, 20:09
לקל אוטו למשל יש רכבים מ2015 שעדיין אצל לקוחות.

יש חברות שהחוזה שלהן 4 שנים

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

shmil
13-06-18, 22:19
זה לא מה ששאלתי.
שאלתי על 2013 מליסינג, יד ראשונה, כפי שכתבו פה.

איל מ
13-06-18, 22:25
אם הזכרת עד ראשונה, קח בחשבון שקאיה סיד החדשות הן עם גיר רובוטי.
עכשיו,
אין לי מושג איך הוא, אבל מנסיון אישי עם dsg של כל החברות האחרות, אני מחכה עוד כמה שנים שיבשילו התנאים, ובנתיים מעדיף לשלם עוד כמה שקלים על דלק בחודש.
כנל לגבי מנועי הטורבו. (בדיוק קניתי עכשיו את אחת המשפחתיות הכי מפגרות טכנולוגית, מהסיבה הזאת בדיוק. מנוע אטמוספרי 1.6 חלש ובזבזן, וגיר פלנטרי).
עריכה,
נתקעתי על המשפט שלך של "עד ראשונה", ושכחתי את הכותרת "עד 35k". תתעלם מהסיד החדשות.

דור אריאל
14-06-18, 11:00
בכל מקרה יש לנו בחברה כ 20 קיה סיד דיזל , 2017-2018 כל הנהגים ממש מרוצים,
חלקן כבר מעל 50 אלף ק"מ בלי שום בעיה



אם הזכרת עד ראשונה, קח בחשבון שקאיה סיד החדשות הן עם גיר רובוטי.
עכשיו,
אין לי מושג איך הוא, אבל מנסיון אישי עם dsg של כל החברות האחרות, אני מחכה עוד כמה שנים שיבשילו התנאים, ובנתיים מעדיף לשלם עוד כמה שקלים על דלק בחודש.
כנל לגבי מנועי הטורבו. (בדיוק קניתי עכשיו את אחת המשפחתיות הכי מפגרות טכנולוגית, מהסיבה הזאת בדיוק. מנוע אטמוספרי 1.6 חלש ובזבזן, וגיר פלנטרי).
עריכה,
נתקעתי על המשפט שלך של "עד ראשונה", ושכחתי את הכותרת "עד 35k". תתעלם מהסיד החדשות.

Tzvika-Pick
14-06-18, 12:00
2013 מליסינג?
איזו חברת ליסינג מחזיקה רכב 5 שנים?
זה מנוגד לכל ההגיון המסחרי שלהם.
לדעתי ולמיטב בדיקתי, חברות הליסינג כבר מתחילות להוציא 2016 מהמחזור....
יש לא מעט חברות כאלו.
לדוגמא - באוויס תמצא לא מעט פוקוסים מודל 2013 ואפילו 2012 שעדיין לא נמכרו. מי שעוקב אחרי השרשור הזה בטח מבין למה...
בשלמה סיקסט יש עדיין לא מעט אופל אסטרה טורבו 2013 ואם אני זוכר נכון גם כמה יחידות של אופל קורסה 2013.
באוטוסנטר (מגרשי המכירה של חברת הליסינג הרץ) יש עדיין הונדה אינסייט מודל 2013 ועד ממש לא מזמן גם היו כמה סיוויקים.

זה לא לגמרי מנוגד להיגיון המסחרי שלהם. הם לא ימכרו את הרכבים בכל מחיר כדי לא להרוג לגמרי את השוק. מה גם שיש להם אינטרס שיהיו להם במלאי גם רכבים ישנים וזולים יותר, כדי לתת מענה ללקוחות בתקציבים של 30-40 אלף ש"ח שיודעים שלא כדאי להם לקנות פוקוס. אז אפשר להציע להם עוד משהו, כמו הונדה או אופל קצת יותר ישנות.

אומי5
02-07-18, 13:20
תודה לכולם על התגובות.
אחרי חשיבה מחודשת הוחלט לרדת מחלום הסטיישן:

יונדאי וקיה, לא בא לי.
פוקוס הגיר דפוק
B4 שתיין ובעייתי להחזקה עצמית (מה לעזאזל קרה לסובארו של פעם?)

