צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה מקומית: מרצדס G בישראל
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3891-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A8%D7%A6%D7%93%D7%A1-G-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C
מתלה קידמי נפרד ??
זהו, עכשיו לא קונה. ;-)
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
בסרטונים ברשת הם הבטיחו שהמהלך לא יפגע.
מה זה משנה, בארץ בטח יהיה מותר צמיג במידה
5345/0.001/71.... )-:
בסרטונים ברשת הם הבטיחו שהמהלך לא יפגע.
מה זה משנה, בארץ בטח יהיה מותר צמיג במידה
5345/0.001/71.... )-:
[emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
מתלה קדמי נפרד? לא נורא. הבעיה ברכב שטח היא מתלה קדמי נפרד עם סרן אחורי. זה גורם להתנהגות לא מאוזנת ומרגישים את זה גם בשטח וגם בכביש בכל טנדר ו SUV עם הסידור הזה שמיועד לקמצנים ולמאותגרים טכנולוגית.
לכן דווקא ממרצדס הייתי מצפה שילכו עד הסוף כמו לנדרובר לפניהם עם מתלים נפרדים בארבע פינות.
מוזר אבל יאללה, שיהיה.
אסף.
הבעיה ברכב שטח היא מתלה קדמי נפרד עם סרן אחורי. זה גורם להתנהגות לא מאוזנת ומרגישים את זה גם בשטח וגם בכביש בכל טנדר ו SUV עם הסידור הזה שמיועד לקמצנים ולמאותגרים טכנולוגית
אני חולק על האמירה הזו. לטעמי, חוסר האיזון בולט כאשר סוג הקפיצים שונה (למשל: עלים מאחור ומוטות פיתול מלפנים). תצורת מתלים שונה מלפנים ומאחור לא גורמת להתנהגות לא מאוזנת באופן שמפריע כל עוד סוג הקפיצים זהה בכל ארבע הפינות. ואם אלה סלילים - הרי זה משובח.
ישבתי בפנים לפני שבועיים ...
עשיתי וואן וווואוואווון וסובבתי קצת את ההגה לצדדים ...
המראה לא באה לי טוב בזוית .. ןהכפתורים קצת מפוזרים .. אז לא קניתי למרות הכוסית על הרוסיה שנורא נסתה לשכנע אותי שצבע זהב הולם את צבע העיניים שלי ..
ברצינות .. אני רואה מכוניות שאין בארץ .. ישבנו במסעדה כשרה בבית הכנסת הגדול של מוסקבה, על המדרכה היו 6 G וואגונים .. קצרים וארוכים ואחד פתוח קצר זהב נהוג בידי בלונדה בת 16 .. בינהם חנה פרארי בצהוב פרארי .. [emoji4] ומאחור בפינה חנו שני בנטלי שחורות עם חלונות בשחור אטום לחלוטין ...
אין דברים כאלו .. ישר ניסיתי לחשב כמה כסף חונה מולי .. תכלס לא הרבה כי מחיר הרכבים שם נמוך מאד .. ( הקאיה ריאו שעלתה לי 80,000 שח עולה שם משהו כמו 10,000 כולל מיכל מלא ) ואנחנו פה רק מריירים ...
אז ? .. מדינה בלאי.
( הוצאת עשן קצרה - עדיין אני מפנטז על גאז פארטיוט )
ככה נראית חניה סתם בעולם
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180723/3d31cca9092f45543d311e0fbe6b416f.jpg
סתם ברמזור ..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180723/bd0d1ba90490e882d71c5cde3b5d1a9f.jpg
סתם כי אני מקנא ;)
אני כותב מה שאני כותב, כפריק מוצהר של הכוכב המשולש.
מרצדס עושים את המכוניות הטובות בעולם. נקודה. סוף. וזו לא מליצה. אבל....
מתלים נפרדים מיועדים קודם כל לעשות סדר בנוחות ובהתנהגות הכביש. ואתם יכולים להלל ולקלס עד מחרתיים את יכולות השטח המופלאות של דגמי ה-G השונים, ואת ה-6X6 המופרך וה-4X4 בריבוע המוטרף ולהכריז שהוא הכי טוב בעולם... חברים יקרים - תסתכלו מי נוסע באוטו כזה כשהוא חדש: אוליגרכים ומאפיונרים והסוקות בנות ה-16 שלהם, עברייני צמרת, סוחרי נשק, כל מיני טיפוסים שליליים בחליפות ועניבות עם המון-המון כסף מלוכלך, אבל לא בדיוק עם המון שטח. אני יודע שאני קצת מכליל. אבל אתם גם יודעים שזה נכון.
