צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ ממיר מומנט
שלום לכולם
מחפש המלצות למכון לשיפוץ ממיר מומנט
תודה
בן
חנן-ג'יפולוג
08-08-18, 21:03
ביצוע, תל אביב.
תגיד לעמי שהגעת דרך ג'יפולוג. הוא הבטיח יחס מועדף.
מתוך עניין - כמה עולה שיפוץ כזה?
תודה חנן
עוד לא בדקתי סופית אבל סביב 800 ש"ח
איציק - 4X6ZH
09-08-18, 17:54
שיפוץ ממיר צריך להיות רק כשאין בררה
לצערי " השיפוץ " המקומי זה יותר ניקוי משיפוץ
ולא פעם נגרם יותר נזק מתועלת .
איציק
יש לי חבר ששיפץ גיר לטויוטה פראדו במכון "טורבו גיר" בנצרת, שם משפצים ממיר מומנט כולל פתיחה(שלח לי תמונות) והחלפת הרכיבים.
אין לי ניסיון אישי מלבד אותו שיפוץ שעבר החבר מלפני חצי שנה בערך.
iben באיזה רכב מדובר? כמה עולה ממיר חדש?
יש לי חבר ששיפץ גיר לטויוטה פראדו במכון "טורבו גיר" בנצרת, שם משפצים ממיר מומנט כולל פתיחה(שלח לי תמונות) והחלפת הרכיבים.
אין לי ניסיון אישי מלבד אותו שיפוץ שעבר החבר מלפני חצי שנה בערך.
iben באיזה רכב מדובר? כמה עולה ממיר חדש?זה באמת מעניין מה בדיוק משפצים בממיר...
לגבי הפתיחה אתה מתכוון עם דיסק וסגירה עם טיג אחרי?? זה צריך להיות ביצוע ברמה קרובה לשלמות...
אני מתאר לעצמי שהצלעות הפנימיות נשחקות במשך הזמן, אז מה, מחליפים אותן??
אני שואל, אבל אני בספק רב...
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
זה באמת מעניין מה בדיוק משפצים בממיר...
לגבי הפתיחה אתה מתכוון עם דיסק וסגירה עם טיג אחרי?? זה צריך להיות ביצוע ברמה קרובה לשלמות...
אני מתאר לעצמי שהצלעות הפנימיות נשחקות במשך הזמן, אז מה, מחליפים אותן??
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
יש כל מיני חלקים, סטטור, רוטור, אימפלור וכו'.
אכן פותחים ואז מרתכים, ככה ניתן לזהות גם ממיר משופץ או לא.
שיפוץ גיר כללי כולל גם שיפוץ מומנט?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
בגדול ממיר מומנט זה רכיב סגור ולא אמורים לשפץ אותו.
מחליפים
איציק - 4X6ZH
10-08-18, 19:43
הממיר לא מיועד לשיפוץ
אבל משפצים אותו
בתוך הממיר יש כמה טורבינות ( בדיוק כמו במנוע סילון )
הם יושבות על מיסבים
כאשר אחת מהם ( הסטטור ) יושב על מיסב חד כיווני .
החלקה של מיסב החד כיווני גורמת לעומס יתר וירידה בכח המועבר לממסרה
בממיר מדגם חדש יש גם מצמד שיודע לבטל את פעולת הטורבינות ולמעשה להפוך את הממיר
ליחידת העברת כח מלא מגלגל התנופה לציר ההניעה בכניסה לממסרה .
הממיר הוא חלק מגיר אוטו אבל למעשה הגיר לא צריך אותו.
השמן לממיר מסופק מהגיר
בגלל קוטר הממיר ומהירות סיבוב הטורבינות מצטבר ליכלוך המעטפת הפנימית של הממיר
ליכלוך זה משבש את התנועה החופשית של הטרבינות .
כתוצאה מעומס הצטברות ליכלוך לפעמים אחת הכנפיים או יותר משתחררות ואז הממיר מרעיש
עד שהוא מתפרק .... וכל השבבים נכנסים לגיר ומכאן לשיפוץ גיר המרחק קצר.
הבעיה המרכזית בשיפוץ היא איזון של הממיר
ובעיקר איזון דינמי
איזון סטטי לא מספיק
יש ביוטיוב הרבה סרטונים על שיפוץ ממיר
הנסיון שלי עם ממירים משופצים הוא נסיון רע ומר
איציק
זה כבר יותר ריאלי. לדעתי בזבוז זמן וכסף.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
מדובר בממיר מומנט של טרופר בנזין 3.2, מוריד גיר לשיפוץ וחשבתי "על הדרך" לשפץ תממיר, stall test כרגע בטווח התקין (יתכן ומנוע קצת עייף מתאזן עם ממיר עייף). עכשיו כבר לא בטוח שאשפץ... בכל מקרה כל הממירים שמסתובבים לקנייה באתרים אמריקאים משופצים.... אין חדשים.
מדובר בממיר מומנט של טרופר בנזין 3.2, מוריד גיר לשיפוץ וחשבתי "על הדרך" לשפץ תממיר, stall test כרגע בטווח התקין (יתכן ומנוע קצת עייף מתאזן עם ממיר עייף). עכשיו כבר לא בטוח שאשפץ... בכל מקרה כל הממירים שמסתובבים לקנייה באתרים אמריקאים משופצים.... אין חדשים.ניסית למצוא חדש חליפי?
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
מדובר בממיר מומנט של טרופר בנזין 3.2, מוריד גיר לשיפוץ וחשבתי "על הדרך" לשפץ תממיר, stall test כרגע בטווח התקין (יתכן ומנוע קצת עייף מתאזן עם ממיר עייף). עכשיו כבר לא בטוח שאשפץ... בכל מקרה כל הממירים שמסתובבים לקנייה באתרים אמריקאים משופצים.... אין חדשים.
אם היו לך שבבים בגיר סביר להניח שהגיעו גם לממיר ולקולר גיר, תידאג לשטוף טוב את הכל.
ד"א אין פסול בלשפץ, אבל כמו כל חלק משופץ הוא כמובן לא יהיה כמו חדש מהמפעל שעדיף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.