צפייה בגרסה מלאה : ויטרה 2001 מועמדת לקניה - מכירים מקום אמין לבדיקה בבאר שבע? ועוד שאלות על חלפים ושיפורים
בס"ד
במסגרת חיפוש אחר רכב שני במשפחה לטיולים.
עלתה ויטרה 2001 מאיזור הדרום.
אשמח לקבל מידע ממי שהחזיק או מכיר את הרכב:
א. מקום אמין לבדיקה של הרכב באזור ב"ש?
ב. שיפורים של הרכב - יכולים להיות חור בכיס או שפויים?
ג. שוק החלפים של הרכב - כנ"ל.
תודה רבה.
שלמה.
לגבי בדיקה: אם החלטת ללכת למכון, אז ממליץ על מאיר מ"אוטוטופ", ברחוב הראשי (הפועלים) בעמק שרה בבאר שבע.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
החזקתי כזו ארוכה בעבר, אוטו עם המון מוניטין לא מבוסס בכלל.
מנוע וגיר מאוד אמינים וטובים (מתייחס למנוע 2.0 בנזין), אם אני זוכר נכון עם שרשרת תזמון. סובל רצת ממחסור בכוח וחיבה עזה לדלק (שלי הייתה עושה 1:7)
כל השאר פח אשפה:
מידת צמיגים בעייתית ללא אופציה לצמיגי שטח ראויים או מבחר מצומצם 235/60/16 או 215/65/16), דיפ׳ קדמי רגיש ופריך, מסרק הגה עדין, מנגנון שילוב קדמי שסובל מבעיות אמינות ועוד כל מיני דברים שבטח שכחתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה קרה להחלטה לרכוש טראנו?
לדעתי עדיף מהויטרה.
בס"ד
ממה שראיתי הטרנו נמכרת יקר יחסית. רכבים נמכרים באיזור 20-30.
הגראנד ויטארה ראיתי ב13 וגמיש ל10.
ונראה שלא עברה שיפורים כלל.
שלמה.
- - - Updated - - -
החזקתי כזו ארוכה בעבר, אוטו עם המון מוניטין לא מבוסס בכלל.
מנוע וגיר מאוד אמינים וטובים (מתייחס למנוע 2.0 בנזין), אם אני זוכר נכון עם שרשרת תזמון. סובל רצת ממחסור בכוח וחיבה עזה לדלק (שלי הייתה עושה 1:7)
כל השאר פח אשפה:
מידת צמיגים בעייתית ללא אופציה לצמיגי שטח ראויים או מבחר מצומצם 235/60/16 או 215/65/16), דיפ׳ קדמי רגיש ופריך, מסרק הגה עדין, מנגנון שילוב קדמי שסובל מבעיות אמינות ועוד כל מיני דברים שבטח שכחתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"דיפ׳ קדמי רגיש ופריך, מסרק הגה עדין, מנגנון שילוב קדמי שסובל מבעיות אמינות"
מפחיד...
חגורת טיימינג, לא שרשרת.
ויש כבר צמיגי שטח במידה 215 (זהה לדאסטר)
ב235 יש חצי חצי, לא סיבה לפסול.
רכב שטח ב10 נשמע לי נבלה סרוחה, לא משנה מאיזה יצרן.
כמו שרשמתי בתגובה התייחסתי לגראנד ויטרה ארוכה עם מנוע 2.0.
אני כמעט בטוח שיש שרשרת ולא רצועת תזמון.
המידת צמיגים שם 235/60/16 ויש בערך שלוש אופציות לצמיגי 50:50 וגם הם לא ממש מתאימים לשטח (יוקוהומה גאולנדר, מקסיס 771 ועוד משהו) ב-215/65/16 יש כבר איזה שתי אופציות סבירות ואני לא בטוח אם הם מתאימות בקוד מהירות. מעבר לכל אלו יש לרכב הזה מספיק חסרונות. כולם פתירים בצורה כזו או אחרת ובהשקעה כספית לא מבוטלת אבל למה לקחת מהתחלה רכב נחות שבמחיר שלו + מחיר השידרוגים אפשר לקנות SUV נורמלי.
אני לא מכיר טראנו אבל כן מכיר פאג'רו 2.8 בן 18 שהעלות האחזקה שלו די זהה לעלות של הגראנד ויטרה שהייתה לי.
אכן בארוכה שרשרת ולא רצועה.
לא יודע מה תחזקת בפג’רו - אבל משאבת סולר או טורבו אין בויטרה, ואם לא שיפצת או החלפת אצלך - אשריך, כי לא מדובר בהפתעה נעימה.
רדיאטור בויטרה זה 600₪, כמה בפג׳רו?
ברכב ישן עדיף כמה שיותר פשוט, בגלל זה טראנו ב10 או גרנד ויטרה ב10 הן נבלות, אבל בטראנו בקלקול הרציני בראשון תמכור לברזל.
אתה הולך לעשות את הטעות של הסובארו שוב.
תחשוב טוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה הולך לעשות את הטעות של הסובארו שוב.
תחשוב טוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צודק.
אתה הולך לעשות את הטעות של הסובארו שוב.
תחשוב טוב.
גם אי חושב כך - לחפש רכב שטח ב-10 אש"ח פירושו להשקיע הרבה כסף וזמן בחודשים הסמוכים לרכישה כדי להביא אותו למצב סביר שיתאים לטיולים ויהיה אמין וגם אז תקבל רכב שלא משתווה לטארנו מבחינת יכולות השטח...
לא מסכים... יש לי חבר שחבר פה באתר, קנה בזמנו רכב בפחות מ-10K, טייל איתו בערך שלוש שנים במינימום הוצאות ובסוף זרק את האוטו לפח.
זה לא שלא היו בעיות, הוא טיפל חלק לבד ומחלק התעלם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זו גם אפשרות. במיוחד שאתה יודע מה אתה קונה ונכנס להרפתקה בעיניים פקוחות ...
לא לכולם זה יצליח.
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אתה הולך לעשות את הטעות של הסובארו שוב.
תחשוב טוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בס"ד
תודה חברים.
שלמה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.