צפייה בגרסה מלאה : אוי ואבוי - משלוח חינם מאמזון ארה"ב ברכישה מעל 80$
אמזון מעט יקר יותר ברוב המקרים , אבל אי אפשר להשוות את מהירות המשלוחים והמעבר במכס.
פעם עקצו אותי באיבי , כמובן שיצאתי טמבל לא בדקתי על המוכר , באמזון זה לא יקרה, מה שיוצא מהמחסנים של אמזון בטוח לחלוטין, אין מצב שלא יגיע ואם לא יזכו.לא מזמן קניתי משהו באמזון UK. המחיר היה טוב במעט מהמחיר הבא אחריו אבל דמי המשלוח מאוד נמוכים.
קיבלתי מספר מעקב ולכאורה הכל נראה תקין.
כשפניתי לאמזון בצט הם הציעו זיכוי מיידי.
גם שם יש עוקצים
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
לא מזמן קניתי משהו באמזון UK. המחיר היה טוב במעט מהמחיר הבא אחריו אבל דמי המשלוח מאוד נמוכים.
קיבלתי מספר מעקב ולכאורה הכל נראה תקין.
כשפניתי לאמזון בצט הם הציעו זיכוי מיידי.
גם שם יש עוקצים
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אבל במקרה שלך אמזון לקחה אחריות , אני איבדתי את הכסף, לEBAY אין ממש אחריות על המוכרים שלה.
boaz avrahami
06-10-18, 07:14
אבל במקרה שלך אמזון לקחה אחריות , אני איבדתי את הכסף, לEBAY אין ממש אחריות על המוכרים שלה.
אתה כנראה לא מספיק למדת את הנושא של קניות ברשת.
לאיביי יש אחריות ויש לך גם את פייפל שדואגים לך.
אגב, הנסיון שלי בטיפול בעוקצים בין איביי לאמזון היה לטובת איביי.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181006/c2335d2c99cfb4eef5e5148c723ef5e9.png
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181006/747afb33396c6208cd8b0844030f1c2f.png
, לEBAY אין ממש אחריות על המוכרים שלה.
עד היום לא היה מצב באיביי בו מוצר לא הגיע או שהגיע משהו אחר ולא קיבלתי זיכוי.
הידיעה והנסיון שזה אופן הניהול שם מאפשרים לי בטחון לנסות גם מוצרים שעל פניו יש סימן שאלה לגביהם.
אם המוכר נעלם, פייפאל (של איביי..), החזירו.
Slowly..
שמתי לב שב ebay , נסגרת האופציה להתלונן כעבור כחודשיים מהקנייה, למרות שתאריך ההספקה המשוער לא עבר ( המוכר מספק טווח תאריכים)במקרה אחד המוצר הגיע לבסוף ובאחר אני עדיין מחכה. מה אני מפספס ?
באופן כללי אני מקבל מעלי את הפריטים הרבה יותר מהר ושם גם ברור עד מתי אפשר לפתוח תלונה לכל מקרה.
שמתי לב שב ebay , נסגרת האופציה להתלונן כעבור כחודשיים מהקנייה, למרות שתאריך ההספקה המשוער לא עבר ( המוכר מספק טווח תאריכים)במקרה אחד המוצר הגיע לבסוף ובאחר אני עדיין מחכה. מה אני מפספס ?
באופן כללי אני מקבל מעלי את הפריטים הרבה יותר מהר ושם גם ברור עד מתי אפשר לפתוח תלונה לכל מקרה.
היו לך מוצרים שזמן משלוח היה מעל חודשיים?
עדייי יש לך את פייפאל בנפרד לפתוח ״אירוע״.
Slowly..
פייפאל (של איביי..)
כבר לא - איביי מכרו את פייפאל לפני כשנה למיטב זכרוני.
אבל בכל מקרה - לקניות באיביי יש "אחריות" (הגב של איביי) כמו שציין בועז ובנוסף יש את הגב של פייפאל לכל עסקה הנעשית דרכם.
שמתי לב שב ebay , נסגרת האופציה להתלונן כעבור כחודשיים מהקנייה, למרות שתאריך ההספקה המשוער לא עבר ( המוכר מספק טווח תאריכים)במקרה אחד המוצר הגיע לבסוף ובאחר אני עדיין מחכה. מה אני מפספס ?
