PDA

צפייה בגרסה מלאה : הגבהה 2" לג'ימני: OME Vs EFS



יוני5
06-08-18, 14:15
שלום לכולם,

כמו בכותרת, אחרי סקר קצר ובדיקת הדעות בפורומים בחו"ל, אני מתלבט בין שני הקיטים הללו.

1. האם מישהו ניסה את שניהם, אחד מול השני, ויכול לחוות דעה לגבי הבדלי הנוחות בין השניים?
2. בחלק מהפורומים בארצות הניכר טוענים בתוקף שה OME שוקעים - אמת בפרסום? או שגם קשקושים באנגלית רק נשמעים אינטלגנטים יותר?

תודה לעונים,
יוני5

גיא
06-08-18, 14:29
טיפה קשור.

שניים שלושה רכבים שהגבהתי .. שקעו קצת אחרי כמה זמן.

אז כנראה גם זה ישקע.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zivcar
06-08-18, 15:24
לי יש בגימני אולדמן, לחברים יש efs.
ספוילר למסקנה סופית:efs.

לאולדמן ששווקו לפני 5 שנים היתה נטייה חזקה לשקוע, שווקה פה גרסת md דרדלה שהתחילה לשקוע חודשים קצרים אחרי התקנה.
היום מה שנמכר בארץ הכל hd פרוגרסיבי ואחרי שנתיים אצלי לא שקע ממ. גם המתקינים מספרים שאין תלונות כבר זמן ארוך.
מבחינת שיכוך זה כנראה הסט המוצלח ביותר. על הכביש ההבדלים לא ניכרים אבל בשבילים משובשים אני שומר מהירות גבוהה משמעותית על שיבושים וההבדל מורגש.
הקפיצים מאפשרים מהלך מתלה עם יתרון קל על efs, ובמקרי קצה על הצלבות זה מורגש.
למרות זאת ההגבהה המתקבלת היא רק 40 ממ, כך שלא ממש מדובר ב2 אינץ. זה מדוד וגם רשום במפרט.

Efs לעומת זאת היא הגבהה בפועל של 60 ממ. היא סבירה מאוד גם מבחינת נוחות וגם מבחינת מהלך מתלה.

מה שהכריע את הסף היה עלויות:
אולדמן, המחיר עלה לאחרונה למעל 5000 שקל. תלוי איך רוכשים. הנפלד היבואן לא ממש זורמים עם קניה קבוצתית או טריקים אחרים להורדת מחיר.

Efs לעומת זאת משווק אצל הרבה מתקינים בפחות מ4000 שקל כולל רישום ברישיון, מה שדי מכריע את הכף.

לא יודע להצדיק רכישה של אולדמן היום, ואכן כל הקבוצה שמטיילת איתי בהגבהה של 2״ בחרו בefs.

לשיקולך.

סולי
06-08-18, 15:46
האולדמן נוח יותר.
עם הזמן כמו כל זה רך...בעבודת שטח אינטנסיבית הקפיצים שוקעים.

לא רואה חוכמה גדולה לתקוע קפיץ קשה מדי מתחת לרכב.. כך שמשקל הרכב לא מזיז לו אז הוא לא שוקע... ומאידך הוא קשה כמו אבן.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Zivcar
06-08-18, 16:45
האולדמן נוח יותר.
עם הזמן כמו כל זה רך...בעבודת שטח אינטנסיבית הקפיצים שוקעים.

לא רואה חוכמה גדולה לתקוע קפיץ קשה מדי מתחת לרכב.. כך שמשקל הרכב לא מזיז לו אז הוא לא שוקע... ומאידך הוא קשה כמו אבן.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

גם מה שנקרא hd ומשווק היום, עדיין רך יותר מסטים אחרים (efs).
בכל מקרה מדובר בגימני, רכב קופצני, ככה שנעים פה בין רכב קופצני וקשה למעט פחות. שום סט לא יביא בשורה אמיתית של נוחות.

סולי
06-08-18, 16:50
להפך, בגלל העובדה שהרכב קל וקופצני... יש להתרחק מהסטים הקשיחים.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Zivcar
06-08-18, 17:07
להפך, בגלל העובדה שהרכב קל וקופצני... יש להתרחק מהסטים הקשיחים.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

זה ברור
רק אומר שאף סט לא יהפוך את הרכב פתאום לממש נוח.
סט רך מידי גם לא טוב, בשטח יגרום לסגירות מהלך מתלה תכופות.
זה תמיד trade of בין כמה שיקולים.

yoni_0000
06-08-18, 17:38
אני אוהב את הefs. אם מורידים קצת אוויר הנוחות טובה והרכב מגהץ מעולה.

בןבן
06-08-18, 17:57
מתעלק אבל באותו ענין,מה לגבי טרייל מאסטר? ממה שראיתי נותן מהלך מתלה יפה מאד לגבי הנוחות לא שמעתי תלונות מאף אחד. הפור ארט ? מישהו כאן יכול לתת חוות דעת?

Sent from my SM-T810 using Tapatalk

TopGuy
08-08-18, 18:27
מתחושה אישית
האולדמן באמת משככים טוב יותר בכביש ובשטח.
אכן יש מעט נדנוד לעיתים.

היתרון של הEFS הוא מירב ההגבהה שניתן לקבל ללא צורך בשינויים נוספים.
וכן המחיר שנמוך יותר.
ובעידן הקודם שלפני רישום חוקי, קפיצים ובולמים שחורים משכו פחות מבטים.
(האולדמן מגיע חלקו בצהוב).

דרור ברלי
09-08-18, 02:10
פחית ספריי שחור ב-15 שקל פותרת הרבה בעיות.

-->