במחירים דומים יש קורולות וSX4 עם קילומטרז נמוך אמינות בשמיים ושוק רווי.

כרגע הכיוון הוא SX4 סדאן, יש באגז מרשים וישיבה זקופה יחסית כמו שההנהלה אוהבת. הבנתי מיודעי דבר שהרכב מאוד אמין, חוץ מכפתור האורות היקר להחריד.
קצת קשה לי עם הספסל האחורי, שני כסאות תינוק ולא נשאר מקום באמצע לעוד אדם.

אם יש לכם עוד רעיונות בסגנון, אשמח לשמוע .

תודה

Asaf-a
02-07-18, 13:31
שברולט קרוז 1.8 סטיישן, טובה מתדמיתה

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

נמרוד
02-07-18, 17:45
תודה לכולם על התגובות.
אחרי חשיבה מחודשת הוחלט לרדת מחלום הסטיישן:


לא, אומי! אל תוותר על החלום שלך! אתה לא תסלח לעצמך אף פעם!!!

רגע...

סטיישן?! זה החלום שלך?

"יונדאי וקיה לא בא לי"... אבל סוזוקי SX4 כן?!

שלח יד לתוך התחתונים, תחפש מאחורה, תמצא את הכפתור, תעשה לעצמך ריסטרט בן אדם :rolleyes:

אומי5
02-07-18, 18:15
יש לי הרבה חלומות.
קטנים גדולים וענקיים. אז סלח שגם לסטיישן קראתי חלום.

משיחות עם שני מכונאים שאחד החזיק ליאנה והשני מחזיק sx4. הסוזוקי אמין יותר.
אז כן לא בא לי קיה ויונדאי.

אולי הם טועים? יכול להיות.



Sent from my SM-N920C using Tapatalk

tom1105
02-07-18, 19:59
יש לי הרבה חלומות.
קטנים גדולים וענקיים. אז סלח שגם לסטיישן קראתי חלום.

משיחות עם שני מכונאים שאחד החזיק ליאנה והשני מחזיק sx4. הסוזוקי אמין יותר.
אז כן לא בא לי קיה ויונדאי.

אולי הם טועים? יכול להיות.



Sent from my SM-N920C using Tapatalkאל תפסול את הפוקוס כל כך מהר...
כבר שנתיים עם ה2.0 ליטר והרכב חלום

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

opl
02-07-18, 22:04
מילא מכונאי ששופט לפי כמות הרכבים שנכנסים אליו. זה אחלה וזה מובן אבל לשפוט לפי הרכבים הבודדים שהם מחזיקים? קצת מוזר.
בכל אופן לי בזמנו אמר מוסכניק שעוברים אצלו כ15 רכבים ביום (משמע לא מוסך גדול וגם לא קטן) מכל השנתונים והדגמים שזה לא משנה מה שאקנה כל עוד זה יפני.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

asafk
02-07-18, 22:12
ולי אמר מכונאי שלא משנה מה קונים כל עוד זה מטופל אצלו....

אומי. אתה מתייעץ עם אנשים שיש להם ליאנה ו SX4. ליאנה זה אוטו של תימנים וחד הוריות ו SX4 של פנסיונרים וחד הוריות. בלי להעליב,כן? אלו לא כלי רכב של אנשים עם שיקול דעת.

אסף.

אומי5
02-07-18, 22:14
Opl
רוב התגובות בשירשורי ייעוץ לפני קניה הם נסיון אישי עם רכב אחד ספציפי.
קח את האדם הזה ותוסיף שהוא גם מטפל בעוד 15 רכבים ביום.... ויש יותר סיכוי שיש לו מושג על מה הוא מדבר.

"לא קונים רכב ממכונאי". אבל בהחלט שווה לבדוק על מה הם נוהגים.

