התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: התקנת נעילה אוטומטית בדאצ'יה דאסטר



גיא
18-08-18, 19:08
ניתן לצפות בעמוד זה

Http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3892

גיא
18-08-18, 19:22
תיקון קטן. האטם המקורי לדיפ׳ היה גם סוג של סיליקון. לא היה אטם במובן הרגיל.


וככה זה נראה בשטח:

https://youtu.be/a2zpFPLd5EY

yovavz
18-08-18, 19:40
כל הכבוד על המדריך המושקע
והמון תודה על ההשקעה והסיוע, שלחלוטין לא מובנים מאליהם
איך פותחים בהליכים של מינוי קונסול כבוד של דאצ'יה בארץ?

עדכון: בבדיקה מהירה מתברר שיש לרומניה כבר קונסול כבוד בחיפה מ-2015 (http://www.consuls.co.il/%D7%9E%D7%A8_%D7%91%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7 %91%D7%99%D7%A5_%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%9F %2C_%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%9C _%D7%9B%D7%91%D7%95%D7%93_%D7%A8%D7%95%D 7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94%2C_%D7%AA%D7%97%D 7%95%D7%9D_%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9 8%3A%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94) - אולי הגיע הזמן להילופי גברי, או להוסיף אחד :rolleyes:

מידבר
18-08-18, 21:17
גיא, חזק ואמץ. כל הכבוד!

66izik
18-08-18, 22:46
גיא
כל הכבוד ביצוע 10
איציק

bitfield
19-08-18, 09:18
יופי של מדריך גיא, באמת כל הכבוד!
שווה להראות למוסכים שפחדו לקחת על עצמם את העבודה ולאלו שדרשו אלפי (!) שקלים על העבודה לפעמים לפני שהבינו אפילו את המורכבות.

talw
19-08-18, 11:00
גיא,כל הכבוד על המדריך.
רק תוספת קטנה, להסיר שומנים מהברגים של הקורונה, ומהתבריגים שלה, ולהשתמש בלוקטייט אדום לנ״ל.

גיתאי נוה
20-08-18, 23:40
יופי של מדריך גיא, באמת כל הכבוד!
שווה להראות למוסכים שפחדו לקחת על עצמם את העבודה ולאלו שדרשו אלפי (!) שקלים על העבודה לפעמים לפני שהבינו אפילו את המורכבות.
שווה לאיזו מטרה?
אתה לא רוצה להתעקש ולשכנע מוסכניק שלא מכיר ו\או שתוקע מחיר מהאטמוספירה - להרכיב נעילה.
יודע מה? לפני 15 שנה הגעתי למסקנה, שאני לא רוצה להתעקש ולשכנע גם מוסכניק שכן מכיר להרכיב נעילה.
כל הרעיון במדריך הזה הוא להשאיר את הכיף והכסף לעצמך.

boaz avrahami
21-08-18, 02:53
גיא,כל הכבוד על המדריך.
רק תוספת קטנה, להסיר שומנים מהברגים של הקורונה, ומהתבריגים שלה, ולהשתמש בלוקטייט אדום לנ״ל.





Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

bitfield
21-08-18, 08:48
כל הרעיון במדריך הזה הוא להשאיר את הכיף והכסף לעצמך.

יש בזה משהו, העיניין שלא לכולם יש את התנאים/הכלים/הזמן/החשק לעשות את זה לבד.

גיא
22-08-18, 11:53
לגבי המומנט.

אומרים לי ש 40 ניוטון מטר ואז עוד 90 מעלות.
אבל זה מידע על הדגם הקודם ( סביר להניח שהוא תקף גם לדגם הזה )

אני סגרתי על הכי חזק של הפטיש אויר.

גיתאי נוה
22-08-18, 13:51
יש בזה משהו, העיניין שלא לכולם יש את התנאים/הכלים/הזמן/החשק לעשות את זה לבד.
עם השניים האחרונים קשה לי להתווכח :rolleyes:

omri_t
23-08-18, 08:34
יפה מאוד!
יותר מידי זמן לא היתה בגיפולוג כתבה ראוייה שמכבדת את האתר.
והנה אחרי הבצורת... הגיעה.

הייתי משקיע בניקיון של הדפרנציאל.
אם כבר פותחים מנקים היטב לפני סגירה.

המכלולים של הדאציה נראים מוכרים מאוד. רק קטנים יותר..

ishc
27-08-18, 20:41
סחטיין גיא!!!

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

ערן CJ
01-09-18, 08:25
גיא, שאפו. מהמדריכים הטובים שראיתי בחיי. היינס צריכים לקחת אותך לעבודה. אתה מבוזבז בהיי-טק...
ערן CJ

tallevi
01-09-18, 10:23
לגבי המומנט.

אומרים לי ש 40 ניוטון מטר ואז עוד 90 מעלות.
אבל זה מידע על הדגם הקודם ( סביר להניח שהוא תקף גם לדגם הזה )

אני סגרתי על הכי חזק של הפטיש אויר.

