צפייה בגרסה מלאה : מישהו מכיר את חברת נוקו
נתקלתי בפרסומות למכשיר לחסכון בדלק של חברת נוקו,
מישהו התקין את זה ברכב ויודע אם זה עובד או זה "שמן נחשים"?
https://www.noko.co.il/
עוד פעם?
שוב הפראיירים לא מתים, רק מתחלפים?...................
קח, תקרא שוב (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1374-jeepolog-archive)
גם אחרי 11 וחצי שנים, מאמר שתמיד רלוונטי, תמיד אקטואלי.
תמיד-תמיד-תמיד זו רמאות, אחיזת עיניים, הונאה.
לי זה עבר לשרשור של חיים רכס על סיר לחץ [emoji1787]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לי זה עבר לשרשור של חיים רכס על סיר לחץ [emoji1787]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkקישורים למאמרים לא עובדים טוב מטאפאטוק, תפתח מהמחשב או מהדפדפן בסלולר
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
קח, תקרא שוב (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1374-jeepolog-archive)
גם אחרי 11 וחצי שנים, מאמר שתמיד רלוונטי, תמיד אקטואלי.
תמיד-תמיד-תמיד זו רמאות, אחיזת עיניים, הונאה.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1374-jeepolog-archive
Slowly..
אין דבר שגורם לרכב לדתות פחות במיוחד
שלא בא בתור נוזל.
עקיצה
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
מבדיקת המעבדה עולה שיש שיפור מכסימלי של כ 4% כשהממוצצע איפשהו סביבות 1.5%...
איך הם מצהירים על חיסכון אפשרי של 15% ??!
כמו כן מוצגת בדיקה למנוע דיזל אחד בלבד..
מניח שזו התוצאה הטובה ביותר שהשיגו ואין להשליך ממנה על מנועים מסוג שונה
אני ממלא על כל 50 ליטר בנזין עוד גלון אחד של נוזל מיוחד, זה הוריד לי את צריכת הדלק כמעט ב 10%.
אז לא הכל רמאות...
אסף.
שתף אותנו אז מה אתה ממלא
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
שתף אותנו אז מה אתה ממלא
Grand vitara 07
Arctic dvx 08לא בטוח מה זה אבל יש לזה ריח כמו של דלק...
אסף.
רק תבדוק שוב לפני שאתה מוסיף את זה לדיזל החדש הסודי ...
לא... זה עובד רק על בנזין.
אסף.
לדיזל זה מגיע בג'ריקנים של 5 ליטר וזה משפר ב 10% בדוק.
בברכה,
יוני5
הומור שחור[emoji29]
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1374-jeepolog-archive
Slowly..גם אני הגעתי לסיר לחץ של חיים רכס. האמת, מעניין...
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
גם אני הגעתי לסיר לחץ של חיים רכס. האמת, מעניין...
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
תנו קישור.. זה היהאחד מהשרשורים הראויים לקיבוע בראש הפורום..
Slowly..
זה הקישור שנפתח מטאפאטוק -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/1374-אוכל-טוב-ומהר-בשטח
אבל אני חושב שהתכוונת לשרשור עם התרנגולות במקום לסחוב ביצים...
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
מקפיץ פה את השאלה מפוסט אחר .
הפתרון הנוסף הוא החומר הזה xado
http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D...pairing-grease (http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%9D-Repairing-grease)
הבעיה שלא מאמין בכשפים ככה זה נראה למרות שהיבואן נשמע מהימן ונותן הסבר טוב .אבל מוכן לנסות ...
למעשה בפשט זה אמור לגדל שכבה נוספת לאחר כ 500-1000 ק"מ ,
יש למישהו ניסיון עם החומר הזה כגריז לא השמנים ?
מדובר בגריז שבקישור שאמור לפתור בעיית חופש בין הקאפה של המיסב לגוף סרן DANA 44
כמו בשאלה הקודמת האם מדובר בבן דוד של שמן נחשים או יש ניסיון למישהו?
מקפיץ פה את השאלה מפוסט אחר .
הפתרון הנוסף הוא החומר הזה xado
http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D...pairing-grease (http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%9D-Repairing-grease)
הבעיה שלא מאמין בכשפים ככה זה נראה למרות שהיבואן נשמע מהימן ונותן הסבר טוב .אבל מוכן לנסות ...
למעשה בפשט זה אמור לגדל שכבה נוספת לאחר כ 500-1000 ק"מ ,
יש למישהו ניסיון עם החומר הזה כגריז לא השמנים ?
מדובר בגריז שבקישור שאמור לפתור בעיית חופש בין הקאפה של המיסב לגוף סרן DANA 44
כמו בשאלה הקודמת האם מדובר בבן דוד של שמן נחשים או יש ניסיון למישהו?
