צפייה בגרסה מלאה : דוד אחורי לביצועים
Samurai Kfir
05-01-06, 23:53
אני רוצה לחדש את האגזוז שלי בעתיד הלא רחוק ורציתי לדעת איזה דוד אחורי יתן לי את השיפור הכי טוב שאפשר לקבל מדוד אחורי :twisted:
אבל! אני לא רוצה רעש של ערס עם אונו ויענו אגזוז, אין לי בעיה שהוא יוסיף לצליל זה אפילו נחמד, אבל לא משהו מחריש אוזניים.
האגזוז החדש עומד להיות עם הדרס של קלמיני, משהו דמוי ממיר קטליטי (אולי איזה משתיק דקיק או אולי כלום), ודוד אחורי שאני מתלבט לגביו.
אה! ועוד דבר חשוב, אני מעדיף שהוא יהיה בצורת אליפסה ולא עיגול.
חנן-ג'יפולוג
05-01-06, 23:55
לא יודע לענות לך על השאלה, אבל בכל זאת יש לי בקשה:
תחסוך לנו את זה. הדבר האחרון שאנחנו צריכים בחיים שלנו זה מכוניות רועשות.
אגזוז רועש זה לא COOL . זה מעורר רחמים, ומעצבן.
Samurai Kfir
06-01-06, 00:03
אבל! אני לא רוצה רעש של ערס עם אונו ויענו אגזוז, אין לי בעיה שהוא יוסיף לצליל זה אפילו נחמד, אבל לא משהו מחריש אוזניים.
חנן-ג'יפולוג
06-01-06, 00:05
אין לי בעיה שהוא יוסיף לצליל
לא יודע מה איתך חנן,
אני באופן אישי נהנה מאוד מצליל של דוד זרימה חופשית, במיוחד כאשר הוא מחובר לכלי נשיפה ראוי (אם זה מנוע V עתיר סמק"ים.., או מנוע טורי קטן וצווחני*).. אגב הוא לא חייב להיות רועש בכדי להשמע טוב, יש המון דודים שקטים (יחסית) עם צליל ערב.
זה לא עושה אותי ערס..
וזה שאני לא COOL לא מפריע לי.
זה מוסיף המון לתענוג הנהיגה.
אני רק יוסיף, אני לא חושב שדוד פתוח הוא שידוך לכל אוטו,
לא ללאנסר ולא לדייהו וחברותיהן... אבל בהחלט יכול להוסיף לג'יפון פתוח, או לפיג'ו ראלי..
חנן-ג'יפולוג
06-01-06, 00:36
השם של זה לא ממש מעניין אותי, והאמת היא שגם לא ממש מעניין אותי אם אתה נהנה מרעש כזה או אחר. אם זה עולה בדציבל אחד על פני האגזוז המקורי, זה פסול. חוקית ומוסרית.
לא מרעיש יותר ממקורי? תעשה מה שאתה רוצה, ותקרא לזה איך שאתה רוצה.
יש דודים של חברת פיפר,רמוס,בניה עצמית.
מעבר חופשי של גזיי הפליטה מוריד מומנט ומעלה הספק אז למה זה טוב?