אכן כאן יש לנו בעיה קלה - בגלל זמן המשלוח הארוך לישראל (הרבה "בזכות" דואר ישראל) - מועד ההספקה המשוער לחבילות הנשלחות בדואר הוא ארוך ממה שהיה פעם ולעיתים קרובות חורג מהזמן שאיביי מאפשרת לפתוח תלונה על אי-קבלת המוצר.
ישנן 3 דרכים להתמודד עם סוגיה זו (מזיכרון, לא בדקתי לאחרונה):
1. לקראת המועד האחרון לפתוח תלונה באיביי, אפילו שטרם עבר המועד האחרון הצפוי למשלוח - יש לפתוח תלונה על אי קבלת המוצר - תקבל תשובה שיש להמתין עד המועד האחרון הנקוב, אבל אז אתה כבר נמצא במצב של תלונה פתוחה שהוקפאה ולכן כעבור כמה ימים כאשר יגיע המועד האחרון ועדיין לא קיבלת - אתה יכול "להחיות" את הקייס הפתוח (שלא כמו לגבי פתיחת קייס חדש).
2. לפנות ישירות למוכר בשאלה לגבי המוצר שלא הגיע - הרבה מאד פעמים המוכר יעשה מאמץ לסייע / לזכות גם לאחר תום המועד האחרון לפנות לאיביי (מניסיון), לפחות במקרים בהם מדובר בחנות רצינית ולא ברמאי מועד...
3. לפנות לפייפאל ולפתוח קייס על אי קבלת מוצר שהזמנת באמצעות תשלום שלהם - יש להם אמצעי לחץ משמעותיים ביותר אל מול הספקים וכמובן שהקניות דרכם "מבוטחות" לתקופה ממושכת הרבה יותר (אם איני טועה - לגבי קניות ממוכרים במזרח אסיה - 180 יום כך שאתה עדיין יכול פנות אליהם אם הרכישה הייתה בחצי השנה האחרונה). דרך אגב - יש להם גם שירות לקוחות טלפוני בעברית ואפשר להתייעץ מהו הצעד הנכון לעשות במקרים שיש לך התלבטויות.
כן, בעיקר בגלל החגים כנראה, החבילות לא מגיעות, לא באשמת המוכרים ככל הנראה ולכן לא פתחתי קריאות אבל עבר הזמן באיביי (חודש וחצי?) . אכן פתחתי קייס בפייפאל ליתר בטחון.
עוד שאלה - כשאני מסלים תלונה בפייפאל אחרי תכתובת עם המוכר, הם מבקשים תיאור של המקרה בפנייה אליהם, הממשק הוא בעברית ועל כן תיארתי את המקרה בעברית, אבל שמתי לב שהם מעבירים את התכתובת איתם למוכר ומחכים לתגובה ממנו.
וכשמזמינים פריט והפייפאל מצרף כתובת משלוח בעברית - האם המוכר יוכל להדפיס את הפונט הזה ? כי אם כן אז אולי זה עדיף בשביל הדוורים כאן שמפזרים לי את הדואר בכל העיר ...
וכשמזמינים פריט והפייפאל מצרף כתובת משלוח בעברית - האם המוכר יוכל להדפיס את הפונט הזה ? כי אם כן אז אולי זה עדיף בשביל הדוורים כאן שמפזרים לי את הדואר בכל העיר ...
לא בטוח… [emoji848].
תחשוב על הדוור הסיני ועל התחנות שהחבילה עוברת בהן, הם לא ידעו לאן להעביר את החבילה.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
לא בטוח… [emoji848].
תחשוב על הדוור הסיני ועל התחנות שהחבילה עוברת בהן, הם לא ידעו לאן להעביר את החבילה.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
נכון, אבל גם אנגלית הם לא יודעים, איך באמת הם מסתדרים עם זה ....
אתם מערבבים 2 נושאים:
מוצר שמראש הוגדר זמן משלוח מעבר לתקופת האחריות, לא נתקלתי בכזה וזה מאד מוזר שיש דבר כזה באיביי.
מוצר שזמן המשלוח שלו פחות מהזמן המקסימלי לתלונה, וטרם הגיע.
במקרה השני, באמת שלא מעניין אותי אם הבעיה עם המוכר, המשלח או דואר ישראל.
