צפייה בגרסה מלאה : רכב שטח לטיולים בלבד, עד כ 50,000 ש״ח
שלום לכולם,
אחי מעוניין להתחדש ברכב שטח לטיולים, התקציב בכותרת. בעבר הייתי מאוד בקיא בתחום אבל כבר חלפו שנים מספר מאז שמכרתי את הג׳יפ ולכן אני כבר לא זוכר מה הולך בשוק. אחי היה מעדיף רכב חדש יחסית מאשר לנד קרוזר משנת תרפ״ט. חשוב שיהיה קשוח, אמין, ויחסית נוח לנסיעות ארוכות (שזה פוסל את הג׳ימני). אין רלוונטיות לאורך הרכב היות ויש חנייה פרטית וקטנוע לעיר. מנוע דיזל עדיף.
ברור לי שלהחזיק ג׳יפ זה אף פעם לא סיפור זול, אבל היינו שמחים לשמוע על ג׳יפים שלא ירוקנו את הכיס אחרי כל טיול. בהנחה ולא שברנו סרן.
היינו שמחים לשמוע המלצות על ג׳יפים, וכן מידע אודותם: מה לבדוק, בעיות נפוצות, ממה עדיף להימנע וכו׳...
תודה מראש,
ושיהיה שבוע טוב.
כמה קשוח?
אם ברמת הsuv אז טרופר 2004+כסף ליישור קו יפה.
קצת יותר קשוח דיסקברי עד 2004. אבל בלי כסף ליישור קו.
או פג'רו (קצת פחות קשוח).
ב50,000 קשה למצוא משהו שגם יהיה קשוח וגם ייתן שקט טוטאלי מבחינת אמינות.
(אם כי אני נוסע עם דיסקו 2004 בתור רכב יומיומי וטפו טפו אני לא נתקע. נכון שבכל זמן נתון יש איזה משהו שתיאורטית הייתי רוצה לסדר, אבל אף פעם זה לא דברים שמחייבים השבתה).
ג'ימני..
התחת מתרגל לקפיצות הרבה יותר בקלות מאשר הכיס מתרגל לחורים.
אין פה חינם, כל טורבו דיזל שמעל 10 שנים על הכביש הוא פצצת זמן..
אם אתה מוכן להכיל את זה שבשנה שנתיים הראשונות תוציא 10K-20K על תיקונים, אשריך.
רכב שטח לטיולים בלבד זה סופה
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
רכב שטח לטיולים בלבד זה סופה
Sent from my SM-G930F using Tapatalkקשה לנסח את האמת באופן בהיר יותר.
אסף.
סופה היא כמו נזילת שמן - רק מהארנק. אין צורך במשהו כל כך הארד-קוריסטי.
מדובר בטיולים בטבע, צריך שהעבירות תהיה טובה, אבל זה לא רכב לשבור סלעים ברוורס איתו...
מה עם משהו כמו די מקס או טנדר אחר? או אולי טרופר?
סופה היא כמו נזילת שמן - רק מהארנק. אין צורך במשהו כל כך הארד-קוריסטי.
מדובר בטיולים בטבע, צריך שהעבירות תהיה טובה, אבל זה לא רכב לשבור סלעים ברוורס איתו...
מה עם משהו כמו די מקס או טנדר אחר? או אולי טרופר?
היתה לך סופה?
עלות תיקון של תקלה אחת ב-SUV טורבו דיזל מודרני, יכולה לממן אחזקת סופה במשך כמה שנים...
אני מעדיף שהאוטו ישבור סלעים, במקום שהסלעים ישברו אותו...
אבל סופה באמת לא לכל אחד. בעיקר בכל מה שקשור לנוחות על הכביש. בדרך לטיול ובחזרה.
טרופר זה סבבה של SUV לטיולים. הוא מרווח ונוח ונעים בכביש והעבירות שלו מצויינת.
בחצי מהתקציב שלך יש אחלה כלים ונשאר לך מספיק ליישור קו ולשיפורים. רק קח בחשבון שהמוצא היפני אינו ערובה לשקט נפשי כי האוטו כבר ישן ושבע מעללים ובהחלט יש מצב שיהיו הפתעות שיעלו כסף.
היתה לך סופה?
ובכן הייתה לי סמוראי ארוכה יפיפייה שראתה אנשי מקצוע הרבה יותר מאשר ראתה שטח... אני מאמין שאלו רכבים לאנשים עם ידיים טובות שאוהבים להתעסק עם הג׳יפ בידיהם, חולמים נושמים וחיים שטח. לא כאלה אנחנו, רק אוהבים את הטבע :cool:
התקציב שלך לכל מה שהוזכר פה עד כה הוא בעייתי, וגם העובדה שאתם לא הולכים "לשים יד" על הרכב חוץ מלבדוק שמן/מים.
לדעתי הכיוון שלך צריך להיות לקוראניות סטייל רקסטון, מצא את השנתון הכי גבוה ורכב מתוחזק ומטופל.
בכל מקרה תשאיר מהתקציב סכום שיהיה לכל מקרה.
לך על לנד קרוזר משנת תרפ״ט!
