PDA

צפייה בגרסה מלאה : האיתות בצד ימין יותר מהיר מאיתות בצד שמאל,מה יכולה להיות הסיבה לכך?



ybar
13-06-18, 18:17
השאלה בכותרת,

גיא
13-06-18, 18:20
נורה שרופה באחת הפינות


Sent from my iPhone using Tapatalk

ybar
13-06-18, 18:25
רק נורת איתות או כל נורה (חנייה/ראשית) שרופה באחד הפינות עלולה לגרום לתופעה?

ybar
13-06-18, 19:11
יש מצב שהבעיה בכלל בממסר(העגול)של האיתותים והחלפתו באחד חדש יפתור את הבעיה?

יובל48
13-06-18, 19:28
רק נורת איתות או כל נורה (חנייה/ראשית) שרופה באחד הפינות עלולה לגרום לתופעה?

כל אחת מנורות האיתות

shmil
13-06-18, 20:02
לא רק נורה שרופה, גם נורה בהספק שונה מאשר בצד השני.
אני מבין מהשאלה שלך יש לך אוטומט איתות מיכני.
אוטומט איתות אלקטרוני לא מושפע מהתנגדויות המוטלות עליו, ונותן אותו קצב.

yoni_0000
13-06-18, 20:20
תחליף בין נורות ימין ושמאל.. אם התקלה מחליפה כיוון תחליף את 2 הנורות וזהו..

erezgur
13-06-18, 21:19
בד"כ בכל צד יש 3 נורות איתות (מלפנים, מאחור ומהצד). בדוק את שלושתם בצד שבו האיתות מהיר.
אם החלפת לאחרונה לנורות לד - זה גם יכולה להיות הסיבה (ההתנגדות פחותה בהרבה).
כמו שציינו למעלה - זה בהנחה שמדובר ברכב וותיק ללא מנגנון איתות דיגיטלי "חכם" יותר.

ybar
15-06-18, 11:32
בדקתי עכשיו את העניין,קודם כל כל נורות האיתות תקינות אבל שמתי לב שאיתות ימין מהיר יותר רק בנורה(החץ הירוק) שבלוח שעונים ולא תכלס מחוץ לרכב בנורות איתות עצמן,במקרה כזה מה יכולה להיות הבעיה?אוליי נורת "התקע" שבלוח השעונים שונה בהספקה/אמפר בין ימין לשמאל וזה למעשה מה שגורם לתופעה?

ybar
17-06-18, 14:44
נורה שרופה באחת הפינות


Sent from my iPhone using Tapatalk

בדקתי כרגע את העניין ומסתבר שברכב הנ"ל (אוליי בעוד אמריקאיות)נורה שרופה אינה משפיעה בכלל על מהירות האיתות, הוצאתי נורת איתות אחת תקינה בכנף ושמתי במקומה אחת שרופה והאיתות מאותת בדיוק באותה מהירות/קצב כמו לפניי כן עם כל הנורות התקינות.

asafk
18-06-18, 19:47
ידית איתות עם 7 חוטים או 5 חוטים?

אסף.

ybar
19-06-18, 22:55
הידית איתות בעלת 4 חוטים בלבד ויש לה גם אופציה לבקרת שיוט.

-->