במקרה כזה אני פונה למוכר דרך איביי.
אם הוא עונה לא לעניין, פותח תלונה לאיביי.
לא היו מקרים שלא קיבלו מענה בשיטה הזו, ואיביי גם ציינו לטובה שהם מעדיפים קודם כל פנייה למוכר, ולא אסקלציה אוטומטית שמשפיעה לעיתים שלא בהצדקה על המוכר(היה לי מוצר שהוחזר בחזרה בכלל ע״י דואר אנגליה, כלל לא הגיע לארץ).
Slowly..
boaz avrahami
06-10-18, 11:21
למיטב זכרוני איביי עדכנו כבר לפני כמה שנים טובות את תנאי ההסכם לכך שהמועד הקובע לפתיחת מחלוקת הוא מועד האספקה המשוער.
לעיתים זה מציק כי אתה מבין שזה לא יגיע לעולם ואתה ממתין שיחלוף המועד עד שתוכל לפתוח מחלוקת אבל לא זכור לי מקרה כמו שניר מתאר...
אשמח לדוגמא.
אנסה לחפש את הנוהל באיביי במקביל
דגתי את זה בחיפוש קצר ולא מעמיק בהסכמים שלהם.
זה מה שמפורסם באתר ה״קהילה״ שלהם
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181006/c37cbd5c85a493b3b265e0928e58cc37.png
למיטב זכרוני איביי עדכנו כבר לפני כמה שנים טובות את תנאי ההסכם לכך שהמועד הקובע לפתיחת מחלוקת הוא מועד האספקה המשוער.
לעיתים זה מציק כי אתה מבין שזה לא יגיע לעולם ואתה ממתין שיחלוף המועד עד שתוכל לפתוח מחלוקת אבל לא זכור לי מקרה כמו שניר מתאר...
אשמח לדוגמא.
אנסה לחפש את הנוהל באיביי במקביל
דגתי את זה בחיפוש קצר ולא מעמיק בהסכמים שלהם.
זה מה שמפורסם באתר ה״קהילה״ שלהם
לפי מה שהעלת, בכל מקרה זה לא 60יום מהמשלוח אלא הספירה מתחילה מתאריך המסירה המשוער, ובכל מקרה לא תואם לתיאור של ניר.
Slowly..
נכנסתי להסטוריית ההזמנות,
כשאני עומד על ההזמנה שלא הגיע זה כבר לא נותן לי את האופציות הרגילות, גם לא לכתוב חות דעת.
האופציה היחידה היא ליצור קשר עם המוכר .
אבל כשאני בוחר באופציה הזאת נפתחת תיבת אופציות שכוללת אפשרות שהמוצר לא התקבל וכשאני בוחר בה ebay כן מאפשר לפנות אליו אם המוכר לא עוזר.
אז נראה שזה בסדר.
לגבי הכתובת בעברית, אולי רצוי להוסיף אותה לאנגלית לטובת הדוור השכונתי ... לא יודע אם יעזור או יסבך
בועז
אתה באמת ובתמים כנראה לא מכיר את השרות של אמזון
(עזוב כרגע את המצב משלוח חינם וכו על זה אפשר להתווכח)
השרות שלהם ברמה אחרת
מאז קנית הגיפ שלי מלפני שנתיים וחצי ואחרי עשרות קניות גם לגיפ וגם לדברים אחרים
אין ספק שהשרות ברמה אחרת ונזקקתי לא מעט לשרות.
בנוסף
אם אתה משווה מוצר אחד לאחד מול ebay המשלוחים דרך אמזון ארה"ב זולים משמעותית.
אנשים קונים ב ebay וזה בסדר אבל אם אתה מוצא את אותו מוצר באמזון us ב 90% מהמקרים המשלוחים זולים יותר.
זו שוב דעתי האישית בלבד.מהנסיון האישי שלי.
יש הבדל מהותי אחד בין אמזון לאיביי :
כאשר תנסה לרכוש דרך אמזון ,מוצר /מותג שיש לו בישראל מפיץ רשמי, הם יטענו שלא שולחים ליעד זה.
ואילו באיביי בעיה זו לא קיימת כלל.
מישהו מנוסה עם בנגווד ? זה נראה כמו מישהו שגוזר קופון על האתרים הסיניים או שזה אתר רציני ?
