PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות במזגן - קיה פורטה 2012



bezzat
20-08-18, 07:47
היי
יש לי בעיה במזגן.
המזגן יכול לעבוד תקין ולקרר למשך זמן של 10/ 30 / דקות או כל זמן אחר

עד שפתאום מפסיק לקרר ויוצא אוויר (ללא קירור) בלי הפסקה ופתאום שוב חוזר לקרר (באותה הנסיעה)

הבעיה קיימת המון זמן.

כשהגעתי למוסך המרכזי הם בדקו את הרכב יום שלם ולא מצאו כלום.

הם הוציאו את כל הגז והכניסו גז חדש לפי משקל, זה החזיק שנה + ושוב התופעה חוזרת.

עזרתכם לפני שאני הולך לשפוך סתם כסף.
תודה

shmil
20-08-18, 07:54
תחליף את הטרנרי (יוניט לחץ גבוה) לפני כל דבר אחר.

bezzat
20-08-18, 08:06
תחליף את הטרנרי (יוניט לחץ גבוה) לפני כל דבר אחר.תודה על התשובה
זרקו לי שצריך להחליף יונית
איפה הוא נמצא? מה המקט שלו?

shmil
20-08-18, 08:42
זה לא עבודה עצמית.
צריך לאסוף ולהוציא את הגז הישן, להחליף יוניט, לעשות ואקום ואז גז.

חוץ מה - לא יודע איפב בקאיה היוניט - אולי במייבש, אולי במעבה של המזגן...

bezzat
20-08-18, 08:52
זה לא עבודה עצמית.
צריך לאסוף ולהוציא את הגז הישן, להחליף יוניט, לעשות ואקום ואז גז.

חוץ מה - לא יודע איפב בקאיה היוניט - אולי במייבש, אולי במעבה של המזגן...תודה

bezzat
24-08-18, 10:59
חזרתי...
הבנתי שמדובר בפריט הזה 976041G001 (https://www.google.co.il/search?q=976041G001&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiuppmthYXdAhVKDcAKHT_zABsQ_AU ICigB&biw=1527&bih=845)
יש מגוון מחירים ואני לא בטוח אם כדאי לקחת את המקורי או פריט אחר ?
הפרוק של הרכיב מאוד נוח (10 דקות)
120840

מה גם שיש מגוון מחירים
בעיקרון מעדיף לפרק ולהרכיב לבד וללכת למוסך להוצאת גז והכנסה מחדש
אשמח לעוד תגובות

asafk
24-08-18, 12:47
המזגן עדיף שלא יהיה בלי גז כי נכנסת לחות. לכן זו עבודה שצריך מייד להשלים עם ואקום ומילוי גז.
לפני זה... שטוף היטב את המחליף חום שצמוד לרדיאטור. מניסיוני רוב המקרים האלו הם תוצאה של מחליף חום מלוכלך שלא מאפשר זרימת אויר.

אסף.

bezzat
24-08-18, 13:00
המזגן עדיף שלא יהיה בלי גז כי נכנסת לחות. לכן זו עבודה שצריך מייד להשלים עם ואקום ומילוי גז.
לפני זה... שטוף היטב את המחליף חום שצמוד לרדיאטור. מניסיוני רוב המקרים האלו הם תוצאה של מחליף חום מלוכלך שלא מאפשר זרימת אויר.

אסף.הווה אומר
לפני החלפת החלק לנקות קודם את המחליף חום ?
מה זה ? שם באנגלית כדי שאמצא את זה
תודה מראש

רפי לין
24-08-18, 15:10
מחליף חום = מעבה = CONDENSER והוא נמצא לרוב
לפני הרדיאטור.
מתג לחץ גז המזגן יש בצורה של ניתוק/חיבור בגלל לחץ גז גבוה/נמוך מדי
ועם הפעלת מאורר המעבה/רדיאטור ונקרא טרינרי TRINARY ויש
בצורת הפעלת מאורר מעבה/רדיאטור בשתי מהירויות, איטית ומהירה
לפי לחץ הגז וזה נקרא קוודרינרי QUADRINARY/
יש רכבים שמתחת למתג הלחץ יש ונטיל כך שהסרתו אינה גורמת לבריחת גז.
איני יודע מה יש בדיוק בקיה פורטה.
איני מצדד בהחלפת חלפים סתמית שלפעמים הנה זריקת כסף לשווא וללא פתרון התקלה.
בברכה - רפי לין

bezzat
25-09-18, 18:28
מעדכן - הוחלף מדחס משופץ
והמזגן חזר לתפקד.

-->