PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכישת גיפ ראשון



michael17
13-08-18, 18:13
אהלן!
החלטתי ללכת על זה ולקנות את הגיפ הראשון. אני בן 17 וממן את עצמי לכן התקציב לא גבוהה במיוחד (בגג 25).
ואשמח לשמור כמה שיותר ממנו לדאוג לתחזוקה ולשיפורים למינהם.
המשפחה מטיילת הרבה ומכיר את הגיפים ורכשתי קצת ידע בנושא. אני מעוניין בכלי שאוכל להסתדר איתו כמה שיותר לבד וללמוד מהטיפול בו.
חשוב לי רכב אמין שאוכל לרדת איתו למדבר (מהצפון הרחוק...) ואוכל לסמוך עליו שלא יתפרק, כמובן שבאחזה ששוטפת, אני מתלבט בין כמה כלים וכרגע הכי חשוב לי זה רכב בעל יכולות שטח טובות שיוכל לעבור טיולים,כמו אחד מתכונן בחברת דיפנדר. החלום הוא סמוראי אך הדאגה היא הטיפול ושלא יהיה יקר בתחזוקה שוטפת. כרגע זה הרכב במקום הראשון. בנוסף יש קיה ספורטאג וגראנד ויטרה קצר. החיסרון של הויטרה הוא שהיא אוטמטית.

אשמח להמלצות מה כדאי ולטיפים איך להתמודד עם הקנייה, שיפורים או לא וכו'.
תודה רבה!

שגיא S
13-08-18, 18:42
ג'ימני. הכי חדש שתוכל להרשות לעצמך.
תעשה חיפוש ותגלה המון מידע עליו

michael17
13-08-18, 19:23
ג'ימני. הכי חדש שתוכל להרשות לעצמך.
תעשה חיפוש ותגלה המון מידע עליו

ניסיתי לחפש והוצפתי מהר מידי בדגמים שינוים מ 2005 וכו'
אני מעדיף מאד ידני והבנתי על הבדל ביחסי העברה .
כמה זה קריטי ומה הכי מומלץ מהגימני?

שגיא S
13-08-18, 20:29
בתקציב שלך אני לא יודע איזה דגמים אתה יכול לרכוש.
כעיקרון חדש יותר = טוב יותר ואמין יותר.

michael17
13-08-18, 20:53
בתקציב שלך אני לא יודע איזה דגמים אתה יכול לרכוש.
כעיקרון חדש יותר = טוב יותר ואמין יותר.

מחיפוש מהיר ביד 2 יש דגמי 2008 במחיר זהה לדגמי 2002 . בסוף זה דרישה של בעל הרכב ...

Zivcar
13-08-18, 21:27
מחיפוש מהיר ביד 2 יש דגמי 2008 במחיר זהה לדגמי 2002 . בסוף זה דרישה של בעל הרכב ...


לרכבים מלפני 2010 כבר אין כל כל מחירון באמת. הרוב נמכרים בין 30 ל40 אלף עם חריגות למעלה ולמטה בהתאם למצב. זה קצת כל רכב לגופו במקרה הזה.
דגמי 2015-2018 מתומחרים יותר במבנה מחירון ... בין לבין הרכב לא שווק.

אורי חדד
13-08-18, 21:48
אולי טראנו?

suregev
14-08-18, 12:07
אולי טראנו?
לטראנו במיוחד הישנים יש מחלה שהמתלה הקדמי יכול להישבר באמצע נסיעה גם בכביש, ראיתי בעיניי מקרה כזה.
חלקים כמו רנו, לא הכי זול באחזקה אבל סביר
בסכום של 22000 הייתי הולך על ספורטאז' או סוזוקי גרנד ויטארה 1600 קצר, שני רכבים מצויינים עם אחזקה די זולה ונתונים לשיפורים יפים.

michael17
14-08-18, 12:20
לטראנו במיוחד הישנים יש מחלה שהמתלה הקדמי יכול להישבר באמצע נסיעה גם בכביש, ראיתי בעיניי מקרה כזה.
חלקים כמו רנו, לא הכי זול באחזקה אבל סביר
בסכום של 22000 הייתי הולך על ספורטאז' או סוזוקי גרנד ויטארה 1600 קצר, שני רכבים מצויינים עם אחזקה די זולה ונתונים לשיפורים יפים.

איך היכולת של הראנד הקצר מבחינת שטח?

גיא
14-08-18, 12:58
לטראנו במיוחד הישנים יש מחלה שהמתלה הקדמי יכול להישבר באמצע נסיעה גם בכביש, ראיתי בעיניי מקרה כזה.
חלקים כמו רנו, לא הכי זול באחזקה אבל סביר
בסכום של 22000 הייתי הולך על ספורטאז' או סוזוקי גרנד ויטארה 1600 קצר, שני רכבים מצויינים עם אחזקה די זולה ונתונים לשיפורים יפים.

זה יכול לקרות גם ללאנד קרוזר חדש ..
זה לא סיבה לא לקנות אוטו .. כי אולי ישבר המתלה ...

StavKug
14-08-18, 14:41
לפני כמעט שנה הייתי באותו מצב, ג׳יפ ראשון ב25k
קניתי גאלופר קצר 2001 ב14k
מאז התברכתי בתקלות כאלה ואחרות שעולות בממוצע 1500 שקל בחודש לפני ביטוחים, דלק ״שיפורים״ וכו׳...
השורה התחתונה היא שעד לפני כמה שבועות הייתי נוסע על האוטו יום יום לעבודה 50 ק״מ כל יום במינימום ואין רכב בשנתונים האלה שיכול להוות אמין ב100%.
טראנו גאלופר פאגרו טרופר וכל היפנים המזדקנים מאוד בעייתיים בתקציב כאלה.

אם הייתי היום צריך שוב לקנות רכב ב25k, הייתי קונה גימיני


Sent from my iPhone using Tapatalk

haggaigi
18-08-18, 18:55
הייתי הולך בתקציב שלך על טראנו בלי בעיה. אישית אני עם השני שלי, שניהם בנזין, דלק יקר, אבל טיפולים יחסית סבירים. קח בחשבון שבכל רכב בשנתונים שאתה מחפש יהיה מרובה תקלות. לאחרונה ראיתי בלוח יד 2 בנזין מודל 2001 עם קילומטראז' יחסית נמוך, מוסב לגז ומוגבה. לגבי תקלות של הפרונט החלש, זה יכול לקרות גם לרכבים גדולים יותר. היה לי גלאופר בעברי שסבלתי ממנו תקלות רבות. קח בחשבון שרכב ישן = תקלות רבות וזמן מוסך, במיוחד ברכבי שטח שסובלים מבלאי כתוצאה מנסיעה בשטח. בסכום שיש לך תוכל למצוא טראנו ישן, לתקן אותו, לזווד אותו ולנסוע להרבה מקומות יפים.
בהצלחה

-->