טיוטה...
האגדה על "אין תקלות"...
החזקתי סופה 9 שנים.
אם נוציא מהמשוואה שיפוץ פחחות מלא שהחלטתי לבצע (פרוק והרכבה עד רמת הבורג), בכל השנים הללו לא הגעתי ל-10000 ש"ח הוצאות תיקונים ואחזקה, אם כי הקונה המאושר יודע שעליו להעביר שיפוץ גיר - אירוע צפוי לגיר בן 25 שנה שעבד קשה כל חייו.
(וקניתי אותה מאדם שתחזק שבר בלבד)
כך שמניסיוני האישי, נזילת כסף היא גם סוג של אגדה.
אני עדין מתגעגע
יש כמה סופות למכירה, אחת, לדעתי כאן באתר (עומרי)
50000 תאפשר לך לרכוש אחת מטופלת ותבטיח טיולים ללא דאגות ואושר גדול.
אם יכולתי לחזור ולטייל כמה שאני רוצה, הייתי חוזר להחזיק רכב טיולים ואז רק סופה!
טיוטה...
האגדה על "אין תקלות"...
החזקתי סופה 9 שנים.
אם נוציא מהמשוואה שיפוץ פחחות מלא שהחלטתי לבצע (פרוק והרכבה עד רמת הבורג), בכל השנים הללו לא הגעתי ל-10000 ש"ח הוצאות תיקונים ואחזקה, אם כי הקונה המאושר יודע שעליו להעביר שיפוץ גיר - אירוע צפוי לגיר בן 25 שנה שעבד קשה כל חייו.
(וקניתי אותה מאדם שתחזק שבר בלבד)
כך שמניסיוני האישי, נזילת כסף היא גם סוג של אגדה.
אני עדין מתגעגע
יש כמה סופות למכירה, אחת, לדעתי כאן באתר (עומרי)
50000 תאפשר לך לרכוש אחת מטופלת ותבטיח טיולים ללא דאגות ואושר גדול.
אם יכולתי לחזור ולטייל כמה שאני רוצה, הייתי חוזר להחזיק רכב טיולים ואז רק סופה!
אחחחח...סופה. איזה חלום..
יום אחד אינשאללה!
Don't dream it, be it...
אסף.
https://youtu.be/uPtydxVjHos
מדובר בטיולים בטבע, צריך שהעבירות תהיה טובה, אבל זה לא רכב לשבור סלעים ברוורס איתו...
מה עם משהו כמו די מקס או טנדר אחר? או אולי טרופר?
במקרה שלך לא הייתי הולך לטנדרים, בתקציב שלך זאת טעות.
מיכוון שהיעוד לטיולים בלבד טרופר בנזין יכול להיות מועמד ראוי.
דניאל מאירי
25-09-18, 08:37
נסה למצוא היילקס משנתון 2002-2005 במצב הכי טוב שתמצא.
תתקין לו מיגון, הגבהה מאושרת ברישיון, צמיגים ראויים - וצא לטייל
דניאל
נסה למצוא היילקס משנתון 2002-2005 במצב הכי טוב שתמצא.
תתקין לו מיגון, הגבהה מאושרת ברישיון, צמיגים ראויים - וצא לטייל
דניאל
+ 1
לך על לנד קרוזר משנת תרפ״ט!
משנת תרפ"ט הוא יכול לקנות רק את זה
121238
טיוטה...
האגדה על "אין תקלות"...
החזקתי סופה 9 שנים.
אם נוציא מהמשוואה שיפוץ פחחות מלא שהחלטתי לבצע (פרוק והרכבה עד רמת הבורג), בכל השנים הללו לא הגעתי ל-10000 ש"ח הוצאות תיקונים ואחזקה, אם כי הקונה המאושר יודע שעליו להעביר שיפוץ גיר - אירוע צפוי לגיר בן 25 שנה שעבד קשה כל חייו.
(וקניתי אותה מאדם שתחזק שבר בלבד)
כך שמניסיוני האישי, נזילת כסף היא גם סוג של אגדה.
אני עדין מתגעגע
יש כמה סופות למכירה, אחת, לדעתי כאן באתר (עומרי)
50000 תאפשר לך לרכוש אחת מטופלת ותבטיח טיולים ללא דאגות ואושר גדול.
אם יכולתי לחזור ולטייל כמה שאני רוצה, הייתי חוזר להחזיק רכב טיולים ואז רק סופה!לא הייתי מפריך אגדות ב...אגדות... זה קצת נשמע לי כמו....אגדה...
תחזוקה ואחזקה של רכב שטח - כל רכב שטח - היא יקרה ולפעמים גם כואבת...מאוד!
בעיני כאחד שעושה הכל לבד, נדמה לי גם שכל אלה המחזיקים רכב שטח, ושמסתמכים על מוסכים בלבד, הם בהכרח בעלי הכנסות גבוהות מאוד כנראה..ממש גבוהות המאפשרות הכנסה עודפת של משכורת מינימום לפחות, כל חודש, שתופנה עבור תקציב מותרות זה...
אבל זה רק אני כנראה..
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.