מבחינת חוזק ההידוק זה מספיק טוב, אני רק מקווה בשבילך ששמת דבק הברגות על הברגים (loctite). כמו כן לא ראיתי התייחסות שלך לגבי בדיקת המרווחים השונים בין חלקי הנעילה. אין התייחסות לזה במדריך ההרכבה של יצרן הנעילה?

חוץ מזה כל הכבוד, אני אוהב לראות שעדיין נשארו בג'יפולוג ג'יפאים שמלכלכים את הידיים...



טל.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

גיא
01-09-18, 10:41
לא שמתי לוקטייט על הברגים.
ולגבי המרווח. יש בניירת התיחסות ל 3.5 מ׳מ רווח בין שני החלקים כשהנעילה מוכנסת לבית דיפ׳.

אני לא רואה שיש אפשרות מכנית ליותר מזה.
יש מצב לפחות אם מרכיבים משהו לא נכון ...

אבל ... לא יכול לקחת אחריות על זה.


תודה לכל המברכים.




Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב ש.
01-09-18, 10:51
מצטרף לברכות, ונראה גם שזה שידרוג משמעותי לך ולרכב גם כדי לשמור על המכלולים(נסיעה מבוקרת ואיטית).

טל צודק, יש דיפ' שהברגים הללו נוטים להישתחרר.
לגבי המרווחים, לפחות ממה שאני מכיר עם נעילות אוט' מודדים עם פילר גייג׳ ומכוונים בעזרת טבעות מרווח.

טל- יש עדיין כאלה שמלכלכים ידיים(והרבה😂), פשוט לא מפרסמים את זה... באף מקום...

גיא
01-09-18, 10:54
נמדד עם מד קליבר ...
אין שם מה לכוון מעבר לטבעות מרווח שהתיחסתי אליהן.
והעובי שלהן ממש גדול. להוריד אחת או להוסיף אחת משמע הקורונה לא תיגע בכלל בפיניון.
או לא תיכנס.

הן בעובי 2 מ׳מ


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
01-09-18, 10:55
גיא, הייתי שוקל לפתוח שוב בשביל לשים לוקטייט. כבר נטחן לי סרן אחורי (בויטארה) בגלל בורג של הנעילה שהשתחרר ... לא כיף ולא זול ...

נדב ש.
01-09-18, 11:10
נמדד עם מד קליבר ...
אין שם מה לכוון מעבר לטבעות מרווח שהתיחסתי אליהן.
והעובי שלהן ממש גדול. להוריד אחת או להוסיף אחת משמע הקורונה לא תיגע בכלל בפיניון.
או לא תיכנס.

הן בעובי 2 מ׳מ


Sent from my iPhone using Tapatalk
הכוונה לא היתה לאלה.

120914

הכוונה לטבעות בין הנעילה בתוך הקייס, סימנתי בחץ.
אלה קובעות את ה"לחץ" שבו הנעילה תראצ׳ט.
כשהוצאת את הגלגלש"ים לא היו טבעות מרווח? הוצאת אותם והכנסת את הנעילה במקום?

גיא
04-09-18, 19:23
אכן
לא היו שם טבעות מרווח ... הוצאתי והכנסתי במקום.
החוברת מציינת מרווח שצריך להיות שם ( ויש )

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180904/ca9966b4e7f6b6e1503c40a98a004dbd.jpg

גיא
01-10-18, 17:30
אחרי כמה מאות ק"מ .. חלקם הגדול מידי בכביש ( אבל כמה עשרות מהם ב"לא כביש" .. )

אפשר להגיד ש:
1. התיקתוק ממש חלש .. לא מפריע בשום צורה.
2. אין שום שינוי בנסיעה במצב 2 על 4 ( הנעה קדמית בלבד )
3. בנסיעה מהירה על שבילי כורכר יש אולי לפעמים ( אני לא בטוח .. ) תחושה שבסיבוב האוטו ממשיך ישר .. אני מסייג שאני ממש לא בטוח שזה באמת ואולי זה רק בראש שלי כי אני כל הזמן מחפש להרגיש משהו ... אולי כי האוטו קל .. אולי לא בכלל ( יצא לי חרוז )
3. בנסיעת שטח 4X4 , מצב LOCK , שמיים וארץ .. אין פירפורים ואין השהיות .. וחבל לי שלא יצא לי עוד ללכת לבדוק את ההבדל במדרגת נקרות ...
4. אם עוצרים באמצע המכשול . מכל סיבה שהיא, בהתחלת נסיעה המצמד המרכזי מחליק והמחשב מתערב מיד. אם יורדים מטר אחורה ומגיעים למכשול בתנועה .. אין מכשול ( תלוי בגודל המדרגה .. כמובן )
5. שווה כל שקל.
6. יש לי עוד 2 נעילות ( שכבר הוזמנו ונימכרו ) שהבאתי .. עוד שני בעלי דאסטר מאושרים בדרך :)

-->