צפייה בגרסה מלאה : הפניה לבקר מתח 12V אוטומטי.
אני רוצה לחבר את המקרר למצבר נוסף שישמש רק כאשר אני מדומם מנוע. מישהוא יכול להפנות אותי לבקר אלקטרוני שברגע שהוא מזהה שמצבר הרכב ניתק הוא מכניס לפעולה את המצבר המשני.
boaz avrahami
28-09-18, 06:46
למה בקר?
תשתמש בריליים שהפיקוד שלהם הוא פלוס אחרי סוויץ
תודה, כרגיל נהנה לקרוא את התשובות שלך.
boaz avrahami
28-09-18, 09:53
תודה!
בבקשה, מחבר את המצברים רק כשיש טעינה בפועל.
https://www.ebay.com/itm/12V-200-AMP-Dual-Battery-Isolator-Auto-Battery-Emergency-Switch-Controller-Relay/152971030641?epid=14023363270&hash=item239dc8b071:g:CI8AAOSwnklaxI4K
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לגבי השאלה כפי שנשאלה, התשובה של בועז נכונה (למרות שאני הייתי מעדיף ריליי אלקטרוני ולא מכני), אבל ....
משהו לא ברור לגבי הרעיון כולו, איך אתה דואג לטעינה של המצבר הזה (שמשמש אותך רק שהמנוע כבוי)?
בהנחה, שבזמן שהמנוע עובד, אתה רוצה להטעין את המצבר, אז הגישה (והשאלה) מעט שונה.
זה המקרה של מצבר צרכנים - המקרר מחובר כל הזמן למצבר הזה. והמצבר מתנתק משאר המערכות של הרכב בזמן שהמנוע כבוי, זה בעצם המוצר ש zerez הציע.
בקיצור, המקרר מחובר קבוע, המצבר הוא זה שממתגים אותו.
אני רוצה לחבר את המקרר למצבר נוסף שישמש רק כאשר אני מדומם מנוע. מישהוא יכול להפנות אותי לבקר אלקטרוני שברגע שהוא מזהה שמצבר הרכב ניתק הוא מכניס לפעולה את המצבר המשני.יש פתרון מעולה של Front Runners שכולל מצבר פריקה עמוקה וניהול טעינה /ניתוק בקופסה אחת.
https://www.frontrunneroutfitters.com/en/int/battery-solutions/battery-management/national-luna-portable-power-pack.html
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
אני רוצה לחבר את המקרר למצבר נוסף שישמש רק כאשר אני מדומם מנוע. מישהוא יכול להפנות אותי לבקר אלקטרוני שברגע שהוא מזהה שמצבר הרכב ניתק הוא מכניס לפעולה את המצבר המשני.
מממליץ בחום לחפש שרשורי מקררים כאן באתר.
יש הרבה פרטים על מערכות אנרגיה לרכב עם מקרר.
בגדול, אתה צריך מפצל טעינה שמנתק בין המצברים כשהרכב כבוי.
Battery isolator.
בבקשה, מחבר את המצברים רק כשיש טעינה בפועל.
https://www.ebay.com/itm/12V-200-AMP-Dual-Battery-Isolator-Auto-Battery-Emergency-Switch-Controller-Relay/152971030641?epid=14023363270&hash=item239dc8b071:g:CI8AAOSwnklaxI4K
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אם מחברים לזה מצבר פריקה עמוקה, עדיין יכול לתפקד?
הכוונה, מצבר אחד רגיל עבור הרכב ומצבר פריקה עמוקה עבור צרכנים.
יעבוד אבל לא רצוי. עדיף לחבר שני מצברים זהים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
יעבוד אבל לא רצוי. עדיף לחבר שני מצברים זהים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אצלי מחוברים מס שנים שני מצברי עופרת שונים בגדלם.
לפי הרבה קריאה ברשת, זה יעבוד בלי בעיות.
הסיבה שאין לי מצבר פריקה הוא נסיון של הרבה אנשים עם מצבר צרכנים רגיל, ומנגד מחיר גבוה של מצבר פריקה ביחס למצבר רגיל.
אם יש לך הזדמנות/יכול מצבר פריקה, זו הדרך.
אם לא, זה עדיין יעבוד טוב כמערכת למקרר וצרכני מחנה ללילה בין טעינה (מנוע/סולרי).
יעבוד אבל לא רצוי. עדיף לחבר שני מצברים זהים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
I beg to differ
אני מציע כיוון מעט אחר.
תגדיר "מצבר צרכנים" ו"מצבר התנעה". הם יכולים ואיפילו עדיף שיהיו שונים זה מזה.
למשל: מצבר התנעה ייעודי ומצבר עופרת / חומצה "רגיל" עם קיבולת גבוהה (ככל שנכנס פיזית) - לצרכנים.
מצבר "הצרכנים" מחובר קבוע כרגיל.
מצבר "ההתנעה" מחובר במקביל אליו דרך ממסר שמקבל "+" אחרי סוויץ' למינוס.
כשמגיעים לחניון הלילה ומדוממים, הממסר מפסיק לקבל מתח ומצבר ההנעה מתנתק.
מצבר הצרכנים מחזיק את כל מה שתרצה להחזיק, כולל מקרר.
בבוקר, מכניסים מפתח לסוויץ, מצבר ההנעה מתחבר ואתה יכול להניע את המנוע עם מצבר רענן.