אפילו שאני לא מאמין בזה ....מצאתי לך ...פעם הציעו לי ...... אבל לא מאמין שגריז יכול לצמוח או לגדול .. מלפפון כן......
http://sfile-pull.f-static.com/image/users/62758/ftp/my_files/xado%20%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C%20%D7%9B %D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94.pdf?id=13228638
תודה מכיר קראתי , מבלי לפגוע ביבואן/משווק על מנת למכור " נוסחת פלא" תמיד מגבים את זה במחקרים דיאגרמות וכו.. אחרת איך נמכור ?
לא טוען שזה המקרה בגלל זה מבקש לדעת ניסיון שיש למישהו ,
לגופו של מקרה , לא הייתי מכניס את זה למנוע , פה מדובר במכלול גס סרן שגריז להערכתי לא יוכל לעשות נזק ובמחיר המצחיק של 120 ש"ח אולי כן שווה לבדוק ....
אתה חושב שאפשר לגדל מתכת?
אסף.
מקפיץ פה את השאלה מפוסט אחר .
הפתרון הנוסף הוא החומר הזה xado
http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D...pairing-grease (http://www.xado.co.il/62758/%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%9D-Repairing-grease)
הבעיה שלא מאמין בכשפים ככה זה נראה למרות שהיבואן נשמע מהימן ונותן הסבר טוב .אבל מוכן לנסות ...
למעשה בפשט זה אמור לגדל שכבה נוספת לאחר כ 500-1000 ק"מ ,
יש למישהו ניסיון עם החומר הזה כגריז לא השמנים ?
מדובר בגריז שבקישור שאמור לפתור בעיית חופש בין הקאפה של המיסב לגוף סרן DANA 44
כמו בשאלה הקודמת האם מדובר בבן דוד של שמן נחשים או יש ניסיון למישהו?ואיך חשבת ליישם את החומר על החלק?
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
אתה חושב שאפשר לגדל מתכת?
אסף.
כן ,כל מתכת גודלה נוצרה עורבבה לצורתה הסופית , אבל לא בזה עסקינן
הבעיה שלי יותר too good to be true
- - - Updated - - -
ואיך חשבת ליישם את החומר על החלק?
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
סרן דנה 44 מגיע על הציריה עם מיסב אחרי מחזיר השמן . שבהרכבה מגרזים אותו ,
כן ,כל מתכת גודלה נוצרה עורבבה לצורתה הסופית , אבל לא בזה עסקינן
הבעיה שלי יותר too good to be true
- - - Updated - - -
סרן דנה 44 מגיע על הציריה עם מיסב אחרי מחזיר השמן . שבהרכבה מגרזים אותו ,
אבל אתה רוצה לבטל חופש שקיים בין ה"קאפה של המסב" שזה הטבעת החיצונית לגוף. ז"א שתהיה חייב להוציא את הטבעת החוצה ל"גרז" אותה מבחוץ ולהחזיר. מה קשור גירוז המסב עצמו?
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
לא הבנתי איפה הבעיה . גירוז המיסב יחד עם הקאפה שלו . החומר שהוא גריז יגרז ואמור בנוסף לסתום את החלל בין הקאפה לגוף
Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
לא הבנתי איפה הבעיה . גירוז המיסב יחד עם הקאפה שלו . החומר שהוא גריז יגרז ואמור בנוסף לסתום את החלל בין הקאפה לגוף
Sent from my Redmi 4A using Tapatalkא. הגירוז אמור להיות פנימי ולשמש כסיכוך בין הגלילונים, חביתונים, כדוריות של המסב למשטחי הגלגול שלהם שזה ההיקף החיצוני של הטבעת הפנימית וההיקף הפנימי של הטבעת החיצונית.
החלל שאתה רוצה למלא הוא חיצוני למסב, בין ההיקף החיצוני של הטבעת החיצונית לגוף שבו היא יושבת.
אז מה הקשר בין השניים??
ב. איך חומר אחד אמור להתנהג בשני אופנים המנוגדים לחלוטין אחד מהשני???
פעם אחת כגריז - ז"א כחומר גמיש רך ומשיך,
ופעם שניה כחומר מילוי חללים לביטול חופשים - ז"א חומר קשיח קשה ויציב??
כל ניסיון שלך להסביר את אופן פעולת החומר ואת דרך ישומו, רק מעלה את רמת הבלבול..
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
א. הגירוז אמור להיות פנימי ולשמש כסיכוך בין הגלילונים, חביתונים, כדוריות של המסב למשטחי הגלגול שלהם שזה ההיקף החיצוני של הטבעת הפנימית וההיקף הפנימי של הטבעת החיצונית.