האוטו הזה נוסע בעיקר על כביש. נוסע מהר. אולי אולי יימצא פה ושם איזה שייח' מהמפרץ שמשתמש בו לציד בזים או ירבועי-ירח בדיונות של דובאי או השד יודע מה, אבל רוב מוחלט של ה-G החדשים בעולם, אף פעם לא יורדים מאספלט. לעולם.
ולכן גם אני לא מבין למה אחרי 40 שנה לא עברו למתלה נפרד מלא וזהו. עם ריינג'רובר כמתחרה הישיר, עם הספק וביצועים כאלה, גרסת AMG וכו' וכו', אם כבר, אז כבר...
כי כמה G חדשים אתם רואים בשטח?...
אפילו לא בישראל?.... קדימה. מי ראה G חדש עושה שטח אמיתי ולא בתמונות היצרן ובסרטוני תדמית של מרצדס?
הם מחוייבים למסורת בלהבלהבלה. לקומפלימנטים על רכב השטח הטוב בעולם. 3 נעילות. 585 כ"ס, 1.5 מיליון שקל...
רכב שטח? הייתם לוקחים אותו לואדי אל עין? לכמריר?... אתם מדמיינים את עצמכם מטנפים את הבגאז' המפונפן שלו עם צידנית וארגזי ציוד שישבו כל הלילה על הקרקע המפודרת בחניון בטיז אל בנדורה?....
מטפסים איתו במעלה זיק?....
מתמרנים אותו במדרגה של ציר המצלעות?...
מעפילים בו מהאמבטיה להר חמרן בענני אבק סמיך?....
נאבקים מאחורי ההגה שלו בסרפנטינות ובדרדרת בשיפוע המוטרף של מעלה המח"ט...?
נכנסים לקבינה המלכותית שלו עם נעליים מטונפות מהבוץ הדביק של רמת הגולן?....
מישהו יודע כמה עולה צמיג אחד במידה הייחודית לו?.... כמה עולה ציריה אחת שלו?....
585 כ"ס. רכב השטח הכי טוב בעולם.... קצת פרופורציות.
זה אוטו כל כך יקר, גם ברוסיה, שכל יכולת השטח המופלאה שלו היא רק לכאורה. בתיאוריה. משהו שמדברים עליו בהתפעלות כי בתיאוריה הוא יכול. אבל בפועל אף אחד לא יעיז. גם האוליגרכים שיכולים להרשות לעצמם אחד כזה, או שבעה, בצבעים שונים, אחד לכל יום (ועוד כמה שחורים למאבטחים), כשיוצאים לשטח לציד או לכבוש עוד איזו ביצה, יעשו את זה ב-UAZ ולא ב-G. זה פשוט לא לעניין לנסות לטנף את ה-G המלכותי הזה בשטח. זו גסות רוח, מעשה לא מנומס, חוסר טאקט בסיסי. אוטו שעולה כמו דירה מכובדת ושכל שריטה או דפיקה שיחטוף מתומחרים בחמש ספרות, חושבים שלוש פעמים לפני שלוקחים לשטח.... כי גם עשירים דופקים חשבון.
ולא לחינם מרצדס ממשיכים לייצר את ה-G הקלאסי, עם סרנים אמיתיים, ומנוע טורבו דיזל לא קיצוני בנפח 3.0 ליטר שמספק 188 כ"ס "בלבד", בגרסה חקלאית/צבאית בסיסית, למי שבאמת צריך את היכולות המופלאות שלו, בעיקר בנשיאת משקלים ופחות בעבירות (ויכול לשלם... ואלה בדרך כלל לא יחידים אלא מדינות/צבאות).
מצטער על הישירות והשפה הבוטה. אתם יודעים שזו האמת.
וזה גם למה אני חושש שיהיה קצת קשה לקבל אחד למבחן ואני מקווה שכאן אני טועה...:rolleyes: .
דרור, מסכים איתך לגבי הרוב אם לא הכל.
בסה"כ הוא בא מצוייד מהיצרן במה שצריך לשטח.
https://youtu.be/urvGt_1qNLo
למי שאין כוח לצפות, תריצו לדקה ה 4 , בי-טורבו v8 .