בנסיעה, טעינה של שני מצברים שמחוברים במקביל לאלטרנטור תקין אינה בעיה.
פיתרון קל, פשוט ואמין.
אצלי מותקן המוצר הבא:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk% 2Fitm%2F221686401817
מותקן בצורה דומה למה ש-PW תיאר.
אצלי מחוברים מס שנים שני מצברי עופרת שונים בגדלם.
לפי הרבה קריאה ברשת, זה יעבוד בלי בעיות.
הסיבה שאין לי מצבר פריקה הוא נסיון של הרבה אנשים עם מצבר צרכנים רגיל, ומנגד מחיר גבוה של מצבר פריקה ביחס למצבר רגיל.
אם יש לך הזדמנות/יכול מצבר פריקה, זו הדרך.
אם לא, זה עדיין יעבוד טוב כמערכת למקרר וצרכני מחנה ללילה בין טעינה (מנוע/סולרי).שני מצברים רגילים לא באותו קיבול עדיפים על אחד פריקה עמוקה ואחד רגיל.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
שני מצברים רגילים לא באותו קיבול עדיפים על אחד פריקה עמוקה ואחד רגיל.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אולי, אבל מקריאה רבה ברשת, קומבינציה של רגיל+פריקה זה משהו מאד נפוץ.
אולי, אבל מקריאה רבה ברשת, קומבינציה של רגיל+פריקה זה משהו מאד נפוץ.יש הבדלי מתח קטנים בין סוגי המצברים ולכן, כשמחברים מצברים במקביל (ובזמן טעינה הבקר מחבר אותם במקביל), רצוי שהם יהיו זהים או לפחות מאותו סוג. אם לא אז אחד מהם לא יגיע לטעינה מלאה.
זה יעבוד אבל לא אופטימלי.
בלי שום קשר אני לא חושב שלשימושים שלנו יש למצבר פריקה עמוקה, שעולה כפול ממצבר רגיל, יתרון גדול.
במקום לשים מצבר פריקה עמוקה של 70 אמפר שעה אפשר לשים מצבר רגיל של 95 אמפר שעה, שהוא יותר זול ויכול לשמש כמצבר התנעה במקרה שהמצבר הרגיל מת.
גם מי שיוצא לטיול פעם בשבוע ומשתמש שני לילות במקרר ומרוקן את המצבר ל 70 אחוז, עדיין, מבחינת מחזורי טעינה, המצבר יחזיק הרבה שנים.
כל זה תיאורטי, אני לא בדקתי את זה מבחינה מעשית.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בלי שום קשר אני לא חושב שלשימושים שלנו יש למצבר פריקה עמוקה, שעולה כפול ממצבר רגיל, יתרון גדול.
במקום לשים מצבר פריקה עמוקה של 70 אמפר שעה אפשר לשים מצבר רגיל של 95 אמפר שעה, שהוא יותר זול ויכול לשמש כמצבר התנעה במקרה שהמצבר הרגיל מת.
גם מי שיוצא לטיול פעם בשבוע ומשתמש שני לילות במקרר ומרוקן את המצבר ל 70 אחוז, עדיין, מבחינת מחזורי טעינה, המצבר יחזיק הרבה שנים.
כל זה תיאורטי, אני לא בדקתי את זה מבחינה מעשית.
זה השנקל נסיון שצברתי עם מצבר שני ברכב שמיועד לצרכנים בלבד(מקרר, משאבת מים ותאורת לד לחניון):
מצבר ראשי 90, מצבר צרכנים 70.
מוטענים אחרי פתיחת סוויץ דרך pac200 שהעלתי בקישור.
(ד״א, הראשי כבר הוחלף פעם אחת בינתיים).
מצבר 70 startup כמצבר צרכנים, זו השנה החמישית.
את הראשון הרגתי בניסוי כלים של חיבור המקרר למצבר בלי הנעה בכלל 23שעות.. והתפגר, שכר לימוד.
הוחלף במצבר זהה, startup, 70, פשוט כי לא נכנס 90 פיזית במיקום הנוסף שקיים ברכב מהמפעל מראש למצבר שני, ואין לי עונה לחווט מחדש את צרכני הרכב לצד השנה של תא המנוע.
מצבר הצרכנים עובד בממוצע כפעם בחודש לילה עד בוקר מאוחר, בחגים הרבה יותר.
אם יש אור בחניון כשמגיעים, אז הפאנל מסייע לקזז צריכה עד לשקיעה, לא תמיד.
מתחיל את הערב מלא ולרוב בבוקר עומד על-12.2+/-.
אז במבחן 4.9 שנים בקומבינציה הזו, מצבר רגיל עובד יופי.
תגדירו מצבר פריקה עמוקה?
יש לפחות 3-4 סוגים, ומתי הטעינה שלהם לא זהה, ועם חלק מהדגמים יכולה להיות בעיה בחיבור ישיר לאלטרנטור של רכב .
לאחרונה יש מצברי AGM שמיועדים לרכבים החדשים שמכבים את עצמם בכל עצירה, זה כנראה המצבר שהכי מתאים לנו, וכנראה שאין בעיה לחבר אותו במקביל למצבר רגיל
אבל פה נכנס השנישקל של דורון
עם מצבר AGP עולה 150-200 שקל יותר, ומקבל אותה אחריות (שנתיים???) כמו מצבר רגיל, אז למה לא לקנות רגיל , לקרוא לו את הצורה?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.