לפני שאתה קונה האדרס של קלמיני רק תדע שאין לו תוספת משמעותית .. מניסיון של חבר שהרכיב כזה (בקושי מורגש) -חבל על הכסף ,תקנה קאמשאפט חם אם כבר תהנה יותר
מה שכן אתה יכול לקנות סעפת פליטה של ויטרה 8v שיוצאת ל2 אגזוזים -מתאים לסמוראי בול ( 400 ש"ח) שזה מעין האדרס ויתן אותו אפקט (ואז אתה יכל לבנות מערכת של 2 צינורות שיוצאת מצד שמאל עם 2 משתיקים ותקבל אפקט רעש של מנוע v ,באם באםבאם :twisted: )
ובקשר לאגזוז אם תרצה רעש נסבל 2 דודים פתוחים הכי זולים שיש יעשו את העבודה
(רעש נעים)
או דוד פתוח אחד ובננה של 40 ס"מ עם חסימה קטנה בפנים
ומהניסיון שלי תבנה פעם אחת מערכת חדשה מההתחלה לסוף עם קוטר של 2" ואפילו 2.25 "
וכמה שפחות עיקולים בדרך יעלה לך 400 בערך אבל פעם אחת אתה משקיע וזהו ! אני שיחקתי במשך שנתיים עם המערכת כמה פעמים וכבר השקעתי עליה 800 שקל והיא מלאה תלאים שמפריעים לזרימה
Samurai Kfir
06-01-06, 11:08
אני רואה שלאף אחד פה אין המלצה למשהו לג'יפ, כל אחד מבלבל את המוח על דברים בסגנון.
כנראה לא הבנתם אותי נכון, אני מחפש דוד אחורי לג'יפ, לא להונדה סיויק או מיצובישי לאנסר, ג'יפ סוזוקי.
אני רוצה דוד שישפר ביצועים לג'יפ! לא רוצה דוד פתוח, ולא רוצה רעש מוגזם, אני שוב אומר, ביצועים לג'יפ, ולמי שאין מה להמליץ שלא יבלבל את המוח!
וכפיר (אחי), אל תתחיל לעבור לנושא של ההדרס, כבר הסברתי לך למה אני צריך אותו.
ואגב, גם קאם שאפט יבוא בייחד עם ההדרס באותה הזמנה.
קנה האדרס של קלמני הוא מצויין איך שתרכיב אותו אתה תרגיש תוספת של 60 כ"ס :twisted:
אהה וכמעט שכחתי ..תזמין גם קיט קפיצים 3" ב1500$ תענוג של קפיצים!
קנה האדרס של קלמני הוא מצויין איך שתרכיב אותו אתה תרגיש תוספת של 60 כ"ס :twisted:
אהה וכמעט שכחתי ..תזמין גם קיט קפיצים 3" ב1500$ תענוג של קפיצים!
כפיר,אהבתי!!!
השיפור היחידי שדוד של האגזוז יתן......הוא למצב חשבון הבנק של המוכר.
אגזוז "פתוח" יותר כמו שדיזה מן מציע יעלה משמעותיתי את רצועת הכוח שלך למעלה בסל"ד....
למה אתה צריך את זה?
יש לך גיפ לא?
אתה רוצה רצועת כוח פעילה בסל"ד נמוך לא?
הכי הרבה תעבור מדוד של שלוש מחיצות לשתי מחיצות.
יותר מזה לא כדאי, לא צריך, לא תורם כלום.
הסברים:
דוד פתוח מאפשר זרימה חופשית מדי של אויר, אין לחץ חוזר למנוע, הרבה דלק בורח מהתאי בעירה עוד לפני ההצתה, מוריד משמעותית את המומנט מהמנוע בעיקר בטורים נמוכים, ג'יפים אוהבים לחיות בטורים נמוכים, טורים גבוהים זה רק לדיונות, לא בכביש, לא בסלעים, רק בדיונות.
דוד חדש יהיה במרבית המקרים יותר טוב מדוד ישן היות והוא עוד לא סתום. צנרת בקוטר עבה יותר תגרום לאותה השפעה כמו של דוד פתוח.
עוד שאלות?
Samurai Kfir
08-01-06, 20:22
קנה האדרס של קלמני הוא מצויין איך שתרכיב אותו אתה תרגיש תוספת של 60 כ"ס :twisted:
אהה וכמעט שכחתי ..תזמין גם קיט קפיצים 3" ב1500$ תענוג של קפיצים!
את ההדרס אני רוצה כי הוא לא יעלה יותר מסעפת ויש לי סעפת של סמוראי לא הזרקה ככה שאין לי חור לחיישן.