האמת שאני מכיר אחד בארץ שעשה שטח עם ריינג׳ (ולא ספורט או איווק או איך שלא קוראים לספיינאופים האלה)
והיום עם G63
אבל הוא באמת חריג
בוא נאמר שבסכום שהוא עולה אני הייתי קונה הרבה כלים אחרים....אבל מה אני מבין
דרור. את החרפה הזאת יש גם בארץ.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/83474fd6fda26f20fbe95942f004dd4b.jpg
במוסקבה לא העזתי לצלם כי המאבטחים הפחידו אותי אבל הנה עקפתי אותו עם הדאסטר.
ופה העזתי גם לצלם.
עם הגובה דופן של הצמיגים שלו. אני לא חושב שחניית חצץ אפשרית ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
דרור, מסכים איתך לגבי הרוב אם לא הכל.
בסה"כ הוא בא מצוייד מהיצרן במה שצריך לשטח.
https://youtu.be/urvGt_1qNLo
למי שאין כוח לצפות, תריצו לדקה ה 4 , בי-טורבו v8 .
סרטון מאוד מרשים. עשוי מקצועי. העובדה שהוא מוגש ללא מוסיקת רקע מעצבנת רק מוסיפה להערכה שלי. באמת.
אבל עם יד על הלב - למעט גרגור ה-V8 המגניב, ראית בסרטון הזה משהו שהדיסקו והטרופר שלך לא עושים בקלילות? גם ללא שיפורים?..... שלא לדבר אם הם מצוידים בנעילות. או כל רכב אחר של מישהו כאן?.... פרופורציות חברים. פרופורציות.
כן, הייתי שמח ל-G. מהישנים והטובים. עם שני סרנים ונעילות מכניות. ובלי שוליים מעור תנין לדיפון תא הכפפות.
בתור בעלים של G ישן יותר, מסכים עם דרור.
גם באירופה, ציידים וכאלה נוסעים בדגמים ישנים (עד 1997), באלה עוד ניתן לטפל בצורה שפויה.
הדגמים העדיפים הם ה 461, עם נעילות מופעלות בידית ולא בכפתור.
סרטון מאוד מרשים. עשוי מקצועי. העובדה שהוא מוגש ללא מוסיקת רקע מעצבנת רק מוסיפה להערכה שלי. באמת.
אבל עם יד על הלב - למעט גרגור ה-V8 המגניב, ראית בסרטון הזה משהו שהדיסקו והטרופר שלך לא עושים בקלילות? גם ללא שיפורים?..... שלא לדבר אם הם מצוידים בנעילות. או כל רכב אחר של מישהו כאן?.... פרופורציות חברים. פרופורציות.
כן, הייתי שמח ל-G. מהישנים והטובים. עם שני סרנים ונעילות מכניות. ובלי שוליים מעור תנין לדיפון תא הכפפות.
ברור בהחלט.
בסה"כ הוא בא מצוייד מהיצרן במה שצריך לשטח.
v8 .
הוא לא היחיד שמצוייד לשטח.
שתי נעילות, הרבה יותר מהלך מתלה ויכולות שטח עדיפות משמעותית, יש גם בכל ג'יפ רוביקון סטנדרטי ברבע מחיר.
בקרת משיכה סופר יעילה יש גם בלנדרובר דיסקברי 5 בחצי מחיר וגם בכל טויוטה עם הילוך כוח, ברבע מחיר או פחות.
גם מנועים עם ביצועי על כאלה יש בכמה מכוניות אחרות. שמפוארות באותה מידה, אבל מהירות יותר ועולות הרבה פחות... רוצים SUV מהיר לכביש?... גרנד צ'רוקי טרקהוק טוחן לו את הצורה. ולא רק בקו ישר.
ואין ספק שיהיה מי שיאמר - ובצדק אגב - שרק ב-G יש את השילוב של הכל: יוקרה, ביצועים, התנהגות, הנדסה עילית, פאר לא מתפשר, יכולות שטח גבוהות אמיתיות. גם אם הן רק על הנייר ולעולם לא יבואו לידי ביטוי. רק דבר אחד יש ל-G ולעולם לא יהיה לאחרים, מהירים, עבירים, מתנהגים ככל שיהיו: פרסטיז'ה. משלמים כאן בעיקר על הפרסטיז'ה.
ואם כבר G לחלום עליו, אז G ישן. ספרטני, דיזל פשוט או 280 בנזין 6 בטור עם נעילות מכניות. וגם זה בעיקר כי הוא ייחודי ומיוחד ועם סטייל שמיוחד רק לו ולא בגלל יתרון מכני כזה או אחר. ועכשיו תסבירו לי במה הוא טוב יותר מדיפנדר?....
