צפייה בגרסה מלאה : מדוע קיימים שניי פיוזים לרדיו בתיבת הנתיכים?
תלוי ברכב.... אחד אחרי סוויצ' ואחד לפני סוויצ' (לזיכרונות).
אסף.
שניהם מופיעים כפיוז נפרד, אחד של 20 אמפר והשני של 10.הרכב אמריקאי ישן מתחילת שנות ה90 בעל רדיוטייפ מקורי של דלקו.
כאמור. אחד לפני ואחד אחרי סוויצ'.
אסף.
הרכב הנ"ל לא בשימוש יומיומי ואני נוהג לנתק את קוטב המינוס במצבר אחריי כל נסיעה, האם הזיכרונות(תחנות/שעון) ברדיו ימחקו/התאפסו כל פעם מחדש כשאנתק את המצבר?האם הרדיו עלול להינעל לי במצב כזה ואצטרך להזין קוד ע"מ להפעילו מחדש אחריי כל ניתוק מצבר?
בכלל למכשירים של דלקו הישנים מתחילת שנות ה90 יש צורך בקוד ע"מ להפעילם?
כן ולא.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
הרכב הנ"ל לא בשימוש יומיומי ואני נוהג לנתק את קוטב המינוס במצבר אחריי כל נסיעה, האם הזיכרונות(תחנות/שעון) ברדיו ימחקו/התאפסו כל פעם מחדש כשאנתק את המצבר?האם הרדיו עלול להינעל לי במצב כזה ואצטרך להזין קוד ע"מ להפעילו מחדש אחריי כל ניתוק מצבר?
בכלל למכשירים של דלקו הישנים מתחילת שנות ה90 יש צורך בקוד ע"מ להפעילם?
אני לא נתקלתי אף פעם ב2 פיוזים לרדיו אבל כמו שאסף אומר על האמריקאים אני מאמין להכל. במכשירי הרדיו הישנים באמת היתה בעיה לזכרונות ללא מתח קבוע ולכן יכול להיות שעשו זאת. אם יש לך את הרדיו המקורי משנות ה90 אז כנראה שתנתק מצבר הזכרונות ילכו לך. לא מאמין שבמכשיר הרדיו הישנים הללו יש קוד. אולי תנסה למצוא מדריך שלהם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.