מישהו מנוסה עם בנגווד ? זה נראה כמו מישהו שגוזר קופון על האתרים הסיניים או שזה אתר רציני ?הזמנתי מהם כמה פעמים בסכומים שמתחת לרף המע"מ והכל הגיע.
(במחשבה שנייה, גם טלפון נייד של שיאומי הגיע).
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
מישהו מנוסה עם בנגווד ? זה נראה כמו מישהו שגוזר קופון על האתרים הסיניים או שזה אתר רציני ?
אתר מהימן וטוב (מכונה גם "דפוקטוב" (הפרד ל-2 מילים...) בין הישראלים) ברמה מקבילה פחות או יותר לגירבסט, דילאקסטרים (שלדעתי כבר איבד את המקום שהיה לו בעבר), גיקביינג...
הבעיה עם כל האתרים הללו הינה שירות הלקוחות כאשר יש בעיה. חייבים להכיר מעט את המנטליות ואת צורת ההתנהלות מולם במקרה שיש בעיה - הרבה סבלנות ומספר חילופי תכתובות - הם תמיד ינסו להציע פיצוי מגוחך, "נקודות" לקניה הבאה, פיצוי מאד חלקי וכו'.
צריך להתעקש בנימוס עד שבדרך כלל מקבלים החזר כספי מלא.
boaz avrahami
06-10-18, 13:07
לפי מה שהעלת, בכל מקרה זה לא 60יום מהמשלוח אלא הספירה מתחילה מתאריך המסירה המשוער, ובכל מקרה לא תואם לתיאור של ניר.
Slowly..
אני מפרש את הסעיף השלישי באופן הבא
30 יום מתאריך המסירה בפועל או מהמועד האחרון של תאריך המסירה המשוער.
פיספסתי משהו?
בדיוק כמו שכתבו כאן , האחריות קצובה בזמן , בדרך כלל אתה מתחיל לטפל בנושא מול איבי אחרי חודש חודש וחצי , עד שמתקדמים גם האופציה מול PAYPAL נסגרת , בקיצור לא ממש בטוח.
באמזון אני קונה רק עם משלוח שלהם , יש תאריך יעד של פחות משבועיים + מעקב מצויין איפה החבילה , כבר אחרי 10 ימים אתה יודע אם יש בעיה עם החבילה (להבדיל מאיבי), זה יתרון ענק.
בנוסף לא יודע אם משהוא השתמש בתיבות דואר שלהם שמפוזרות בארה"ב , כל פעם שאני טס לארה"ב אני משתמש בזה , זה מדהים אתה מחפש תיבה שקרובה למלון , מזמין 3 ימים לפני הטיסה , והופ זה מחכה לך בתיבת דואר פרטית 3-4 ימים .
בדיוק כמו שכתבו כאן , האחריות קצובה בזמן , בדרך כלל אתה מתחיל לטפל בנושא מול איבי אחרי חודש חודש וחצי , עד שמתקדמים גם האופציה מול PAYPAL נסגרת , בקיצור לא ממש בטוח.
להבנתי ממה שכתוב באותיות הקטנות אצלם, אם אתה פותח תלונה זה מבטל את קיצוב הזמן כי התהליך בירור מתקיים.
הקיצוב בזמן הוא לפתיחת תלונה.
סה״כ סו מסגרת זמן מאד גמישה, והיחס שלהם מאד לקראת הלקוח.
Slowly..
להבנתי ממה שכתוב באותיות הקטנות אצלם, אם אתה פותח תלונה זה מבטל את קיצוב הזמן כי התהליך בירור מתקיים.
הקיצוב בזמן הוא לפתיחת תלונה.
סה״כ סו מסגרת זמן מאד גמישה, והיחס שלהם מאד לקראת הלקוח.
Slowly..
אז כנראה דברים השתנו , אני פתחתי תלונה ממש קרוב לחודשיים , קבלתי תשובה שהספק סגר את החשבון ואין להם דרך לטפל בזה , וPAYPAL אמרו לי שזה מאוחר :-( הפסתי 80$ סתם.
מאז הפסקתי לקנות באיביי אם יש לי ברירות אחרות, ואם אין לי אני עובד רק אם דואר רשום וספקים סופר וותיקים עם הסטוריה טובה.
