צפייה בגרסה מלאה : האיתות בצד ימין יותר מהיר מאיתות בצד שמאל,מה יכולה להיות הסיבה לכך?
נורה שרופה באחת הפינות
Sent from my iPhone using Tapatalk
רק נורת איתות או כל נורה (חנייה/ראשית) שרופה באחד הפינות עלולה לגרום לתופעה?
יש מצב שהבעיה בכלל בממסר(העגול)של האיתותים והחלפתו באחד חדש יפתור את הבעיה?
רק נורת איתות או כל נורה (חנייה/ראשית) שרופה באחד הפינות עלולה לגרום לתופעה?
כל אחת מנורות האיתות
לא רק נורה שרופה, גם נורה בהספק שונה מאשר בצד השני.
אני מבין מהשאלה שלך יש לך אוטומט איתות מיכני.
אוטומט איתות אלקטרוני לא מושפע מהתנגדויות המוטלות עליו, ונותן אותו קצב.
תחליף בין נורות ימין ושמאל.. אם התקלה מחליפה כיוון תחליף את 2 הנורות וזהו..
בד"כ בכל צד יש 3 נורות איתות (מלפנים, מאחור ומהצד). בדוק את שלושתם בצד שבו האיתות מהיר.
אם החלפת לאחרונה לנורות לד - זה גם יכולה להיות הסיבה (ההתנגדות פחותה בהרבה).
כמו שציינו למעלה - זה בהנחה שמדובר ברכב וותיק ללא מנגנון איתות דיגיטלי "חכם" יותר.
בדקתי עכשיו את העניין,קודם כל כל נורות האיתות תקינות אבל שמתי לב שאיתות ימין מהיר יותר רק בנורה(החץ הירוק) שבלוח שעונים ולא תכלס מחוץ לרכב בנורות איתות עצמן,במקרה כזה מה יכולה להיות הבעיה?אוליי נורת "התקע" שבלוח השעונים שונה בהספקה/אמפר בין ימין לשמאל וזה למעשה מה שגורם לתופעה?
נורה שרופה באחת הפינות
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדקתי כרגע את העניין ומסתבר שברכב הנ"ל (אוליי בעוד אמריקאיות)נורה שרופה אינה משפיעה בכלל על מהירות האיתות, הוצאתי נורת איתות אחת תקינה בכנף ושמתי במקומה אחת שרופה והאיתות מאותת בדיוק באותה מהירות/קצב כמו לפניי כן עם כל הנורות התקינות.
ידית איתות עם 7 חוטים או 5 חוטים?
אסף.
הידית איתות בעלת 4 חוטים בלבד ויש לה גם אופציה לבקרת שיוט.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.