PDA

צפייה בגרסה מלאה : מדוע קיימים שניי פיוזים לרדיו בתיבת הנתיכים?



ybar
07-07-18, 11:50
האם שניהם בשימוש?

asafk
07-07-18, 11:55
תלוי ברכב.... אחד אחרי סוויצ' ואחד לפני סוויצ' (לזיכרונות).

אסף.

ybar
07-07-18, 12:07
שניהם מופיעים כפיוז נפרד, אחד של 20 אמפר והשני של 10.הרכב אמריקאי ישן מתחילת שנות ה90 בעל רדיוטייפ מקורי של דלקו.

asafk
07-07-18, 13:00
כאמור. אחד לפני ואחד אחרי סוויצ'.

אסף.

ybar
07-07-18, 13:43
הרכב הנ"ל לא בשימוש יומיומי ואני נוהג לנתק את קוטב המינוס במצבר אחריי כל נסיעה, האם הזיכרונות(תחנות/שעון) ברדיו ימחקו/התאפסו כל פעם מחדש כשאנתק את המצבר?האם הרדיו עלול להינעל לי במצב כזה ואצטרך להזין קוד ע"מ להפעילו מחדש אחריי כל ניתוק מצבר?
בכלל למכשירים של דלקו הישנים מתחילת שנות ה90 יש צורך בקוד ע"מ להפעילם?

tallevi
08-07-18, 08:41
כן ולא.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

ברששת
08-07-18, 11:12
הרכב הנ"ל לא בשימוש יומיומי ואני נוהג לנתק את קוטב המינוס במצבר אחריי כל נסיעה, האם הזיכרונות(תחנות/שעון) ברדיו ימחקו/התאפסו כל פעם מחדש כשאנתק את המצבר?האם הרדיו עלול להינעל לי במצב כזה ואצטרך להזין קוד ע"מ להפעילו מחדש אחריי כל ניתוק מצבר?
בכלל למכשירים של דלקו הישנים מתחילת שנות ה90 יש צורך בקוד ע"מ להפעילם?
אני לא נתקלתי אף פעם ב2 פיוזים לרדיו אבל כמו שאסף אומר על האמריקאים אני מאמין להכל. במכשירי הרדיו הישנים באמת היתה בעיה לזכרונות ללא מתח קבוע ולכן יכול להיות שעשו זאת. אם יש לך את הרדיו המקורי משנות ה90 אז כנראה שתנתק מצבר הזכרונות ילכו לך. לא מאמין שבמכשיר הרדיו הישנים הללו יש קוד. אולי תנסה למצוא מדריך שלהם.

-->