אסף. יש כזה גם לבת דודה שלי, חד הורית :)
Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פרחי
02-07-18, 22:19
שלום לחברי הפורום.
מחזיק מספר רכבים בינהם יונדאי i 30cw. Vרכב אצלי קרוב ל6 שנים. נוסע יום יום עם ציוד ומשקל... עקב משקלים כבדים הותקנו לו קפיצים מיוחדים. נוסע חלק, טיפולים בזמן, בלאי של צמיגים בלבד.. בלי למצממץ מומלץ בחום. אחלה של רכב. חיסרון דלק. למעט זאת, רגל עדינה על הגז רכב פגז.. אפס תקלות.
כפי שאמרו קודמי sx4 סוזוקי שיש לאמא שלי עד לפני מספר ימים,אומנם הצילה אותה בתאונה עם שלל כריות האוויר, אבל רכב של פנסיונרים-משעמם ותו לא.. אין ולא יהיה על סטיישן... שלושה אנשים מאחורה בכיף, בגאז' ענק..
בהצלחה בבחירה, מוזמן לסיבוב בירושלים..
דרך אגב, כשחבתי לקנות את היונדאי כמו כולם מיד פרטית, הבחמתי שרוב הרכבים הנ"ל הם לינסג.. הכרתי גורם באוויס שחיפש לי במשך מספר שבועות על רכב נורמלי, והאמת יצא לי טוב.. אל תחשוש מליסינג, רק לוודא ולבדוק היטב.

asafk
02-07-18, 22:23
אומי

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolo g%2Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft% 3D108701&share_tid=108701&share_fid=22239&share_type=t

סקןדה פאביה ספייס *דיזל* ידנית

בדיוק בא זה.
אני חושב שזה אוטו של קיבוצניקים. וסטיישן. חלום.

אסף.

איל מ
02-07-18, 22:25
אם בא לך הרפתקאה של נבלה עם חצי מליון ק"מ במחיר מופקע.....(הסקודה)

אומי5
02-07-18, 22:27
הקישור לא עובד. האם זו ההיא עם ה420 אלף קילומטר?
תודה יש לי כבר שני רכבים עם 330 ומעלה. צריך לשפר ממוצע.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

אורי חדד
02-07-18, 22:42
מה שלא יהיה אל תקנה רנו. זה משאבת כסף לי יש רנו והחלפנו לה גיר, מנוע, קלאצ'... :(

OFF-RoaD
02-07-18, 22:56
גם אל תאכל גלידה. פעם אכלתי גלידה ולא היה לי טעים.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Tzvika-Pick
03-07-18, 09:40
תודה לכולם על התגובות.
אחרי חשיבה מחודשת הוחלט לרדת מחלום הסטיישן:

יונדאי וקיה, לא בא לי.
פוקוס הגיר דפוק
B4 שתיין ובעייתי להחזקה עצמית (מה לעזאזל קרה לסובארו של פעם?)

במחירים דומים יש קורולות וSX4 עם קילומטרז נמוך אמינות בשמיים ושוק רווי.

כרגע הכיוון הוא SX4 סדאן, יש באגז מרשים וישיבה זקופה יחסית כמו שההנהלה אוהבת. הבנתי מיודעי דבר שהרכב מאוד אמין, חוץ מכפתור האורות היקר להחריד.
קצת קשה לי עם הספסל האחורי, שני כסאות תינוק ולא נשאר מקום באמצע לעוד אדם.

אם יש לכם עוד רעיונות בסגנון, אשמח לשמוע .

תודה
טוב, כבר ביאסו אותך על ה-SX4 והכל נכון. זה רכב פשוט, אמין ומשעמם רצח.

מחפש עוד אופציה בסגנון? ניסאן נוט או ניסאן טידה. עוד דוגמא למכוניות די מכוערות, אמינות וזולות לאחזקה עם שוק יד שנייה מת.

אומי5
03-07-18, 09:46
מזכיר לכם שזה בעיקר רכב לאשתי. הוא צריך להיות אמין,נוח (לה) ועם כמה שיותר באגז.

עיניין יש בג'יפ, בטנדר וכשנגיע לשדרוג הרכב שלי יכנס פרמטר העיניין.

החסרון העיקרי שאני רואה בsx4 בנתיים זה רוחב הספסל האחורי.