החלל שאתה רוצה למלא הוא חיצוני למסב, בין ההיקף החיצוני של הטבעת החיצונית לגוף שבו היא יושבת.
אז מה הקשר בין השניים??
ב. איך חומר אחד אמור להתנהג בשני אופנים המנוגדים לחלוטין אחד מהשני???
פעם אחת כגריז - ז"א כחומר גמיש רך ומשיך,
ופעם שניה כחומר מילוי חללים לביטול חופשים - ז"א חומר קשיח קשה ויציב??
כל ניסיון שלך להסביר את אופן פעולת החומר ואת דרך ישומו, רק מעלה את רמת הבלבול..
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
חוזר להודעה המקורית . לא מאמין בכשפים ובגלל זה שואל אם למישהו יש ניסיון
לגבי ישום החומר . יש למעלה קטלוג שלם יתן לך תשובות . במקום להתפלפל....
לגבי חומר שמתנהג בשני אופנים מאות דוגמאות . גם הדלק שאתה מכניס למנוע מצד אחד משמן מצד שני ....
בגדול . החומר לא פועל על משטחים תקינים/חדשים יודע לזהות ולהחזיר לצורה המקורית ע"י יצירת שכבה קרמית .
או במילים אחרות אם המיסב תקין אין השפעה עליו
בלי קשר לגריז הזה ויכולתו או אי יכולתו ליצור שכבה כזו או אחרת.
בדרך כלל שחיקה לא נוצרת באופן שווה על המשטח.
ציפוי מכל סוג שהוא (ונכניס במונח ציפוי כל טיפול פני שטח או ציפוי בפועל עם חומר מוסף) יוצר שכבה כמעט אחידה, שחוסר האחידות שלה נמדד במיקרונים או מאיות במקרה חריג.
חוסר האחידות שלה תלוי בכמה משתנים (תלוי טיפול : מצב קודם של החומר, יישום לא נכון של הטיפול וכו'), אבל אף אחד מהם הוא לא מה הייתה הצורה לפני השחיקה, שחוסר האחידות שלה יכול להגיע גם למ"מ.
איך הגריז יודע לאיזה צורה מקורית לחזור, לזו ששוקה כמנוע או לזו ששווקה כחומר גלם למנוע?
(הכותב אינו מומחה לטיפולי שטח אבל בהחלט נוגע בנושא ביום יום)
בלי קשר לגריז הזה ויכולתו או אי יכולתו ליצור שכבה כזו או אחרת.
בדרך כלל שחיקה לא נוצרת באופן שווה על המשטח.
ציפוי מכל סוג שהוא (ונכניס במונח ציפוי כל טיפול פני שטח או ציפוי בפועל עם חומר מוסף) יוצר שכבה כמעט אחידה, שחוסר האחידות שלה נמדד במיקרונים או מאיות במקרה חריג.
חוסר האחידות שלה תלוי בכמה משתנים (תלוי טיפול : מצב קודם של החומר, יישום לא נכון של הטיפול וכו'), אבל אף אחד מהם הוא לא מה הייתה הצורה לפני השחיקה, שחוסר האחידות שלה יכול להגיע גם למ"מ.
איך הגריז יודע לאיזה צורה מקורית לחזור, לזו ששוקה כמנוע או לזו ששווקה כחומר גלם למנוע?
(הכותב אינו מומחה לטיפולי שטח אבל בהחלט נוגע בנושא ביום יום)הנקודה שהעלית מעלה שאלה מתבקשת...
מדוע בעצם על יצרני המנוע/גירים/מכלולים להשקיע על טיפולי הקשיה, חיסום ופני שטח לדיוק אופטימלי אם אפשר פשוט להרכיב את כל החלקים לאחר תבניתם/סינטורם/שיבובם ללא כל פעולת הציפוי המורכבת, לדחוף את אבקת הקסמים בשמן לעשות הרצה קטנה ו וולה! הכל מקבל ציפוי אחיד, מדוייק, קשה ואיכותי יותר מכל ציפוי שתוכנן לעשות (לפי הטענה שלהם שהציפוי החדש חזק ועמיד יותר מהחלק המקורי..). גאוני, לא?!
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
אכן "גאוני" וזו הסיבה בגלל סיכוי קטן ששאלתי אם מישהו מכיר
אני בכל מקרה מחפש סרן להחלפה . גם בחריטה והכנסת סליב לא אקבל חוזק מקורי והגיפ עובד ...
אבל עד שאמצא סרן ריק בגלל שמעביר את המכלולים של . יחסי העברה שונים ו arb . כן מתכוון לבדוק את החומר תמורת תשלום של 120 שח חדשה פעמי .
נבדוק ונעדכן עוד 1000 קלימוטר
Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.