כן, הייתי שמח ל-G. מהישנים והטובים. עם שני סרנים ונעילות מכניות. ובלי שוליים מעור תנין לדיפון תא הכפפות.
אין שום בעיה. יש בחור אחד, יבואן מורשה. מביא בד"כ קרוואני היימר אספנות על בסיס מרצדס/טרנזיט/פיאט, אבל עכשיו הא הביא לעצמו G wagen אספנות, שנת ייצור סביב אמצע שנות השמונים.
מכונה כזו במצב מושלם וקילומטראז׳ נמוך, 200000 שקל והיא שלך.
זמן אספקה של כחודש. תתחיל לספור כסף.
קבל:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180724/420337be2079004620d24ed14dd0e179.jpg
https://www.facebook.com/groups/1224957134206690/permalink/1741732059195859/
ההשוואה בין G ישן לדיפנדר היא אולי לגבי יכולת השטח, בכביש הG הוא עולם אחר.
https://www.youtube.com/watch?v=4g52041zGOY
דקה 4:53
היתה ביצה. או Go Pro
200K בשביל G בן 35?... לא השתגענו?
יש לך מושג בכלל מה אפשר לבנות לתפארת ב-200K?....
כמו שאמרת, אבל זה לא יהיה G...
https://www.youtube.com/watch?v=4g52041zGOY
דקה 4:53
היתה ביצה. או Go Pro
לא הבנתי ממה הוא מתלהב, זה לא הגיע אפילו מעל גובה גלגל.
ופרט שולי, כמעט באף רכב לא יכנסו מים כל עוד אתה בתנועה.
אהה ושיבוא בחורף לצפון נראה לו מה הכוונה למעברי מים ואולי הוא גם יטבע... :cool:
רק לי נדמה כאילו שני הסרטונים צולמו באותו לוקיישן?
בהשקה של ה-G החדש בספרד לא מזמן?.......
אם כן, אז כמקובל ברוב ההשקות, אני מנחש שהמסלול מתוכנן ומהונדס היטב. אני מבטיח לכם שלא יהיו פדיחות. באחריות.
בלי לזלזל חלילה ב-G, בהשקות של רכבי שטח בחו"ל כבר נתקלתי בכל מיני פטנטים ו"עזרים טכניים" מוסווים שכתבי הרכב, שרובם אינם אנשי שטח מובהקים, לא עולים עליהם, בטח לא מהר ו/או בקלות. המסלול מוכתב, עומדים לאורכו מרשלים שמשגיחים שאף אחד לא יסטה ממנו ושהכלים ייסעו היכן שתוכנן עבורם לנסוע.
בהשקה אחת, לא משנה של מי, עלינו מעלה בזוית פסיכית שאפילו רוב הג'יפים המשופרים שלנו, עם נעילות, עם צמיגי שטח מלא, עם מתלים משופרים, יתקשו להתמודד איתו. בטח לא בקלות שבה הכלים בהשקה שנעלו צמיגים די חלביים, טיפסו אותו בזחילה בלי להחליק... אבל אני חפרתי קצת עם הרגל בעפר התחוח ומצאתי מתחתיו תשתית בטון יצוקה לתפארת עם זיזים בולטים שגם צמיגי סליקס היו נאחזים בהם בעקשנות...
קשה לי לשכוח את המבט המקפיא שחטפתי מהמרשל שהשגיח על המכשול בזמן שחשפתי את התרמית.
עם נעילות מופעלות בידית ולא בכפתור.
הידראוליות?
אני רואה כפתור
יש לו דגם ישן יותר.
הידראוליות?
אם אני זוכר נכון, ב-G ישנים הייתה אפשרות לנעילות מכניות לחלוטין.
בדגם 461 יש נעילות מופעלות על ידי ידיות הקבועות ברצפה.
כפתורים במרכז זה 463.
מישהו מוכרח להגן על התוצרת...
https://youtu.be/wKW1OD5Xp5Y
אוליגרך רוסי נצמד לאספלט...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
לא בדיוק .. אבל באותו קנה מידה וזה קפץ לי פה וקשה להתעלם מרמת הטימטום ..
https://www.youtube.com/watch?v=Vw6tjKbD6nY
לא בדיוק .. אבל באותו קנה מידה וזה קפץ לי פה וקשה להתעלם מרמת הטימטום ..
https://www.youtube.com/watch?v=Vw6tjKbD6nYאיך הורידו אותו? נראה לי עוד יותר מפחיד.
במקרה נתקלתי.
במיוחד לאוליגרך המשתולל
https://youtu.be/_0kgGBq3s48
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.