אה, וקפיצים מקלמיני 3" עולים 400 דולר, תוסיף משלוח וכל החרטא הזה וזה עדיין יותר זול מהארץ.
ואני לא אמרתי באף אחת מההודעות שלי שאני רוצה דוד פתוח, אני רוצה דוד שיוסיף לביצועים של ג'יפ
Samurai Kfir
22-01-06, 23:55
איך שאני מבין ממכם אתם חושבים שהמקורי הוא הכי טוב ואין אפשרות לשפר אותו
לא, אני לא חושב שמישהו כאן מאמין בזה. אנחנו פשוט אומרים שיש דברים הרבה יותר משמעותיים לעשות ברכב. ההחלפה הזו איננה תורמת משמעותית לשום דבר ובפרט להתנהגות הרכב בשטח טכני, לכן התגובות נראות כפי שנראות. אם היית בונה רכב מירוצים או רכב ראלי זה היה סיפור אחר, אבל גם אז כנראה שהיינו מכווינים אותך למערכת המתלים הרבה לפני מערכת הפליטה - היא הגורם המגביל של הרכב במהירויות גבוהות בשטח כרגע.
Samurai Kfir
23-01-06, 19:36
ונגיד ונשבר לי הדוד, נסתם, התעקם, נקרע, ואני רוצה להחליף לאחר שיתן לי יותר מהמקורי, מה אתם ממליצים?
כל דוד "ביצועים" יהיה טוב. יש בשוק לא מעט דודים מיובאים שיעשו את העבודה בצורה דומה בסה"כ.
אסף.
GodsFather
02-02-06, 15:46
לא יודע מאיפה אתה בארץ אבל אני ממליץ לך לדבר עם סלינס אגזוזים בחולון
הוא מומחה בתחום ובמיוחד בג'יפים ומכל הסוגים.
הוא יגיד לך מה כדאי לשים ולאו דווקא הכי יקר שיש לו.
הוא לא חבר שלי , אני עשיתי אצלו את האגזוז שלי כהמלצה שקיבלתי מחבר משותף והוא עושה עבודה טובה מקצועית , לא איכפת לו שתישאר ליד האוטו ואף תשאל שאלות. הוא עונה על כל השאלות ואחלה בנאדם. כולל כל העובדים אצלו בעסק.
אבל, זו ההמלצה שלי, תמיד יהיו כאלה שלא היו מרוצים, אני מרוצה מאד.
לדעתי לשאול בעל מקצוע יהיה הכי נכון.
אופציה נוספת וזו מהמלצה של חברים רבים אך לא מנסיון אישי אם כי אני מתכוון לעשות כך בקרוב - לפנות לאדם בשם דוד ממוסך "דרך השטח" בכפר הנגיד.
גם הוא מומחה בשיפורי רכב , הן בביצועים מנועיים והן בשאר שיפורים גיריים ומתליים וכד'. המלצה בערבון מוגבל כי כאמור אני לא מכיר את הבנאדם , רק משמועות וצפיה ברכב שלו ושל לקוחות שלו (חברים שלי) לאחר שיפורים אצלו. (מה שהוא עושה עם סמוראי זה פלא, 160 קמ"ש...מי היה מאמין ועוד עם מנוע מקורי, חשוב להדגיש הוא בעצמו מודה בכך הוא לא מתעסק עם שינויי מנוע אלא רק עם המקור! ולא שאני מתלהב ממהירות אבל העובדה שהמנוע שלו חי ובועט לאחר הישג כזה מעידה על יכולת מסויימת שהיא מעל ומעבר למה שיצא ממפעלי סוזוקי ויסלחו לי מומחים על ההתלהבות שלי כשל ילד קטן, מודה , עושה לי את זה)
אין לי טלפונים של המומלצים עליי (כותב מהעבודה) אך אני בטוח שיש כאן כמה שיכולים לתת אותם ואו שתחפש בגוגל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.