Sent from my SM-N920C using Tapatalk

assafy
03-07-18, 10:05
אז למה אתה פוסל את הקוריאניות?
הם לא רכבים שנותנים איזו שהיא חדוות נהיגה, אבל סופר אמינים, נוחות ואיבזור סבירים ויקחו את אישתך מא' לב' בלי בעיה ובלי חששות.
לאישתי יש i30 מודל 2011 עם 140k ק"מ ובלי שום בעיות, רק טיפולים שוטפים וזהו. גם תא הנוסעים, הדשבורד ובעצם כל המיכלולים מרגישים כמו חדשים.

פיני ד
04-07-18, 16:14
יש לי למכירה פוקוס סטיישן 2010 יד 3 עם 103 אלף KM (הדגם האוטומטי , לא הרובוטי הבעייתי).
רכב מעולה.
אם תרצה פרטי שלח פרטית

גיא
11-07-18, 18:38
עמדתי ליד זה ברמזור היום .. אם זה עוזר למישהו ..

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180711/e95c7b3d45e8ed82c8a5117a203db2ad.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

אומי5
09-09-18, 12:49
אז מה בסוף?

כשמחפשים רכב מחפשים לפי אקזמפלר ולא לפי דגם.
אחרי לא מעט חפירות ביד 2 לגבי כל מיני דגמים, מצאתי בעיקר רכבים סבירים ולא משכנעים או יקרים ביחס לתמורה, ואז צץ הרכב הבא:
פוקוס סטיישן 2011 וחצי ( כמו 2012) מנוע 2000 רובוטי
55 אלף קילומטר.
המחיר 35 ( סופי) היה הוגן הרכב עבר בדיקה ויצא מעולה.
הסטוריית טיפולים מלאה ומסודרת שנבדקה ע"י המוסך שלי ואבא של חבר שעבד בפורד.
כבונוס יש מערכת מולטימדיה חדשה, מצלמת דרך ומוביליי.

אז למה לא? בגלל הגיר? שמנו בצד כמה אלפים שמחכים לגיר וקנינו.

מי יתן והכסף בצד ישאר שם עד החלפת הרכב בעוד 5-6 שנים.

תודה לממליצים.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

בוזי
09-09-18, 13:13
למיטב ידיעתי, הגיר שמשודך למנוע 2000 הוא לא הגיר הבעייתי שנמצא ליד מנוע ה-1600.
אחלה אוטו, מרווח, יציב, נוח ומהיר.
תתחדשו ותהנו!

golyat
20-09-18, 14:19
נוסע על כזה בדיוק שלוש שנים כבר . על הספידומטר 300,000 קמ. תענוג.
שמתחילות הרעידות בתחילת הנסיעה המצמד עייף. תיקון לא זול קרה לי ב200,000. מעבר לזה לא פתחתי מכסה מנוע פעם אחת. (רכב חברה). אין לי מושג איך נראה המנוע.. מטיפול לטיפול.
תהנה.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

מוטי ג.
20-09-18, 20:58
הגרסה החדשה של פוקוס לדעתי אינה מרווחת כלל, ולא רק בגלל הגובה שלי 182 סמ.
הרכבת סל קל של תינוק במושב האחורי לא מאפשר למבוגר לשבת במושב לפניו.
משהו מוזר מאוד בגרסה הזו, לא קיים בגרסה הקודמת, ולא קיים בהרבה רכבים פרטיים אחרים.

תתחדש, תהנה, וסע בזהירות ותקווה שגם השותפים האחרים לדרך יסעו בזהירות!

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

אומי5
20-09-18, 21:57
האמת שבאופן די מוזר יש מלא מקום לרגליים מאחורה, אבל אכן סלקל הפוך לכיוון הנסיעה משאיר מעט מאוד מקום לכיסא לפניו.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

salmon
20-09-18, 23:49
במידה ועדיין רלוונטי .

יש לי שברולט סטיישן מנוע 1800 ECO

117K .

שנת 2013 עלתה לכביש חודש עשירי . בביטוח מופיע 2014

טיפולים נעשו במוסך מורשה בגלל אחריות .
טיפול הבא שיגיע יבוצע לבד רכב פשוט ויש את מפרט הטיפולים כולל מק"ט חלקים ב UMI

רכב רביעי אצלנו עבודה , עבודה , גיפ , שברולט , מ 35 תקבל הרבה עודף


שלומי
0545869811

-->