עד אז בכלל לא קראתי את ההסטוריה של הספקים.
הקרב מתחמם ...
סופר סל נותנת פייט
https://www.geektime.co.il/shufersal-new-platforms/
Sent from my iPhone using Tapatalk
מקפיץ.
לפני חצי שנה, כשהיה המבצע, הזמנתי רדיאטור.
היה משתלם עם השילוח.
לא חוייבתי, כי הי ה"אזל במלאי, כשיתחדש נשלח" או משהו בדומה.
אחרי חודש קפץ לי עם אופציה לבטל ולא ביטלתי.
לפני כשבוע נשבר לי והחלטתי לבדוק.
מסתבר שהרדיאטור עדיין נמכר, אלא שדמי המשלוח לארץ קפצו לכמעט 1900$. כמובן שאצלי ההזמנה היא עם דמי משלוח של כ-150$ או בדומה לזה.
מנסה למצוא דרך להגיע לאמאזון שיבדקו למה לא שולחים לי, ולא מצליח למעט שתי האופציות של "נתקשר אליך" שכמובן חסומה כי אין לי טלפון בארה"ב הברית, או האופציה השנייה של צ'ט עם נציג (לקרוא למענה ממוחשב "נציג", עאלק), בה המענה האוטומטי כמובן לא מורגל במקרי קיצון, ולכן פותר את זה ב"אנחנו מכינים את המשלוח, שישלח אליך כשיהיה". ודאי שאתם מכינים, כבר חצי שנה.
למישהו יש מידע בדבר דרך שונה, נוחה ואפשרית להעלות הבעיה לנציג אנושי שיפתור אותה ולא בדרך של ביטול הזמנה?
נסה במקום צ'ט - לעבור להתכתבות במייל (אמורה להיות אפשרות כזו ליד הצ'ט).
הרבה פעמים התשובות נכתבות על ידי נציגים אחרים (פחות לחץ של ההתכתבות בזמן אמת).
הסבר היטב את הבעייה, בנחת בלי התלהמות, ציין שכבר חצי שנה אתה ממתין להם ותדגעש שאתה מעוניין לקבל החבילה ולא לוותר על הקנייה.
תן להם לחשוב על פתרון יצירתי.
לאחר שתקבל תשובה, אם לא תהיה מרוצה, תוכל להציע להם פתרון שישביע את רצונך...
הם מצוינים בשירות והרבה פעמים פועלים לטובת שביעות רצון הלקוח גם על חשבון אינטרסים כלכליים.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
boaz avrahami
08-01-19, 10:51
לא זוכר אם התקשרו אלי או התקשרתי אליהם אבל שיחה לארה״ב זה אגורות לדקה אם אתה בהסדר שיחות... לא הייתי מתלבט ומתקשר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
התקשרתי אליהם כמה פעמים ובדרך כלל היו ממש בסדר וניסו לפתור את הבעיות. כשפעם אחת נפלתי על נציג שלא ממש הבין עניין אמרתי יפה תודה והתקשרתי שעה אחרי ודיברתי עם נציג אחר שפתר את הבעיה. רק צריך לעזור להם לפעמים לחשוב על פיתרון מכיוון שהם הרבה פעמים די מרובעים ולא יצירתיים...
הצט אחרי כמה מחזורי בדיקה/תשובה סטנדרטיים, עובר לנציג אנושי,
אם נדרשת התערבות בכירה, השיחה מועברת תוך כדי.
לגבי האופציה במייל, היא נעלמה לי לאחרונה.
אולי ביטלו ואולי אני לא עירני מספיק...
לגבי האופציה במייל, היא נעלמה לי לאחרונה.
אולי ביטלו ואולי אני לא עירני מספיק...
נסה - https://www.amazon.com/gp/aw/contact-us/ref=csl_contactus
באופן עקרוני ומלון זיכרון בלבד:
Help
More options / need more help
Contact us
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
נדנקתי על הצ'ט לHUMAN ואכן הגיע כזה בסוף.
אמרו שיבדקו למה וישובו אלי תוך 5 ימים.
תודה!!!
מוטי טויוטה
08-01-19, 22:34
יש לך את האפליקציה?
תגיע לcontact us
עונים הכי מהר למייל שנתקלתי
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.