צפייה בגרסה מלאה : מחפש מסלול עביר לגיפ רך (טוסון 2006) למרסבא. תודה
מחפש מסלול עביר לגיפ רך (טוסון 2006) למרסבא. תודה
מה שלא יהיה אל תחשוב אפילו להגיע דרך הכביש, הכפר שדרכו הציר עובר, עיבדייה, הוא בשטח A ועויין באופן קטלני.
יוני5
תודה על האזהרה. אני מתכוון להגיע מכיוון בקעת הורקניה
יש שם כמה עליות שיכולות להיות קצת מלחמה ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
מנביא מוסא למרסבא
http://off-road.io/track/6524845307199488
אם אתה רוצה "על בטוח", תתחיל מישור אדומים (בתיאור כתוב קידר, אבל המסלול מגיע לכביש המחבר בין מישור אדומים לכניסה הצפ'-מז' של מעלה אדומים) בכיוון ההפוך (בירידה)
אזור ג'בל מונטר עשוי להיות לך מעט מאתגר וניתן לעקוף אותו על השביל השחור.
ניתן גם להתחבר לקידר במקום מישור אדומים.
רק תזכור שבבקעת הורקנייה יש שטח אימונים של צה"ל.
מה שכתבו מעלי לא נכון. זו טעות שעלולה להיות מסוכנת.
העליות מהורקניה פחות נחמדות בקיץ - עם טוסון סטנדרטי זה יהיה איפשהו בין חוויה לנזק לרכב.
העלויה למונטר לא "יכולה להיות בעיה" היא בעיה. שם גם יש המון בדואים ולהיתקע שם, בטח אחרי החשיכה - לא נעים בכלל.
כוחות צה"ל לא מגיעים לשם כמעט בכלל.
אנשים. כשאתם ממליצים כאן בפורום - אנא תבדקו שאתם בטוחים בנכונות דבריכם.
בברכה,
יוני5
בין מעלה אדומים לאזור תעשייה מישור אדומים יוצא סמ"ש שחור (ההגעה מאזור התעשייה)
מסלול זה פשוט ותעבור אותו בקלות, כולל אם תרצה לעלות ולרדת חזרה את המונטר.
בהמשך הופך למסלול כחול - המערבי מביא אותך ישירות אל המנזר והמזרחי לתצפית.
אין כל בעייה לעבור את המסלול
מה שכתבו מעלי לא נכון. זו טעות שעלולה להיות מסוכנת.
העליות מהורקניה פחות נחמדות בקיץ - עם טוסון סטנדרטי זה יהיה איפשהו בין חוויה לנזק לרכב.
העלויה למונטר לא "יכולה להיות בעיה" היא בעיה. שם גם יש המון בדואים ולהיתקע שם, בטח אחרי החשיכה - לא נעים בכלל.
כוחות צה"ל לא מגיעים לשם כמעט בכלל.
אנשים. כשאתם ממליצים כאן בפורום - אנא תבדקו שאתם בטוחים בנכונות דבריכם.
כנראה שלא הובנתי נכון.
המלצתי לפות"ש לעשות את המסלול בירידה ולהתחיל ממישור אדומים (או קידר) ולא מבקעת הורקניה.
לגבי ג'בל מונטר, אני חושב שזה עשוי לאתגר טוסון 4X4 ואני יכול לומר שעשיתי את המסלול עם דאסטר (לפני שהגבהתי והחלפתי לצמיגי AT) ללא דרמות גדולות. בכל מקרה, הצעתי לעקוף את הקטע הבעייתי עם השביל השחור, כפי שהציע גם ש01
לגבי ההערה על שטח אימונים בבקעת הורקניה, זה היה כדי שלא יטייל בימי השבוע הרגילים, שאז עשויים להיות שם אימונים ולא כדי שיבין או יחשוב שהצבא מסתובב שם בשביל לשמור.
הבדווים (ג'אהלין) במרחב אכן רבים, אך לא עויינים. רק משום מה, הרבה ילדים שם התרגלו לפשוט יד ולבקש במפגיע תרומה (כנראה שראו ברכה בעמלם).
אני לא בטוח אבל אני חושב שההבדל הוא שלדאסטר יש בקרת אחיזה ... אם זה ככה זה הבדל של שמיים וארץ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.c-suvs.com/traction_control_system_tcs_-1678.html
אני אוהב להכנס לשטח מקידר הישנה , התחברות לשביל האדום (במפות של עמוד ענן) , אני נוסע על הציר הזה כ5 קילומטר עד שנהפך לשביל שחור ,
שים לב לא לקחת ימינה בשביל השחור שחוצה את האדום הוא מתחבר לכחול בנקודה בעייתית , שם מתחילה עליה עם פודרה והחלקות, רכב ללא נעילת דיפרנצייל כלשהי לא יצליח לעלות את העליה בקלות .
בערך כקילומטר אחרי שהשביל האדום הופך לשחור במפה יש שביל ימינה , השביל די קל , והוא מתחבר לשביל הכחול אחרי 2 קילומטר
שים לב שלפני הכחול יש לשביל התפצלות , ההתפצלות השמאלית מובילה לשביל קל למרפסת שצופה על המרסבא
בהצלחה
121278
כדי להבהיר את נושא העליות לג'בל מונטר - זו המפה של Israel Hiking וגם של OffRoad
לפסגת ההר ניתן לעלות מדרום או מצפון. העליות הללו כוללות קטעים של עבירות בינונית מינוס (לדעתי) והן לא בעייתיות במיוחד.
הדרך הלא מסומנת שעולה לפסגה מדר'-מז' לפסגת ג'בל מונטר, ליד הסימון "מעלה בעייתי" היא הקטע הבעייתי שבו יש הרבה בורות גדולים, דרדרת ופודרה. לרכבים ללא נעילות (או בקרת משיכה ממש טובה) והילוך כח יהיה קשה מאוד (מאוד) ומסוכן לנסות ולעלות אותה במצבה הנוכחי. כשיורדים משם אין בעיה אם יורדים לאט ובזהירות.
השביל האדום שמסומן "עליה ממזרח" לא אמור להיות בעייתי במיוחד אם אינני טועה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.